Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 augustus 2011, 12:59   #1
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
9 maanden na 2200fue

Beste mensen,

Hierbij een foto van de vooruitgang van mijn 2200 grafts ht na 9 maanden.

In het begin dacht ik dat het niets zou worden maar stilaan verandert mijn mening. Daarom overweeg ik na 18 maanden mijn 2de fue.

Wat zijn jullie meningen hierover.

alvast bedankt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.JPG‎ (19,7 KB, 444x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1133.jpg‎ (109,4 KB, 506x gelezen)
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 13:26   #2
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Denk dat je het maximale resultaat behaald hebt, wat mogelijk was met 2200 grafts, en dat het inderdaad nog netjes rechtgetrokken is.

Als kliniek zijnde had ik vooralsnog geen grafts gezet in de pluk haar die je nog had. Die had men mooi kunnen gebruiken voor de andere gebieden. Nu krijg je zo'n duidelijk verschil.

Een na-foto met enigzins hetzelfde daglicht van de foto vooraf, zou mooier zijn. Maar nogmaals ik denk dat zo'n beetje alle 2200 grafts wel zijn gegroeid. Dan kan je vooralsnog gewoon tevreden zijn en kan je je gaan richten op verdere perfectionering.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 13:41   #3
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Denk dat je het maximale resultaat behaald hebt, wat mogelijk was met 2200 grafts, en dat het inderdaad nog netjes rechtgetrokken is.

Als kliniek zijnde had ik vooralsnog geen grafts gezet in de pluk haar die je nog had. Die had men mooi kunnen gebruiken voor de andere gebieden. Nu krijg je zo'n duidelijk verschil.

Een na-foto met enigzins hetzelfde daglicht van de foto vooraf, zou mooier zijn. Maar nogmaals ik denk dat zo'n beetje alle 2200 grafts wel zijn gegroeid. Dan kan je vooralsnog gewoon tevreden zijn en kan je je gaan richten op verdere perfectionering.
Ik weet niet of alles er al is doorgegroeid, wel merk ik veel gele of lichte lange haartjes die er nog zijn en het zijn er wel wat.

Ze hebben graft ingezet in de pluk om te zorgen dat wanneer dit ook zou uitvallen dat er een haarlijn is, maar goed. De eerste foto is toen daar opgenomen waardoor het zo verschillend is met het licht.
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 14:08   #4
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ja klopt, als soort van preventie. Op zich niks mis mee en je zal het zelf ook goed gevonden hebben.

Ik ben altijd meer voorstander van een evenredige dichtheid.

En dat die donsharen nog gaan uitgroeien tot volwaardige haren geloof ik niet. Of is het geen dons, zit er enigzins pigment in ? Transplantaten kunnen in het begin wat dunnig zijn, maar dons is het zeker niet. Ik denk eerder dat je hier te maken hebt met de laatste stuiptrekkingen van haarzakjes die nog een haar proberen te produceren.

Laatst gewijzigd door Lucky; 31 augustus 2011 om 14:10
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 14:15   #5
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Ja klopt, als soort van preventie. Op zich niks mis mee en je zal het zelf ook goed gevonden hebben.

Ik ben altijd meer voorstander van een evenredige dichtheid.

