Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 september 2023, 10:53   #16
LB7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 september 2023
Berichten: 1
Geslacht:
Beste mensen,

Dit is mijn eerste bericht op dit forum nadat ik in 2020 een enorme fout heb begaan door een HT te ondergaan bij HairWorld Istanbul. Door die “kliniek” werd toen ook de “hersteloperatie” van Edwin flink gepromoot.

In de stressvolle maanden na mij behandeling ben ik ook wat onderzoek naar Edwin gaan doen en kwam tot dezelfde conclusies als die jullie hier beschrijven. Ik vraag me echter af of dit niet iets is om naar BOOS te sturen. Veel mensen kunnen immers door deze vuile praktijken slachtoffer worden van slechte “klinieken”.
LB7 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2023, 17:32   #17
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LB7 Bekijk bericht
Beste mensen,

Dit is mijn eerste bericht op dit forum nadat ik in 2020 een enorme fout heb begaan door een HT te ondergaan bij HairWorld Istanbul. Door die “kliniek” werd toen ook de “hersteloperatie” van Edwin flink gepromoot.

In de stressvolle maanden na mij behandeling ben ik ook wat onderzoek naar Edwin gaan doen en kwam tot dezelfde conclusies als die jullie hier beschrijven. Ik vraag me echter af of dit niet iets is om naar BOOS te sturen. Veel mensen kunnen immers door deze vuile praktijken slachtoffer worden van slechte “klinieken”.
Voel je vrij zou ik zeggen
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2023, 11:36   #18
Hans-VZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2023
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Interessant Zyzza. De website Kliniekbemiddelaar.nl is ook van Edwin van Wooning. En is kliniekervaringen.nl ook niet van hem?
En ik herinner mij dat hij hier reclame zat te maken voor een webshop waar hij ontkende wat mee te maken te hebben, totdat hij het niet meer kon ontkennen. Niet erg professioneel.

Ok, scammer en oplichter lijkt me.
Hans-VZ is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2023, 18:25   #19
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Het jaarverslag 2022 van de Haarstichting staat online! Edwin van Wooning koos er in 2022 niet voor om het geld wat de haarstichting heeft verkregen vanuit donaties niet terug naar hem te laten vloeien voor schimmige SEO rekeningetjes, dit jaar is hij een stuk transparanter. Bijna alle inkomsten vloeien terug naar hem dmv. vergoedingen.

https://www.haarstichting.nl/wp-cont...rt-HS-2022.pdf

Wanneer sluit deze corrupte stichting haar deuren? Echt ongelooflijk dat mensen zoals Edwin van Wooning een ANBI status blijft houden bij de belastingdienst.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2023, 20:28   #20
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 376
Maar zou hij niet keihard werken voor deze Nederlandse Raarstichting? Nee even serieus; ik heb ook zo mijn bedenkingen bij wat zijn eigen uitgekeerde vergoeding vanuit de stichting rechtvaardigt.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2023, 14:00   #21
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.247
Geslacht:
Een mooi verdienmodel voor Edwin. En dan lijkt hij de haarstichting ook nog te gebruiken als reclamezuil voor zijn eigen bedrijfjes.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2024, 17:10   #22
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
weinig updates van de haar''stichting''
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
edwin van wooning, haarstichting

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.