Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 april 2023, 20:28   #16
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 349
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jor86 Bekijk bericht
Hey Sander,

Ziet er heel goed uit hoor. Ik heb mツ地 haartransplantatie op 15-1 laten doen.
Bij mij komt het erg traag op gang. Heb ongeveer een week of 4 met bloed rond gelopen.
Bloed dat later ontstaan is, dus niet van de haartransplantatie.
Nu nog steeds ontstekingen over vrijwel mijn hele hoofd. 2x hier voor terug gegaan en bij de huisarts geweest. Antibiotica kuur gehad, vrijwel niet geholpen. Huisarts wil me niet verder helpen en verwijst me naar de kliniek.
Ik merk ook dat ik ineens erg grijs begin te worden. Of dat door de haartransplantatie komt?
Hier waren toch nog altijd mensen die beweerde dat er 'nooit' wat mis kon gaan met een haartransplantatie...
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2023, 13:48   #17
Jor86
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2018
Berichten: 5
Geslacht:
Hoi Erik,

Jawel. Ik kan steeds terug gaan. Maar zij gaven me een betadine scrub, dat hielp niet. Heb nu weer een nieuwe afspraak voor 11-5 ingepland omdat de huisarts me niet wil/kan helpen
Jor86 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2023, 13:57   #18
Jor86
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2018
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Hier waren toch nog altijd mensen die beweerde dat er 'nooit' wat mis kon gaan met een haartransplantatie...
Ik heb hier jaren in gelezen, en je word alleen maar gek van alle meningen en ziet door de bomen het bos niet meer. Ik heb gekozen voor een kliniek in Nederland met als reden dat als er iets mis zou gaan, ik makkelijk daar terug kan gaan. En dat kan ook. Ik wil ook niet zeggen dat dit aan de kliniek ligt, moet de resultaten ook nog afwachten. Maar als je plekken droog bloed steeds op je hoofd hebt en dat eraf moet scrubben en er dan haartjes mee komen, raak je in paniek. Want je wil alleen haar erbij en niet haar verliezen. Dus ik hoop dat het de haartjes zijn geweest die sowieso moesten
uitvallen. Op de plek op m地 voorhoofd waar lang een grote plek droog bloed heeft gezeten moet het sowieso overnieuw getransplanteerd worden. Verder is m地 donor erg rommelig, happen uit m地 haar. Weet niet of dat altijd zo is.
Over een tijdje zal ik zelf eens een topic openen als ik de resultaten kan zien.
Jor86 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2023, 15:47   #19
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.409
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jor86 Bekijk bericht
Hoi Erik,

Jawel. Ik kan steeds terug gaan. Maar zij gaven me een betadine scrub, dat hielp niet. Heb nu weer een nieuwe afspraak voor 11-5 ingepland omdat de huisarts me niet wil/kan helpen
Maar wat is er nu precies gebeurd? Komt het wel of niet door de haartransplantatie? Bultjes en jeuk hebben velen van ons, maar van zoiets heb ik nog nooit gehoord. Erg vervelend natuurlijk.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2023, 16:27   #20
Duygu
Dirty Hairy
 
Geregistreerd: 5 februari 2010
Locatie: NL
Berichten: 36
Geslacht:
Heftig allemaal Jor, hopelijk komt het goed en misschien een idee om een dermatoloog te consulteren?
Duygu is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2023, 18:07   #21
Jor86
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2018
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Maar wat is er nu precies gebeurd? Komt het wel of niet door de haartransplantatie? Bultjes en jeuk hebben velen van ons, maar van zoiets heb ik nog nooit gehoord. Erg vervelend natuurlijk.
Ontsteking van haarwortels. Die gingen ‘s nachts dan open en bloeden, volgende ochtend was dat meestal opgedroogd.
Daarvan zei de kliniek scrubben en de huisarts nadat het niet beter werd antibiotica.

Ik wacht 11-5 even af. En anders een doorverwijzing naar de dermatoloog.
Jor86 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2023, 19:01   #22
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.409
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jor86 Bekijk bericht
Ontsteking van haarwortels. Die gingen 壮 nachts dan open en bloeden, volgende ochtend was dat meestal opgedroogd.
Daarvan zei de kliniek scrubben en de huisarts nadat het niet beter werd antibiotica.

Ik wacht 11-5 even af. En anders een doorverwijzing naar de dermatoloog.
Esteworld? Beterschap. Heb er nog nooit van gehoord, gereedschap niet steriel?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2023, 19:56   #23
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Esteworld? Beterschap. Heb er nog nooit van gehoord, gereedschap niet steriel?
Hij schreef in een paar posts hierboven: Ik heb gekozen voor een kliniek in Nederland met als reden dat als er iets mis zou gaan, ik makkelijk daar terug kan gaan.

Het is dus wel een beetje verwarrend dat deze complicatie van Jor86 nu op dit voortgangstopic van Sander die bij Esteworld is geweest wordt besproken. Maar goed het is ook niet niks en ik wens je ook sterke ermee Jor.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2023, 20:00   #24
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.409
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Hij schreef in een paar posts hierboven: Ik heb gekozen voor een kliniek in Nederland met als reden dat als er iets mis zou gaan, ik makkelijk daar terug kan gaan.

