Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 juli 2015, 20:13   #16
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Ik val niet op behaarde vrouwen maar er is echt helemaal niks mis mee. Ben zelf ook behaard als man en vond dat eerst ook erg moeilijk. Gelukkig heb ik niks op mijn rug enkel op mijn borst benen en schouders en armeren. Met een goede tondeuse kom je al een heel eind. Op mijn armen en schouders en billen gaat het eraf alleen nooit met een scheermes. Voor de rest ben ik juist blij met mijn lichaamshaar. En ik weet dat er heel veel mannen zijn die wel op behaarde vrouwen vallen. Maar goed alleen behaard bij de vagina is toch geen probleem? Dagelijks bijhouden en klaar.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2015, 13:27   #17
Riviliz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 november 2015
Berichten: 1
Geslacht:
Toch goed dat Fluffyflower het zo doet...
Zo zoekt ze een kans om iemand te ontmoeten die haar (over)beharing juist aantrekkelijk vindt. Als je een (zogezegd) nadeel kunt omzetten in een voordeel, dan win je toch alleen maar?

In ieder geval, ik woon veel te ver van je en ben overigens al bezet, maar wil je graag veel succes wensen in je zoektocht.
Ikzelf ben een grote liefhebber van vrouwen met veel beharing, vind het mooi, zie het graag, hou ervan en vind het lichaamseigen kunst. Niks om je voor te schamen of onzeker over te zijn. Wel integendeel.
Riviliz is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2015, 07:26   #18
Nirac
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2006
Berichten: 19
Geslacht:
Sexy

Wat moet ik hier nu van denken? Mannen die op behaarde vrouwen vallen! Dat is volgens mij sexgerelateerd. Worden jullie daar opgewonden van? Het valt me namelijk op dat gezichtshaar geen optie is. Maar...vrouwen met overbeharing hebben ook haar in het gezicht. Dat moet dus wel weg? Tsja...
Nirac is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2016, 09:27   #19
Wil San
Banned user
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nirac Bekijk bericht
Wat moet ik hier nu van denken? Mannen die op behaarde vrouwen vallen! Dat is volgens mij sexgerelateerd. Worden jullie daar opgewonden van? Het valt me namelijk op dat gezichtshaar geen optie is. Maar...vrouwen met overbeharing hebben ook haar in het gezicht. Dat moet dus wel weg? Tsja...

Aantrekkelijk. Het beschouwen als een vorm van vrouwelijk schoonheid.
Ook gezichtshaar
Wil San is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2016, 09:59   #20
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Jullie heren praten er meerbover alsof het een fetish is van jullie.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar vallen mannen op San andrea Van alles en nog wat... 1735 29 december 2011 18:41
wat vinden mannen van kale vrouwen?? mutsuz AGA - Algemeen 23 15 september 2010 19:49
PCO en overbeharing Sandy Hirsutisme - Behandelingen 60 4 mei 2007 20:07
Testosteron gehalte bij mannen... pindakaas Van alles en nog wat... 3 29 januari 2004 19:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.