Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 2 december 2002, 19:52   #1
WannaKnowMore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2002
Berichten: 44
Groeihormonen (HGH)

Waarom gebuikt hier niemand hgh tegen haaruitval?
Het zorgt ervoor dat je haren dikker worden en stopt verdere haaruitval en maakt grijze haren weer de natuurlijke kleur.

Het zorgt er ook voor dat je vet verliest, rimpels afnemen, beter slaapt, frisser denkt.

Het word verkocht in pilvorm(dat helemaal niet werkt, en in injecteerbare vorm, dat perfect werkt!

ik weet wel dat het heel duur is en dat je 5 ochtenden per week moet injecteren in de buikvet, maar dat gebeurd met een insulinenaald en daar voel je dus helemaal niks van.
WannaKnowMore is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2002, 23:05   #2
Robster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2002
Berichten: 30
heya WannaKnowMore

Wat is HGH dan wel niet voor wondermiddel zeg?! Waar staat het voor, wat doet het, wat kost het, waar kan ik het krijgen en kan ik het niet gewoon drinken ofzo? Zo! Vragen genoeg lijkt me!

Groetjes
Robster
Robster is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2002, 23:23   #3
WannaKnowMore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2002
Berichten: 44
kijk hgh is heel duur en alleen op recept te krijgen en die krijg je niet zomaar, je hebt op internet wel sites die hgh verkopen, maar daar zijn ze echt duur, ik kne wel een betrouwbaar adresje ervoor, maar doe eerst je eigen research op www.google.nl en zoek naar hgh of human growth hormone. ik probeer je echt niks aan te smeren, ik zal hier wat sites zetten over hgh.

hgh staat voor Human growth Hormone, na je 21e maakt je lichaam steeds minder hgh aan, waardoor je slechter slaapt, rimpels krijgt, grijze haar, dunnere haren, je botten langzaam verslijten, minder libido, slechter geheugen,minder actief en minder optimisctisch ben.
Als je nu hgh neemt heeft je lichaam dus extra hgh en voel je je weer jong en vitaal, je zal zelfs meer spiercellen krijgen als je erbij traint en je botten zullen ook dikker en sterker worden en hgh is ook een plaatselijke vetverbrander.

Het word in de verengde staten vaak gebruikt als verjongering therapie.

HGH werkt het effectiefst als het in de vet word geinjecteerd, makkelijkst is in het buikvet,je kan het bijjezelf doen en van die insulinenaald voel je helemaal niks, de 1e injectie is wel eng,maar na die injectie zal je denken van "was ik hier nou zo bang voor?

Ër worden ook hgh stimulators verkocht op internet, maartrap daar niet in, want die pillen werken helemaal niet zo effectief als de injecties.

HGH is over het algemeen veel erg duur, ik zal in deze topic ook nog wat sites plaatsen waar jullie zelf kunnen lezen wat hgh allemaal doet.

en als je vragen hebt kan je ze gewoon stellen, want ik weet veel over hgh omdat ik er research over gedaan heb en er veelover gelezen heb, ik ben zelf ook van plan hgh te gebruiken in eind december uiterlijk begin januari, ik zal hier ook mijn resultaten posten, Als jullie willen.
WannaKnowMore is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2002, 17:26   #4
Vin D
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2002
Berichten: 12
die pillen werken niet zo goed als die injecties dat klopt, maar helemaal waardeloos is het volgens mij ook niet. Bovendien zijn die injecties moeilijk te verkrijgen en volgens mij ook te prijzig voor de gewone sterveling.

Maar ik heb wel een vraagje aan je: hoe zit het met het innemen van grote hoeveelheden aminozuren vlak voor het slapen gaan op een lege maag? en dan bedoel ik de aminozuren l-arginine, l-ornithine en l-lysine? Die schijnen het GH gehalte ook aardig op te krikken.

