Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 april 2011, 12:51   #106
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Verder lijkt het me nu net een verstikkend effect hebben?
De laag olie zal voorkomen dat er vocht ontsnapt uit de huid. En je zult veel shampoo nodig hebben om de olie er weer uit te wassen, want je wilt natuurlijk ook niet met zo'n vette kop rondlopen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2011, 22:31   #107
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Altair Bekijk bericht
Bij ejaculeren komt er volgens hem veel DHT vrij. Het is beter om het 3, 2 keer per week, liefst 1 keer.
Dan zouden alle pubers compleet kaal moeten zijn...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2011, 01:09   #108
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Dan zouden alle pubers compleet kaal moeten zijn...
Meisjes ejaculeren meestal niet, dacht ik.
Hele jonge kalende mannen zijn op dit forum volgens mij veruit in de meerderheid.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2011, 11:12   #109
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
mm kwam net nog meer posts over olijfolie tegen (amerikaanse sites). In combinatie met polysorbate 80 (ja daar is die weer..) blijkt het een potentieel gunstig effect te hebben. De poly 80 zorgt ervoor dat de olijfolie beter wordt opgenomen en dus niet in je haar blijft drijven (in theorie).
Maar goed, ik ben nog steeds niet echt fan van het idee olijfolie op mn kop te smeren.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2011, 12:43   #110
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Meisjes ejaculeren meestal niet, dacht ik. .
Wel als ze niet doorslikken.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2011, 23:01   #111
dundun
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Berichten: 50
Ik gebruik sinds een aantal weken Weleda Haarolie, lijkt me toch net even wat specifieker voor haar en hoofdhuid dan olijfolie. Mijn hoofdhuid is een stuk rustiger, vooral de witte schilferige laag na haren wassen (Zarqa shampoo, daarvoor Eucerin) is zo goed als verdwenen. Had toch idee dat dit voor een groot deel de oorzaak van mijn haaruitval was, het oogt iig niet fris en gezond.
dundun is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2012, 14:35   #112
alex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 66
Thumbs up emu oil

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy Bekijk bericht
Toch maar even de emu oil thread aanwakkeren. Ik bedacht me dat ik emu oil eigenlijk nooit een kans heb gegeven en volgens mij niemand echt.

Dit verbaasde me toch zo, helemaal door dit en dit artikel. De artikelen zeggen dat het goed werkt voor frontale hergroei, daar waar fina en minox niets doen. Emu oil zou ook een goede carrier zijn, dus misschien kan je er duta pillen in leegspuiten. Emu oil in combinatie met minoxidil zou wonderen verrichten.

Jammergenoeg kan ik geen studies vinden over emu oil en frontale hergroei. Geen idee waar ze dit op baseren. Aan de andere kant moet ik het misschien maar eens proberen.



Iemand die hier studies over kan vinden?
hey Guoy,

ik kan alleen zeggen dat emu oil een geschenk uit de hemel is. Ik heb het voornamelijk gekocht vr mijn vette huid (die overigens ook verleden tijd is). Nadat ik op internet las dat het ook werkt tegen haaruitval ben ik het ook daarvoor gaan gebruiken.

Ik ben nu 3 weken bezig en de resultaten zijn spectaculair te noemen. Op de plekken frontaal (en op de kleine kale plek op de kroon) beginnen zich donshaartjes te vormen. Mijn haar ziet er ook terug voller en gezonder uit(meer kleur) Ik ben echt superblij dat ik dit product ontdekt heb (heb alles geprobeerd : finasteride, minox, folligen, aminexil :-)).

Probeer het gewoon: vr mij is het voorlopig een life-saver! Ik gebruik deze http://www.amazon.com/Emu-Oil-Pure-P...7066100&sr=8-2 maar op ebay zal ie ook (en wss goedkoper) te krijgen zijn.

Ik wil niemand valse hoop geven maar wou jullie gewoon laten weten welke goede dingen dit product al vr mijn haar (en huid) gedaan heeft.

Als je vragen hebt hoor ik het wel en updates volgen


grtjes en prettig weekend



Alex
alex is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2012, 17:17   #113
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Euh, ik wist niet dat er al een emu oil topic bestond.
Anyhow: hier nog wat meer info
http://www.haarweb.nl/forum/blog.php?b=236
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2012, 14:52   #114
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Wat ik me afvraag is.. in emu oil zit omega 3, 6 en 9.. ik weet niet wat 9 doet maar ik dacht dat 6 onstekingen bevorderd? Kan iemand mij dit uitleggen?
Jasperdje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.