Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 juni 2023, 10:12   #31
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 456
Ik ga wel mee met Erik over het punt dat, wanneer het fout gaat in het buitenland, je niet echt weet wat je rechten zijn. Denk wel dat een hotel en een operatie iets anders zijn maar ben het wel eens met je over wat je dan gaat doen. Mensen gaan denk ik niet zo snel terug en je weet inderdaad niet echt wat je rechten dan kunnen zijn.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2023, 13:04   #32
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Wij kunnen hier niet objectief over oordelen gezien het 2 kleine foto's zijn. Dat zou jij als deskundige ook moeten weten.
Haha kom nou zyzzalive, je ziet dat meneer zo goed als kaal was en nu een mooie strakke volle haarlijn heeft gekregen en er 10 / 15 jaar jonger uit ziet. Je bent me er ook een he, de fotos zijn duidelijk genoeg en gewoon op een normale vierkante instagram formaat, groter gaat ook niet he.
————

Erik bedankt voor je lange bericht, en ik begrijp jou zeker ook. Maar als je een review niet van echt of nep kan onderscheiden zoals deze, vind ik dat je niet zomaar mag roepen dat de review nep is. En daarnaast riep je ook zomaar dat de nazorg slecht is geregeld bij Turkse klinieken en dit riep je ook over ons, zonder dat je weet hoe we hiermee ons best proberen te doen en nazorg locaties hebben ook in Nederland waar we iedereen op de beste manier bij staan.

En als je dit doet op deze manier, vind ik dat jij ook moet begrijpen dat ik wel boos kan reageren.

Omdat je zo de tijd hebt genomen en nu wel vriendelijker over komt wil ik toch ook maar weer reageren.

- er zijn, net zoals deze review, genoeg goede reviews over ons. Je zult eerder geen slechte review over ons lezen, want we doen altijd ons best op een eerlijke en professionele manier.

- ik heb nooit geroepen dat we de allerbeste zijn, maar misschien één van de beste, en dat baseer ik op de ervaren chirurgen waarmee we werken, de laatste technologie waarmee we werken, de vriendelijke en vooral eerlijke medewerkers waarmee we werken, dat wij geen producten aansmeren aan patiënten na de behandelingen, dat wij 24/7 voor elk patiënt bereikbaar zijn met onze consulenten voor alle vragen en onzekerheden, dat wij een van de weinige internationale klinieken zijn met ook locaties in Nederland bijvoorbeeld voor de nazorg.

Lang verhaal kort, omdat wij op een zo goed mogelijke manier dienst verlenen met alles wat we doen roep ik altijd dat we een van de beste zijn, geloof me, niet elk kliniek werkt op deze manier.

- Daarnaast zeg je dat mensen kiezen voor Turkije omdat het goedkoper is, het klopt dat het goedkoper is, maar er wordt ook zeker kwaliteit geleverd. Hier wil ik het niet uitgebreid over hebben maar Turkije loopt ver voor op dit gebied. Met alle respect ook voor Nederland waar ik ook van houd en ben geboren en opgegroeid.

- Sommige Turkse klinieken hebben het een beetje verpest voor de andere Turkse klinieken omdat ze op onhygiënische plekken haren transplanteren waar je niet eens zou willen zijn met “artsen” die niet eens een diploma hebben bv, er zijn zelfs klinieken in Istanbul waar mensen thuis worden behandeld in een kamertje. Als je bij dit soort praktijken wordt behandeld door onervaren mensen zijn er risicos dat er dingen mis kunnen gaan natuurlijk. Maar als je bij een degelijke kliniek bent met ervaren artsen is een haartransplantatie een behandeling met vrijwel geen risicos.

U moet ons niet vergelijken met dit soort praktijken die maar snel snel haren transplanteren en mensen terug sturen naar hun eigen land en verder niet meer bereikbaar zijn. Wij zitten op zeer goed uitgeruste moderne locaties in Istanbul en werken met zeer ervaren artsen en hebben een hele goede nazorg service met internationale locaties ook in Nederland.

Wij hebben na de haartransplantatie 1 jaar lang nauw contact met elk patiënt en houden iedereen goed in de gaten. Mocht er wat mis gaan kunnen mensen bij onze nazorg locatie terecht, al gaat er eigenlijk nooit wat mis.

- Inderdaad, de enige nadeel is de afstand van een haartransplantatie in Turkike ( bij een degelijk kliniek op een goede locatie) zijn er nog meer nadelen dan ?

- Als er wat mis gaat, zoals bijvoorbeeld een infectie, zijn wij er altijd vroeg bij. We houden onze patiënten nauw in de gaten en hebben nazorg locaties ook in Nederland, weet verder niet wat je met “rechten” bedoeld maar iedereen heeft recht op een goede nazorg service en ook daar doen we ons best mee. We houden onze patiënten goed in de gaten en sturen waar nodig.


Nogmaals Erik ik begrijp jou punt zeker maar als je zomaar dingen roept terwijl wij ons best zitten te doen moet je ook begrijpen dat ik soms boos kan reageren.

