Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 oktober 2012, 06:54   #31
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasperdje Bekijk bericht
Ik vind het echt echt dope dat domi een HT heeft gedaan gun het je van harte bro.
Ik ook, ik vond zijn doortastenheid heel sterk. En ik ben heel benieuwd naar het verdere traject. Ik gun Do, net als ieder ander die waar dan ook een HT ondergaat, het allerbeste resultaat. Bovendien is het prachtig als er een nieuwe, goedkopere kliniek is die een kwalitatief goede behandeling kan bieden. Uiteindelijk is dat wat we allemaal willen, een goede behandeling voor een goede prijs.

Maar er is een maar. Do zat zelf met heel veel vragen voor hij de stap nam. Vragen zijn goed, want het betekent dat je weet dat je iets niet weet. Hij moet nu leren respecteren dat anderen ook dingen niet weten en dat ze dus twijfels uiten. Twijfels zijn geen kritiek of jaloezie, twijfels zijn uiting van onzekerheid, een zoektocht naar bevestiging, een soort vraag. Twijfels zondermeer wegwuiven is fout. Twijfels moeten een plek krijgen, ze moeten worden weggenomen. Binnenkort is Do degene met antwoorden en ik hoop dat de antwoorden positief zullen zijn
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2012, 16:13   #32
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
hi jasperdje. wat raad je me aan na een paar maanden? op hoeveel mm te millimeteren? 6 mm. en bovenkant 8 mm?
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2012, 16:14   #33
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
daarbij had ik foto`s toegestuurd gekregen van medi kliniek. van andere clienten die behandeld waren. geen kale plek meer te zien. zag er perfect uit. dokter rade me aan om 1 maart in dubai nog wel met petje op te lopen in de zon. weet niet na hoeveel maanden ik echt in de zon kan?
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2012, 16:23   #34
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
ja anthonieh. maar voor de 10e keer kijk eens naar fotos van mensen die in turkije zijn behandeld. gebeurd het ook met een micromotor. atonba is ook in medi kliniek behandeld. zit nu op 10 maanden na de behandeling. geen kaalheid meer te zien. micromotor is juist nog nauwkeuriger. mits hij goed gebruikt wordt natuurlijk.
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2012, 17:06   #35
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
. Ik gun Do, net als ieder ander die waar dan ook een HT ondergaat, het allerbeste resultaat. Bovendien is het prachtig als er een nieuwe, goedkopere kliniek is die een kwalitatief goede behandeling kan bieden. Uiteindelijk is dat wat we allemaal willen, een goede behandeling voor een goede prijs.

Hij moet nu leren respecteren dat anderen ook dingen niet weten en dat ze dus twijfels uiten. Twijfels zijn geen kritiek of jaloezie, twijfels zijn uiting van onzekerheid, een zoektocht naar bevestiging, een soort vraag. Twijfels zondermeer wegwuiven is fout. Twijfels moeten een plek krijgen, ze moeten worden weggenomen. Binnenkort is Do degene met antwoorden en ik hoop dat de antwoorden positief zullen zijn
Heel mooi verwoord AnthonieH.

Inderdaad Do, ik wens je het allerbeste toe.
Maar dit neemt niet weg dat ik je toch een beetje een proefkonijn vind.
Nieuwe kliniek met een nieuwe extractiemethode.
Iets nieuws en natuurlijk ben ik weer dolnieuwsgierig!

En ik ben je dankbaar dat je dit wil delen met ons, daarom die vragenlijst van even terug.
Ik ben al een tijdje alle forums/internet aan het doorlezen in verband met haartransplantaties.
Ik kom geregeld nieuwe dingen tegen maar 9 op 10 blijken een scam te zijn, vandaar dat ik misschien ietswat stoute vragen stel. Maar het is niet slechtbedoeld jongen. Met de jaren wordt een mens argwanender.

Ik wil hierbij ook mijn vraag verduidelijken of het 3700 grafs waren of 3700 haren.
Luister eens naar Dr De Reys over automechanische extractie.

Domi80, nogmaals u bent ietswat een proefkonijn.
Beschouw het als u taak om ons objectief in te lichten.
Iedereen wenst u een prachtige kop haar toe en de eerste records heb je hier al verbroken op naar de rest.

Was Talat Kara de aanwezig arts?
Hij is een bedrijfsarts, niets mis mee trouwens, iets wat ik meer en meer lees in andere klinieken. Een arts is een arts en zal het nodige doen indien nodig.
Bestaat dat trouwens een opleiding als HT-dokter, ik denk het niet.
Maar die discussie voeren we wel in een andere thread.
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2012, 17:34   #36
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domi80 Bekijk bericht
ja anthonieh. maar voor de 10e keer kijk eens naar fotos van mensen die in turkije zijn behandeld. gebeurd het ook met een micromotor. atonba is ook in medi kliniek behandeld. zit nu op 10 maanden na de behandeling. geen kaalheid meer te zien. micromotor is juist nog nauwkeuriger. mits hij goed gebruikt wordt natuurlijk.
Atonba heeft een heel acceptabel resultaat, dat zeker, en dat mag je voor jouw verwachtingen als heel positief zien. Maar van Turkse klinieken heb ik veel meer middelmatige, twijfelachtige (misschien wat opgepimpte) of ondermaatse resultaten langs zien komen en een enkel rampzalig resultaat. Bovendien komen hier regelmatig mensen enthousiast vertellen hoe goed de behandeling was in Turkije en daarna wordt het stil. Je kunt het me niet kwalijk nemen als ik dan vrees dat je stil zijn omdat ze hun teleurstelling niet met de hele wereld willen delen. Mensen met een super resultaat willen dat wel. En uiteindelijk gaat het om het resultaat. Liever een wat tegenvallende behandeling met een goed resultaat dan andersom, eerlijk gezegd.

