Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 december 2022, 23:31   #1
H44R
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2021
Berichten: 61
Geslacht:
Haartransplantatie inhammen - Omorfy Dr. Novia Mozart

Hoi Haarweb'ers!
In dit topic zal ik mijn haartransplantatie bij Omorfy te Bunnik documenteren die voor volgende week gepland staat.

Even kort mijn situatie schetsen. Ik ben op mijn 21e op dit forum terechtgekomen toen ik zag dat ik inhammen kreeg. Minoxidil leek mij het beste om uit te proberen. Dit heb ik een jaar lang gedaan in combo met dermarolling maar had niet het gewenste resultaat. Al viel het haarverlies voor mijn omgeving niet echt op en kon ik het met de nodige wax goed camoufleren (1e foto) had ik het er toch moeilijk mee. Ik voel(de) me nog te jong om in te zitten met haarproblemen. De volgende logische stap die ik kon nemen tegen het haarverlies leek finasteride te zijn. Ik ben iemand die niet graag medicatie neemt en was bang voor de nare bijwerkingen die vaak beschreven staan. Uiteindelijk gekozen om 1x daags 1ml Essengen 6 plus te gebruiken. Mijn haarverlies lijkt niet te verergeren en ik heb gelukkig geen last van bijwerkingen (voor zover ik weet).

Nu op bijna 24 dan toch beslist om de stap te zetten en een transplantatie uit te laten voeren. Ik heb hierbij gekozen voor kliniek Omorfy met als arts Dr. Novia Mozart. De kliniek is relatief nieuw en heeft dus nog weinig bekendheid op dit forum. Echter hebben de arts en het team al enkele jaren ervaring in deze branche wat bij het kiezen voor een nieuwe kliniek toch wat aan vertrouwen geeft. Tot nu toe heb ik dan ook nog geen slechte beoordelingen gevonden op en naast dit forum en heb ik al enkele mooie resultaten gezien. Ook het consult was een prettige ervaring. Er werd ruim de tijd genomen voor de uitleg, hoe de behandeling zou verlopen en over hoe de haarlijn heropgebouwd zou worden (single grafts vooraan enz...). Om deze redenen in combinatie met een aantrekkelijke prijs, heb ik voor deze kliniek gekozen. Er zullen in totaal tussen de 1200 en 1500 grafts gebruikt worden.

In bijlage enkele foto's van de huidige situatie. Volgende week plaats ik foto's van net na de transplantatie en zal ik mijn herstel documenteren.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3297.jpg‎ (147,0 KB, 666x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3652.jpg‎ (137,0 KB, 601x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3653.jpg‎ (142,5 KB, 507x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3654.jpg‎ (139,9 KB, 540x gelezen)
H44R is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2022, 07:25   #2
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Vind je de eerder behaalde resultaten wel goed aldaar? Ik zou nog een keer erover nadenken…..
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2022, 10:47   #3
H44R
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2021
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thooselle Bekijk bericht
Vind je de eerder behaalde resultaten wel goed aldaar? Ik zou nog een keer erover nadenken…..
Ik vind de resultaten prijs/kwaliteitsgewijs er goed uitzien. Mijn besluit staat in ieder geval vast. Verder ben ik van mening dat het gros van de mensen het verschil niet eens ziet tussen een HT bij één v/d hier vaak genoemde dure topklinieken en een kliniek die wat onbekender en dus budgetvriendelijker is. Natuurlijk blijft het belangrijk eerst goed onderzoek te doen voor je de kliniek keuze maakt.

Zoals ik in het oorspronkelijke bericht ook al zei heb ik verder nog geen enkele negatieve review gelezen over de kliniek. Niet op dit forum en ook niet op andere review-sites. Een ontevreden klant zal veel sneller van zich laten horen dan iemand die tevreden is lijkt mij.
H44R is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2022, 10:53   #4
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H44R Bekijk bericht
Ik vind de resultaten prijs/kwaliteitsgewijs er goed uitzien. Mijn besluit staat in ieder geval vast. Verder ben ik van mening dat het gros van de mensen het verschil niet eens ziet tussen een HT bij één v/d hier vaak genoemde dure topklinieken en een kliniek die wat onbekender en dus budgetvriendelijker is. Natuurlijk blijft het belangrijk eerst goed onderzoek te doen voor je de kliniek keuze maakt.

