Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 september 2022, 15:39   #76
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Is je haar nu donkerder geworden?
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2022, 15:46   #77
Paprika123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2018
Berichten: 80
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UlpiaNovio Bekijk bericht
Heren, en dames,

Hierbij een update naar één jaar.

Kleine opsomming van wat ik heb laten doen:
- HT 3600 grafts
- Acell injecties
- 6 sessies XL Hair Booster
- 2 maal daags Essengen 6 (Minoxidil)

Na enkele maanden was ik nog niet tevreden met het resultaat en hield ik het redelijk kort (laatste update in mei). Vandaar besloten de XL hair booster te doen bij Esteworld. Naar mijn mening heeft dit wel enige resultaat geboekt en door middel van intensief gebruik van Essengen 6 zit ik na één jaar op dit resultaat.

Persoonlijk erg blij met de HT aangezien voor de HT al inhammen tot de oren had en het ‘plukje’ voor ook niet veel meer was.
Ongeacht het haar niet net zo dik is als toen ik 15 was, toch meega tevreden met het resultaat !

Ik moet nog wel toegeven dat één inham nog wat dunnig is en je er gauw doorheen kijkt (op de foto niet zo goed te zien) maar goed, als ik dan weer vergelijk waar ik vandaan kom ��

Erg benieuwd wat jullie van het resultaat vinden !

Ik hou jullie op de hoogte voor de 14 maanden update, maar verwacht niet bijzonder veel progressie

(Ook even wat foto’s van VOOR de HT toegevoegd)

Groetjes !
Ziet er mooi uit, waar heb je die Acell einjecties en XL hair boosters gedaan? En heb je idee dat het allebei wat gedaan heeft?
Paprika123 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2022, 19:25   #78
UlpiaNovio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2021
Berichten: 91
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
je hebt gelijk! ging door de grote verbetering op je kruin er van uit dat die ook gedaan was!

maar erg fijn voor je, want je bent erg jong. Je bent nu weer een paar stappen terug in de aantasting, nu proberen te houden zo!
Thanks man, waardeer je berichtje enorm! Inderdaad ben nog jong. Dus probeer het nu zo goed mogelijk bij te houden!
UlpiaNovio is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2022, 19:27   #79
UlpiaNovio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2021
Berichten: 91
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Is je haar nu donkerder geworden?
Ja, dit was mijn eigen kleur die ik een paar jaar terug had. Voor de HT was het erg blond en dun. Heb die donkere kleur weer gekregen naar de Acell behandeling. Stond er zelf ook van te kijken hoe donker het is geworden
UlpiaNovio is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2022, 19:31   #80
UlpiaNovio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2021
Berichten: 91
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paprika123 Bekijk bericht
Ziet er mooi uit, waar heb je die Acell einjecties en XL hair boosters gedaan? En heb je idee dat het allebei wat gedaan heeft?
Thanks man ! De Acell heb ik direct tijdens de HT uitgevoerd in Turkije (Esteworld) en de XL hairbooster ook bij Esteworld. Naar mijn idee heeft de Essengen 6 het meest gedaan samen met de Acell. De XL hairbooster ook wel maar niet in de mate zoals Essengen of de Acell mijn haarkwaliteit hebben verbeterd. Maar toch merk ik wel verschil in kwaliteit na de XL hair behandeling
UlpiaNovio is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2022, 08:53   #81
Ikwileenht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2022
Berichten: 20
Geslacht:
Waar is die essengen te krijgen? En waarom denk je dat acel t heeft veranderd (jouw kleur?)
Ikwileenht is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2022, 02:02   #82
UlpiaNovio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2021
Berichten: 91
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ikwileenht Bekijk bericht
Waar is die essengen te krijgen? En waarom denk je dat acel t heeft veranderd (jouw kleur?)
Ik haal de mijne op: https://www.minoxidilmax.com/topical...ssengen-6-Plus

Waarschijnlijk heeft Acell dit verandert omdat de bestaande haren echt vele malen sterker en dikker zijn geworden en dus ook weer hun eigen kleur hebben terug gekregen. Na mate dat het bij mij dunner werd, werd het haar ook lichter van kleur. Maar dit zal dus ook komen door de minox omdat mijn haren ook hierdoor dikker zijn geworden !
UlpiaNovio is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2022, 10:18   #83
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UlpiaNovio Bekijk bericht
Ik haal de mijne op: https://www.minoxidilmax.com/topical...ssengen-6-Plus

Waarschijnlijk heeft Acell dit verandert omdat de bestaande haren echt vele malen sterker en dikker zijn geworden en dus ook weer hun eigen kleur hebben terug gekregen. Na mate dat het bij mij dunner werd, werd het haar ook lichter van kleur. Maar dit zal dus ook komen door de minox omdat mijn haren ook hierdoor dikker zijn geworden !

