Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 augustus 2020, 06:08   #16
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Hoeveel korting heb je gekregen voor het delen van deze review? Cinik heeft zich erg goed voorbereid zo te zien
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2020, 09:24   #17
Guillermo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Berichten: 15
Geslacht:
Dank je wel Michael! :-)
Guillermo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2020, 09:29   #18
Guillermo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Berichten: 15
Geslacht:
Hoi,

Ik heb geen korting gekregen, het enige geld wat ik bespaard heb is dat DR Cinik bij voorkeur mijn baard nog niet wilde doen i.v.m. het aantal grafts. Maar die keuze mocht ik zelf maken. Of 4100 grafts verdelen over hoofd en baard of alleen het hoofd.

Ik heb uiteraard voor het laatste gekozen.

Voor alle duidelijkheid. Ik heb gebruik gemaakt van het goedkoopste pakket en dat is zonder korting voor het delen van mijn eigen ervaring.

Groetjes!

Laatst gewijzigd door Guillermo33; 15 augustus 2020 om 09:32
Guillermo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2020, 09:49   #19
Harryhak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2020
Berichten: 92
Geslacht:
Ziet er goed uit zeg.
Ik begrijp de reacties op accounts die specifiek worden aangemaakt om een bepaalde kliniek de hemel in te prijzen. En al helemaal als de stijl van de review veel overeenkomsten vertoont. Wat overigens niet per definitie wil zeggen dat het gaat om een goedkope manier van reclame maken maar je hebt natuurlijk wel alle schijn tegen.
Ik heb zelf contact gehad met Arzu die de Nederlandse begeleiding op zich neemt.
Het contact was prettig en absoluut niet opdringerig.
Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt maar het zou zo maar kunnen dat ik er ook heen ga. Uiteraard post ik dit dan ook maar dan wel geheel in mijn eigen stijl. Succes verder Guillermo33
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2020, 15:21   #20
Guillermo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Berichten: 15
Geslacht:
Hoi Harry,

Ik geef je daar helemaal gelijk in.
Ik kan de reacties ook zeker enigszins begrijpen, dit is tenslotte ook een forum waar iedereen zijn of haar mening mag geven.
Al moet ik zeggen dat het dan niet altijd nodig is om onaardig tegen elkaar te doen. :-)

Of je wel of niet besluit om naar DR. Cinik te gaan, wil ik je veel succes met alles wensen! 1 ding is zeker, het voelt zo fijn als alles achter de rug is. :-)

Groetjes.
Guillermo

Laatst gewijzigd door Guillermo33; 15 augustus 2020 om 15:30
Guillermo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2020, 15:27   #21
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guillermo33 Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb geen korting gekregen, het enige geld wat ik bespaard heb is dat DR Cinik bij voorkeur mijn baard nog niet wilde doen i.v.m. het aantal grafts. Maar die keuze mocht ik zelf maken. Of 4100 grafts verdelen over hoofd en baard of alleen het hoofd.

Ik heb uiteraard voor het laatste gekozen.

Voor alle duidelijkheid. Ik heb gebruik gemaakt van het goedkoopste pakket en dat is zonder korting voor het delen van mijn eigen ervaring.

Groetjes!

Nu ben je gewoon aan het liegen en is je review 100% ongeloofwaardig. Niemand gaat zoveel en gedetailleerd een geweldige review schrijven voor een matige dokter als Cinik. Nu val je echt door de mand en ik hoop dat niemand hier op haarweb zo dom is naar Cinik te gaan.


Kijk maar op engelse fora wat ze allemaal over hem te vertellen hebben
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2020, 15:39   #22
Guillermo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Berichten: 15
Geslacht:
Hoi,

Dat is jouw mening en wat je zegt moet je ook zeker geloven. ;-)
Ik ga er verder niet meer op in.
Ik steek liever mijn energie in mensen die vragen hebben over mijn ervaring.

Succes!
Guillermo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2020, 15:44   #23
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Ik snap het. Hoop dat je resultaat goed is. Dat is tenslotte waar het om gaat.

Toch ben je mensen aan het misleiden door je aan je geheimhoudingsplicht met Dokter Cinik te houden. Je mag natuurlijk niet aangeven dat je korting hebt gekregen voor een goede review. Ik weet namelijk dat hij dit doet en dat is online algemeen bekend. Hij is meer beroemd om zijn neppe reviews dan om zijn resultaten.


Ik kan het toch niet zwart op wit bewijzen maar mensen dienen dit wel te weten. Ik kan ook een lulverhaal ophangen dat Donald Trump mijn aangetrouwde oom is hier en dan kan ook niemand het tegendeel bewijzen.


Dus mensen weet wat er speelt. Ik ken de kwaliteit van Cinik niet maar hij is zeker niet zo goed als hij lijkt in de reviews. Hij staat bekend om het laten schrijven van nep reviews door zijn klanten : https://www.baldtruthtalk.com/thread...h-Cinik-Turkey

Maak op basis van alle informatie een weloverwogen keuze
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2020, 15:55   #24
Guillermo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Berichten: 15
Geslacht:
Weet je wat ik niet begrijp?

Als je het zelf niet ervaren hebt, waarom stop jij dan zoveel energie hierin?
Hoe kun je zo vreselijk anti zijn als je er zelf niet bent geweest?

