Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 26 november 2010, 01:00   #181
t.the-one
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2010
Berichten: 4
je moet het spuiten, want als je het slikt breekt het af in je maagzuur.
nog even over die bolle buik, de pro bb doseren hoog en ze gebruiken ook insuline erbij daar zit het hem ook in.

soms gebruiken ze direct igf-1. dit is de stof die word aangemaakt in de lever door de hgh

de jongen die 1,6 zet dat is wel erg weinig hij zou er minimaal vet mee verbranden.

de andere jongen die 6mnd heeft geprobeerd en via die site heeft gekocht.
ik vond die genotropin pennen er anders uitzien de pennen hebben een paarse sticker en die daar neigt naar blauw toe
t.the-one is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 01:07   #182
t.the-one
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2010
Berichten: 4
hgh houdt je juist jonger op youtube zijn er zelfs doctoren die zichzelf injecteren en meerdere personen en alle voelen zich beter ik heb niet voor niets 3jr getwijfeld en onderzoek gedaan

hier nog even wat info

HGH komt in het lichaam natuurlijk voor als somatropin die uit een 191 aminozuurketting bestaat. HGH zorgt als we jong zijn voor groei van botten, spieren en andere weefsels.
Als we volwassen zijn houdt HGH zich meer bezig met het behouden van spieren, zorgen voor een sterk immuun systeem, stofwisseling regulatie en handhaaft en herstelt de huid en andere weefsels.

Onze eigen natuurlijke aanmaak is het hoogst tijdens de pubertijd (met name tijdens de groei spurt) De daling van de natuurlijke aanmaak begint vooral boven de 30 effect te hebben, tegen de tijd dat we 60 zijn maken we ongeveer 10% aan in verhouding van de aanmaak tijdens onze jeugd.

De gevolgen hiervan:

Meer vet toename
Spierafbraak en zwakkere botten(osteoporose)
Slechtere huidstructuur
Verminderde hersenenfunctie, verlies van intellect met het verouderen.
Verminderde seksuele prestaties.
Daling van algemene fysiek en geestelijk gesteldheid
Verlaging van het herstel tijdens perioden rust (slaap)
Depressie en moeheid.

Voor bodybuilders zijn HGH en IGF-1 de enige substantie die hyperplasie in werking kunnen stellen, dus het creëren van nieuwe spiercellen. Terwijl anabolen steroïden hypertrofie kan veroorzaken (dus de groei van die cellen). Ook verbetert HGH de eiwitsynthese wat dus de hypertrofie weer ondersteund. Verder versterkt HGH bindweefsels, kraakbeen en pezen.

HOE WORDT HGH VRIJGEGEVEN IN HET LICHAAM?

HGH wordt afgescheiden in het lichaam door hypofyse-voorkwab. De afgifte wordt in de hersenen geregeld door twee stoffen: 'growth hormone releasing factor' en somatostatine. Ze komen via speciale bloedvaten in de hypofyse. 'Growth hormone releasing factor' heeft als functie het stimuleren van de afgifte, terwijl somatostatine de afgifte juist afremt. Groeihormonen worden niet gelijkmatig geproduceerd maar in korte perioden. De aanmaak van groeihormonen vindt plaats bij lichaamsbeweging (stress) en ongeveer twee uur na het inslapen. Tijdens de eerste uren van slaap (diepe slaapstadia), wordt Somatostatin uitgezet en GHRF wordt aangezet, resulterend in uitbarstingen HGH.

Zodra HGH wordt vrijgegeven, is het zeer kortstondig, meestal ongeveer een half uur. Tijdens dit half uur, gaat het naar de lever wat als gevolg IGF-1 gaat produceren.

HOE DOET HGH ZIJN WERK?

Zoals hierboven vermeld, is HGH kortstondig, maar alsnog is het effect vrij groot, direct dan wel indirect.

