Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 6 juli 2012, 13:48   #46
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
wow wat een enorm prijs verschil met NL/BE. Is dat inclusief reis en hotelkosten? Waarom ga je stoppen met fina?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2012, 14:26   #47
Htisok
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2011
Berichten: 133
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
wow wat een enorm prijs verschil met NL/BE. Is dat inclusief reis en hotelkosten? Waarom ga je stoppen met fina?
Bij Esteworld zat het hotel bij de prijs in, bij Transmed niet. Vliegreis was exclusief.

Ik wil stoppen met Fina omdat ik liever nog een extra HT doe dan dat ik voor de rest van mijn leven aan een medicijn zit. Heb, voor zover ik weet, geen last van bijwerkingen, maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet heb. (huh? begrijp je dit? )

Minox en shampoo met keto blijf ik wel gewoon gebruiken.
__________________
Mei 2011: 3100 FUE Transmed Istanbul
Maart 2012: 2800 FUE Esteworld Istanbul
KERATENE capsules (2x per dag) sinds 01-02-2013
Rogaine Foam 5% 2x per dag
Revita Shampoo (2x p. wk)

Voorheen:
Finasteride 1mg/dag 2001-2012
Htisok is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2012, 14:42   #48
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ja, wat je zegt is zeer begrijpelijk.
niemand kan 100% zeker zijn dat je geen bijwerkingen hebt, want je weet nooit hoe het zou zijn als je geen fina zou slikken.

Zelf geen sterk donor-gebied, dus jaloers op jouw luxe
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2012, 15:14   #49
Needmorehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Htisok Bekijk bericht
Thanks! Ben er ook contento mee!

De tijd zal het leren! Maar het loopt aardig op met meer haren per graft. Alleen maar goed zou ik zeggen. Heb jij nog een update van je situatie? Bij jou moet het nu ook zo'n beetje losgaan... eind maart ben jij gegaan toch?
Ja, 19 en 20 maart inderdaad. Het is de laatste maand heel hard gegaan. Ik gebruikte al heel lang nanogen (soort toppik) maar moest dat voorheen om de dag aanbrengen. (dus eerst uitwassen en dan opnieuw erop) want er kwamen dan lelijke kale plekken tevoorschijn.
Nu gebruik ik het al niet meer of heel weinig. Ik spoel elke dag mn hoofd gewoon met water. De haren komen onwijs goed door. Zal een dezer dagen eens een foto maken en die plaatsen.
In de zon staan is iets wat ik nu graag doe terwijl ik dan voorheen alleen maar met mn haar bezig was. Ik houd het overigens wel 5mm. Daarvoor was het altijd rond de 7mm.

btw. Niemand heeft ooit iets gezien van m'n HT. Althans; niets laten merken, maar ik ken genoeg mensen die dat zouden doen als ze het zagen :-)

Hoe oud ben je als ik vragen mag. En hoe snel ging bij jou de kaling?

Laatst gewijzigd door Needmorehair; 6 juli 2012 om 15:22
Needmorehair is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2012, 16:17   #50
Htisok
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2011
Berichten: 133
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Needmorehair Bekijk bericht
Ja, 19 en 20 maart inderdaad. Het is de laatste maand heel hard gegaan. Ik gebruikte al heel lang nanogen (soort toppik) maar moest dat voorheen om de dag aanbrengen. (dus eerst uitwassen en dan opnieuw erop) want er kwamen dan lelijke kale plekken tevoorschijn.
Nu gebruik ik het al niet meer of heel weinig. Ik spoel elke dag mn hoofd gewoon met water. De haren komen onwijs goed door. Zal een dezer dagen eens een foto maken en die plaatsen.
In de zon staan is iets wat ik nu graag doe terwijl ik dan voorheen alleen maar met mn haar bezig was. Ik houd het overigens wel 5mm. Daarvoor was het altijd rond de 7mm.

btw. Niemand heeft ooit iets gezien van m'n HT. Althans; niets laten merken, maar ik ken genoeg mensen die dat zouden doen als ze het zagen :-)

Hoe oud ben je als ik vragen mag. En hoe snel ging bij jou de kaling?
Ah, fijn dat soort ontwikkelingen.. en het wordt alleen nog maar beter. Ik heb me overigens nooit aan toppik of iets dergelijks gewaagd.

Misschien een idee om je haar nu wat langer te laten groeien?

Ik heb ook nooit iemand gehoord over mijn HT.. krijg alleen hele verbaasde gezichten als ik zeg dat ik een HT heb gedaan. Ik ben er dan ook heel open in en af en toe is het wel ff lachen bij het postkantoor als ik een pakketje kom ophalen en mijn pasfoto met kale kop staat nog op mijn id-kaart.