Alvast bedankt voor je antwoord en ik ben wel benieuwd naar je bevindingen bij het gebruik van echte HGH
Vin D is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2004, 20:38   #5
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
HGH (groeihormoon) en haaruitval

HGH (het groeihormoon) is een hormoon dat ervoor zorgt dat we ons jonger voelen en er ook zo uitzien. Met het ouder worden verminderd de aanmaak van groeihormoon (vanaf je 20ste ongeveer). Een gevolg hiervan is dat bepaalde mannen (met AGA) ook kalend zijn. Er zijn gevallen waarin een toevoeging van HGH de haargroei weer doet laten terugkeren. Weet iemand hier meer van?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2004, 20:48   #6
VinDiesel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 117
laatst werd op hairsite door iemand dezelfde vraag gesteld.

uit m'n hoofd waren ongeveer de antwoorden:

- hgh in pilvorm is min of meer een scam, alleen het geinjecteerde schijnt te werken (maar niet betaalbare voor de normale sterveling)
- hgh zou meer schade doen aan hergroei dan het zou helpen. De achterliggende reden weet ik ook niet meer, gebruik de search op hairsite zou ik zeggen, de vraag is niet zo heel erg lang geleden gesteld.
VinDiesel is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2004, 20:50   #7
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Die pillen die ze HGH noemen is niet eens HGH.
Echt HGH is injecteerbaar. Word gebruikt door bodybuilders, en je verandert erdoor in een prehistorisch mens, met misvormde kaken.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2004, 20:51   #8
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Misvormde kaken?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2004, 21:27   #9
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Hairloss & buik & botten

Echt HGH zit volgens mij standaard in het lichaam, misschien bij sommigen teveel of te weinig.

Injectie schijnt idd beter te zijn dan iets in pillvorm. Ook kunnen er supplementen zijn die HGH bevorderen, zoals dacht ik o.a. het aminozuur arginine.

Iets hoekigere/mannelijkere kaken kwam dacht ik door o.a. botgroei. Volgens mij niet direct misvormd.

Verder hebben Bodybuilders die aan veel extra HGH vaak dikke buiken (GH-buiken), omdat de organen ook zouden groeien.

Het hangt er maar net van af welke dosering je neemt. Ook had ik ergens gelezen dat het dacht ik je levensduur zou verlengen met een aantal jaar.


Hier wat info met hairloss:
"HGH & The Treatment Of Hair Loss" http://www.advinfoprod.com/hair_loss_treatment_3.htm
__________________
Regimen: niets meer
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2004, 21:37   #10
lesshair
HaarWeb lid
 
lesshair's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Die HGH is shit.... er wordt al jaren beweerd dat bepaalde aminozuren de afgifte/aanmaak van groeihormoon zouden stimuleren. Dit is totale onzin gebleken. Al schijnen er toch enige positieve resultaten geboekt zijn met lecithine en choline.... daar ben ik ook erg sceptisch over trouwens
Anywho.... echt groeihormoon wordt toegediend als een eiwit en zal dus afgebroken worden als je het oraal zou innemen. Dus je zal het moeten inspuiten, met alle nare gevolgen van dien (groei van ingewanden, gewrichten,botten en suikerziekte). En dan nog... dat het invloed zal hebben op je haargroei ?!?!?!... ik betwijfel het.
lesshair is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2004, 00:36   #11
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Groeihormonen moet je vanaf blijven, link spul.
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2005, 14:25   #12
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Human Growth Hormone

Het schijnt zo te zijn dat HGH voor hergroei zorgt. Heeft er iemand ervaring mee? HGH word vooral illegaal door bodybuilders gebruikt en ook als anti-aging voor oudere mensen. De laatste tijd zie je allerlei supplementen op de markt verschijnen die beweren je HGH natuurlijk met XXX % te verhogen. Ik denk niet dat deze legale supplementen iets tegen AGA kunnen doen, maar ik heb toch een GH-releaser (GABA) besteld. Het echte spul daarintegen (Humatrope, Genotropin, etc.) zou volgens mij best wel eens voor hergroei kunnen zorgen, na wat ik er allemaal over gelezen heb. Ik las ook ergens dat iemand HGH in zijn hoofdhuid injecteerde en zo enorm veel hergroei kreeg. Ik weet niet of dat wel zo geloofwaardig is, want HGH dien je intra musculair te injecteren.

Wat informatie over HGH:
http://www.steroid.com/67.php
http://www.hgh-research.org/
http://www.advice-hgh.com/
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2005, 18:36   #13
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Deze info heb ik van een site over fybromyalgie geplukt:

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/ma...myalgie.3.html


Sneller herstel na vermoeidheid door groeihormonen
Arginine en Ornithine voor het stimuleren van HGH productie
Arginine en Ornithine zijn aminozuren. Deze stoffen zetten het lichaam aan tot het produceren van, schrik niet, meer groeihormonen (HGH: Human Growth Hormone). Dat zijn hormonen die wij in onze jonge jaren 's nachts maken om het lichaam aan te zetten tot regeneratie en zelfheling. Als we ouder worden of slecht slapen maken we niet meer voldoende HGH aan zodat de het lichaam niet goed kan herstellen van de drukte van de dag.