Hoeveel aan verzendkosten moest je erbij betalen? er staan foto's in de reviews van iemand die bovenop volledig kaal is en 6 maanden later ineens daar een dik pak haar heeft. volgens mij fake of reclame van het bedrijf zelf, of hij heeft vooraf een haartransplantatie laten doen en zegt dit er niet bij..

hij schrijft,

Verbazingwekkend
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat ik moet zeggen . Als ik mijn foto's zou zien, zou ik denken dat het een leugen was. Ik ben gewoon eerlijk . Probeer het gewoon wat heb je te verliezen . Hij biedt de eerste fles niet gratis aan zonder reden, maar het zal minstens 3 maanden duren om misschien meer te zien, maar het zal werken. Ik begon met essengen 6 plus omdat ik de dosis wilde kunnen verhogen als het ooit zou verdwijnen, dus ik begon een lagere dosis.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2022, 01:42   #84
UlpiaNovio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2021
Berichten: 91
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Hoeveel aan verzendkosten moest je erbij betalen? er staan foto's in de reviews van iemand die bovenop volledig kaal is en 6 maanden later ineens daar een dik pak haar heeft. volgens mij fake of reclame van het bedrijf zelf, of hij heeft vooraf een haartransplantatie laten doen en zegt dit er niet bij..

hij schrijft,

Verbazingwekkend
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat ik moet zeggen . Als ik mijn foto's zou zien, zou ik denken dat het een leugen was. Ik ben gewoon eerlijk . Probeer het gewoon wat heb je te verliezen . Hij biedt de eerste fles niet gratis aan zonder reden, maar het zal minstens 3 maanden duren om misschien meer te zien, maar het zal werken. Ik begon met essengen 6 plus omdat ik de dosis wilde kunnen verhogen als het ooit zou verdwijnen, dus ik begon een lagere dosis.

Dacht iets van 24 euro aan verzendkosten.
Maar om even te reageren op het bericht.. Ik moet eerlijk toegeven dat het bij mijn kruin echt een hoop heeft gedaan en zo goed als volledig bedekt weer is door Essengen6, maar zoals je op foto’s van voor de HT/Essengen6 kunt zien was ik daar nooit helemaal kaal. Ik had voornamelijk dun haar wat echt weer dikker is geworden door Essengen6. Wat ik weet is dat dit middeltje helpt zodra er nog haren/haarzakjes zitten. Dus bijvoorbeeld opsmeren op de inhammen zal weinig nut hebben of als het al langere tijd kaal is.
Ik denk dat het misschien inderdaad een fake review was om reclame te maken want zodra iemand compleet kaal is brengt Essengen 6 echt niet ineens een volle bos haren weer terug tot leven.
Maar zoals ik dus heb ervaren, het werkt (bij mij) wel degelijk en met name op de kruin !
Je kunt het altijd eens proberen
UlpiaNovio is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2022, 12:16   #85
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UlpiaNovio Bekijk bericht
Dacht iets van 24 euro aan verzendkosten.
Maar om even te reageren op het bericht.. Ik moet eerlijk toegeven dat het bij mijn kruin echt een hoop heeft gedaan en zo goed als volledig bedekt weer is door Essengen6, maar zoals je op foto’s van voor de HT/Essengen6 kunt zien was ik daar nooit helemaal kaal. Ik had voornamelijk dun haar wat echt weer dikker is geworden door Essengen6. Wat ik weet is dat dit middeltje helpt zodra er nog haren/haarzakjes zitten. Dus bijvoorbeeld opsmeren op de inhammen zal weinig nut hebben of als het al langere tijd kaal is.
Ik denk dat het misschien inderdaad een fake review was om reclame te maken want zodra iemand compleet kaal is brengt Essengen 6 echt niet ineens een volle bos haren weer terug tot leven.
Maar zoals ik dus heb ervaren, het werkt (bij mij) wel degelijk en met name op de kruin !
Je kunt het altijd eens proberen

Jij was zo te zien op je eerste foto's veel minder kaal dan ik,

Ik zit er wel aan te denken maar geeft topische finasteride dan geen bijwerkingen zoals orale finasteride?

ik gebruik nu bijna 3 maanden minoxidil 5% en er sinds vorige week een DHT blocker bij op natuurlijke basis. ik heb namelijk nog niet het idee dat alleen minoxidil werkt. er staan bij mij alleen nog wat hele dunne haartjes op de kruin . kunnen die dan nog dikker worden?
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2022, 10:36   #86
rjklumpers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Mooie verbetering zeg.
rjklumpers is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2023, 13:13   #87
UlpiaNovio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2021
Berichten: 91
Geslacht:
22 September mijn 23 HT bij Esteworld

20 September is het dan zover. Dan vlieg ik naar Turkije voor mijn 2e HT die op 22 september zal plaatsvinden bij Esteworld.
Bijna 2 jaar naar dato van mijn eerste HT.