Ik ben 29 en vanaf mijn 18/19e werd het rap minder. Vanaf mijn 21e heb ik altijd de tondeuse eroverheen gedaan, omdat ik het niet meer goed dekkend vond.
__________________
Mei 2011: 3100 FUE Transmed Istanbul
Maart 2012: 2800 FUE Esteworld Istanbul
KERATENE capsules (2x per dag) sinds 01-02-2013
Rogaine Foam 5% 2x per dag
Revita Shampoo (2x p. wk)

Voorheen:
Finasteride 1mg/dag 2001-2012
Htisok is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2012, 17:50   #51
Needmorehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 72
Ik weet zeker dat je met toppik nog betere resultaten kan halen, of nanogen, dat is eigenlijk hetzelfde. Je hebt volgens mij iets donkerder haar dan ik en ik gebruik altijd de licht bruine, probeer de midden bruine eens voor de grap. Je zult versteld staan..!
Ga het misschien wel weer eens lang laten groeien inderdaad. Maar dat doe ik denk ik over een maand of 9 als het "eindresultaat" daar is. Dan weet ik meteen of het iets is....

Je was er toch wel vroeg bij met je HT dan. Ik ben nu 30 dus ook redelijk vroeg dus hoop dat ik m'n bestaande haar nog een tijdje kan behouden :-) Nu ik sinds 6 maanden weer aan de fina en minox ben gegaan heb ik wel veel minder last van uitval lijkt..!
Needmorehair is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2012, 10:20   #52
Htisok
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2011
Berichten: 133
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Needmorehair Bekijk bericht
Ik weet zeker dat je met toppik nog betere resultaten kan halen, of nanogen, dat is eigenlijk hetzelfde. Je hebt volgens mij iets donkerder haar dan ik en ik gebruik altijd de licht bruine, probeer de midden bruine eens voor de grap. Je zult versteld staan..!
Ga het misschien wel weer eens lang laten groeien inderdaad. Maar dat doe ik denk ik over een maand of 9 als het "eindresultaat" daar is. Dan weet ik meteen of het iets is....

Je was er toch wel vroeg bij met je HT dan. Ik ben nu 30 dus ook redelijk vroeg dus hoop dat ik m'n bestaande haar nog een tijdje kan behouden :-) Nu ik sinds 6 maanden weer aan de fina en minox ben gegaan heb ik wel veel minder last van uitval lijkt..!
Ben het alsnog niet van plan... even afwachten hoe de laatste HT uiteindelijk aanslaat.
__________________
Mei 2011: 3100 FUE Transmed Istanbul
Maart 2012: 2800 FUE Esteworld Istanbul
KERATENE capsules (2x per dag) sinds 01-02-2013
Rogaine Foam 5% 2x per dag
Revita Shampoo (2x p. wk)

Voorheen:
Finasteride 1mg/dag 2001-2012
Htisok is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2012, 22:55   #53
Htisok
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2011
Berichten: 133
Weer even een update. Nu bijna op 5 maanden... zelf vind ik de inhammen wel wat dunnetjes, maar ik heb nog even. Hopelijk wordt het komende tijd wat beter.

Heb ook wat foto's van het donorgebied genomen. Het is kort opgeschoren en je ziet wel wat lichte stukjes (flits!), maar eigenlijk zie je er niets van.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voor.jpg‎ (121,8 KB, 501x gelezen)
Bestandstype: jpg zijkant1.jpg‎ (124,0 KB, 446x gelezen)
Bestandstype: jpg zijkant2.jpg‎ (115,7 KB, 468x gelezen)
Bestandstype: jpg achter zijkant 1.jpg‎ (149,6 KB, 412x gelezen)
Bestandstype: jpg achter zijkant 2.jpg‎ (56,0 KB, 384x gelezen)
__________________
Mei 2011: 3100 FUE Transmed Istanbul
Maart 2012: 2800 FUE Esteworld Istanbul
KERATENE capsules (2x per dag) sinds 01-02-2013
Rogaine Foam 5% 2x per dag
Revita Shampoo (2x p. wk)

Voorheen:
Finasteride 1mg/dag 2001-2012
Htisok is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2012, 23:19   #54
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Htisok Bekijk bericht
Weer even een update. Nu bijna op 5 maanden... zelf vind ik de inhammen wel wat dunnetjes, maar ik heb nog even. Hopelijk wordt het komende tijd wat beter.

Heb ook wat foto's van het donorgebied genomen. Het is kort opgeschoren en je ziet wel wat lichte stukjes (flits!), maar eigenlijk zie je er niets van.
Ik vind het er al erg mooi uitzien na 5 maanden! Merk jij na 6000 grafts ook dat je donorgebied dunner is geworden?
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2012, 22:04   #55
Htisok
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2011
Berichten: 133
Ja, dat merk ik zeker wel! Maar je ziet er praktisch niks van... als ik het kort opscheer misschien een beetje, maar als het ook maar iets langer is, dan kan je er absoluut niets van zien...
__________________
Mei 2011: 3100 FUE Transmed Istanbul
Maart 2012: 2800 FUE Esteworld Istanbul
KERATENE capsules (2x per dag) sinds 01-02-2013
Rogaine Foam 5% 2x per dag
Revita Shampoo (2x p. wk)

