Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 september 2001, 19:26   #1
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Gruwelijk GROOT en INFORMATIEF interview met Dr Gho!

De WebMaster heeft aangekondigd dat hij contact gaat opnemen met Dr Gho, de man in Maastricht die HairMultiplication aan het ontwikkelen is.

Als deze techniek eenmaal hier is, dan houdt dat min of meer in dat iemand nooit meer kaal hoeft te worden, vanwege het feit dat er dan voor iedereen geldt dat hij/zij een unlimited supply aan donorharen heeft. Volgens Gho's eigen zeggen (zie het interview op www.hairsite.com) wordt deze techniek patient-vriendelijker en goedkoper dan traditionele haartransplantaties. Ook zal het uiteindelijk effect nog natuurlijker worden. Met andere woorden: dat belooft heel wat.

Echter, als Dr Gho eenmaal zo vriendelijk is gebleken om nog een interview af te leggen, zou het wel fijn zijn als van te voren was vastgelegd wat voor vragen we met z'n allen zouden willen stellen aan hem. Daarom stel ik bij deze voor dat we in dit topic vragen gaan posten. Je weet immers nooit wat een ander nog kan verzinnen aan vragen, waarmee weer leuke informatie is los te peuteren.

Ikzelf zou in principe veel vragen, die al gesteld zijn door hairsite.com, nog een keer willen stellen, waarbij ik overigens wel door zou vragen over allerlei shit (bijvoorbeeld over hoe hij het voor elkaar denkt te krijgen om het over 5 jaar al op de markt te hebben met al die langlopende goedkeur-procedures).

Hier zijn al vast twee vragen die ik zou willen stellen:

- Wat voor dichtheden zijn er te bereiken met HM ?

- Creëert HM geheel nieuwe haren, die net als bij een traditionele haartransplantatie overal op het lichaam te plaatsen zijn? Of is het belangrijk dat je nog haarfollikels over hebt op je hoofdhuid, die niet te zwaar zijn beschadigd door DHT, wil je baat kunnen hebben bij HM?


(Met name over deze laatste vraag bestaat veel onzekerheid op hairsite, vandaar dat ik nu wel eens verduidelijking zou willen zien)

Voor het geval dat mensen het interview met Gho niet kunnen vinden op het onoverzichtelijke hairsite: check het ontwikkelingen-forum. Het interview pastte niet meer in deze post omdat ik de maximum lengte ermee overschreed.


Verder zou ik de WebMaster aan willen raden om Gho op een zo sociaal mogelijke manier te benaderen, omdat de goede man al wel vaker is lastig gevallen. En misschien moet er ook mee gewacht worden tot het forum iets drukker is, zodat de kans groter is dat haarweb serieus genomen wordt en niet wordt beschouwd als de zoveelste persoon die Gho komt lastigvallen.

My two cents...


Afijn..... kan iemand nog andere, interessante vragen bedenken die hij/zij aan Gho zou willen stellen?


[edit]
Ik zit mezelf hier nu af te vragen waarom ik dit in suggesties&feedback heb gezet...?

Kan deze topic gemoved worden naar het ontwikkelingen-forum?
  Met citaat reageren
Oud 23 september 2001, 14:44   #2
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Question Hair Multiplication

Beste Jay,

Het klopt inderdaad dat HaarWeb geïnteresseerd is informatie omtrent de eventuele -toekomstige- behandeltechnieken van de Gho kliniek.

Juist omdat er zoveel gespeculeerd wordt op site's zoals www.hairsite.com zou het prettig zijn als er eenduidige informatie beschikbaar zou komen van de kliniek zèlf.

Hoewel ik je initiatief m.b.t. een eventuele vragenlijst toejuich, wil ik bij deze wèl aangeven dat toekomstige ontwikkelingen zeker NIET hoog op de prioriteitenlijst van HaarWeb staan.

De reden hiervoor is dat HaarWeb ernaar streeft om onze bezoekers op de eerste plaats te voorzien van betrouwbare, reeële informatie. Bruikbare informatie over de HUIDIGE mogelijkheden die er zijn om iets aan haarproblemen te laten doen. Hoewel het altijd interessant kan zijn om toekomstige ontwikkelingen te vermelden, zullen wij hier niet onze focus op richten. Al onze aandacht gaat uit naar onze bezoekers en leden te voorzien van onafhankelijke, betrouwbare informatie, gericht op wat men NU aan haarproblemen kan doen. Het nut ontgaat mij om onze bezoekers te voorzien van uitgebreide informatie over een -eventuele- toekomstige ontwikkeling, welke nog niet op de markt is en welke zichzelf dus ook bij lange na nog niet bewezen heeft.