Maar ik heb besloten om niet meer te reageren op negatieve reacties, dit doet ons inderdaad niet goed en dit komt bij sommigen verkeerd over. M

Hoop dat je mij ook begrijpt en inziet dat we niet een kliniek zijn die zomaar even haren transplanteerd en mensen terug stuurt naar Nederland zonder enige service verder maar dat we met alles wat we doen ons best proberen te doen. En dus daarom roep dat we “een van de beste” zijn.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 4 juni 2023 om 13:33
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2023, 05:19   #33
Wsushiman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2021
Berichten: 49
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Haha kom nou zyzzalive, je ziet dat meneer zo goed als kaal was en nu een mooie strakke volle haarlijn heeft gekregen en er 10 / 15 jaar jonger uit ziet. Je bent me er ook een he, de fotos zijn duidelijk genoeg en gewoon op een normale vierkante instagram formaat, groter gaat ook niet he.
————

Erik bedankt voor je lange bericht, en ik begrijp jou zeker ook. Maar als je een review niet van echt of nep kan onderscheiden zoals deze, vind ik dat je niet zomaar mag roepen dat de review nep is. En daarnaast riep je ook zomaar dat de nazorg slecht is geregeld bij Turkse klinieken en dit riep je ook over ons, zonder dat je weet hoe we hiermee ons best proberen te doen en nazorg locaties hebben ook in Nederland waar we iedereen op de beste manier bij staan.

En als je dit doet op deze manier, vind ik dat jij ook moet begrijpen dat ik wel boos kan reageren.

Omdat je zo de tijd hebt genomen en nu wel vriendelijker over komt wil ik toch ook maar weer reageren.

- er zijn, net zoals deze review, genoeg goede reviews over ons. Je zult eerder geen slechte review over ons lezen, want we doen altijd ons best op een eerlijke en professionele manier.

- ik heb nooit geroepen dat we de allerbeste zijn, maar misschien één van de beste, en dat baseer ik op de ervaren chirurgen waarmee we werken, de laatste technologie waarmee we werken, de vriendelijke en vooral eerlijke medewerkers waarmee we werken, dat wij geen producten aansmeren aan patiënten na de behandelingen, dat wij 24/7 voor elk patiënt bereikbaar zijn met onze consulenten voor alle vragen en onzekerheden, dat wij een van de weinige internationale klinieken zijn met ook locaties in Nederland bijvoorbeeld voor de nazorg.

Lang verhaal kort, omdat wij op een zo goed mogelijke manier dienst verlenen met alles wat we doen roep ik altijd dat we een van de beste zijn, geloof me, niet elk kliniek werkt op deze manier.

- Daarnaast zeg je dat mensen kiezen voor Turkije omdat het goedkoper is, het klopt dat het goedkoper is, maar er wordt ook zeker kwaliteit geleverd. Hier wil ik het niet uitgebreid over hebben maar Turkije loopt ver voor op dit gebied. Met alle respect ook voor Nederland waar ik ook van houd en ben geboren en opgegroeid.

- Sommige Turkse klinieken hebben het een beetje verpest voor de andere Turkse klinieken omdat ze op onhygiënische plekken haren transplanteren waar je niet eens zou willen zijn met “artsen” die niet eens een diploma hebben bv, er zijn zelfs klinieken in Istanbul waar mensen thuis worden behandeld in een kamertje. Als je bij dit soort praktijken wordt behandeld door onervaren mensen zijn er risicos dat er dingen mis kunnen gaan natuurlijk. Maar als je bij een degelijke kliniek bent met ervaren artsen is een haartransplantatie een behandeling met vrijwel geen risicos.

U moet ons niet vergelijken met dit soort praktijken die maar snel snel haren transplanteren en mensen terug sturen naar hun eigen land en verder niet meer bereikbaar zijn. Wij zitten op zeer goed uitgeruste moderne locaties in Istanbul en werken met zeer ervaren artsen en hebben een hele goede nazorg service met internationale locaties ook in Nederland.

Wij hebben na de haartransplantatie 1 jaar lang nauw contact met elk patiënt en houden iedereen goed in de gaten. Mocht er wat mis gaan kunnen mensen bij onze nazorg locatie terecht, al gaat er eigenlijk nooit wat mis.

- Inderdaad, de enige nadeel is de afstand van een haartransplantatie in Turkike ( bij een degelijk kliniek op een goede locatie) zijn er nog meer nadelen dan ?

- Als er wat mis gaat, zoals bijvoorbeeld een infectie, zijn wij er altijd vroeg bij. We houden onze patiënten nauw in de gaten en hebben nazorg locaties ook in Nederland, weet verder niet wat je met “rechten” bedoeld maar iedereen heeft recht op een goede nazorg service en ook daar doen we ons best mee. We houden onze patiënten goed in de gaten en sturen waar nodig.