Een van de directe gevolgen van HGH is dat het bindt op een aantal receptoren. Met name de receptoren bij vetcellen worden aangesproken en gestimuleerd vet af te stoten/geven. Als er genoeg stress is geweest op de spiercellen door trainen kan er hyperplasie ontstaan(celdeling)

Indirect zorgt HGH dus voor productie van IGF-1 in de lever. IGF-1 zorgt op haar beurt weer voor herstel en versterking van kraakbeencellen die de beengroei stimuleren en de creatie van nieuwe spiercellen. IGF-1 zorgt verder voornamelijk voor eiwitsynthese in de spieren.(herstel)

Verder heeft het natuurlijk ook minder positieve gevolgen, de belangrijkste 2 zijn de verminderde insulinegevoeligheid en daling van de werking van de schildklier (conversie van T-4 naar T-3) Dit is dan ook de reden waarom mensen die HGH gebruiken T-4 of T-3 erbij nemen om dit te compenseren en dat gebruikers van HGH die ook met insuline te werk gaan deze 2 stoffen beter niet tegelijk kunnen nemen.(alleen het tijdstip bedoel ik hiermee)

HOE VERHOOG IK MIJN NIVEAUS VAN HGH?

Er zijn een aantal methoden om natuurlijk HGH productie te stimuleren, vooral
L-arginine en glutamine stimuleren onze natuurlijke aanmaak. Echter dit zal niet voldoende zijn om er daadwerkelijk iets van te merken.
Dus dan blijft er maar 1 ding over: injecteren van HGH.

INJECTEERBARE HGH EN HET GEBRUIK

HGH komt alleen voor als gevriesdroogd poeder. Mocht je het vloeibaar tegen komen is het FAKE. Je kunt HGH intramusculair injecteren maar de meeste mensen kiezen toch liever subcutaan (onder de huid) wegens het gemak. Er zijn zover ik weet geen studies of logs van gebruikers die voordelen halen met lokale HGH in getrainde spieren. HGH is vrij onstabiel van aard, daarom moet het tegen hitte en licht worden beschermend. Bewaar het daarom in een koelkast. (Maximaal 48 uur er buiten als richtlijn)
t.the-one is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2011, 22:38   #183
DirkieConFlirki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2010
Berichten: 152
Citaat:
Do 45 minutes of low intensity cardio (walking) 3 days a week in the morning BEFORE BREAKFAST! This is a very overlooked part of the cutting process, cardio will really get you shredded. Doing it in the morning before breakfast has two benefit over cardio at any other time of the day.
  1. Since you've gone 8 hours without any nutrients your glycogen levels will already be very low and all you're body will be able to use for energy will be your stored body fat.
  2. Numerous studies show doing cardio in the morning before breakfast stimulates a greater than normal release of growth hormone and also keep growth hormone levels elevated throughout the day. Growth hormone is one of the most powerful fat burning hormones in the body so you can see plainly why doing cardio before breakfast is a huge plus!
http://www.bodybuilding.com/fun/layne1.htm

Als je dus wat (lichte) cardio vóór het ontbijt doet, maakt je lichaam meer van het groeihormoon aan dan normaal. Of dit nu goed of slecht voor de haren is weet ik eigenlijk niet, maar ik wilde het toch even delen.

Voor de vetverbranding is het in elk gevál goed.
DirkieConFlirki is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2011, 22:14   #184
zayon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2010
Berichten: 67
Gebruik HGH nu voor een week of 6, maar ben bang dat het testosterone verhoogt en dus haar uitval veroorzaakt. Heeft iemand er ervaring mee?
zayon is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2011, 10:38   #185
Rollercoaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 275
Geen ervaring mee. D'r is wel de theorie dat de haren voor op je hoofd ook gevoelig zijn voor testosteron. Een ander forumlid dat HGH voor maanden heeft gebruikt had er geen baat bij mbt tot haarverlies.
Rollercoaster is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2011, 00:31   #186
rotterdam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2003
Berichten: 70
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zayon Bekijk bericht
Gebruik HGH nu voor een week of 6, maar ben bang dat het testosterone verhoogt en dus haar uitval veroorzaakt. Heeft iemand er ervaring mee?