Wat korte voorgeschiedenis:

Sinds al heel wat jaren heb ik een terugtrekkende haarlijn en een dunner wordende brug en kruin. Oftewel, ik werd kalend (Lees daarom ook gerust eens mijn hele traject vanaf pagina 1).
Twee jaar geleden besloten om op 1 Oktober 2021 een haartransplantatie te laten uitvoeren.
Zoals op de vorige pagina’s terug te lezen is, zijn er destijds 3600 grafts verplaatst en heb ik gekozen voor de Acell behandeling.

Na de HT ben ik begonnen met Essengen 6, een topische mix van Finasteride en Minoxidil. Zoals te zien is op eerder geplaatste foto’s, is hierdoor mijn haarsituatie van het bestaande haar aanzienlijk verbeterd.
Sinds een half jaar merk ik dat mijn bestaande haar weer langzaam achteruit aan het gaan is, waarop ik ook 2 maanden geleden heb besloten te beginnen aan orale finasteride 1mg. Dit slik ik nu dan ook al sinds 1,5 maand.
Verder heb ik dus ook mijn 2e HT gepland bij Esteworld op 22 september dit jaar.

Bij de Intake op het kantoor van Esteworld in Ijsselstein heb ik net zoals bij mijn eerste HT een gesprek gehad met Rutger. Mijn persoonlijke mening is dat Rutger een aardige en chille jonge gast is die je meeneemt in de opties en het hele proces verteld. Omdat dit mijn 2e HT is was ik hier al dus mee bekend.

Rutger schatte mijn donor gebied nog sterk in. Na 2 jaar en 3600 getransplanteerde grafts heb ik eigenlijk een donorgebied waarvan weinig aan af te zien is dat ik een HT heb gehad. Dit krijg ik overigens ook vaak te horen bij de kapper. Ik zal later nog even wat foto’s van mijn huidige donor en haarsituatie plaatsen.

Samen met Rutger heb ik besloten om voor mijn 2e HT voor een combinatie van een FUE en DHI methode te gaan. De FUE methode zal worden toegepast om de haarlijn te verdichten en de overige delen waar ruimte genoeg is vol te zetten met grafts. Verder zal de chirurg ook de DHI methode toepassen om tussen mijn bestaande haar - grafts te plaatsen – om een zo hoog mogelijke dichtheid te kunnen creëren. De verwachting zal zijn dat er ergens tussen de 2000 en 2400 grafts zullen kunnen en worden getransplanteerd.
Dit aantal kan natuurlijk hoger of lager liggen, afhankelijk van wat de chirurg kan extracten.

Uiteraard nerveus voor de behandeling en de verdovingsprikken (gelukkig passen ze bij Esteworld sinds dit jaar een roesje toe). Verder kijk ik natuurlijk op tegen de behandeling en nasleep ervan, maar ik kijk uit naar de resultaten van de 2e HT.
Verder ben ik erg benieuwd hoe sterk mijn donor nog echt is en hoe deze na de HT eruit ziet en of er eventueel nog wat uit te halen valt voor een toekomstige HT.

Ik zal aankomende week nog wat foto’s plaatsen van mijn huidige haar situatie en donorgebied.

Ter aanvulling: Tot heden zie ik geen vooruitgang sinds ik ben begonnen met de finasteride 1mg. Maar hoor dat je dit zeker 6-12 maanden een kans moet geven voordat er resultaat te zien is. Aangezien ik pas 1,5 maand bezig ben, moet ik dit dus nog even aanzien.
UlpiaNovio is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2023, 20:05   #88
Julian_Robin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2023
Berichten: 15
Geslacht:
Hey man! Goed topic om te lezen voor mij.
Ik heb 1.5 maand geleden ook besloten om op mijn 25e een HT te doen bij Esteworld. 3000 grafts zijn er geplaatst waarvan 2700 voorop en 300 rond mijn kruin. (+ ACELL)
Als ik jouw fotos zie ben ik blij om te zien wat mij te wachten staat!