Nogmaals Erik ik begrijp jou punt zeker maar als je zomaar dingen roept terwijl wij ons best zitten te doen moet je ook begrijpen dat ik soms boos kan reageren.

Maar ik heb besloten om niet meer te reageren op negatieve reacties, dit doet ons inderdaad niet goed en dit komt bij sommigen verkeerd over. M

Hoop dat je mij ook begrijpt en inziet dat we niet een kliniek zijn die zomaar even haren transplanteerd en mensen terug stuurt naar Nederland zonder enige service verder maar dat we met alles wat we doen ons best proberen te doen. En dus daarom roep dat we “een van de beste” zijn.
Zijn jullie een goede kliniek? Hoe staat het met de nazorg?
Wsushiman is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2023, 15:24   #34
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 385
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wsushiman Bekijk bericht
Zijn jullie een goede kliniek? Hoe staat het met de nazorg?
Deze vraag moet je niet aan een consultant van de kliniek vragen...
Deze zal nooit "nee" zeggen en roepen dat ze de beste zorg hebben.

Ik zou de vraag aan een onafhankelijk persoon vragen
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2023, 18:27   #35
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Haha Hairexpert, inderdaad een aparte vraag.

Maar om er een antwoord op te geven zal ik niet zeggen dat we de allerbeste zijn natuurlijk, dat is niemand en er is altijd wel wat te verbeteren.

Maar we doen op alle punten ons best, en om een zo goed mogelijke service en ook nazorg aan te bieden hebben we ons beperkt tot Nederland en Duitsland om zo op een zo goed mogelijke manier service te bieden aan onze patiënten.

We hebben een 24/7 nazorg service vanuit Istanbul, we houden onze patiënten nauw in de gaten na de haartransplantatie en hebben er een jaar lang intensief contact mee, vooral de eerste weken. Daarnaast kunnen onze patiënten bij ons op locatie terecht in Amersfoort indien ze dit nodig vinden of bijvoorbeeld voor nabehandelingen.

Dus het is niet even haren transplanteren, terug naar Nederland en verder geen of nauwelijks contact, en moeilijk bereikbare praktijken zoals veel internationale klinieken. We zijn vol bereikbaar en vol in contact met onze patiënten, en om een zo goed mogelijke service aan te bieden hebben we ons daarom ook beperkt tot Nederland en Duitsland.

Onze Nederlandse consulenten die in directe contact staan met onze haartransplantatiechirurgen zijn 24/7 bereikbaar. Ook kunnen patiënten tijdens kantoor uren terecht op onze locatie in Amersfoort.

We doen ons best, en dat verdiend iedereen ook. Het is toch niet niks een haartransplantatie en we staan altijd bij onze patiënten op een zo goed mogelijke manier.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2023, 21:33   #36
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Damla Kaptan ik waardeer je inbreng en bijdrage op dit forum! Fijn dat je advies geeft!

Ik heb jullie Instagram pagina ook bekeken en inderdaad er staan wat voor en na resultaten op! Alleen je kan er gewoon niet super veel van zeggen. Er is geen informatie, geen gedeelde mening of ervaring van de client zelf, geen progressie foto’s. Bovendien zijn de foto’s niet van super hoge kwaliteit of uit verschillende hoeken genomen. Meer een lage kwaliteit, op afstand genomen foto en alleen van boven af. Wat moet je daar als potentiële klant mee? Geen daadkrachtig bewijs van jullie werk naar mijn mening.

Willen jullie wel potentiële klanten overtuigen en snel binnen halen?

Laat cliënten dan hun ervaringen delen op dit forum met wekelijkse dan wel maandelijkse updates, inclusief duidelijke progressie foto’s. Ik geloof namelijk best dat jullie hele mooi resultaten neerzetten!

Noway dat ik in zee ga met een kliniek die alleen wat schimmige foto’s laat zien. Ik denk dat anderen er ook zo over denken. Alleen een mooi verhaal zoals de topic starter is niet voldoende.

Laatst gewijzigd door hvl; 6 juni 2023 om 21:39
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2023, 21:44   #37
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
HVL bedankt voor je reactie en waardering.

En ook bedankt voor je tip, we willen onze patiënten ook niet te veel tot last zijn maar zullen proberen en vragen of ze op haarweb de updates willen geven. Ik zal er werk van maken. Op onze vernieuwde instagram staan wel duidelijke voor en na fotos. Ik zal er voor proberen te zorgen dat onze patiënten meer actief zullen zijn op haarweb en de updates doorgeven zodat jullie op haarweb ons nog beter leren kennen.

Bedankt voor je tip en waardering!

( en het is niet alleen de mooie verhaal, als meneer niet tevreden was zou dit niet zo een mooi verhaal over ons typen, zijn resultaat staat ook op onze instagram)

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 6 juni 2023 om 21:48
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2023, 22:22   #38
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Klinkt goed! Mijn reactie geldt ook voor veel andere klinieken.
hvl is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
4000 grafts, istanbul, mercureistanbul, resultaat

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.