Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 maart 2002, 16:21   #1
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Goed nieuws (?) met betrekking tot HairMultiplication

Op Hairsite is iemand, genicked 'synthetic head', die volgens eigen zeggen de Gho-kliniek heeft gebeld om te vragen aan Gho hoe het nou met HM stond.

(Dit naar aanleiding van een post van ene Steven uit Holland, die het hele forum op z'n kop zette door te posten dat hij had gebeld en van een secretaresse had gehoord dat Gho een nieuwe HT-techniek gaat releasen, waaruit mensen concludeerden dat HM een mislukking was)

Afijn, Gho vertelde synthetic head dat hij bezig was met het organiseren van een protocol met andere landen.

Nou wil ik niet te ver weg fantaseren, maar hier zou je dus uit kunnen concluderen dat de techniek HM echt al klaar is (zoals Gho zelf ook al beweerde bijna een jaar terug), en dat hij momenteel bezig is het op de markt te krijgen.

Geen fout nieuwtje dus in principe

Zie hier de post: http://www.hairsite7.com/m545hm51/_disc545/0000022d.htm
  Met citaat reageren
Oud 16 maart 2002, 11:45   #2
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459

Laatst gewijzigd door Rocco; 27 maart 2002 om 19:35
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2002, 15:56   #3
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Ik gaf zelf al aan dat je het met een korrel zout moet nemen, maar toch bedankt voor de toevoeging.
  Met citaat reageren
Oud 24 maart 2002, 14:11   #4
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
En nog een leuke posting van een van hairsites meer betrouwbare posters:

http://www.hairsite7.com/m549hm52/_disc549/000000a9.htm


HM in 2 jaar in Holland?

Zou wreed zijn....

Geen suffe reacties hierop pls.
  Met citaat reageren
Oud 24 maart 2002, 15:01   #5
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459

Laatst gewijzigd door Rocco; 27 maart 2002 om 19:35
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2002, 15:20   #6
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Rocco
Jay
Rocco

Citaat:
Plaats aub geen " uit wanhoop gevonden " informatie, die niet betrouwbaar is.Zolang je niet met betrouwbare info komt, moet je de mensen hier geen VALS hoop geven !
Ik vroeg nog zo netjes om geen suffe reacties te plaatsen...

Het is geen uit wanhoop gevonden info (typisch zo'n ondoordacht iets wat een onopgeleide zou zeggen). Ik stuitte er toevallig op tijdens mijn zoveeldagelijkse hairsite-check. Ook is het niet de bedoeling valse hoop te geven. Als je het mij vraagt is er rede genoeg voor gegronde hoop op een mooiere maatschappij.

Lees eens wat vaker wat wetenschappelijke artikelen om een idee te krijgen van hoe het ervoor staat met de technologie van vandaag. Je lult een beetje onopgeleid vind ik.

Citaat:
Nog iets uit die mail "


Wat heb je hieraan als je resultaten hebt vergelijkbaar met een haartranspantatie? Hij kan je wel haren geven, maar niet die intensiteit die je had voor je begon te kalen?? Als HM ECHT zou werken, dan zou het helemaal GEEN probleem moeten zijn om EXACT hetzelfde hoeveelheid of misschien zelfs meer te kweken en te transplanteren op je hoofd.
Dit is een onlogische conclusie. Je weet helemaal *niks* van de techniek zoals die bij HM gebruikt wordt. Er zijn eindeloos veel factoren die een rol spelen wanneer het hier op aan komt. Je kan het simpelweg niet maken dit te beweren. Je logische redenatie is bar slecht.

Als Gho's HM werkt zoals hij zegt dat het werkt, is de maatschappij in elk geval al verlost van de gruwelijke littekens die je overhoudt aan het wegsnijden van haren uit je donorsituatie.

Citaat:
HM = waardeloos
En dat baseer je op......

Het feit dat dutasteride de ultieme verlossing is? En waar baseer je dat dan weer op?

Zoals ik het zie, zit het zo:

Ik heb vertrouwen in HM, jij hebt vertrouwen in dutasteride.

Zie jij mij over de zeik gaan wanneer jij in geuren en kleuren vertelt over dutasteride?

Dacht ut niet.

Laat mij dan ook gewoon m'n zegje doen.

Citaat:
HM = oplossing voor mensen die niet in de categorie vallen , waar een HT mogelijk is, ivm haarkwaliteit en dergelijke.
Niet noodzakelijk.

Citaat:
HM= HT= niets nieuws
HM = geen donorverlies = zeker wel wat nieuws.

Citaat:
Wacht liever op Gen therapy .
Duurt net iets te lang.

Citaat:
Dutasteride = ( HM )²
In dat geval is duta ook waardeloos.

#define WAARDELOOS 0
#define HM_WAARDE WAARDELOOS

cout << "Waarde duta: " << HM_WAARDE * HW_WAARDE << endl;


// output: Waarde duta: 0


Sim-pel.
  Met citaat reageren
Oud 24 maart 2002, 15:34   #7
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459

Laatst gewijzigd door Rocco; 27 maart 2002 om 19:36
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2002, 15:52   #8
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459

Laatst gewijzigd door Rocco; 27 maart 2002 om 19:36
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2002, 20:42   #9
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Rocco
hahah, Is Jouw WANHOOP zo groot, of mijn logica zo slecht?
Gezien het feit dat logische redenatie mijn vak is: Andersom dunkt mij.