Ik begrijp dat je enthousiast kan worden, gezien je uitspraak:

Citaat:
Als deze techniek eenmaal hier is, dan houdt dat min of meer in dat iemand nooit meer kaal hoeft te worden.....
Het gevaar echter aan dit soort dingen -technieken die nog helemaal niet op de markt zijn en waarvan het praktische resultaat op lange termijn dus ook niet bekend is- is, dat mensen erover gaan speculeren en wellicht enigszins de realiteit uit het oog kunnen verliezen. Uitspraken zoals 'dat iemand nooit meer kaal hoeft te worden' zijn hier een voorbeeld van, naar mijn idee.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap als geen ander dat dergelijke therapieën hoopvol kunnen zijn en je zeer enthousiast kunnen maken. Ik wil echter voorkomen dat mensen hun hoop gaan leggen in toekomstige technieken die nog geeneens bewezen zijn, laat staan op de makrt zijn.

Ik hoop je hiermee wat verder geïnformeerd te hebben?

Webmaster.

PS. Oja..... 'verder zou ik de WebMaster aan willen raden om Gho op een zo sociaal mogelijke manier te benaderen.....'

Uhhh.....maak je daar niet druk om hoor 'Sociaal' is een eigenschap die HaarWeb hoog in het vaandel heeft staan.....

Laatst gewijzigd door Webmaster; 23 september 2001 om 14:49
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2001, 15:31   #3
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Hair Multiplication

Citaat:
Originally posted by Webmaster
Beste Jay,

Het klopt inderdaad dat HaarWeb geïnteresseerd is informatie omtrent de eventuele -toekomstige- behandeltechnieken van de Gho kliniek.

Juist omdat er zoveel gespeculeerd wordt op site's zoals www.hairsite.com zou het prettig zijn als er eenduidige informatie beschikbaar zou komen van de kliniek zèlf.
Juist! Realisme is waar het om draait.

Citaat:
Hoewel ik je initiatief m.b.t. een eventuele vragenlijst toejuich, wil ik bij deze wèl aangeven dat toekomstige ontwikkelingen zeker NIET hoog op de prioriteitenlijst van HaarWeb staan.
He he he he... maar je hebt intussen al wel gebeld naar de Gho kliniek.

Geef maar toe dat je net zo nieuwsgierig bent als ik

Citaat:
De reden hiervoor is dat HaarWeb ernaar streeft om onze bezoekers op de eerste plaats te voorzien van betrouwbare, reeële informatie. Bruikbare informatie over de HUIDIGE mogelijkheden die er zijn om iets aan haarproblemen te laten doen. Hoewel het altijd interessant kan zijn om toekomstige ontwikkelingen te vermelden, zullen wij hier niet onze focus op richten. Al onze aandacht gaat uit naar onze bezoekers en leden te voorzien van onafhankelijke, betrouwbare informatie, gericht op wat men NU aan haarproblemen kan doen. Het nut ontgaat mij om onze bezoekers te voorzien van uitgebreide informatie over een -eventuele- toekomstige ontwikkeling, welke nog niet op de markt is en welke zichzelf dus ook bij lange na nog niet bewezen heeft.
Het nut is dat we niet hoeven speculeren, maar gewoon goede informatie krijgen zodat we weten hoe we ons op kunnen stellen naar HM toe.

En als mensen graag willen praten over dit soort zaken, dan moet dat toch gewoon mogelijk zijn? Je hebt er immers speciaal een subforumpje voor aangemaakt

Citaat:
Het gevaar echter aan dit soort dingen -technieken die nog helemaal niet op de markt zijn en waarvan het praktische resultaat op lange termijn dus ook niet bekend is- is, dat mensen erover gaan speculeren en wellicht enigszins de realiteit uit het oog kunnen verliezen. Uitspraken zoals 'dat iemand nooit meer kaal hoeft te worden' zijn hier een voorbeeld van, naar mijn idee.
Op een gegeven moment zal het natuurlijk wel realiteit zijn. Teveel mensen willen te graag haar op hun hoofd. En zolang de vraag er is (en die is er zolang mensen nog kaal worden), wordt er onderzoek naar gedaan.

