Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 april 2025, 12:34   #31
Ketsie
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Foto 2 is waar de haarlijn al deels is weggelaserd, zie zijn tweede bericht. Het probleem is volgens mij naast de verpeste donor de huid.

Foto 4 is een foto van de te rechte haarlijn zoals die is gezet. Door gebrek aan rimpels of oren of ogen/wenkbrauwen op de foto’s is het niet in te schatten hoe laag de lijn precies was gezet (te laag en slecht werk zie je wel).
Ja ik snap wel dat je niet tevreden bent over het resultaat als je nog een deel laat weglaseren..
maar dit verhaal heeft dan 2 kanten als het juridisch tot een zaak komt lijkt mij..
de chirurg gaat zich indekken mer het volgende:
"Deze patiënt heeft er zelf voor gekozen om het te laten weglaseren met alle gevolgen van dien etc etc"

Mark my words
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2025, 05:41   #32
mickfoley
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ketsie Bekijk bericht
Ja ik snap wel dat je niet tevreden bent over het resultaat als je nog een deel laat weglaseren..
maar dit verhaal heeft dan 2 kanten als het juridisch tot een zaak komt lijkt mij..
de chirurg gaat zich indekken mer het volgende:
"Deze patiënt heeft er zelf voor gekozen om het te laten weglaseren met alle gevolgen van dien etc etc"

Mark my words
Het gaat erom dat de chirurg de haarlijn te laag heeft gezet ZONDER dat OP dat heeft gevraagd. Hierna heeft hij het laten weglaseren omdat die verlaagde haarlijn van hem niet uitzag. Na het weglaseren ziet zijn huid slecht uit omdat de chirurg zijn huid heeft verminkt en de transplantatie niet met voldoende secuurheid heeft uitgevoerd. Wat heeft het weglaseren met de huid te maken? Zover ik weet was de huid al kapotgemaakt voor het weglaseren. Dat het een juridisch getrouwtrek zal worden is duidelijk, maar je laatste zin kan ik niet plaatsen en lijkt me gemakkelijk te weerleggen door de advocaat van meneer.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten