Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 augustus 2012, 13:28   #46
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
mooi kut dan. kun je geen nieuwe foto's maken?
Jasperdje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2012, 23:16   #47
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Situatie is ondertussen VEEL en VEEL erger geworden. Vandaag ook van een meisje een opmerking gekregen over mijn haarlijn en inhammen. Echt niet leuk maar ze bedoelde het niet verkeerd. Zal er wel foto's van maken. Het gaat opeens ontzettend hard misschien omdat ik weer met mijn regime ben begonnen?

Ik ben gestopt met ibuprofen en neem nu veel paracetamol voor mijn voet. Weet niet of ibuprofen je haarlijn naar de klote helpt.. slik het al meer dan een half jaar.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2012, 02:27   #48
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Hey klote om te horen man, wat is er dan met je voet?

Citaat:
Ibuprofen and hair loss go hand in hand. Many people don't know that Ibuprofen can cause hair loss. Not only is ibuprofen the culprit of hair loss in men and women, but so are antidepressants, anticoagulants, and hypertension drugs. All of these can have the side effect of one losing their hair. Women seem to be more susceptible to these side effects than men. Many women will seek the help of a physician at the first sign of hair loss. Doctors are very familiar with this side effect and will prescribe hair growing stimulants.
Jasperdje is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2012, 10:23   #49
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ze weten niet wat er aan de hand is. Ik heb al een mri scan en een ct scan gehad waar niks bijzonders op te zien was. Ik moet nu naar de pijnpoli. Ik weiger echter om morfine pleisters te nemen. Ik ben heel erg verslaving gevoelig.

De pijn heb ik elke dag en het komt en gaat weer. Echter ibuprofen is het enige wat helpt. De pijn kan ik niet met woorden beschrijven. Ik kan niet lopen als de pijn weer optreedt. Orthopeed denkt aan een zenuwpijn. Het enige wat ik dan kan accepteren is een definitieve blokkade, ik zal nooit geen zware medicijnen meer slikken. Ik heb mijn lichaam al genoeg naar de klote geholpen nu ik niet meer kan sporten en lange afstanden lopen door de verzuring van mijn spieren. Zelfs typen en schrijven is vermoeiend.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2012, 17:30   #50
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Kerel, ik wens je veel sterkte.

Hopelijk komt het goed met je. Ik heb je posts gelezen en weet je, maak je niet te druk over dingen zoals, ibuprofen kan haaruitval veroorzaken, vit B6 ook, A ook. Ik denk dat dat allemaal wel meevalt maar dat zorgen en stress veel en veel erger zijn voor je haargrens.

Nogmaals ik wens je alle beterschap en blijf optimistisch want dat is echt heel belangrijk. Ik weet dat het makkelijk gezegd dan gedaan is, vooral in jouw kloten situatie.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2012, 22:51   #51
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Bedankt.

Ja ik kan me moeilijk er niet druk om maken maar het is inderdaad wel de beste optie. Ik heb op dit moment zoveel lichamelijke klachten. Ik moet nog langs de internist en de pijnpoli, zal wel laten weten hoe het verder afloopt. Ik zit het meeste met mijn voet want de pijn..

Laatst gewijzigd door Memeber; 8 oktober 2012 om 16:17
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2012, 19:57   #52
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Bedankt.

Ja ik kan me moeilijk er niet druk om maken maar het is inderdaad wel de beste optie. Ik heb op dit moment zoveel lichamelijke klachten. Ik moet nog langs de internist en de pijnpoli, zal wel laten weten hoe het verder afloopt. Ik zit het meeste met mijn voet want de pijn..

Nogmaals sterkte ermee!
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2012, 20:07   #53
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Het gaat hard. Het gaat HEEL hard. Ik ben radeloos. Ik ben weer een tijd bezig met finasteride. Dit keer zal ik nooit meer stoppen al zou ik er bijwerkingen van krijgen. Ik geef het een tijd en als het dan nog niet stabiliseert neem ik duta erbij. Ik merk nu pas hoe ongelofelijk KUT KUT KUT het is als het flink hard uitdunt overal maar vooral bij de haarlijn en inhammen. Temple points ook naar de tyfus. Ben op het moment ontzettend depressief. En kijk.. ik ben dan ook nog eens degene die zegt dat kaal zijn niet het einde van je leven is. Ik weet het niet meer.. haha.

Ik neem nu weer 2 weken ofzo? minoxidil. Ik geloof niet dat het een shedding is. Ik geloof niet eens in een shedding. Alle haren die ik kwijt ben bij mijn haarlijn en inhammen heb ik nooit meer terug gezien. Shedding verhaal is dus crap bij mij. Ik geloof ook niet dat mijn haren dikker worden. Een HT is een hele grote feit op dit moment voor de inhammen en haarlijn. Dat is al vast besloten. Ik kan per maand 300 euro aan de kant leggen. Dat wordt dus 12 maanden sparen. 3600 euro. Het stomste wat je kunt doen is een ht nemen als je nog zo jong bent. Ik kan nu al vertellen dat ik meteen voor het maximale resultaat ga bij de haarlijn en inhammen. Als de aga dan nog verder gaat = mes overheen. Helaas begint het bij de kruin ook heel dun te worden maar dan weer het is overal ERG dun.