Projecteer je emoties niet op mij en neem het als een vent.

Citaat:
hahahah

Nog iets: Mijn vertrouwen in Duta berust op wetenschappelijk bewezen feiten en oorzaken van haaruitval. Duta is een bewezen medicijn die de hoofdoorzaak van haaruitval bij de wortels aanpakt.Hier berust mijn vertrouwen op.
Sommigen beweren het tegenovergestelde. Zelfde geldt voor HM overigens.

Citaat:
Jouw vertrouwen berust op luchtkastelen
Groetjes
Waar zie je me voor aan? Een Christen? Ik zou je aan willen raden om geen beweringen te maken die bij voorbaat al geen stand houden.

Absense of evidence is not evidence of absense: Ik heb tientallen artikelen gelezen met betrekking tot het vermeerderen van haar. Allen wetenschappelijk onderbouwd, en noem maar op. Daarnaast zijn er ook nog mijn persoonlijke informatiebronnen met betrekking tot HM, dus ik kan het je niet geheel kwalijk nemen als je het afdoet als waardeloos zijnde: je weet immers niet beter.

Logica, wetenschap, en technologisch vooruitstreven is mijn religie. Ik denk niks, ik weet enkel.



Als ik hier een linkje post naar een post op een ander forum, dan mogen viewers zelfs deze links nalopen en voor zichzelf bepalen wat ze aan deze informatie hebben, en hoe serieus ze het nemen. Ikzelf, als voorbij-grenzen-denker, ben geneigd om alle beetjes informatie te vergaren, en in één te stoppen in een model van logica, waarin nu eenmaal nodes voorkomen met een bepaalde 'measure of belief' (ofwel: betrouwbaardheidswaarde). Het blijft dus bij redeneren met onzekerheid wat je doet als het aankomt op dit soort onderwerpen.

Maar daarom is het nog niet verwerpbaar.....

Alleen een dom persoon bekijkt niet alle mogelijkheden. Iemand die wenst dat anderen hem serieus nemen, doet er weinig goed aan om toekomstige technieken af te kammen. Het lijkt me verstandiger om er positief tegen op te kijken.

Maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. Ik ben allang blij dat ik verstand in m'n hoofd heb. 'k Zou voor geen goud meer zonder willen.
  Met citaat reageren
Oud 24 maart 2002, 21:10   #10
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459

Laatst gewijzigd door Rocco; 27 maart 2002 om 19:36
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2002, 22:48   #11
Jeroen2
HaarWeb lid
 
Jeroen2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2002
Berichten: 29
Red face

Gho-stbusters.

Jeroen.
Jeroen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2002, 15:56   #12
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Rocco

Wat lul jij zo dom man, Logica?.

Geef ff een paar serieuze WETENSCHAPPELIJKE links. Dan pas kunnen we praten over Logica. Kom niet aanlopen met iets wat een idioot heeft opgeschreven op een forum.
Zoek zelf maar

Citaat:
haha, mooi om te zien , hoe jij je voor LUL zet Jay


Over Duta en DHT
Ik wilde net hetzelfde tegen jou zeggen, aars

Citaat:

Idioot, jij gebruikt toch ook Fina ( DHT INHIBITOR ) of niet, wat lul je dan?
Beter lezen, o gij die zich verlaagt tot scheldpartijen, voortgespogen uit een gevoel van onmacht naast een wezen van superieure intelligentie.

Citaat:
Jay, als jij een beetje in het nauw wordt gedreven , ga jij in alle richtingen spartelen als een vis, behalve in de juiste richting.
Gelul in de ruimte......

Citaat:
Vul deze forum niet met je onzin. Zonde van al die bit ruimtes.
Meer projectaties..... oh please.
  Met citaat reageren
Oud 27 maart 2002, 18:18   #13
Jasper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2002
Berichten: 19
Gasten,

Kap toch met die onzin. Daar is toch niemand gebaat bij?! Het is hier toch geen wedstrijd, wie het meeste weet?! Iedereen is hier subjectief en daar kun je alleen maar het nodige van leren! Zou toch niet goed zijn als alle neuzen dezelfde kant op zouden staan. Dan vinden we nooit wat nieuws!
Dit forum is er om info uit te wisselen in de lange en ingewikkelde zoektocht naar meer haar. Ierdeen is behulpzaam, en dat vind ik fantastisch! Dus ga geen welles/ nietes spelletje spelen, daar schieten we niks mee op!

Later!
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2002, 18:22   #14
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
re

AMEN!
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2002, 20:50   #15
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Jasper
Gasten,

Kap toch met die onzin. Daar is toch niemand gebaat bij?! Het is hier toch geen wedstrijd, wie het meeste weet?! Iedereen is hier subjectief en daar kun je alleen maar het nodige van leren! Zou toch niet goed zijn als alle neuzen dezelfde kant op zouden staan. Dan vinden we nooit wat nieuws!
Dit forum is er om info uit te wisselen in de lange en ingewikkelde zoektocht naar meer haar. Ierdeen is behulpzaam, en dat vind ik fantastisch! Dus ga geen welles/ nietes spelletje spelen, daar schieten we niks mee op!

Later!
Vinnik ook hee

Blijf uit m'n threads Roc
  Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.