![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
|
![]() |
|
Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
![]() |
#61 | |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Citaat:
Doe het even zo... Ik heb je een berichtje gestuurd, maar krijg een melding dat je mailbox volzit en dus het bericht niet bezorgd is ![]() Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
HaarWeb lid
Hey Wesley, ben je nog steeds bezig met het produceren en verkopen van laserhelmen? Ik overweeg er zelf ook een te kopen maar de meeste commerciële laserhelmen beschikken amper over meer dan 80 diodes waardoor ze volgens jou niet krachtig genoeg zijn om enig resultaat mee te boeken? De Theradome LH 80 Pro schijnt een topproduct te zijn maar is tamelijk prijzig en beschikt over amper 80 diodes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
HaarWeb lid
Theradome Laser Helm. Een aanrader.
Laatst gewijzigd door Henk; 22 augustus 2020 om 16:51 Reden: Link verwijderd. Overbodige reclame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
HaarWeb lid
Is het starten met LLLT de moeite waard?
Ik wil mogelijk een helm bouwen/kopen. Ik vind het vreemd dat je op dit form relatief weinig over LLLT/ RLT hoort. Terwijl Fina, dusta en Minox erg populair zijn ondanks de bijwerkingen. LLLT lijkt me een veel simpelere, goedkopere en gezondere manier van haarbehoud/hergroei. zijn de resultaten met LLLT zo verwaarloosbaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
HaarWeb lid
|
Hoi Wesley,
Zijn er inmiddels ervaringen over de helm die je hebt gebouwd? Is de helm nu helemaal af en heb je mss een link waar de helmen besteld kunnen worden. Alvast bedankt. Sato |
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|