![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#1 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Iemand ervaring met 3T Ionix?
Hallo iedereen,
Ik stel mezelf kort even voor, Nick, dertig jaar en reeds kalend sinds mijn twintigste. Aangezien ik niet meer in aanmerking kom voor een HT (te weinig donorhaar en te fijn haar) ben ik andere oplossingen aan het verkennen. Zo heb ik me enkele weken geleden volledig kaal geschoren, maar ikzelf en mijn omgeving konden er niet aan gewend geraken. In een korte uitzending over haarwerken op de Belgische televisie kwam een haarwerksalon in West-Vlaanderen in beeld waar de Italiaanse techniek 3T-Ionix wordt toegepast. Het is een haarwerk wat niet bevestigd wordt met lijm of tape, maar het membraan waar de haren in verwerkt zitten bevat duizenden microscopisch kleine zuignapjes die zich aan de hoofdhuid vastzuigen. Het membraan zou vochtdoorlatend zijn waardoor je zonder problemen kan zweten. De algemene website van 3T Ionix, helaas enkel in Italiaans: https://www.sicurmed.it/index.html#home Op Youtube kan je ook wel wat video's terugvinden van het systeem. Ik ben erg benieuwd of er hier mensen zijn die dit relatief nieuwe systeem reeds gebruiken en hun ervaringen kunnen delen? Alvast bedankt en fijn weekend, Nick |
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|