Zoals eerder gezegd, ik ben blij met je doortastendheid en met alles wat je wilt delen. Maar als je alleen positieve geluiden wilt horen en alleen nog advies of terugkoppeling van mensen die met je mee praten, dan hou ik verder mijn mond wel, ik wil geen blije dromen verstoren
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2012, 19:49   #37
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
klopt wat je zegt. omdat je ook slechte turkse klinieken hebt die de boel afraffelen en het liefst zoveel mogelijk mensen op een dag helpen. maar je kan idd gelijk hebben dat ze het niet meer willen delen. of dat ze gewoon heel tevreden zijn. en verder het commentaar van andere gewoon schijtbeu zijn van sommige mensen hier op haarweb. maar vraagje. als ik in dubai ben is het 1 maart. dik 5 maanden later dan ingreep. kreeg dit mailtje nog terug: Geachte heer van Gemerden,

Allereerst is het ok als u een petje draagt, mits er haargroei is en u factor 30 gebruikt.
U kunt as woensdag het haarnetje afdoen en de lotion + shampoo gebruiken.
En wat betreft de kleine bloedinkjes, dat is normaal.


snap dat niet echt. mits er haargroei is en factor 30 gebruikt. als ik het op 6 mm hebt me haar dan ga ik er toch geen factor 30 op smeren?

domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2012, 20:33   #38
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Citaat:
hi jasperdje. wat raad je me aan na een paar maanden? op hoeveel mm te millimeteren? 6 mm. en bovenkant 8 mm
Durf ik niet te zeggen man, sorry.

Hoeveel grafts heb je op je kruin gedaan?

Groetjes
Jasperdje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2012, 23:10   #39
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
zoals je ziet heel zone 3 en 4 is bedekt met 3700 grafts. gewoon netjes verdeeld allemaal. 2500 kruin 1200 opvullen inhammen.
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2012, 10:38   #40
Needmorehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domi80 Bekijk bericht
klopt wat je zegt. omdat je ook slechte turkse klinieken hebt die de boel afraffelen en het liefst zoveel mogelijk mensen op een dag helpen. maar je kan idd gelijk hebben dat ze het niet meer willen delen. of dat ze gewoon heel tevreden zijn. en verder het commentaar van andere gewoon schijtbeu zijn van sommige mensen hier op haarweb. maar vraagje. als ik in dubai ben is het 1 maart. dik 5 maanden later dan ingreep. kreeg dit mailtje nog terug: Geachte heer van Gemerden,

Allereerst is het ok als u een petje draagt, mits er haargroei is en u factor 30 gebruikt.
U kunt as woensdag het haarnetje afdoen en de lotion + shampoo gebruiken.
En wat betreft de kleine bloedinkjes, dat is normaal.


snap dat niet echt. mits er haargroei is en factor 30 gebruikt. als ik het op 6 mm hebt me haar dan ga ik er toch geen factor 30 op smeren?

Wat snap je niet? Je moet niet verwachten dat je na 5 maanden al compleet dekkend haar hebt, zeker niet met 6mm.
In Dubai is de zon extreem sterk dus als daar nog enige roodheid is, moet je dit goed camoufleren anders kun je lelijke brandwonden oplopen....Dus factor 30 (misschien zelfs 50) op je hoofd en niet TE lang in de zon. Gebruik je verstand, je toch al dunne hoofdhuid is herstellende van allemaal kleine wondjes, dan werkt een volle zon erop niet echt...!
Needmorehair is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2012, 12:30   #41
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
thanks gozer
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2012, 16:17   #42
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
5 dagen na ht medi kliniek amsterdam

Hersteld enorm snel . Ziet er super uit!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20121004_161058.jpg‎ (128,6 KB, 414x gelezen)
Bestandstype: jpg 20121004_160930.jpg‎ (133,6 KB, 388x gelezen)
Bestandstype: jpg 20121004_143000.jpg‎ (135,9 KB, 394x gelezen)
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2012, 16:48   #43
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Inderdaad, het herstel gaat vlot, leuk.

Thx voor de update!

Kan je goed slapen Domi80?
En hoe slaapt een mens eigenlijk na een HT, hoe en waar moet je je hoofd leggen?
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2012, 17:12   #44
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
graag gedaan jongen. gewoon rustig liggen op zijkant. donor gebied zit toch eerste 3 dagen verband rond. overweeg je ook een ht te doen?
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2012, 20:09   #45
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Begint er goed uit te zien. Zo kort staat het ook prima. Ben benieuwd hoe de dichtheid gaat worden, ik denk goed.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.