Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 oktober 2005, 20:49   #16
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door opzichgoed
Dat is echt zo ja anders staat het er niet.
Jeetje zeg! Dus Ken verkoopt het nog steeds? Wanneer heb je je laatste supply besteld?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2005, 23:12   #17
Bootyman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 77
Hahaha Q-Modo heeft me goed gedisst hierzo Hahaha soww bestaat die Thread gewoon nog damnn, slimme peeps hadden er een quote van gemaakt
Inderdaad een jaar geleden was ik erg tegen het gebruik van Fina, nog steeds daar niet van, zie dat nog steeds als laatste redmiddeltje voor me regime.
Me gedachten zijn veranderd omdat ik niet echt veel vertouwen heb in die minoxidil 5% en saw palmetto en al die andere onzin in omloop, me haar gaat nog steeds achteruit en krijg fucked up koppijn van die minox, niet elke dag maar wel vaak nadat ik soms teveel smeer 1ml is zo weinig man ! vinden jullie niet, krijg alleen maar de neiging om meer te smeren als ik die 1ml lijntje zie
Bootyman is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2005, 23:24   #18
opzichgoed
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2003
Berichten: 246
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bootyman
Hahaha Q-Modo heeft me goed gedisst hierzo Hahaha soww bestaat die Thread gewoon nog damnn, slimme peeps hadden er een quote van gemaakt
Inderdaad een jaar geleden was ik erg tegen het gebruik van Fina, nog steeds daar niet van, zie dat nog steeds als laatste redmiddeltje voor me regime.
Me gedachten zijn veranderd omdat ik niet echt veel vertouwen heb in die minoxidil 5% en saw palmetto en al die andere onzin in omloop, me haar gaat nog steeds achteruit en krijg fucked up koppijn van die minox, niet elke dag maar wel vaak nadat ik soms teveel smeer 1ml is zo weinig man ! vinden jullie niet, krijg alleen maar de neiging om meer te smeren als ik die 1ml lijntje zie
1 ml is meer dan genoeg. Het moet niet zo zijn dat je hele kop sopt van de minox. Meer dan de 1ml hoeveelheid bevorderd namelijk niks. Staat op verpakking en van mijn arts begrepen.
__________________
Finasteride 1,25mg (1/4 Proscar)
Minoxidil 5% (Kirkland Signature) (3x p wk)
Multivit. (Etos)
Rooscure Shampoo (3x p wk)
opzichgoed is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2005, 23:28   #19
opzichgoed
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2003
Berichten: 246
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Jeetje zeg! Dus Ken verkoopt het nog steeds? Wanneer heb je je laatste supply besteld?
Inderdaad professioneel gemaakte pillen. Ik heb pas de RK19-x binnen gekregen. Ik moet toe geven dat ik niet altijd heel erg structureel ben door gegaan. Maar nu sinds dat X er is wel weer. Zijn ook veel kleiner en makkelijker in te nemen. Ik volg met name de ontwikkelingen in de USA en er is toch wel wat goeds uit voortgekomen tot nu toe. Als het uiteindelijk allemaal flut is dan vlieg ik naar San Fransisco en sla ik Ken persoonlijk wel op zijn bek.
__________________
Finasteride 1,25mg (1/4 Proscar)
Minoxidil 5% (Kirkland Signature) (3x p wk)
Multivit. (Etos)
Rooscure Shampoo (3x p wk)
opzichgoed is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2005, 21:00   #20
Bootyman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 77
Heb ff nieuwe foto's gezet op die ene foto zag je niet goed, en dachten jullie dat het allemaal wel meeviel, ik wil weten of jullie er nu nog steeds hezelfde over denken

Nee...

Dacht het al...
Bootyman is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2005, 21:02   #21
Bootyman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 77
Zou zo een lasercomb pen bij mij kunnen werken of is die shit gewoon onzin ?

Gebruik nu alleen Kirkland 5% minox en Universal Saw Palmetto 750 mg,
Rooscure gebruik ik nauwelijks 1 x in de week ofzo mischien nog wel langer.
Bootyman is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2005, 21:49   #22
opzichgoed
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2003
Berichten: 246
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bootyman
Zou zo een lasercomb pen bij mij kunnen werken of is die shit gewoon onzin ?