Moet je je indenken hee... over (een paar) honderd jaar sleutelen ze effe aan je DNA en leggen ze vast dat je pas kaal wordt zodra je de 250 bereikt hebt

Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik snap als geen ander dat dergelijke therapieën hoopvol kunnen zijn en je zeer enthousiast kunnen maken. Ik wil echter voorkomen dat mensen hun hoop gaan leggen in toekomstige technieken die nog geeneens bewezen zijn, laat staan op de makrt zijn.
Het lijkt mij dan ook dat ze pas uitkomen op het moment dat ze bewezen werkend zijn, net als haartransplantaties. Wat komt er eigenlijk niet op de markt, voordat het bewezen is?

Ik moet wel zeggen, dat als Gho echt die antwoorden heeft gegeven, de HM-therapie met recht op enthousiaste wijze ontvangen mag worden.

Citaat:
Ik hoop je hiermee wat verder geïnformeerd te hebben?
Zekertjes

Citaat:
PS. Oja..... 'verder zou ik de WebMaster aan willen raden om Gho op een zo sociaal mogelijke manier te benaderen.....'

Uhhh.....maak je daar niet druk om hoor 'Sociaal' is een eigenschap die HaarWeb hoog in het vaandel heeft staan.....
/me is daar ook heel blij om


Maar je bent het verder dus ermee eens dat we met z'n allen een vragenlijst gaan samenstellen?

Nog een kleine tegenstrijdigheid:

Ondanks dat het niet hoog op de prioriteitenlijst staat: als je niet wilt hebben dat mensen het oog op de realiteit verliezen... is het dan niet een strak plan om binnen nu en een paar maanden wat informatie van Gho los te peuteren zodat we weten wat we kunnen verwachten?
  Met citaat reageren
Oud 23 september 2001, 17:22   #4
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Post Re: Re: Hair Multiplication

Citaat:
Originally posted by Jay

He he he he... maar je hebt intussen al wel gebeld naar de Gho kliniek.

Geef maar toe dat je net zo nieuwsgierig bent als ik

Het nut is dat we niet hoeven speculeren, maar gewoon goede informatie krijgen zodat we weten hoe we ons op kunnen stellen naar HM toe.

En als mensen graag willen praten over dit soort zaken, dan moet dat toch gewoon mogelijk zijn? Je hebt er immers speciaal een subforumpje voor aangemaakt


Ja, HaarWeb is een website voor lotgenoten. Dus...de wensen/behoefte van hun bepalen voor een grootste gedeelte de inhoud van de site en het forum. Het subforum is opengesteld zodat mensen hierover van gedachten kunnen wisselen.
En uiteraard zijn we nieuwsgierig naar....nieuws. ;-) Op termijn zal er ook een 'Nieuws' rubriek verschijnen op HaarWeb.

Citaat:

Maar je bent het verder dus ermee eens dat we met z'n allen een vragenlijst gaan samenstellen?


Je mag op het forum doen wat je wilt. Echter, momenteel zal HaarWeb een dergelijke vragenlijst niet coördineren; we zijn druk met overige inhoud voor de site bezig. Inhoud die voor ons meer waarde heeft, aangezien deze de huidige BRUIKBARE oplossingen beschrijft.
Maar goed, alle initiatieven juich ik van harte toe, dus ga je gang!

Citaat:

Ondanks dat het niet hoog op de prioriteitenlijst staat: als je niet wilt hebben dat mensen het oog op de realiteit verliezen... is het dan niet een strak plan om binnen nu en een paar maanden wat informatie van Gho los te peuteren zodat we weten wat we kunnen verwachten?
Informatie over toekomstige ontwikkelingen kan op zichzelf interessant zijn voor mensen die hier meer over wille weten.

Mijn mening is dat je pas iets kan verwachten, dat je pas een reeële kijk op de zaak hebt als een behandelingsmethode OP DE MARKT is en zijn nut bewezen heeft (op langere termijn).

Gegroet,
Webmaster.
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2001, 19:23   #5
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Ik vind dat je inderdaad de juiste volgorde aanhoudt door eerst allerlei informatie te vergaren over de huidige oplossingen.

Maar tegelijkertijd zou het best wel eens kunnen dat mensen ook graag informatie over HM willen weten, zodat ze kunnen beslissen of ze nu al een HT ondergaan, of dat ze nog even wachten tot HM uit is. Hiervoor moet je dus zaken als 'wanneer kunnen we het verwachten?' en 'wat kan het voor mij persoonlijk doen?' weten.

