Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 mei 2023, 16:51   #1
Noud12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2023
Berichten: 2
Geslacht:
Post Mercure Istanbul IMC - 4000 grafts ervaring

Ik overwoog al langere tijd om een haartransplantatie te doen maar was altijd sceptisch. Ook was ik geen fan aan het begin van cosmetische behandelingen in het buitenland. Ik sta in contact met een cosmetische kliniek in Nederland en zij attendeerde op deze kliniek in Istanboel.



Natuurlijk heb ik het nodige uitzoekwerk gedaan en kwam er snel achter dat dit wel een gerenommeerde kliniek is met goede ervaringen. Mede het feit dat er Nederlandse begeleiding is (wat toch echt wel een must is in Istanboel omtrent de taalbarrière) en het feit dat deze Nederlandse kliniek een samenwerking heeft met hun gaf mij extra vertrouwen.



Deze kliniek in Nederland staat hoog aangeschreven in de Medisch cosmetische wereld dat dat gaf mij nog meer vertrouwen. Zij werken samen met de kliniek dus voor eventuele behoefte aan real time informatie kun je daar heen. Ook doen zij nabehandelingen indien gewenst.


Vanaf het moment dat ik ben vertrokken tot de dag van vandaag geen spijt. Ik ben nu 4 dagen verder en voel mijzelf super. Ik ben tot nu erg blij met het resultaat. Ik kan deze kliniek dan ook echt aanraden. Het is een kundig team dat perfect op elkaar is ingespeeld, je voelt je direct thuis hoe gek dat ook mag klinken. Ook de begeleiding is super de chauffeur spreekt Nederlands en de hostessen ook wat erg fijn is en een vertrouwd gevoel geeft. Zodra de chauffeur je heeft afgezet word je opgevangen en zijn ze het hele proces bij je en stellen je op je gemak en helpen met alles wat nodig is. Ze blijven me je in contact ook nadien je terug bent. Ze staan altijd klaar voor vragen te beantwoorden. Ze reageren direct!



Ik kan deze kliniek echt aanraden! Ik ben zo blij dat ik deze stap heb genomen!

Laatst gewijzigd door Noud12; 1 mei 2023 om 17:32
Noud12 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 17:24   #2
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Heb je foto's? Ook van het donor?

Welke nederlandse kliniek adviseerde je om hierheen te gaan?

Succes met de groei!
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 17:50   #3
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
De oude haarweb veteranen onder ons herkennen de spel/typfout wel :p
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 18:23   #4
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Hahahahah ja
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 18:27   #5
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Voor de volgende keer:

het lijkt erop dat de tekst in een ISO-8859-1-codestandaard is geschreven en wordt weergegeven in een UTF-8-codestandaard. De letter "è" in "barrière" wordt in ISO-8859-1 gecodeerd als "è", terwijl het in UTF-8 correct wordt weergegeven als "è".

Wat nog beter mogelijk is dat geschreven is met een ISO-8859-9-tekstopmaak op een Turks toetsenbord en deze vervolgens gekopieert en geplakt is in een UTF-8-tekstopmaak, kan dit leiden tot een mismatch tussen de tekenset van de oorspronkelijke tekst en de getoonde tekst. In dit geval kan de letter "è" in "barrière" worden weergegeven als "è".

In 2018-2019 (of 2020, weet ik niet meer) werd dit forum belaagd door nep reviews waarbij je ook dit soort gekke spelfouten had.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 18:45   #6
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Naar aanleiding van dit verhaal overweeg ik een behandeling bij Mercure Istanbul IMC. De belangrijkste reden is dat ze samenwerken met een kliniek die hoog aangeschreven staat in de medische wereld. Welke kliniek dit is, blijft een mysterie, maar dat is niet zo belangrijk.

Ook belangrijk is dat de taxichauffeur Nederlands spreekt, want die kom je in Nederland nauwelijks nog tegen.
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 19:27   #7
Noud12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2023
Berichten: 2
Geslacht:
Ik deel alleen mijn ervaring voor anderen. Die type ''fout'' komt omdat ik het eerste in een ander document hebt geschreven. Ik wilde gewoon mijn positieve ervaring delen.
Noud12 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 21:01   #8
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noud12 Bekijk bericht
Ik deel alleen mijn ervaring voor anderen. Die type ''fout'' komt omdat ik het eerste in een ander document hebt geschreven. Ik wilde gewoon mijn positieve ervaring delen.
Wat een fake reclame zeg. Mag wel wat minder dik en erop liggen (dat is een Nederlandse uitspraak dat het gehalte bla minder mag zijn).