Heb je er ook voor gekozen de meso therapie te nemen van Esteworld?
Julian_Robin is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2023, 20:10   #89
Julian_Robin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2023
Berichten: 15
Geslacht:
Stom, ik lees nu pas je laatste berichtje.
Wat zonde dat je al zo snel weer richting Turkije moet gaan. Ben benieuwd hoe het je zal verlopen en wat het resultaat zal worden!
Julian_Robin is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2023, 05:03   #90
TeeJee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2023
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UlpiaNovio Bekijk bericht
20 September is het dan zover. Dan vlieg ik naar Turkije voor mijn 2e HT die op 22 september zal plaatsvinden bij Esteworld.
Bijna 2 jaar naar dato van mijn eerste HT.

Wat korte voorgeschiedenis:

Sinds al heel wat jaren heb ik een terugtrekkende haarlijn en een dunner wordende brug en kruin. Oftewel, ik werd kalend (Lees daarom ook gerust eens mijn hele traject vanaf pagina 1).
Twee jaar geleden besloten om op 1 Oktober 2021 een haartransplantatie te laten uitvoeren.
Zoals op de vorige pagina’s terug te lezen is, zijn er destijds 3600 grafts verplaatst en heb ik gekozen voor de Acell behandeling.

Na de HT ben ik begonnen met Essengen 6, een topische mix van Finasteride en Minoxidil. Zoals te zien is op eerder geplaatste foto’s, is hierdoor mijn haarsituatie van het bestaande haar aanzienlijk verbeterd.
Sinds een half jaar merk ik dat mijn bestaande haar weer langzaam achteruit aan het gaan is, waarop ik ook 2 maanden geleden heb besloten te beginnen aan orale finasteride 1mg. Dit slik ik nu dan ook al sinds 1,5 maand.
Verder heb ik dus ook mijn 2e HT gepland bij Esteworld op 22 september dit jaar.

Bij de Intake op het kantoor van Esteworld in Ijsselstein heb ik net zoals bij mijn eerste HT een gesprek gehad met Rutger. Mijn persoonlijke mening is dat Rutger een aardige en chille jonge gast is die je meeneemt in de opties en het hele proces verteld. Omdat dit mijn 2e HT is was ik hier al dus mee bekend.

Rutger schatte mijn donor gebied nog sterk in. Na 2 jaar en 3600 getransplanteerde grafts heb ik eigenlijk een donorgebied waarvan weinig aan af te zien is dat ik een HT heb gehad. Dit krijg ik overigens ook vaak te horen bij de kapper. Ik zal later nog even wat foto’s van mijn huidige donor en haarsituatie plaatsen.

Samen met Rutger heb ik besloten om voor mijn 2e HT voor een combinatie van een FUE en DHI methode te gaan. De FUE methode zal worden toegepast om de haarlijn te verdichten en de overige delen waar ruimte genoeg is vol te zetten met grafts. Verder zal de chirurg ook de DHI methode toepassen om tussen mijn bestaande haar - grafts te plaatsen – om een zo hoog mogelijke dichtheid te kunnen creëren. De verwachting zal zijn dat er ergens tussen de 2000 en 2400 grafts zullen kunnen en worden getransplanteerd.
Dit aantal kan natuurlijk hoger of lager liggen, afhankelijk van wat de chirurg kan extracten.

Uiteraard nerveus voor de behandeling en de verdovingsprikken (gelukkig passen ze bij Esteworld sinds dit jaar een roesje toe). Verder kijk ik natuurlijk op tegen de behandeling en nasleep ervan, maar ik kijk uit naar de resultaten van de 2e HT.
Verder ben ik erg benieuwd hoe sterk mijn donor nog echt is en hoe deze na de HT eruit ziet en of er eventueel nog wat uit te halen valt voor een toekomstige HT.

Ik zal aankomende week nog wat foto’s plaatsen van mijn huidige haar situatie en donorgebied.

Ter aanvulling: Tot heden zie ik geen vooruitgang sinds ik ben begonnen met de finasteride 1mg. Maar hoor dat je dit zeker 6-12 maanden een kans moet geven voordat er resultaat te zien is. Aangezien ik pas 1,5 maand bezig ben, moet ik dit dus nog even aanzien.
Klopt het niet dat je na je 2e haartransplantatie je geen enkele HT meer kan laten uitvoeren? Immers transplanteer hebben mannen pakweg tussen de 15 000 - 18 000 crafts en jij hebt daar dan reeds 6000 van gebruikt? Is dat op zo'n jonge leeftijd wel verstandig?

Daarnaast heb jij niet het idee dat ACELL pure 'upselling' is? In andere bewoording luchtfietserij?
TeeJee is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
acell esteworld, acellbehandeling, esteworld


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.