Laat jullie niet misleiden door de eerste foto's in dit topic. Ik zou er ontzetten veel voor over heben om het weer zoals daar te hebben. Feit 1: foto's zijn heel erg misleidend. Feit 2: situatie is ondertussen .. BELACHELIJK geworden! Verdomme! Zo moest er even uit. Nu minder stressen want dat is o zo slecht voor je haar.

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 23 oktober 2012 om 20:24 Reden: Bagger verwijderd
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2012, 20:08   #54
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
WTF is er met haarweb?

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 23 oktober 2012 om 20:24 Reden: Bagger verwijderd :)
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2012, 20:24   #55
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
WTF is er met haarweb?
Geen idee, ik heb nergens last van.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2012, 20:57   #56
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Volgens mij heb jij geen aga, maar een heel raar zelfbeeld. Als ik naar de foto's kijk is jouw mate van overdrijven zelfs een minachting naar mensen met echte aga. Je zegt dat het heel veel slechter is geworden, voor de draad mmet de foto's. De foto's die in dit topic staan tonen niets aan. Je zegt dat foto's vertekenend zijn, maar meestal in een negatief opzicht. Ik krijg een beetje een troll gevoel bij dit topic, sorry hoor.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2012, 01:19   #57
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Volgens mij heb jij geen aga, maar een heel raar zelfbeeld. Als ik naar de foto's kijk is jouw mate van overdrijven zelfs een minachting naar mensen met echte aga. Je zegt dat het heel veel slechter is geworden, voor de draad mmet de foto's. De foto's die in dit topic staan tonen niets aan. Je zegt dat foto's vertekenend zijn, maar meestal in een negatief opzicht. Ik krijg een beetje een troll gevoel bij dit topic, sorry hoor.
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2012, 09:25   #58
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Blijf uit mijn topic als je niks zinnigs te zeggen hebt. Mijn huisarts schrijft toch niet voor jan lul proscar voor? Troll? Kijk eens naar al mijn berichten en geef dan een oordeel over hoe serieus ik ben over AGA. Mijn inhammen zijn groot. Ik heb mijn temple points een stuk weggeschoren zodat ik niet zo'n lelijk hoekig plek krijg met daarboven helemaal geen haar (weet niet of je snapt wat ik bedoel). Ik kan geen wax of geld meer in mijn haar doen zoals je op de eerste foto in dit topic zit.

Laatst gewijzigd door Memeber; 28 oktober 2012 om 14:20
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2012, 18:30   #59
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Ik heb genoeg zinnings te zeggen, alleen past het niet in jouw straatje. Ook ga ik niet mee in jouw melo dramatisch verhaal. De foto's die je tot nu toe in dit topic hebt geplaatst tonen niets aan, zeker geen AGA. Jouw mate van overdrijven en bijziendheid neemt zelfs belachelijke vormen aan en is een minachting naar de mensen met echte AGA. Zelfs die zie ik niet zo hoog van de toren blazen.

Ik zou zeggen post dan eens foto's van de huidige situatie als het zo erg is, want op je andere foto's zie ik niets.

Ik krijg gewoon een troll gevoel van dit hele topic.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2012, 12:14   #60
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Je het helemaal niks zinnigs te zeggen. Ik zal foto's maken maar blijf aub uit mijn topic. Don't feed the trolls was het toch? Waarom blijf je dan reageren? Mensen die wel AGA hebben? Je hebt blijkbaar ook meer verstand dan een arts daar deze mij wel gewoon finasteride voorschrijft en volgens jou heb ik nergens last van. Zoals ik al zei is mijn situatie ondertussen ontzettend achteruit gegaan en nogmaals foto's op eerste pagina is misleidend. Als je op de foto's van de tweede pagina niks ziet ben je blind. Volgens sommige leken hier heb je pas AGA wanneer je op een NW3 zit blijkbaar. Ga toch weg.. en blijf weg aub.

En even voor de duidelijkheid ik bedoel dus de eerste twee foto's van de tweede pagina. Op de derde foto zou ik mezelf ook voor gek verklaren. In de realiteit is dit echter anders. Een troll die bijna twee jaar serieus reageert. Ik heb hier genoeg positieve feedback gegeven en zoveel mogelijk geprobeerd mensen te helpen en dan komt er een expert langs die mij direct voor troll uitmaakt.

Laatst gewijzigd door Memeber; 28 oktober 2012 om 14:21
Memeber is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.