Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 augustus 2005, 16:34   #1
Ann 4321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2005
Berichten: 3
Minoxidil werkt, wat met kinderwens?

Ik ben 26 en gebruik sedert een jaar minoxidil. Bij mij werkt het, de haaruitval is enorm afgenomen en er komen nieuwe haartjes. Waarschijnlijk zal het nooit meer zijn als vroeger. Daar heb ik me ook nog niet bij neergelegd, maar het zal niet anders kunnen zeker? Ik heb echter een ander groot probleem. Wij hebben een kinderwens en bij mij begint het echt wel te kriebelen. Ik wil er voor gaan, slechts één probleem die haaruitval. De dermatoloog wil dat ik stop met minoxidil en dat zie ik echt niet zitten. Volgens mij kan het geen kwaad want het is uitwendig, en of de stress die de herneming van mijn haaruitval zal veroorzaken zal voor het kind zeker niet beter zijn. Hier op het forum heb ik wel al iemand gelezen die het verder gebruikt heeft met een goed resultaat. Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben?
Ann 4321 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2005, 16:36   #2
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Minoxidil is uitwendig maar er word beweerd dat het systemmatisch kan worde n geabsorbeerd, wat nadelig kan zijn voor je kinderwens.
Succes verder.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2005, 11:26   #3
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
Hoi, ik ben in september bij mijn dermatoloog geweest en die liet mij min of meer doorschemeren dat je minox gewoon mag blijven gebruiken tijdens zwangerschap en dergelijke. Alleen zei hij ik kan je geen garantie geven want niemand wil zijn handen daar aan branden. Maar ikzelf zou denk ik dat risico nooit willen lopen en zou dan denk ik mocht ik nog voor een derde kindje gaan en de minox aanslaat, direct stoppen zodra ik weet dta ik zwanger ben.... Maar mijn dermatoloog garandeerde mij dat er zo weinig tot niks in je bloedbaan terecht zou komen en ik mocht het van hem ook gebruiken tijdens borstvoeding periode. Maar dat doe ik dus niet!!!!

Ik wens je veel succes met het nemen van een beslissing

Joney
Joney is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Minoxidil werkt! loiz Haarproblemen bij vrouwen 34 28 april 2005 12:45
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46
Minoxidil werkt ?! Atlantis8000 Medicijnen/haargroeimiddelen 9 15 september 2003 20:26
Werkt Minoxidil ?? elpa Medicijnen/haargroeimiddelen 15 31 augustus 2003 20:55


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.