Ik heb het idee dat mn haar dikker wordt en meer glans nu na een week of 4 op 2 iu
rotterdam is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2011, 14:48   #187
cop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2004
Berichten: 182
het haar dat dikker wordt...dat is toch één van de gevolgen van HGH...op bodybuilding forums lees je dit genoeg
cop is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2011, 22:21   #188
DirkieConFlirki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2010
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Geen ervaring mee. D'r is wel de theorie dat de haren voor op je hoofd ook gevoelig zijn voor testosteron. Een ander forumlid dat HGH voor maanden heeft gebruikt had er geen baat bij mbt tot haarverlies.
Groeihormoon is niet hetzelfde als testosteron, overigens.

Maar ik heb dat ook wel eens gehoord inderdaad. Soms gaan ze zelfs nog verder en dan zeggen ze dat finasteride niet goed, maar juist slecht voor je haarlijn is, omdat de hoeveelheid testosteron/DHT (je haarlijn is in deze theorie gevoelig voor beide) gelijkblijft, maar de productie van IGF-1 remt wel af - en IGF-1 zou juist zorgen voor een gezonde haarlijn.

De overtuiging dat groeihormoon goed voor de haarlijn is, is zelfs gestoeld op deze gedachte, aangezien groeihormoon de productie van IGF-1 stimuleert. Meer groeihormoon = meer IGF-1 = is een gezonde haarlijn. Dat is de gedachte.

Wat er in elk geval mis is met deze theorie, is dat finasteride niet slecht is voor je haarlijn. Voor het tegendeel bestaat immers wel genoeg bewijs. Maar ik geloof best dat een gezonde dosis groeihormoon (i.e. géén spuit in je reet) goed voor je haarlijn zou kunnen zijn.
DirkieConFlirki is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2011, 00:21   #189
kayin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2011
Berichten: 1
hgh

Wil even een ding uit de wereld helpen na het lezen over hgh.
hgh is inderdaad heel gezond en heeft weinig tot geen bijwerkingen mits je geen kanker hebt want tijdens gebruik van hgh groeit dit in een versnelt tempo.
Oraal hgh toedienen heeft geen nut omdat dit middel afgebroken word in de maag ,daarom pillen met dit middel bestaan ook helemaal niet.
Om haargroei te stimuleren kan je ook het middel finasteride gebruiken en dat kan je gewoon bestellen zonder recept op internet
kayin is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2011, 23:35   #190
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Bronnen over die veiligheid?
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2012, 23:25   #191
t.the-one
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2010
Berichten: 4
zijn er mensen nog door gegaan met de hgh of begonnen.

welk merk hebben jullie gebruikt? en waar gekocht.

aangezien alle prijzen overal erg verschillen
t.the-one is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2012, 20:50   #192
Reinn
Reinn
 
Geregistreerd: 3 oktober 2011
Berichten: 81
Stelletje idioten om aan de HGH te gaan, puur en alleen voor je haar, lees je er eerst maar is een jaar over in, meeste berichten hier raken kant noch wal
Reinn is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2012, 00:21   #193
Bootyman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 77
HGH in je Paal :)

Waarom spuit je niet gewoon gelijk een volle shot in je penis
Ik ging van 18 naar dikke 30 cm hahahuahuahhaaha maar heb nog steeds
inhammen hahahaha
Bootyman is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2012, 22:53   #194
JamieS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Berichten: 1
Bestaan er conflicten als je aan de HGH gaat wanneer je al bezig bent met duta? (hgh wordt dan gebruikt om meer te groeien in spieren en botten circa 22 jaar oud)
JamieS is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2012, 23:49   #195
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Nou mensen.. ik begin over twee maanden met hgh. Ik ga op 4iu per dag, ik gebruik het echter niet voor haaruitval, vind het ook belachelijk dat er mensen zijn die serieus aan het overwegen zijn om hgh te gebruiken voor haaruitval. Maar goed, aangezien er zoveel interesse naar is ga ik een log bij houden met foto's om een goed inzicht te geven van de werking van hgh op mannelijke haaruitval. Ik blijf overigens wel gewoon finasteride gebruiken.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.