Prima als jij daar zo over denkt, maar je kunt mij echt niet vertellen dat je meer weet dat ik. Ik heb dit tenslotte zelf ervaren en tot nu toe ben ik erg blij hoe het is gegaan, het is nu inderdaad nog wachten op het eindresultaat.

Dit deel ik graag met de mensen die daar oprecht in geïnteresseerd zijn. :-)

Laatst gewijzigd door Guillermo33; 15 augustus 2020 om 15:58
Guillermo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2020, 15:58   #25
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guillermo33 Bekijk bericht
Weet je wat ik niet begrijp?
Als je het zelf niet ervaren hebt, waarom stop jij dan zoveel energie hierin?
Hoe kun je zo vreselijk anti zijn als je er zelf niet geweest bent?

Prima als jij daar zo over denkt, maar je kunt mij echt niet vertellen dat je meer dan mij weet, ik heb dit tenslotte zelf ervaren en tot nu toe ben ik erg blij hoe het is gegaan, het is nu nog wachten op het eindresultaat. ?
Omdat ik weet hoe belangrijk het is voor lotgenoten dat zij de juiste dokter kiezen tijdens hun zoektocht. Daarom hou ik niet van misleidende boodschappen.

Marketing is prima maar neppe reviews en om reviews vragen is misleiding. Belangrijk dat dit aan de kaak gesteld wordt en dat iedereen alle informatie krijgt over een kliniek en niet alleen een lofzang


We zijn hier geen Dr-Cinik.com maar haarweb. Zowel positieve als negatieve aspecten van een kliniek worden belicht. Vooral de negatieve liggen onder een vergrootglas.

Laatst gewijzigd door FKCZ; 15 augustus 2020 om 16:02
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2020, 16:20   #26
Guillermo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Berichten: 15
Geslacht:
Op dat laatste geef ik je gelijk.

Dit is middels een forum waar iedereen zijn of haar mening mag geven.
Je kunt zeker je mening geven maar je kunt niet vertellen dat je meer weet dan ik, als ik dit zelf heb ervaren en dat ik korting heb ontvangen. Ik heb zoals ieder ander gewoon de volle pond moeten betalen.

De link die je stuurde vond ik interessant en dit heb ik aandachtig gelezen.
Ik moet je eerlijk vertellen dat ik me daar helemaal niet in kan vinden.
Ik ben niet zo behandeld geweest, de operatie verliep goed, er werd goed voor mij gezorgd en ik heb regelmatig contact gehad met de begeleidster en DR Cinik.
Op mijn foto’s kun je zien dat mijn donorgebied er goed uit ziet en dat mijn haarlijn etc tot nu toe goed bedekt is.
Het enige vervelende is dat het donorgebied gewoon nog erg gevoelig is maar dit blijkt normaal te zijn.

Ik weet als geen ander hoe het is om kaal te worden of dun haar te hebben en daar iets aan te willen doen, vandaar mijn review, ook ik geef om mijn lotgenoten!

Ik moet er niet aan denken om mensen te misleiden, zoiets wil ik echt niet op mijn geweten hebben. I’m a true believer in Karma.

Gr,
Guillermo

Laatst gewijzigd door Guillermo33; 15 augustus 2020 om 16:26
Guillermo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2020, 18:43   #27
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guillermo33 Bekijk bericht
Ik ben op 6 augustus 2020 met de KLM teruggevlogen naar Amsterdam en ik kan alleen maar zeggen dat ik een mooie ervaring rijker ben

Betekent dat dat je deze ervaring geschreven hebt toen je weer in Nederland was? Lijkt me ook niet meer dan logisch.
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2020, 22:39   #28
Guillermo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Berichten: 15
Geslacht:
Hoi,
Mijn ervaring heb ik inderdaad geschreven toen ik weer terug was in NL.
Guillermo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2020, 09:30   #29
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guillermo33 Bekijk bericht
Hoi,
Mijn ervaring heb ik inderdaad geschreven toen ik weer terug was in NL.

Ok. Ik vraag het vanwege de vele juichverhalen over Dr. Cinik waarvan de meesten (volgens moderator Henk) van hetzelfde IP-adres komen.
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2020, 09:42   #30
Harryhak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2020
Berichten: 92
Geslacht:
Tja, als je in de rustruimte een pc zet en aan iedereen vraagt een review te schrijven/plaatsen dan heb je idd steeds hetzelfde IP adres.
Ik geloof zeker dat er goede en slechte ervaringen tussenzitten.
Ook verhalen dat de arts “alles” zelf doet moet je met een korreltje zout nemen.
Het is nogal een arbeidsintensief klusje zeg.
Als je er maar 1 persoon per dag doet kan het waarschijnlijk wel maar de enige beperkende factor is dr dokter zelf. Ik ga er vanuit dat iedere arts hulp krijgt van assistenten die alles terugplaatsen. Niet dat dit wel zeggen dat dit ten koste gaat van de kwaliteit maar wees hier gewoon eerlijk over.
Juist in Turkije ligt de prijs lager omdat er minder kosten gemaakt hoeven te worden voor personele inzet.
Ik hoorde hier op dit forum laatst dat dit ongeveer 150 euro per dag kostte.
Reken uit je winst
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.