Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 november 2005, 13:00   #181
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Haha, wat een goede woordgrap!

Ik zie al dat de mensen op de foto's van je website in de "voor" foto nog sip kijken en op de "na" foto alweer stralen! Doet me een beetje aan tel sell denken. Wat ze daar ook vaak toepassen is de negatieve beelden in zwart wit uitbeelden en de positieve beelden in stralende kleuren. Misschien ook een idee voor je website?

On-topic heb ik niets te melden, sorry. Ik weet er namelijk niets van af.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2006, 09:59   #182
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Schoemacher mag zichzelf geen 'chirurg' meer noemen

De onderbindingman van Nederland is berispt:



Terecht. Bizar dat zoveel mensen zulke heftige cosmetische ingrepen laten doen door een basisarts .
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2006, 13:28   #183
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
wow...dat wou ik ook net plaatsen ...had het gelezen op het nieuws...oplichterij, dat het zolang duurt voordat ze die oplichters doorhebben, moet een veel strengere controle worden.
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2006, 14:28   #184
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Dat was toch al veel langer bekend? Volgens mij al meer dan een jaar of zo. Misschien doet het tuchtcollege nu pas uitspraak. Hij noemt zich nu 'cosmetisch arts' als hij op televisie komt. Operaties e.d. deed hij sowieso al nooit zelf.

Overigens vind ik hem op cosmetisch gebied geen charlatan, hij verkoopt gewoon antirimpelbehandelingen en cosmetische operaties in zijn kliniek.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2006, 21:00   #185
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Dat was toch al veel langer bekend? Volgens mij al meer dan een jaar of zo. Misschien doet het tuchtcollege nu pas uitspraak. Hij noemt zich nu 'cosmetisch arts' als hij op televisie komt. Operaties e.d. deed hij sowieso al nooit zelf.

Overigens vind ik hem op cosmetisch gebied geen charlatan, hij verkoopt gewoon antirimpelbehandelingen en cosmetische operaties in zijn kliniek.
Yep, klopt hij voert zelf geen enkele behandeling uit maar laat dit doen door andere artsen. Ben toevallig heel recent zelf in zijn nieuwe kliniek hier in Eindhoven geweest..
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2006, 09:23   #186
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Yep, klopt hij voert zelf geen enkele behandeling uit maar laat dit doen door andere artsen. Ben toevallig heel recent zelf in zijn nieuwe kliniek hier in Eindhoven geweest..
Mag ik vragen wat je hebt laten doen, Kas?
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2006, 13:40   #187
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
georgie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Mag ik vragen wat je hebt laten doen, Kas?
Nog niets.... had een afspraak met een (vrouwelijke) arts daar omdat ik geinteresseerd ben in (on)mogelijkheden van injectables. In mijn geval voor wat lijntjes rondom de bovenlippen.
Collageen is eruit want dat gaf teveel allergische reacties, er wordt ingespoten met botox (daar begin ik dus niet aan) en ... zuur (naam vergeten) volgens de arts is laatstgenoemde een lichaamseigen stof die geen allergische reacties oproept. Houdt ong 2 jaar. Enfin, het prijskaartje is er wel naar circa 650 eurietjes voor 1 behandeling met injectables. (ik heb er waarsch. 2 nodig).
Kan het nog wel camoufleren lippencreme waar zg. fillers inzitten momenteel, maar als ik naar mijn moeder kijk (71). Supergladde huid nog steeds (die heb ik gelukkig ook van haar ) maar een mond vol 'strenge' lijntjes. Vind ik niet mooi..
Het lijkt alsof de zwaartekracht ook bij mij een beetje terrein begint te winnen...
-------------------
Tja... eerst maar ff met vakantie en daarna kijken wat er nog in de pot zit...
__________________
diane 35 + androcur

Laatst gewijzigd door kas; 15 juni 2006 om 13:44
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2006, 17:08   #188
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Nog niets.... had een afspraak met een (vrouwelijke) arts daar omdat ik geinteresseerd ben in (on)mogelijkheden van injectables. In mijn geval voor wat lijntjes rondom de bovenlippen.
Collageen is eruit want dat gaf teveel allergische reacties, er wordt ingespoten met botox (daar begin ik dus niet aan) en ... zuur (naam vergeten) volgens de arts is laatstgenoemde een lichaamseigen stof die geen allergische reacties oproept. Houdt ong 2 jaar. Enfin, het prijskaartje is er wel naar circa 650 eurietjes voor 1 behandeling met injectables. (ik heb er waarsch. 2 nodig).
Kan het nog wel camoufleren lippencreme waar zg. fillers inzitten momenteel, maar als ik naar mijn moeder kijk (71). Supergladde huid nog steeds (die heb ik gelukkig ook van haar ) maar een mond vol 'strenge' lijntjes. Vind ik niet mooi..
Het lijkt alsof de zwaartekracht ook bij mij een beetje terrein begint te winnen...
-------------------
Tja... eerst maar ff met vakantie en daarna kijken wat er nog in de pot zit...
1300 euro... Djeez. Ik ben nu 47 en heb nog vrijwel geen rimpels, ook niet boven de lippen (hoewel ik heel lang veel gerookt heb). Ik doe om de dag gezichtsoefeningen, en volgens mij boek ik goed resultaat mee. Na een bepaalde leeftijd begint je spiermassa te slinken. Niet alleen op je lichaam (dat kun je tegengaan met lekker sporten), maar ook in je gezicht. Je huid wordt dus ruimer. Omdat die ook minder elastisch wordt gaat, in combinatie met het verminderde spiervolume, de huid uitzakken.
Misschien iets voor jou? Je zou ook de Facial Flex eens kunnen proberen. Er is een Nederlandse site van, je zou even moeten googlen.