Immers... om een goede beslissing te kunnen maken, moet je van alles op de hoogte zijn. En ondanks dat HM zowat te mooi klinkt om waar te zijn, is er toch rede genoeg om aan te nemen dat het 'for real' is. Daarom hoort dat er ook bij, vind ik.

Daarom hoop ik dat je op de lange duur ook gewoon contact met ze opneemt. Ik zal ondertussen wel zorgen dat er dan al een leuke vragenlijst klaar is, gezien je er zelf nog geen tijd voor hebt .
  Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2001, 23:46   #6
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
klonen

Hoi allemaal,

ben ook erg benieuwd wanneer het klonen van haren commercieel gaat worden. Ik weet wel dat het in NEderland als eerste uitgevoerd gaat worden. Toch blijf ik sceptisch tov klonen, daar ik niet zo 1,2,3 weet of het esthetisch en juridisch wordt goedgekeurd. Ik weet wel dat Gho een Nobelprijs kan verdienen wanneer het hem lukt. chter:
2 puntjes:
- ik ben bang dat de kosten een stuk hoger zullen worden ipv goedkoper. Je hebt met veel meer arbeid te maken, daar het allemaal enkele haren zijn(single grafts) die verplaatst worden.
- ik ben ook bang voor de dichtheid. Met de huidige lasertechniek kunnen gaatjes gemaakt worden van 0.4 mm, maar als je allemaal enkele gaatjes moet maken, dan ben je uren bezig met een transplantatie(dus hoge kosten) en verder ben ik bang dat de dichtheid te wensen over laat

Ik moet zeggen dat ik er verder nog niet zo erg veel van weet. Wel heb ik vernomen van Dokter Boersma, dat hj denkt dat het nog harten gaat duren. Klonen kan wel, maar:
1) de haren zouden nog alle kanten op groeien.
2) de groeifase van de gekloonde haren zouden minder lang duren en dit zou betekenen dat er geen haren terugkomen na een bepaalde tijd.

Ik hoop van harte dat ik ernaast zit, maar de toekomst zal dit uitwijzen. Voor de priveklinieken is dit natuurlijk ook weer een stap vooruit
Mvg Jorn

__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2001, 21:29   #7
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: klonen

Citaat:
ben ook erg benieuwd wanneer het klonen van haren commercieel gaat worden. Ik weet wel dat het in NEderland als eerste uitgevoerd gaat worden. Toch blijf ik sceptisch tov klonen,
Klein detail: het is niet echt klonen wat Gho doet, maar net iets anders

Citaat:
daar ik niet zo 1,2,3 weet of het esthetisch en juridisch wordt goedgekeurd. Ik weet wel dat Gho een Nobelprijs kan verdienen wanneer het hem lukt. chter:
2 puntjes:
- ik ben bang dat de kosten een stuk hoger zullen worden ipv goedkoper. Je hebt met veel meer arbeid te maken, daar het allemaal enkele haren zijn(single grafts) die verplaatst worden.
- ik ben ook bang voor de dichtheid. Met de huidige lasertechniek kunnen gaatjes gemaakt worden van 0.4 mm, maar als je allemaal enkele gaatjes moet maken, dan ben je uren bezig met een transplantatie(dus hoge kosten) en verder ben ik bang dat de dichtheid te wensen over laat
Gho zelf geeft aan dat het goedkoper wordt en dat het resultaat beter zal zijn dan dat van een haartransplantatie. Dat is de rede waarom ik persoonlijk er zo naar uitkijk. Ik zou mezelf best wel veilig voelen als ik zou weten dat die techniek er voor me klaar staat voor als het nog eens fout gaat met mijn (nu nog) harige kop. Ik moet trouwens zeggen dat ik mezelf al een stuk veiliger voel met ProHair van Boersma

Over de arbeid: bij een HT moet alles in stukjes gekapt worden (arbeidsintensief), en bij een HM worden er wat follikels in een buisje gekweekt (niet arbeidsintensief (vermoed ik)).

Als je het mij vraagt gaat Gho gewoon door met ontwikkelen totdat hij iets heeft wat werkelijk superieur is ten opzichte van een HT. Waarom zou hij anders zo'n geheel andere techniek aan het ontwikkelen zijn, als hij daarmee HT's niet kon ontstijgen? Heel de wereld zit juist te wachten op iets wat het niveau van HT's te boven gaat. En dat lijkt me ook precies waar de ontwikkelingen op inspelen.