Voorheen:
Finasteride 1mg/dag 2001-2012
Htisok is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2012, 18:17   #56
Elvis21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2012
Berichten: 13
Ziet er echt netjes uit man! als je zag hoe kaal je was voor je haartransplantatie! heb precies hetzelfde als jou dat t vanaf me 19e hard gaat! maarja ben nu 22 dus is toch nog wel te vroeg voor een HT denk ik...
Elvis21 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2012, 11:11   #57
Htisok
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2011
Berichten: 133
7,5 maand update

Zie de foto's.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (114,4 KB, 280x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (134,6 KB, 244x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.jpg‎ (69,6 KB, 227x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (78,8 KB, 232x gelezen)
Bestandstype: jpg 5.jpg‎ (67,5 KB, 229x gelezen)
__________________
Mei 2011: 3100 FUE Transmed Istanbul
Maart 2012: 2800 FUE Esteworld Istanbul
KERATENE capsules (2x per dag) sinds 01-02-2013
Rogaine Foam 5% 2x per dag
Revita Shampoo (2x p. wk)

Voorheen:
Finasteride 1mg/dag 2001-2012
Htisok is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2012, 11:16   #58
Htisok
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2011
Berichten: 133
7,5 maand update deel 2

Nu dus 7,5 maand na de laaste behandeling bij Esteworld.

Ik vind de kruin nog wat tegenvallen en aan de voorkant zie ik, als ik zelf goed kijk, kale plekjes van 0,5x0,5cm. Daar moeten nog haren uit groeien, hopelijk. Ben benieuwd of er nu nog wat bijgroeit. Op foto 2 & 3 is het een beetje te zien, niet heel dik.

Over het algemeen ben ik dik tevreden. Ik wil stoppen met propecia, maar ben een beetje bang dat dan mijn haarbos qua dikte wordt gehalveerd. Wat denken jullie te zien aan de voor-foto's? Ik blijf wel Minoxodil en Ketoconazole-shampoo gebruiken.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 6.jpg‎ (71,8 KB, 180x gelezen)
Bestandstype: jpg 7.jpg‎ (78,0 KB, 181x gelezen)
Bestandstype: jpg 8.jpg‎ (155,2 KB, 186x gelezen)
Bestandstype: jpg 9.jpg‎ (132,3 KB, 177x gelezen)
Bestandstype: jpg 11.jpg‎ (153,5 KB, 175x gelezen)
__________________
Mei 2011: 3100 FUE Transmed Istanbul
Maart 2012: 2800 FUE Esteworld Istanbul
KERATENE capsules (2x per dag) sinds 01-02-2013
Rogaine Foam 5% 2x per dag
Revita Shampoo (2x p. wk)

Voorheen:
Finasteride 1mg/dag 2001-2012
Htisok is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2012, 12:02   #59
Customer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2012
Berichten: 21
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Htisok Bekijk bericht
Nu dus 7,5 maand na de laaste behandeling bij Esteworld.

Ik vind de kruin nog wat tegenvallen en aan de voorkant zie ik, als ik zelf goed kijk, kale plekjes van 0,5x0,5cm. Daar moeten nog haren uit groeien, hopelijk. Ben benieuwd of er nu nog wat bijgroeit. Op foto 2 & 3 is het een beetje te zien, niet heel dik.

Over het algemeen ben ik dik tevreden. Ik wil stoppen met propecia, maar ben een beetje bang dat dan mijn haarbos qua dikte wordt gehalveerd. Wat denken jullie te zien aan de voor-foto's? Ik blijf wel Minoxodil en Ketoconazole-shampoo gebruiken.

Wat ik ervan vind? HALLO, kijk even naar hoe KAAL je was! Je hebt nu gewoon een bos haar op je kop staan gap! Dit is toch een verbluffend resultaat? Van niks naar een bos kop op je haar. Ik merk nog wat ontevredenheid bij je, maar daar kan ik dus niet bij ;P !! Succes.
Customer is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2012, 14:02   #60
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Htisok Bekijk bericht
Nu dus 7,5 maand na de laaste behandeling bij Esteworld.

Ik vind de kruin nog wat tegenvallen en aan de voorkant zie ik, als ik zelf goed kijk, kale plekjes van 0,5x0,5cm. Daar moeten nog haren uit groeien, hopelijk. Ben benieuwd of er nu nog wat bijgroeit. Op foto 2 & 3 is het een beetje te zien, niet heel dik.

Over het algemeen ben ik dik tevreden. Ik wil stoppen met propecia, maar ben een beetje bang dat dan mijn haarbos qua dikte wordt gehalveerd. Wat denken jullie te zien aan de voor-foto's? Ik blijf wel Minoxodil en Ketoconazole-shampoo gebruiken.

Ziet er goed uit. Hoe zit het met je donorgebied? Merk je daar iets van qua dichtheid?

gr
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.