En nooit een permanente filler, ik heb wat foto's van dames met allergische reacties gezien... Vreselijk. En dat zuur is waarschijnlijk hyaluronzuur.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2006, 20:44   #189
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
1300 euro... Djeez. Ik ben nu 47 en heb nog vrijwel geen rimpels, ook niet boven de lippen (hoewel ik heel lang veel gerookt heb). Ik doe om de dag gezichtsoefeningen, en volgens mij boek ik goed resultaat mee. Na een bepaalde leeftijd begint je spiermassa te slinken. Niet alleen op je lichaam (dat kun je tegengaan met lekker sporten), maar ook in je gezicht. Je huid wordt dus ruimer. Omdat die ook minder elastisch wordt gaat, in combinatie met het verminderde spiervolume, de huid uitzakken.
Misschien iets voor jou? Je zou ook de Facial Flex eens kunnen proberen. Er is een Nederlandse site van, je zou even moeten googlen.

En nooit een permanente filler, ik heb wat foto's van dames met allergische reacties gezien... Vreselijk. En dat zuur is waarschijnlijk hyaluronzuur.
Klopt is hyaluronzuur, nu jij het schrijft weet ik idd weer dat het zo heet. Permanent filler was ik niet van plan hoor...
Ik heb eigenlijk ook een echt goede huid, nooit problemen hartstikke gaaf, alleen die lijntjes he ! Is echt familiekwaaltje want mijn zus van 48 heeft al diepe groeven, daar wil ik eigenlijk niet op wachten.... te ijdel...

Zal eens facial flex site opzoeken heb idd vaker gelezen/gehoord over gezichtsgymnastiek..

Thanx
Kitty
__________________
diane 35 + androcur

Laatst gewijzigd door kas; 15 juni 2006 om 20:47
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2006, 13:51   #190
Even te gast
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 augustus 2006
Berichten: 1
Ik heb de galeatomie behandeling laten doen en het bevalt me goed...

Ik was 22 jaar en begon zeer snel kaal te worden (te merken aan de inhammen). Ik werd daar zo crazy van dat ik die behandeling heb laten doen en moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben.

Ik durf toch niet te zeggen dat het stopt maar de snelheid is zeker met 80% terug gedreven dat weet ik zeker!

Ik heb het bij de Belgische dokter in Brugge laten doen (weet zo even zijn naam niet meer), maar ook hij zegt dat het geen stopper is maar de behandeling helpt mee aan de vertraging van het kaal worden.
Even te gast is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2006, 13:33   #191
snoeteke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2006
Berichten: 87
En na hoeveel tijd durf jij zo stellig te beweren dat het met 80% is terug gedreven ... ? Is dat na een paar weken, maanden of jaren? En hoe weet je zeker dat t dat is wat je zo helpt?
snoeteke is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2007, 10:44   #192
polleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2007
Berichten: 1
Hey mensen,

Ik zag dat niemand hier die onderbinding heeft laten doen, dus dacht ik zal toch es replyen: ik namelijk wel.

Mij is overigens verteld dat de adertjes die worden dichtgeschroeid meer DHT met zich meevoeren dan de andere aders die voor bloedtoevoer naar de hoofdhuid zorgen.

Desalniettemin zou ik iedereen afraden om deze behandeling te laten doen. In de eerste maanden na de behandeling ben ik enorm veel haar éxtra verloren, met bossen tegelijk trok ik ze uit. Ik had erg veel haar nog en heb de behandeling als preventief middel ingezet, maar erna was mijn kruin erg ver verdund. Gelukkig hield het wel op en misschien is het zelfs wel zo dat ik nu nog een best goed begroeide voorkant van mn hoofd heb dankzij de behandeling, wie zal het zeggen... maar intussen heb ik het scheermes er toch bij gepakt. (Gelukkig ben ik zo ook vét lekker )

Bespaar je de moeite en die euro's. Als de kans er in zat dat het zou werken prima, dan is het de gok mijns inziens echt wel waard. Maar als je zulke negatieve effecten ook eventueel kunt ervaren... dan zou ik zeggen doe het niet.

groetjes, Polleke
polleke is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 15:50   #193
Dejongen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2007
Berichten: 1
He ik heb een vraagje..

waar kan ik ergens die Finasteride/Propecia kopen...
alvast bedankt
Dejongen is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 16:20   #194
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.270
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejongen Bekijk bericht
He ik heb een vraagje..

waar kan ik ergens die Finasteride/Propecia kopen...
alvast bedankt
In de rubriek medicijnen/haargroeimiddelen staat genoeg informatie over Finasteride.
O.a deze thread over hoe je er aan kunt komen:
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=5373
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2007, 11:44   #195
Heer Olivier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juli 2003
Berichten: 73
Ik heb nog finasteride over die ik niet meer gebruik vanwege de bijwerkingen, het komt van een Nederlandse apotheek. Wat mij betreft kan je die voor een schappelijk prijsje overnemen. Let me know!
__________________
"Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken"

*Saw palmetto (2 x per dag 1 softgel)
*Minoxidil 5% (2 x per dag 1 ml)
Heer Olivier is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
galeatomie


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontstekingsremmer tegen kaalheid! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 80 17 juli 2013 00:41
Rhodanide Chris Medicijnen/haargroeimiddelen 25 4 december 2006 17:43
Goede hoop op pil tegen kaalheid pindakaas Overige behandelingen 5 22 december 2005 12:40
Wat is een galeatomie operatie?? marcovanbasten Medicijnen/haargroeimiddelen 1 23 november 2002 20:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.