![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#16 |
HaarWeb lid
|
![]() |
#17 | |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Citaat:
Met alle respect maar wordt jij niet gigantisch moedeloos van jouw werk? Je bent aan het marketen voor een kliniek op een manier dat gewoon echt not-done is. Het enige waar je over kan spreken is over het mooie hotel, de lekkere lunch die je krijgt tijdens de behandeling, het mooie ziekenhuis waar jullie een kamer huren en vergeet niet de sponsoring van de malafide ''haarstichting''. Daarnaast hebben we het volgende gezien: - Review(s) op haarweb welke verdacht worden dat deze nep zijn - Medewerkers van Mercure die spam versturen naar leden van haarweb - Neppe reviews op trustpilot Het is alleen maar geruzie wanneer Mercure zich bemoeit op haarweb. Dit komt mede door de rare uitspraken over bijvoorbeeld gebruik van medicatie. Kom op jongens, kap eens met deze onzin als kliniek zijnde, laat resultaten spreken en voor de kwaliteit van dit forum, alsjeblieft niks meer dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
HaarWeb lid
Citaat:
![]() Selectief vragen beantwoorden en daarmee sturen ben je ook goed in Damla! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Ik denk serieus dat jullie alleen maar sympathie aan het verliezen zijn met deze werkwijze. Bij mij in ieder geval wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Ik wil helemaal niet negatief doen. Ik wil een forum met goede, duidelijke en liefst zo eerlijk mogelijke informatie. Het is al moeilijk genoeg om de echte van nep reviews te scheiden als je geen ervaring hebt met dit forum. Voor mij persoonlijk is een verhaal van een hele pagina door iemand die op dezelfde dag lid is geworden en hé-le-maal verliefd is op de kliniek verdacht. Meestal wordt er dan wat negatiefs geschreven over de verdoving of een ander detail, maar over het algemeen superb! Zowel jullie als een aantal andere Turkse klinieken hebben daar een patent op. Lees maar zelf terug of ik verkeerd zit. Dit forum is juist bedoeld om elkaar te helpen/informeren. Zeker mensen die nieuw zijn in de wondere wereld van haarklinieken. Op dit forum kunnen mensen het tegengeluid “horen” over haarfollikels klonen, haartransplantaties van 7000 grafts, etc etc en inzicht in goede en onbetrouwbare kliniek in binnen- en buitenland. Jij mengt je vaak in discussies, wat je goed recht is uiteraard, en je hebt ervaring en praat waarschijnlijk veel met mensen die werken in de branche. Maar telkens kom je met jullie aanpak en doet alsof dat de beste is. Op basis waarop vastgesteld en hoe wordt dit door jou afgezet tegenover andere klinieken? Toch niet door haarstichting.nl want die neemt niemand hier meer serieus hoor, dus misschien minder slim om hen als partner te hebben. Als je namens een kliniek spreekt (en dat doe jij) dan vind ik (en daar hoef je het uiteraard niet mee eens te zijn) meer nuance en kennis moet brengen in je verhaal. Mensen kunnen jou als autoriteit gaan zien namelijk met je bedrijfslogo en signature. Tot slot. Ik heb jullie website eens bekeken. Naast onhandige stijlfouten en voor en na foto’s van exact dezelfde haartypes (donker golvend haar) belichten jullie zaken eenzijdig. Als je dan bijvoorbeeld over de “voor en nadelen van een HT in Turkije” schrijft en als enige nadeel de afstand noemt, dan heb je het echt niet begrepen. Natuurlijk hebben jullie direct ook een oplossing: jullie all-in. Het is daarmee geen blog maar een verkapte advertentie voor je product. Het klopt dat veel mensen kiezen voor Turkije maar dat is hoofdzakelijk omdat het goedkoper is dan Nederland. Ik zeg daarmee niets over de kwaliteit, want ik heb gewoon niet de kennis om daarover te praten (zoals jij wel doet). Als alles goed gaat is er geen probleem. En genoeg leden die een prima ervaring hebben met bepaalde klinieken in Turkije (ik heb nog geen ervaren lid overigens positief over jullie zien schrijven). Maar stel dat dat het niet helemaal goed gaat. Wat zijn dan de rechten van de patiënt? Ik heb wel eens een hotel aangeklaagd in Frankrijk (dat is zelfs EU) en heeft me veel centen gekost en geen effect. Waar op jullie site kan ik de algemene voorwaarden teruglezen? Overigens zijn jullie daar ook niet uniek in. Laatst gewijzigd door Erik.; 4 juni 2023 om 09:25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
HaarWeb lid
|
Ik ga wel mee met Erik over het punt dat, wanneer het fout gaat in het buitenland, je niet echt weet wat je rechten zijn. Denk wel dat een hotel en een operatie iets anders zijn maar ben het wel eens met je over wat je dan gaat doen. Mensen gaan denk ik niet zo snel terug en je weet inderdaad niet echt wat je rechten dan kunnen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Haartransplantatie expert
Citaat:
Deze zal nooit "nee" zeggen en roepen dat ze de beste zorg hebben. Ik zou de vraag aan een onafhankelijk persoon vragen
![]() |
![]() |
#26 |
HaarWeb lid
Damla Kaptan ik waardeer je inbreng en bijdrage op dit forum! Fijn dat je advies geeft!
Ik heb jullie Instagram pagina ook bekeken en inderdaad er staan wat voor en na resultaten op! Alleen je kan er gewoon niet super veel van zeggen. Er is geen informatie, geen gedeelde mening of ervaring van de client zelf, geen progressie foto’s. Bovendien zijn de foto’s niet van super hoge kwaliteit of uit verschillende hoeken genomen. Meer een lage kwaliteit, op afstand genomen foto en alleen van boven af. Wat moet je daar als potentiële klant mee? Geen daadkrachtig bewijs van jullie werk naar mijn mening. Willen jullie wel potentiële klanten overtuigen en snel binnen halen? Laat cliënten dan hun ervaringen delen op dit forum met wekelijkse dan wel maandelijkse updates, inclusief duidelijke progressie foto’s. Ik geloof namelijk best dat jullie hele mooi resultaten neerzetten! Noway dat ik in zee ga met een kliniek die alleen wat schimmige foto’s laat zien. Ik denk dat anderen er ook zo over denken. Alleen een mooi verhaal zoals de topic starter is niet voldoende. Laatst gewijzigd door hvl; 6 juni 2023 om 21:39 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
HaarWeb lid
Klinkt goed! Mijn reactie geldt ook voor veel andere klinieken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Labels |
4000 grafts, istanbul, mercureistanbul, resultaat |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|