Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 mei 2023, 20:10   #1
Tatum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2023
Berichten: 1
Geslacht:
Producten van Hairlust?

Hoi, ik ben nieuw hier. Sinds 2018 merkte ik op dat mijn haar een heel stuk dunner werd, echt een dun sliertje hield ik over. Het leek daarna wel weer dikker te worden, dus ik dacht in eerste instantie dat het kwam van een luizenshampoo die ik had gebruikt ivm mijn kinderen die toen met luizen uit school kwamen. Ook doe ik al jaren om de 6 weken high lights met blondering bij de kapper....dit lijkt me ook niet bevordelijk voor mijn haar, maar anders is het gewoon grijs en ik heb altijd blond haar gehad.
Daarna op en af toch weer erg dun haar, vooral bovenop mijn hoofd zo dun dat mijn hoofdhuid in de zomer verbrand door de zon. Ik heb een paar maanden geleden besloten een haarwerk (topper van Jon Renau) te nemen en ben er erg blij mee! Toch zie ik rond mijn haarlijn allemaal korte (afgeknapte?) haartjes.
Ik zag op instagram een stuk van Victoria Koblenco over haar haar probleem en zij raadt oa de gummies en producten van Hairlust aan. Nu kan ik dit met korting bestellen, maar heeft iemand van jullie ervaring hiermee?
Ik was mijn haar nu trouwens met Plantur39....is dit wel een goede shampoo of raden jullie mij een andere aan? Ik ben een vrouw van 46 jaar.
Tatum is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.