Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 oktober 2022, 09:13   #1
Marco Veen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2022
Berichten: 38
Geslacht:
Suggestie voor nog betere informatie

Ik heb mijn bericht hier geplaatst, omdat onder chirurgische behandelingen de meeste traffic plaatsvinden en mijn trigger(s) ook hier plaatsvinden.

Ik ben een trouwe lezer maar geen reageerder. Maar wordt tijd om actiever te worden merk ik want er moet me wat van het hart. Bij tijd en wijlen wordt een bericht geplaatst door iemand dat zo doordrenkt is van sluikreclame dat het eigenlijk gewoon (te) grappig is. Dan gaat het voornamelijk om klinieken in Turkije en vermoedelijk zit er een verdienmodel (korting) achter.

De trouwe bezoekers prikken daar echt wel doorheen maar er komen ook genoeg mensen voor het eerst die zo een verhaal wel kunnen geloven. Er zou daarom eigenlijk een soort stemknop moeten zijn waarmee de betrouwbaarheid van een bericht aangegeven kan worden (zoals bij Reddit). Dat zou de informatie betrouwbaarheid denk ik enorm verbeteren en daarmee de waarde van deze (voor mij zeer waardevolle) websitebezoek vergroten.

Daarmee versterken we als het ware ook de aangeboden informatie en de community bepaalt wat waarheid is en niet het individu dat een post creëert over kliniek X.

Happy to discuss!
Marco
Marco Veen is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2022, 13:43   #2
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 88
Geslacht:
Volledig mee eens Marco.
raarishaar is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2022, 13:45   #3
Marco Veen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2022
Berichten: 38
Geslacht:
Gelukkig iemand die reageert dacht inmiddels al dat het een raar idee was.
Marco Veen is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2022, 20:50   #4
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco Veen Bekijk bericht
Ik heb mijn bericht hier geplaatst, omdat onder chirurgische behandelingen de meeste traffic plaatsvinden en mijn trigger(s) ook hier plaatsvinden.

Ik ben een trouwe lezer maar geen reageerder. Maar wordt tijd om actiever te worden merk ik want er moet me wat van het hart. Bij tijd en wijlen wordt een bericht geplaatst door iemand dat zo doordrenkt is van sluikreclame dat het eigenlijk gewoon (te) grappig is. Dan gaat het voornamelijk om klinieken in Turkije en vermoedelijk zit er een verdienmodel (korting) achter.

De trouwe bezoekers prikken daar echt wel doorheen maar er komen ook genoeg mensen voor het eerst die zo een verhaal wel kunnen geloven. Er zou daarom eigenlijk een soort stemknop moeten zijn waarmee de betrouwbaarheid van een bericht aangegeven kan worden (zoals bij Reddit). Dat zou de informatie betrouwbaarheid denk ik enorm verbeteren en daarmee de waarde van deze (voor mij zeer waardevolle) websitebezoek vergroten.

Daarmee versterken we als het ware ook de aangeboden informatie en de community bepaalt wat waarheid is en niet het individu dat een post creëert over kliniek X.

Happy to discuss!
Marco
Ook mee eens maar ik vrees dat dit onmogelijk is. Laten we wel wezen, de lay-out van dit forum is wel erg old skool. Henk zal er wel wat meer over kunnen zeggen.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2022, 22:59   #5
Marco Veen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2022
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ook mee eens maar ik vrees dat dit onmogelijk is. Laten we wel wezen, de lay-out van dit forum is wel erg old skool. Henk zal er wel wat meer over kunnen zeggen.
Dat is helemaal waar. Maar het doet watcher moet doen: info verschaffen. Dus meer betrouwbaarheid creëren brengt meer (nieuwe) leden.
Marco Veen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2022, 04:42   #6
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
De beheerders van dit forum geven daar helemaal niks om. Zoals al eerder is gezegd, kijk hoe het uitziet. Ze zijn nog te lui om een simpel mobiel thema te installeren. Dat zou het bezoekersaantal al ten goede komen.