Citaat:
Ik moet zeggen dat ik er verder nog niet zo erg veel van weet. Wel heb ik vernomen van Dokter Boersma, dat hj denkt dat het nog harten gaat duren. Klonen kan wel, maar:
1) de haren zouden nog alle kanten op groeien.
2) de groeifase van de gekloonde haren zouden minder lang duren en dit zou betekenen dat er geen haren terugkomen na een bepaalde tijd.
Dat heeft hij tegen mij ook verteld.

Wat betreft punt 1: het gaat bij Gho (als je het mij vraagt dan... er is nogal wat twijfel over op hairsite) niet om het inspuiten van dermal papillea die vervolgens haren gaan spruiten in de wilde weg, maar om het creëren van nieuwe follikelcellen, die vervolgens kunnen worden ge-injecteerd.

Deze injecteer-methode is wellicht ook wat de hogere dichtheden zou kunnen verklaren.

Wat betreft punt 2: Volgens Gho zelf is de techniek al af, en is hij slechts nog bezig met het stroomlijnen ervan, zodat er minder bezoekjes aan de HM-kliniek nodig zijn om een goed resultaat te krijgen. (maw: ze zijn bezig het minder arbeidsintensief te maken, wat weer goed is voor de kosten )

Citaat:
Ik hoop van harte dat ik ernaast zit, maar de toekomst zal dit uitwijzen. Voor de priveklinieken is dit natuurlijk ook weer een stap vooruit
Mvg Jorn
Prive klinieken? Wat bedoel je?
  Met citaat reageren
Oud 4 februari 2002, 18:06   #8
Savior
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2001
Berichten: 24
Jonkelman ziet zijn baan op de tocht staan. Een heel begrijpelijke reactie dus. Op zich is de methode van Gho revolutionair maar bij voorbaat overbodig. Als het gaat zoals ik verwacht zal er binnen een jaar een revolutie plaats gaan vinden op het gebied van haargroei.

Mark my words.
__________________
Never give up

Laatst gewijzigd door Savior; 4 februari 2002 om 18:30
Savior is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2002, 12:59   #9
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Cool "Revolutie Haargroei"

Ja dat Klopt !
ITS CALLED "DUTASTERIDE"
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2002, 18:48   #10
Savior
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2001
Berichten: 24
Re: "Revolutie Haargroei"

Citaat:
Originally posted by Russel
Ja dat Klopt !
ITS CALLED "DUTASTERIDE"
Duta is slechts fina in het kwadraat. Het betekent nog steeds je hele leven pillen slikken en kampen met alle nadelige bijwerkingen. Daarnaast groeit je haar er niet van terug (niet geheel althans) en kost het periodiek bakken met geld. Dit valt dus niet onder 'revolutionair'.
__________________
Never give up
Savior is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2002, 22:52   #11
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Repost: Gruwelijk GROOT en INFORMATIEF interview met Dr Gho!

Een repost... aangezien deze thread, die ik per abuis in het medicijnen-forum plaatste, niet verschoven wordt naar dit forum:



Als ik het zo eens lees, zijn de zorgen van de kalende mens binnen enkele jaren definitief een zwarte bladzijde in het geschiedenisboek.

http://www.hairsite8.com/draft/hm1.htm


Het komt binnen 4 jaartjes... Het gaat een minimale dichtheid van 60% na 1 sessie geven... haarrichting is geen probleem.... etc.

Krijg je toch traantjes van in je ogen, is het niet?
  Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2002, 19:25   #12
thomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: zuid holland
Berichten: 71
Geslacht:
Dr Gho

Jay,

Ik blijf het toch vreemd vinden dar Dr Gho alleen communiceert met een buitenlandse internetsite. Waarom lezen we nooit iets in de nederlandse pers/magazines etc. Ik blijf daarom nogal sceptisch maar inderdaad als het waar is: dat zou echt geweldig zijn en inderdaad ook ik zou dan best een potje van geluk gaan janken. Wat een innerlijke rust zou dat geven.

Wat zijn jouw resultaten trouwens met Prohair. Heeft Boersma je resultaat al is gemeten. Ben benieuwd omdat ik weet dat jij het nu ongeveer een jaar slikt (via de legale weg en bij jou het naar ik aanneem ook bekeken wordt of het effect heeft).

Krijg jij trouwens van L.A. ook van die propaganda om nog een keer langs te komen? Zogenaamd om het eindresultaat te bekijken maar volgens mij meer om een 2e behandeling aan te smeren.