Gebruik nu alleen Kirkland 5% minox en Universal Saw Palmetto 750 mg,
Rooscure gebruik ik nauwelijks 1 x in de week ofzo mischien nog wel langer.
Ik zou maar beginnen met Propecia / Proscar: finasteride.

Minoxidil vooral achter op.

Wat betreft frontaal... daar heb ik zelf ook problemen mee dat goed terug te dringen. Het meeste resultaat boek ik in de vertex...
__________________
Finasteride 1,25mg (1/4 Proscar)
Minoxidil 5% (Kirkland Signature) (3x p wk)
Multivit. (Etos)
Rooscure Shampoo (3x p wk)
opzichgoed is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2005, 22:16   #23
Bootyman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 77
Fina overwegingen ?

Met Fina wil ik nog even mee wachten, vooral de eerste 2 a 4 maanden, kijken waar die saw palmetto en minox me heen brengt...
Bootyman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2005, 18:20   #24
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Die nieuwe foto's geven idd een beter beeld van de staat van je haar. Ik houd echter nog steeds vol dat er nog geen man overboord is bij jou.

Maar wat ik en anderen al eerder gezegd hebben: finasteride toevoegen aan je regime! NU! Een krachtige DHT-remmer moet écht de basis zijn van een succesvol regime, enkele uitzonderingen daargelaten misschien.

Misschien dat je met die minox en SP wel wat resultaat boekt, minder uitval, lichte teruggroei, maar dat resultaat zal alleen maar beter zijn als je ook fina gaat slikken.
__________________
Regime:
3 x 160 mg SP van Cheapregaine per dag
1 mg fina per dag
3 tot 5 keer per week wassen met rooscure
Vit B complex
5 mg Cetirizine per dag sinds 1-1-2005
Druifstuif is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2005, 06:03   #25
Bootyman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 77
status report

Ik had een vraagje.
Ik slik nu bijna 3 weken Saw Palmetto 750 mg per dag, en moet zeggen dat me libido erg omhoog is gegaan, loop heel de dag met een stijve serieus dit is geen grap.
Is dit een goede teken of juist slecht ?
Met slecht bedoel ik dan invloeden op me haar ?
Binnenkort weer nieuwe foto's van me haar.
Ik ondervind nu stabilisatie, hergroei durf ik nog niet te zeggen, maar het gaat de goeie kant op mischien kan ik het proces met Fina dubbel versnellen, maar ben er toch nog te huiverig voor, want ik heb het gevoel dat die minox en saw palmetto me hart toch ietsje verzwakken, want heb vaak steekjes bij me hart.
Bootyman is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2005, 06:45   #26
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Steken bij je hart??? Zou je dan niet eens langs je huisarts gaan of anders jezelf afvragen of je wel goed bezig bent met bijvoorbeeld minoxidil (als je vaststelt dat het daar door komt)? Dat lijkt mij namelijk niet helemaal wenselijk.

Het valt mij heel vaak op dat men hier (en op de Amerikaanse fora) naar medicatie grijpt alsof het snoepjes zijn. Er wordt heel luchtig gedaan over een aantal vreemde bijwerkingen die optreden en men leest er toevallig wat over op een forum en gaat het zelf ook direct slikken zonder er zelf eerst genoeg over te weten te komen. Vergeet niet dat het met het lichaam vaak zo werkt dat bepaalde 'problemen' eerst geen gevaar vormen, maar pas later in het leven zich uiten. Het lijkt mij dat als je serieus hartprobleempjes ondervindt van het gebruik van bijvoorbeeld minoxidil (wat ik mij technisch gezien kan voorstellen) en je daar maar mee door en door gaat, het uiteindelijk wel eens fataal zou kunnen worden.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Echt Haar Of Synthetisch/Cyberhaar Salvamia Haarwerken 13 31 december 2006 10:51
Artikel: Wieke Peters (12 jr) over haar Alopecia Areata Totalis Webmaster AA - Algemeen 9 16 september 2005 23:15
Haarwerken FAQ (verouderde versie) Webmaster Haarwerken 0 15 augustus 2005 11:08
Dan maar zonder haar Janne AA - Algemeen 4 1 maart 2005 17:28
Op de koffie... trekdrop Haarproblemen bij vrouwen 86 20 januari 2005 21:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.