Zoals ik in het oorspronkelijke bericht ook al zei heb ik verder nog geen enkele negatieve review gelezen over de kliniek. Niet op dit forum en ook niet op andere review-sites. Een ontevreden klant zal veel sneller van zich laten horen dan iemand die tevreden is lijkt mij.
Perfect, je hebt je keuze gemaakt. Ik wens je veel succes toe en ben benieuwd naar de voortgang. Wil je met ons delen wat de prijs is? Zo niet even goede vrienden!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2022, 11:26   #5
H44R
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2021
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Perfect, je hebt je keuze gemaakt. Ik wens je veel succes toe en ben benieuwd naar de voortgang. Wil je met ons delen wat de prijs is? Zo niet even goede vrienden!
Bedankt Limbo! De prijs wil ik hier liever niet zo openbaar gooien. Een consult bij hun is gratis én je krijgt meteen een prijsindicatie mee. Wanneer iemand dus graag de prijs/meer wil weten raad ik dan ook aan dit via deze weg te doen.
H44R is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2022, 11:37   #6
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H44R Bekijk bericht
Bedankt Limbo! De prijs wil ik hier liever niet zo openbaar gooien. Een consult bij hun is gratis én je krijgt meteen een prijsindicatie mee. Wanneer iemand dus graag de prijs/meer wil weten raad ik dan ook aan dit via deze weg te doen.
Succes in elk geval.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2022, 15:31   #7
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H44R Bekijk bericht
Ik vind de resultaten prijs/kwaliteitsgewijs er goed uitzien. Mijn besluit staat in ieder geval vast. Verder ben ik van mening dat het gros van de mensen het verschil niet eens ziet tussen een HT bij één v/d hier vaak genoemde dure topklinieken en een kliniek die wat onbekender en dus budgetvriendelijker is. Natuurlijk blijft het belangrijk eerst goed onderzoek te doen voor je de kliniek keuze maakt.

Zoals ik in het oorspronkelijke bericht ook al zei heb ik verder nog geen enkele negatieve review gelezen over de kliniek. Niet op dit forum en ook niet op andere review-sites. Een ontevreden klant zal veel sneller van zich laten horen dan iemand die tevreden is lijkt mij.
Stevie Wonder zal het verschil niet zien tussen een goede en minder goede transplantatie, het merendeel van de rest wel. Je probeert nu jouw budgetkeuze te verantwoorden naar jezelf door jezelf aan te praten dat de meeste mensen het verschil niet zien. Ook niet vergeten dat het steeds meer ´mainstream´ gaat, dus steeds meer mensen zullen het verschil gaan weten tussen een goede en minder goede transplantatie.

Laatst gewijzigd door mickfoley; 2 januari 2023 om 01:44
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2022, 15:40   #8
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thooselle Bekijk bericht
Vind je de eerder behaalde resultaten wel goed aldaar? Ik zou nog een keer erover nadenken…..
Dit dus. Buiten dat ben je nu 24, op jouw 50e zullen de meeste wel het verschil weten tussen een goede en minder goede transplantatie. Ben je op je 50e nog steeds zo blij met jouw ´budget´ keuze en keuze voor prijs/kwaliteit. Just my 2 cents.

Laatst gewijzigd door mickfoley; 2 januari 2023 om 01:46
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2022, 16:25   #9
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Ik heb de instagram pagina ook even gecheckt naar vind de resultaten er prima uitzien. Ik ben het ermee eens dat je niet puur voor de prijs moet gaan maar anderzijds kan niet iedereen +10.000 euro betalen of überhaupt bij elkaar sparen.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2022, 17:57   #10
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Ik heb de instagram pagina ook even gecheckt naar vind de resultaten er prima uitzien. Ik ben het ermee eens dat je niet puur voor de prijs moet gaan maar anderzijds kan niet iedereen +10.000 euro betalen of überhaupt bij elkaar sparen.
https://www.instagram.com/reel/CmsnR...d=YmMyMTA2M2Y=
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2023, 20:44   #11
djerro123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2021
Berichten: 33
Geslacht:
Hi H44R! Veel succes met je HT! Het is een spannende stap maar als je er goed bij voelt dan komt het vast goed

------

Aan de azijndrinkers zoals mickfoley en Thooselle: ga even lekker ergens anders uw gal spuwen. Hier is gewoon iemand die graag zijn ervaring wilt delen, die waarschijnlijk super enthousiast is over zijn keuze en stap. Ik snap echt niet wat jullie hier komen tof doen, laat H44R lekker zijn ervaring hebben en zijn verhaal delen, dat is toch waar dit forum voor is?

Als de toon in dit forum zo doorgaat dan kap ik er ook gewoon mee. Het is ongelofelijk dat sommige mensen niet begrijpen dat de meeste geen 10k+ budget hebben, en dus voor een alternatief kiezen die zij ook goed vinden. Een beetje alsof je tegen een trotste eigenaar van een VW Golf gaat lopen tof doen dat je ook een Porsche had kunnen kopen, want dát zijn pas mooie auto's.
djerro123 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2023, 20:57   #12
Promise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 343
Ook ik heb de resultaten bekeken op hun Instagram. Mijn oordeel is dat het eerlijke foto’s zijn, natuurlijke haarlijnen met single grafts. Prima dus. Veel succes!
__________________
-[sinds 2003] Finasteride; 1,25 mg p/d.
-[april 2015] 750 grafts herstellen haarlijn (HairPlus Medical Care)
-[oktober 2020] 1400 grafts herstellen en verdichten haarlijn (Prohairclinic)
-[december 2021] 300 grafts om de puntjes op de i te zetten (Prohairclinic/Cosmedics)

