![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#1 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Dermarollers en overige apparaatjes voor dummies
Bestaat er een topic over dermarollers/dermapennen of overige apparaatjes voor dummies? Zo niet, is het een idee om dit op te stellen? Ik heb zelf een dermaroller besteld en geprobeerd mij erin te verdiepen via dit forum maar dan moet ik de zoekfunctie gebruiken en allemaal aparte topics doorspitten. Niet echt handig. Heeft iemand met veel verstand hiervan zin om zoiets op te stellen?
Ik heb zelf een dermaroller 0,5 mm besteld omdat deze volgens mij het beste is om mee te starten en beter werkt dan een 0,25 mm. Klopt dit? En klopt het dat ik deze 3 a 4 keer per week dien te gebruiken? Ik heb hem gekocht omdat ik hoop dat op deze manier de topische finasteride/minoxidil lotion beter wordt opgenomen door de huid. Laatst gewijzigd door KidMinchia; 31 augustus 2020 om 12:02 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
HaarWeb lid
0,5 is eigenlijk meer voor je gezicht. De hoofdhuid is wat dikker en normaal gebruikt men 1,5 1x per week. 0,5 is het minimum voor je hoofdhuid. Verder weet ik er niet zo veel vanaf. Ik blijft het lijp vinden met die naaldjes. Als je het niet goed schoon houdt en het gaat ontsteken ben je nog verder van huis.
![]() |
#4 |
HaarWeb lid
Bedankt voor jullie reacties. Klinkt niet al te positief haha. Heb de dermaroller inmiddels ontvangen, maar ga mij eerst maar meer inlezen erover voordat ik hem ga gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Finasteride (2003 -2011 1 mg 6 x p/w) en sinds 2020 (0,5 mg 6 x p/w) Biotine 2010-2012 Solgar Hair & Nails: 2018-mei 2020 5 x p/w 2 pillen. Nu nog maar 2 x p/w 1 pil. Geen effect Neofollics shampoo en conditioner (sinds 2019 6 x p/w) Weleda haarlotion 1x p/d |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|