Verder draait door volledig op de leden en de beheerders hebben eigenlijk geen zin om dit fatsoenlijk te onderhouden. Helaas.
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2022, 20:04   #7
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje Bekijk bericht
De beheerders van dit forum geven daar helemaal niks om. Zoals al eerder is gezegd, kijk hoe het uitziet. Ze zijn nog te lui om een simpel mobiel thema te installeren. Dat zou het bezoekersaantal al ten goede komen.

Verder draait door volledig op de leden en de beheerders hebben eigenlijk geen zin om dit fatsoenlijk te onderhouden. Helaas.
Het is helaas zo. Of de reden luiheid is, dat weet ik niet. Ik ken de redenen niet waarom de webmaster de energie er niet voor kan vinden. Maar jammer is het wel, want dit forum heeft gewoon bestaansrecht.

Wat betreft sluikreclame, mocht je dat vermoeden hebben gebruik de "bad posting -knop" of stuur mij een pb.
Ik ben de enige 📳 die nog actief is en ik heb ook niet meer de energie om, helemaal alleen, het hele forum actief te moderaten.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2022, 20:29   #8
Lowlandlion
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2021
Berichten: 70
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Ik ben de enige 📳 die nog actief is en ik heb ook niet meer de energie om, helemaal alleen, het hele forum actief te moderaten.
Ik denk dat er ook nog best een vrijwilliger is die je daarbij wilt helpen. Zijn een aantal actieve leden die veelal nuttige of degelijke reacties plaatsen.
Lowlandlion is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2022, 22:38   #9
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowlandlion Bekijk bericht
Ik denk dat er ook nog best een vrijwilliger is die je daarbij wilt helpen. Zijn een aantal actieve leden die veelal nuttige of degelijke reacties plaatsen.
Daar ben ik van overtuigd, maar de webmaster is de enige die iemand moderator-bevoegdheden kan geven. Tien jaar geleden is er al gesproken over het aantrekken van nieuwe moderators, daar is het ook bij gebleven. Frustrerend soms.

Laatst gewijzigd door Henk; 5 november 2022 om 11:34
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2022, 17:11   #10
rjklumpers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Leeft de webmaster nog wel?
rjklumpers is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2022, 12:47   #11
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Daar ben ik van overtuigd, maar de webmaster is de enige die iemand moderator-bevoegdheden kan geven. Tien jaar geleden is er al gesproken over het aantrekken van nieuwe moderators, daar is het ook bij gebleven. Frustrerend soms.
10 jaar geleden heb ik het al aangeboden.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2022, 13:04   #12
Marco Veen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2022
Berichten: 38
Geslacht:
Maar serieus als de webmaster “vermist” is en Henk alleen de kar moet trekken? Ik ben heel blij met dit portal. Is er geen manier om te zorgen dat er meerdere beheerders aangemaakt kunnen worden. Zijn zoveel mensen die gebruik maken van deze website. Zonde als dat gaat ophouden ooit…
Marco Veen is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2022, 11:09   #13
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjklumpers Bekijk bericht
Leeft de webmaster nog wel?
Weet ik niet, maar ik verwacht het nog wel. Er staan twee groene vinkjes bij de laatste whatsappjes die ik hem heb gestuurd. Dus zijn telefoon staat nog wel aan, maar hij leest ze niet meer.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2022, 11:10   #14
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
10 jaar geleden heb ik het al aangeboden.
Ik heb er al meerdere voorgedragen, misschien jou ook wel, maar daar is het ook bij gebleven.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 7 november 2022, 11:28   #15
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Weet ik niet, maar ik verwacht het nog wel. Er staan twee groene vinkjes bij de laatste whatsappjes die ik hem heb gestuurd. Dus zijn telefoon staat nog wel aan, maar hij leest ze niet meer.
Groene vinkjes betekent gelezen Henk!

Is haarweb een stichting?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.