En dat die donsharen nog gaan uitgroeien tot volwaardige haren geloof ik niet. Of is het geen dons, zit er enigzins pigment in ? Transplantaten kunnen in het begin wat dunnig zijn, maar dons is het zeker niet. Ik denk eerder dat je hier te maken hebt met de laatste stuiptrekkingen van haarzakjes die nog een haar proberen te produceren.
ik weet het echt niet, wel had ik eerst minder zwarte haren maar naarmate de tijd vorderde had ik er meer. deze lichte haren had ik niet voor de ht. Ik weet niet of deze de donsharen waren zeg maar. Ik verwacht er zelf niet veel van dus maakt niet , maar het lijkt wel voller.
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 14:39   #6
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Ik vind dit een superresultaat als je kijkt hoe vergevorderd de kaalheid was en maar met 2200 grafts.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 15:22   #7
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen Bekijk bericht
Ik vind dit een superresultaat als je kijkt hoe vergevorderd de kaalheid was en maar met 2200 grafts.
Heb even nagevraagd en na 7 maanden mag ik al een tweede ht laten uitvoeren. En dat ben ik ook van plan nu dat ik er toch mee begonnen ben
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 15:46   #8
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
2200 grafts? Zo dat is zeker een net resultaat als je bedenkt dat er nog weinig op zat ... Netjes, kwestie van perfectioneren idd!
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 15:50   #9
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
2200 grafts? Zo dat is zeker een net resultaat als je bedenkt dat er nog weinig op zat ... Netjes, kwestie van perfectioneren idd!
ik moet wel bekennen dat wanneer ik het laat groeien dat de dichtheid niet zo hoog lijkt, mede door het feit dat de haren nog niet echt sterk genoeg zijn. Maar mijn bedoeling was gewoon laten opvullen en kort houden.
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 15:55   #10
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door se7enty6 Bekijk bericht
ik moet wel bekennen dat wanneer ik het laat groeien dat de dichtheid niet zo hoog lijkt, mede door het feit dat de haren nog niet echt sterk genoeg zijn. Maar mijn bedoeling was gewoon laten opvullen en kort houden.
Probeer eens Toppik, werkt geweldig en voor nu een goede oplossing om het haar te verdichten. Ik gebruik het zelfs op hele dunne stukken en dan ziet het er echt voller uit. Sterker nog, als ik het niet zou gebruiken, dan gaan mensen wel schrikken denk ik ...
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 15:58   #11
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
Probeer eens Toppik, werkt geweldig en voor nu een goede oplossing om het haar te verdichten. Ik gebruik het zelfs op hele dunne stukken en dan ziet het er echt voller uit. Sterker nog, als ik het niet zou gebruiken, dan gaan mensen wel schrikken denk ik ...
Eerlijk gezegd weet ik niet wat het is en waar ik het kan krijgen en of het kwaad kan voor de toekomst. Ik neem aan dat je dit ook elke ochtend moet gebruiken?
Ik zou het wel willen proberen.
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 16:05   #12
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Hier kun je het bestellen: http://www.hairlabs.nl/

Maar ik haal het gewoon bij mijn kapper. Die heeft het destijds ook gedemonstreerd. Dat is ook wel aan te raden, dan weet je hoe je het er op moet strooien. Je fixeert het met haarlak. Het kan met gemak wat regen hebben. Je kunt ook eens wat demonstraties op YouTube zoeken, dat geeft al een goed beeld. Verder uiteraard bij de sectie 'camouflage' van dit forum.

Edit: ja elke ochtend indien je doucht. Maar dat is echt zo gepiept. Zelfs als je doucht dan blijft er nog wat over zodat je niet heel veel extra hoeft te strooien.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 16:28   #13
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
Hier kun je het bestellen: http://www.hairlabs.nl/

Maar ik haal het gewoon bij mijn kapper. Die heeft het destijds ook gedemonstreerd. Dat is ook wel aan te raden, dan weet je hoe je het er op moet strooien. Je fixeert het met haarlak. Het kan met gemak wat regen hebben. Je kunt ook eens wat demonstraties op YouTube zoeken, dat geeft al een goed beeld. Verder uiteraard bij de sectie 'camouflage' van dit forum.

Edit: ja elke ochtend indien je doucht. Maar dat is echt zo gepiept. Zelfs als je doucht dan blijft er nog wat over zodat je niet heel veel extra hoeft te strooien.
thx ik ga het even opzoeken, bekijken en zal het zeeker uitproberen. Na gebruik toppik dus even haarlak opspuiten,maar is de haarlakgebruik niet slecht voor je haren? Althans dat is wat mij altijd verteld wordt.

Alweer wat bijgeleerd
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys

Laatst gewijzigd door se7enty6; 31 augustus 2011 om 16:37
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 19:46   #14
ziezo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 142
Als ik jouw was ging ik naar Esteworld om er nog een 2.000 bij te laten zetten (indien mogelijk) en dan wil ik je nog wel eens terugzien over een jaar.
ziezo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 22:01   #15
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ziezo Bekijk bericht
Als ik jouw was ging ik naar Esteworld om er nog een 2.000 bij te laten zetten (indien mogelijk) en dan wil ik je nog wel eens terugzien over een jaar.
ik ga me wel wat informeren over de prijzen nogmaals. had indertijd 2300 euro betaald voor 2200 grafts met hotel en vervoer vanuit het vliegveld.
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.