Status: NW 0, geen last van kaalheid meer, 37 jaar
Promise is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2023, 21:25   #13
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djerro123 Bekijk bericht
Hi H44R! Veel succes met je HT! Het is een spannende stap maar als je er goed bij voelt dan komt het vast goed

------

Aan de azijndrinkers zoals mickfoley en Thooselle: ga even lekker ergens anders uw gal spuwen. Hier is gewoon iemand die graag zijn ervaring wilt delen, die waarschijnlijk super enthousiast is over zijn keuze en stap. Ik snap echt niet wat jullie hier komen tof doen, laat H44R lekker zijn ervaring hebben en zijn verhaal delen, dat is toch waar dit forum voor is?

Als de toon in dit forum zo doorgaat dan kap ik er ook gewoon mee. Het is ongelofelijk dat sommige mensen niet begrijpen dat de meeste geen 10k+ budget hebben, en dus voor een alternatief kiezen die zij ook goed vinden. Een beetje alsof je tegen een trotste eigenaar van een VW Golf gaat lopen tof doen dat je ook een Porsche had kunnen kopen, want dát zijn pas mooie auto's.
Mee eens. Laat elkaar in zijn of haar waarde.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2023, 00:01   #14
H44R
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2021
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djerro123 Bekijk bericht
Hi H44R! Veel succes met je HT! Het is een spannende stap maar als je er goed bij voelt dan komt het vast goed
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Promise Bekijk bericht
Ook ik heb de resultaten bekeken op hun Instagram. Mijn oordeel is dat het eerlijke foto’s zijn, natuurlijke haarlijnen met single grafts. Prima dus. Veel succes!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Mee eens. Laat elkaar in zijn of haar waarde.
Bedankt heren! De bedoeling van dit topic was in ieder geval niet om nog een discussie te starten over de gekozen kliniek in kwestie. Daar is het natuurlijk ook veel te laat voor. De afspraak staat vast en ik heb al het mogelijke onderzoek gedaan alvorens een keuze te maken.

Het is mijn bedoeling om mensen die in hetzelfde schuitje zitten als ik te helpen door mijn eigen ervaring te delen. Ik ben zelf nog bezig met het afronden van mijn opleiding en ben dus niet erg kapitaal krachtig. Een kliniek vinden die een professioneel resultaat aflevert en toch binnen het budget valt wordt dus moeilijker. Op het forum zie ik overigens heel vaak topics verschijnen over dezelfde klinieken. Hier is natuurlijk niks mis mee maar het lijkt mij daarom extra interessant om eens een andere kliniek in de kijker te zetten én eentje die betaalbaar is. Ik hoop dan ook dat ik volgende week kan meedelen dat de behandeling meegevallen is en dat ik binnen enkele maanden hier mijn nieuwe haarlijn kan showen.
H44R is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2023, 01:22   #15
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djerro123 Bekijk bericht
Hi H44R! Veel succes met je HT! Het is een spannende stap maar als je er goed bij voelt dan komt het vast goed

------

Aan de azijndrinkers zoals mickfoley en Thooselle: ga even lekker ergens anders uw gal spuwen. Hier is gewoon iemand die graag zijn ervaring wilt delen, die waarschijnlijk super enthousiast is over zijn keuze en stap. Ik snap echt niet wat jullie hier komen tof doen, laat H44R lekker zijn ervaring hebben en zijn verhaal delen, dat is toch waar dit forum voor is?

Als de toon in dit forum zo doorgaat dan kap ik er ook gewoon mee. Het is ongelofelijk dat sommige mensen niet begrijpen dat de meeste geen 10k+ budget hebben, en dus voor een alternatief kiezen die zij ook goed vinden. Een beetje alsof je tegen een trotste eigenaar van een VW Golf gaat lopen tof doen dat je ook een Porsche had kunnen kopen, want dát zijn pas mooie auto's.
Er bestaat ook zoiets als nog even wachten? Zeker omdat de jongeman in kwestie (pas) 24 is. Je vergelijking met de auto is wel grappig. Ik ben 3 jaar autoloos geweest omdat ik graag nog even wachtte. Ik doe verder nergens tof. Dat is jouw opvatting. Buiten dat ging ik in op de opmerking van de jongeman over het feit dat het gros van de mensen het verschil tussen een uitstekende en redelijke haartransplantatie niet zien/kennen. Ik heb hem gewezen op het feit dat zelfs als dat nu het geval is (volgens hem), het nog maar de vraag is of dat over 20 jaar nog zo is... nothing more, nothing less.

Laatst gewijzigd door mickfoley; 2 januari 2023 om 01:48
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
inhammen, omorfy


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.