Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 december 2012, 23:15   #16
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Ik doe het gewoon in de minoxidil. Ik vind het zonde om nog langer te wachten als ik wellicht nu al actie kan ondernemen en alleen maar meer haar behouden. Want het gaat hard!! Alhoewel ik op dit moment waarschijnlijk in een shed zit (hopelijk) aangezien mijn haren echt heel dun zijn geworden.

Ik bestel hoe dan ook 250mg aanstaande maandag. Tot dan moet ik het zeker weten want aan misschien heb ik vrij weinig. :p
115 euro is niet zo veel. Alleen wil ik valp en ciclo erbij bestellen haha
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2012, 23:45   #17
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuit Bekijk bericht
115 euro is niet zo veel. Alleen wil ik valp en ciclo erbij bestellen haha
zo te zien is er een discount code voor 100usd discount als je de hompage checkt.
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 09:01   #18
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Nou dat wordt nog goedkoper dan. Maar ik had gisterennacht nog 20% discount gelezen op OC, hoe kom je aan 100usd?
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 13:19   #19
testo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2009
Berichten: 59
ik denk dat hij 100usd op de 1 g ethanol versie bedoelt. die kost namelijk 500usd, dus 20% is gelijk aan 100usd

Laatst gewijzigd door testo; 4 december 2012 om 13:21
testo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 14:08   #20
oppenheimer82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 26
hey, ik wil meedoen svp! maar waarom koop je die salted version niet? hoef je nooit meer te kloten met dmso.
oppenheimer82 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 14:19   #21
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oppenheimer82 Bekijk bericht
hey, ik wil meedoen svp! maar waarom koop je die salted version niet? hoef je nooit meer te kloten met dmso.
OC000459-Ethanol is salted en lost dus goed op in alcohol.
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 14:37   #22
oppenheimer82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fstluxe Bekijk bericht
OC000459-Ethanol is salted en lost dus goed op in alcohol.

klopt, hoef je die originele niet meer te kopen. heb het de afgelopen 4 weken gebruikt maar enige nadeel is dat het niet volledig oplost.
oppenheimer82 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 14:39   #23
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oppenheimer82 Bekijk bericht
hey, ik wil meedoen svp! maar waarom koop je die salted version niet? hoef je nooit meer te kloten met dmso.

Ja want probeer DMSO te bestellen bij NU LIFE maar daar staat ie gewoon niet tussen??? Normale OC lost gewoon niet op! Kent iemand nog een adres voor DMSO?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 20:28   #24
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Het is gewoon de salted version hoor? En je kunt het gewoon bij thekaneshop bestellen.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 20:38   #25
oppenheimer82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Het is gewoon de salted version hoor? En je kunt het gewoon bij thekaneshop bestellen.

ga je dus the salted version kopen! bestel ook voor mij svp en je hebt een discount code!! laat het me weten svp.
oppenheimer82 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 20:54   #26
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ja prima, ik heb eigenlijk maar 1 iemand nodig want ik heb niet meer dan 250mg nodig. Dan wordt het 250mg voor mij en 250mg voor de ander als ik 500mg bestel. Meer bestellen kan ook maar ik heb enkel 250mg nodig. Ik ga eerst kijken wat het doet. En met 500mg kan je 1 jaar doen (ligt eraan welke dosering je hanteert).
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2012, 19:34   #27
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Needmorehair is degene op dit moment die voorrang heeft. Als het niet door gaat met hem dan kan iemand anders zich tot morgen nog doorgeven om mee te doen.

Even ter duidelijkheid!

Ik bestel enkel 500mg voor 2 personen. Elk 250mg dus. Inclusief verzendkosten en korting kom ik op 191 euro uit. Dat betekent dus 90 euro per persoon. Ik neem extra 10 euro verzendkosten op voor degene die mee bestelt aangezien ik het weer moet doorsturen als ik het binnen heb.

De bedoeling is dat het geld wordt overgemaakt op mijn bankrekening, deze heeft "needmorehair" inmiddels gekregen via een PB.

Ik heb de deadline beetje vervroegd aangezien ik het zo snel mogelijk binnen wil hebben. Als needmorehair afhaakt en niemand anders tot morgen mee doet bestel ik gewoon de 100mg versie. Ik heb zelf weinig nodig om het uit te proberen, 250mg voor 90 a 100 euro is gewoon zeer voordelig inclusief verzendkosten.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2012, 14:47   #28
oppenheimer82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Needmorehair is degene op dit moment die voorrang heeft. Als het niet door gaat met hem dan kan iemand anders zich tot morgen nog doorgeven om mee te doen.

Even ter duidelijkheid!

Ik bestel enkel 500mg voor 2 personen. Elk 250mg dus. Inclusief verzendkosten en korting kom ik op 191 euro uit. Dat betekent dus 90 euro per persoon. Ik neem extra 10 euro verzendkosten op voor degene die mee bestelt aangezien ik het weer moet doorsturen als ik het binnen heb.

De bedoeling is dat het geld wordt overgemaakt op mijn bankrekening, deze heeft "needmorehair" inmiddels gekregen via een PB.

Ik heb de deadline beetje vervroegd aangezien ik het zo snel mogelijk binnen wil hebben. Als needmorehair afhaakt en niemand anders tot morgen mee doet bestel ik gewoon de 100mg versie. Ik heb zelf weinig nodig om het uit te proberen, 250mg voor 90 a 100 euro is gewoon zeer voordelig inclusief verzendkosten.

mocht needmorehair niets van zich horen, ik ben er ook nog!. heb je die holiday discount er al vanaf getrokken?
oppenheimer82 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2012, 16:19   #29
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Needmorehair wilde nog wat extra gegevens van mij hebben, die heeft hij nu. Ik weet alleen nog steeds niet 100% of hij nog mee doet, ik denk van wel. Mocht het niet zo zijn dan hoor je van mij.

Zoals ik in mijn bericht heb aangegeven is holiday discount er al afgetrokken. 500mg is 250 dollar en verzendkosten naar NL is 50 dollar. 20% van 250 dollar is 50 dollar. 200 dollar + de 50 dollar EMS verzendkosten kom je alsnog op 250 dollar uit. Dus gratis verzendkosten. De discount code geldt niet voor de verzendkosten.

Greetz..

Laatst gewijzigd door Memeber; 6 december 2012 om 16:22
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2012, 16:33   #30
Needmorehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 72
ik zie er voorlopig nog ff vanaf....ga ook op een lange vakantie dus echt handig is het niet. Moet me ook nog beter inlezen...
Dus de plek is weer vrij :-)
Needmorehair is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.