Laatst gewijzigd door Erik.; 1 mei 2023 om 21:12
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 21:39   #9
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Wat een fake reclame zeg. Mag wel wat minder dik en erop liggen (dat is een Nederlandse uitspraak dat het gehalte bla minder mag zijn).
Hij heeft het zelfs zacht uitgedrukt, laat staan minder bla. We bieden op alle vlakken de zo hoogst mogelijke kwaliteit service aan tot en met de nazorg in Nederland aan toe. Meneer komt
Binnenkort online en staat op onze instagram. Roep niet zomaar fake altsublieft, een beetje respect hebben zou ook fijn zijn.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 21:47   #10
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Hij heeft het zelfs zacht uitgedrukt, laat staan minder bla. We bieden op alle vlakken de zo hoogst mogelijke kwaliteit service aan tot en met de nazorg in Nederland aan toe. Meneer komt
Binnenkort online en staat op onze instagram. Roep niet zomaar fake altsublieft, een beetje respect hebben zou ook fijn zijn.
De hoogst mogelijke kwaliteit ook in Nederland? Dan kun je wel antwoord geven op de simpele vraag: door welke BIG geregistreerde arts exact en wat is haar/zijn expertise en ervaring op het gebied van haartransplantaties als iemand alsnog in Nederland complicaties ervaart?

Eerder een medewerker van jullie kliniek die mensen 1op1 benadert om te ronselen, jij die vaak anderen beticht van alles en nog wat (over respect gesproken) en nu een account met welgeteld 1 eerdere post en nu een bericht waarvan het vermoeden is dat het eerst is geschreven in het Turks en later aangepast.

Ik ben gewoon argwanend voor zulke praktijken. Vertrouwen komt te voet…
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 21:49   #11
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Of ik ergens een antwoord op kan en wil geven bepaal ik zelf wel.

Ik zou nogmaals alleen fijn vinden als je niet zomaar dingen als fake roept.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 21:51   #12
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Of ik ergens een antwoord op kan en wil geven bepaal ik zelf wel.

Ik zou nogmaals alleen fijn vinden als je niet zomaar dingen als fake roept.
Tuurlijk bepaal je dat zelf. Maar door niet te beantwoorden bevestig je alleen maar mijn vermoeden verder.
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 21:55   #13
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Dit is nog slechter dan een Tell sell reclame...
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 22:19   #14
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
De hoogst mogelijke kwaliteit ook in Nederland? Dan kun je wel antwoord geven op de simpele vraag: door welke BIG geregistreerde arts exact en wat is haar/zijn expertise en ervaring op het gebied van haartransplantaties als iemand alsnog in Nederland complicaties ervaart?

Eerder een medewerker van jullie kliniek die mensen 1op1 benadert om te ronselen, jij die vaak anderen beticht van alles en nog wat (over respect gesproken) en nu een account met welgeteld 1 eerdere post en nu een bericht waarvan het vermoeden is dat het eerst is geschreven in het Turks en later aangepast.

Ik ben gewoon argwanend voor zulke praktijken. Vertrouwen komt te voet…
Ik weet nog de beginperiode van fuegenix. Hij hanteerde toen hele zachte prijzen en klanten schreven reviews op haarweb. Toen waren mensen nog sceptisch. Volgens mij waren de bedragen nog lager als bijvoorbeeld veldhoven of eberson.

Inmiddels, een aantal jaar verder, is deze kliniek enorm populair. Gewoon, je werk goed doen en klanten deze ervaring te laten delen. Niet meer, niet minder.

Als goede kliniek heb je dus geen marketeer nodig, hoef je geen geld te betalen voor een logo van de haarstichting en hoef je ook geen semi-bekende nederlanders te behandelen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2023, 22:37   #15
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Als u uw vragen op een normale en vriendelijke manier stelt aan onze klantenservice zullen ze u dat heel graag netjes beantwoorden. Een fijne dag.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 1 mei 2023 om 22:48
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
4000 grafts, istanbul, mercureistanbul, resultaat


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.