Het is dus wel een beetje verwarrend dat deze complicatie van Jor86 nu op dit voortgangstopic van Sander die bij Esteworld is geweest wordt besproken. Maar goed het is ook niet niks en ik wens je ook sterke ermee Jor.
Klopt ja. Overheen gelezen. Erg zat. Gegoogled en het kan om een bacterie gaan. Ben dan wel benieuwd wie die kliniek is. Dit is ook echt de eerste keer dat ik lees dat er iets mis is gegaan met een haartransplantatie hetgeen niet wil zeggen dat het nooit mis kan gaan. Voor je het weet heb je weer iemand met erg lange tenen die meent iets te moeten blaten.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2023, 20:24   #25
Jor86
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2018
Berichten: 5
Geslacht:
Heb je helemaal gelijk in. Ik had ook al het gevoel dat ik dit niet in iemand anders zijn topic moest doen. Maar kreeg vragen en toch maar beantwoord.
Ik ben overigens *in het noorden des lands* geweest maar wil hun naam niet negatief noemen omdat ik niet weet waar dit aan ligt.

Ik ben ik heel goed verzorgd, kan er altijd met m’n vragen terecht. Resultaat wacht ik nog even een maandje af voordat ik mijn eigen topic met foto’s open.

Laatst gewijzigd door Jor86; 30 april 2023 om 22:49 Reden: Naam kliniek weggelaten
Jor86 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2023, 20:26   #26
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.409
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jor86 Bekijk bericht
Heb je helemaal gelijk in. Ik had ook al het gevoel dat ik dit niet in iemand anders zijn topic moest doen. Maar kreeg vragen en toch maar beantwoord.
Ik ben overigens in Landsmeer geweest maar wil hun naam niet negatief noemen omdat ik niet weet waar dit aan ligt.

In Landsmeer ben ik heel goed verzorgd, kan er altijd met m’n vragen terecht. Resultaat wacht ik nog even een maandje af voordat ik mijn eigen topic met foto’s open.
Heb je wel gelijk in. Eerst oorzaak achterhalen. Succes.

PS haal plaatsnaam maar weg, want via Google kom je direct bij de betreffende kliniek
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2023, 15:41   #27
SanderWalraven
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 december 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jor86 Bekijk bericht
Hey Sander,

Ziet er heel goed uit hoor. Ik heb mツ地 haartransplantatie op 15-1 laten doen.
Bij mij komt het erg traag op gang. Heb ongeveer een week of 4 met bloed rond gelopen.
Bloed dat later ontstaan is, dus niet van de haartransplantatie.
Nu nog steeds ontstekingen over vrijwel mijn hele hoofd. 2x hier voor terug gegaan en bij de huisarts geweest. Antibiotica kuur gehad, vrijwel niet geholpen. Huisarts wil me niet verder helpen en verwijst me naar de kliniek.
Ik merk ook dat ik ineens erg grijs begin te worden. Of dat door de haartransplantatie komt?
Wat heftig om te horen. Wellicht een idee om hier op het forum je proces te posten dan kan men misschien tips of adviezen geven. Heel veel sterkte!

Laatst gewijzigd door SanderWalraven; 7 mei 2023 om 15:46
SanderWalraven is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2023, 11:44   #28
SanderWalraven
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 december 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Foto's genomen op 14-05

Onderstaande foto's zijn genomen op dag 112 na de transplantatie.
Ik zie vergeleken de voorgaande foto's langzaam meer dichtheid. Wat denken jullie? Zit overigens aloe vera in mijn haar.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_4984 (1).jpg‎ (153,7 KB, 455x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4984.jpg‎ (142,4 KB, 373x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4985.jpg‎ (147,1 KB, 363x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4986.jpg‎ (147,6 KB, 337x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4987.jpg‎ (148,4 KB, 266x gelezen)

Laatst gewijzigd door SanderWalraven; 23 mei 2023 om 15:35 Reden: spelfout
SanderWalraven is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2023, 14:01   #29
Mkroees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2023
Berichten: 18
Geslacht:
Ik vind het er al vrij goed uit zien Sander, helemaal wanneer er gezegd wordt dat je pas resultaat ziet na ca. 5-6 maanden.

Hoop voor je dat het zo door groeit!
Mkroees is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2023, 15:45   #30
SanderWalraven
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 december 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mkroees Bekijk bericht
Ik vind het er al vrij goed uit zien Sander, helemaal wanneer er gezegd wordt dat je pas resultaat ziet na ca. 5-6 maanden.

Hoop voor je dat het zo door groeit!
Thanks Mkroees, ik zit pas op maand 4 dus mijn verwachtingen zijn enorm met dit al als resultaat.
Heb ook het idee dat er best veel haren niet zijn uitgevallen in het ontvangst gebied. Maar schijn kan bedriegen..
Overigens merk ik nu al dat ik snel vergeet waar ik vandaan kom. De voorkant/inhammen waren echt heel dun.
SanderWalraven is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
esteworld


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright ゥ 2001-2024 Stichting HaarWeb.