Het is moeilijk te meten hoeveel HGH door je lichaam wordt aangemaakt omdat de halfwaarde tijd van HGH ongeveer 30 minuten is. Dus de volgende morgen meet je geen HGH meer. Je kan wel vragen of een arts d.m.v. een bloedonderzoek het somatomedine-C niveau kan bepalen. De hoeveelheid somatomedine-C in je bloed is een maat voor de hoeveelheid geproduceerde HGH. Op deze wijze kan je toch controleren of je een tekort aan HGH hebt.

Als je het lichaam wilt aanzetten om opnieuw voldoende groeihormonen te maken, neem dan een complex van Arginine en Ornithine op een lege maag voor het slapen in. Je moet tenminste 2 uur van te voren absoluut niets eten anders werkt het niet. Een combinatie is een goed product, L-arginine/ornithine 500/250, het is niet goedkoop maar als het voor je werkt is het de moeite waard. Ik adviseer 1 - 3 capsules arginine/ornithine te proberen. Doseer eerst laag en hoog de dosis, als het niet werkt, op tot drie capsules, meer heeft niet echt zin. HGH releasers zijn voor de behandeling van fibromyalgie zeker de moeite waard om te proberen.


Er zijn mij geen nadelige bijwerkingen bekend, alleen maar voordelen. HGH releasers worden o.a. gebruikt voor levensverlenging en ernstige hartklachten (cardiomyopathie, ook een spierziekte).
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2005, 18:41   #14
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanne
Deze info heb ik van een site over fybromyalgie geplukt:

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/ma...myalgie.3.html


Sneller herstel na vermoeidheid door groeihormonen
Arginine en Ornithine voor het stimuleren van HGH productie
Arginine en Ornithine zijn aminozuren. Deze stoffen zetten het lichaam aan tot het produceren van, schrik niet, meer groeihormonen (HGH: Human Growth Hormone). Dat zijn hormonen die wij in onze jonge jaren 's nachts maken om het lichaam aan te zetten tot regeneratie en zelfheling. Als we ouder worden of slecht slapen maken we niet meer voldoende HGH aan zodat de het lichaam niet goed kan herstellen van de drukte van de dag.

Het is moeilijk te meten hoeveel HGH door je lichaam wordt aangemaakt omdat de halfwaarde tijd van HGH ongeveer 30 minuten is. Dus de volgende morgen meet je geen HGH meer. Je kan wel vragen of een arts d.m.v. een bloedonderzoek het somatomedine-C niveau kan bepalen. De hoeveelheid somatomedine-C in je bloed is een maat voor de hoeveelheid geproduceerde HGH. Op deze wijze kan je toch controleren of je een tekort aan HGH hebt.

Als je het lichaam wilt aanzetten om opnieuw voldoende groeihormonen te maken, neem dan een complex van Arginine en Ornithine op een lege maag voor het slapen in. Je moet tenminste 2 uur van te voren absoluut niets eten anders werkt het niet. Een combinatie is een goed product, L-arginine/ornithine 500/250, het is niet goedkoop maar als het voor je werkt is het de moeite waard. Ik adviseer 1 - 3 capsules arginine/ornithine te proberen. Doseer eerst laag en hoog de dosis, als het niet werkt, op tot drie capsules, meer heeft niet echt zin. HGH releasers zijn voor de behandeling van fibromyalgie zeker de moeite waard om te proberen.


Er zijn mij geen nadelige bijwerkingen bekend, alleen maar voordelen. HGH releasers worden o.a. gebruikt voor levensverlenging en ernstige hartklachten (cardiomyopathie, ook een spierziekte).
Ornithine? Ik had gelezen dat de combinatie L-arginine en L-Lycine voor 700% meer GH zorgt.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2005, 16:56   #15
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ornithine, arginine, lycine, glutamine en nog veel....allemaal in één produkt:

http://www.theregrowth-clinic.co.uk/hghprime.cfm

Heeft nog niemand dat poeder geprobeerd?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.