Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 januari 2016, 19:29   #1
samarnisrin
lani
 
Geregistreerd: 20 december 2015
Berichten: 16
Geslacht:
donorgebied brandt als een gek dag 5 na fue??

hallo,

ik heb vorige week donderdag een fue gehad van 1000grafs, alles ging goed geen pijn de dag zelf was heel verbaas
ik vroeg nog aan de arts of het ergste voorbij was omdat het me zo mee viel, ze zei dat de behandeling zelf het ergste is daarna voel je niks meer.
nou ik had de dag erna opgezwollen gezicht is nu minder maar goed dat is niet pijnlijk maar me donorgebied gloeit als een gek het brand ik heb er nog niks op gesmeerd enkel elke dag douche met eucerin dat moest van de kliniek.
is het normaal dat het zolang nog gloeid en ook erger wordt ipv minder? iemand advies ik kan niet liggen niks helpt. ik heb zinkzalf gedaan maar dat prikt nog meer.
samarnisrin is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2016, 21:17   #2
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Jaaa hoor is normaal, maar wees gerust, dit verdwijnt weer :-p



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samarnisrin Bekijk bericht
hallo,

ik heb vorige week donderdag een fue gehad van 1000grafs, alles ging goed geen pijn de dag zelf was heel verbaas
ik vroeg nog aan de arts of het ergste voorbij was omdat het me zo mee viel, ze zei dat de behandeling zelf het ergste is daarna voel je niks meer.
nou ik had de dag erna opgezwollen gezicht is nu minder maar goed dat is niet pijnlijk maar me donorgebied gloeit als een gek het brand ik heb er nog niks op gesmeerd enkel elke dag douche met eucerin dat moest van de kliniek.
is het normaal dat het zolang nog gloeid en ook erger wordt ipv minder? iemand advies ik kan niet liggen niks helpt. ik heb zinkzalf gedaan maar dat prikt nog meer.
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2016, 21:35   #3
samarnisrin
lani
 
Geregistreerd: 20 december 2015
Berichten: 16
Geslacht:
is er een middel waardoor die wondjes snel genezen? zinkzalf heb ik al nog wat anders?? ik denk niet dat ik dit nog een week volhoud namelijk.
ik ben bang dat het ontsoken is ga morgen wel even langs de huisarts.
samarnisrin is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2016, 00:16   #4
Needmorehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 72
Ik heb 2 HT's gehad, na de eerste keer had ik dit ook heel erg. Werd er gek van! Gaat over na een paar dagen dus don't worry. Koelen helpt wel....
Needmorehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2016, 12:27   #5
TommieNL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2015
Berichten: 19
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samarnisrin Bekijk bericht
hallo,

ik heb vorige week donderdag een fue gehad van 1000grafs, alles ging goed geen pijn de dag zelf was heel verbaas
ik vroeg nog aan de arts of het ergste voorbij was omdat het me zo mee viel, ze zei dat de behandeling zelf het ergste is daarna voel je niks meer.
nou ik had de dag erna opgezwollen gezicht is nu minder maar goed dat is niet pijnlijk maar me donorgebied gloeit als een gek het brand ik heb er nog niks op gesmeerd enkel elke dag douche met eucerin dat moest van de kliniek.
is het normaal dat het zolang nog gloeid en ook erger wordt ipv minder? iemand advies ik kan niet liggen niks helpt. ik heb zinkzalf gedaan maar dat prikt nog meer.
Klopt idd is vrij normaal, dit branderige gevoel zal na verloop van tijd over gaan op jeuk( wat volgens mij inhoud dat het geneest). Uiteraard kan je er niet aan gaan krabben of iets aangezien je dan kans hebt op langzaam herstel en grotere littekens. Wat bij mij erg goed hielp was gewoon een ventilator erop zetten
Hierdoor werd het branderige gevoel en later de jeuk een stuk
Minder😁 Zorg wel voor een hans klok blazer anders heeft het weinig zin
Succes!
TommieNL is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.