Groet,
Thomas
thomas is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2002, 20:18   #13
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Dr Gho

Citaat:
Originally posted by thomas
Jay,

Ik blijf het toch vreemd vinden dar Dr Gho alleen communiceert met een buitenlandse internetsite. Waarom lezen we nooit iets in de nederlandse pers/magazines etc. Ik blijf daarom nogal sceptisch maar inderdaad als het waar is: dat zou echt geweldig zijn en inderdaad ook ik zou dan best een potje van geluk gaan janken. Wat een innerlijke rust zou dat geven.
Er is tot tweemaal toe een artikel verschenen over Gho's HM in De Gelderlander.

Dit kwam Hairsite ter attentie, en sindsdien laten de mensen daar hem niet meer los. Je moet begrijpen dat Amerikanen wat meer enthousiast reageren op dit soort dingen.

Gho werd compleet overspoeld met berichten over HM.

Onlangs besloot hij open kaart te spelen met de wereld, door een groots interview af te laten nemen. En in contact komen met de wereld, lukt je niet via een Nederlandstalige website. Daar moet je een internationaal bezochte site voor hebben.

Hairsite is de ultieme kandidaat. David Tse, de opzetter van Hairsite, is zelfs bij Gho langs geweest. Simpelweg omdat Tse beleefd gevraagd heeft langs te komen.

Gho's open kaart heeft overigens gewerkt: zelfs de allergrootste negatief getinte sceptici reageerden zeer positief op Gho's verhaal.

Citaat:
Wat zijn jouw resultaten trouwens met Prohair. Heeft Boersma je resultaat al is gemeten. Ben benieuwd omdat ik weet dat jij het nu ongeveer een jaar slikt (via de legale weg en bij jou het naar ik aanneem ook bekeken wordt of het effect heeft).
De resultaten zijn goed. Ik zie een hele zooi haren van circa 10 centimeter die sinds een jaar weer meegroeien.

Ik ga de 6e november naar Boersma toe. Ik was er al eerder geweest, ware het niet dat ik onderweg naar m'n oorspronkelijke afspraak met pech langs de weg kwam te staan.

Citaat:
Krijg jij trouwens van L.A. ook van die propaganda om nog een keer langs te komen? Zogenaamd om het eindresultaat te bekijken maar volgens mij meer om een 2e behandeling aan te smeren.

Groet,
Thomas
Ik heb het niet gehad nee. Maar ik heb m'n buik vol van HT.

Ik vervloek mezelf dat ik het ooit heb laten doen. Of beter gezegd: ik vervloek de LA-HT-molen omdat ze misbruik hebben gemaakt van mijn wanhopigheid en geestelijke zwakte.

Als ik gewacht had en over een paar jaar HM had gehad, was alles weer compleet over geweest. Nu loop ik met een uitgerekt litteken, dat ik blijf voelen. Tevens zal de laser ongetwijfeld rondomliggende haarzakjes vernietigt hebben, waardoor met HM een mindere dichtheid te bereiken zal zijn.

Een volslagen catastrofe dus, want als ik straks weer al m'n haar heb, zal ik altijd het gevoel hebben een amateuristisch gerestaureerde kop te hebben, vanwege die gruwelijke wond die er dan nog altijd zit van HT.

Het duurt nog jaaaaaaaaaaaaaaren voordat littekenweefsel geregenereerd zal kunnen worden tot gezond huidweefsel. En dan moet er nog een techniek komen om in dat stuk kale huid ook nog eens nieuwe haarfollikels te laten groeien.


Dankzij m'n domme beslissing om m'n harses te laten HT'en, heb ik mijn eerste kans op levensgeluk vele jaren verder geschoven dan uiteindelijk noodzakelijk is geweest.

Vervloekt zij het feit dat ik op m'n 20e moest gaan kalen. Vervloekt zij de geestelijke zwakte die me destijds overkwam. Vervloekt zij de HT-molens die maar wat graag misbruik van je maken om er zelf op vooruit te gaan. Vervloekt zij de kwaadaardige mens die alleen om zichzelf geeft.

VERVLOEKT VERVLOEKT VERVLOEKT!!!!!!!!!
  Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2002, 23:36   #14
thomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: zuid holland
Berichten: 71
Geslacht:
Dr Gho / Dr Boersma

Ik vind dat het tijd wordt dat Haarweb ook is contact gaat opnemen met Dr Gho. Webmaster please reply? Wanneer krijgen we nu eindelijk is hoopgevende nieuwe informatie? Discussieforum is uitstekend echter nieuw artikelen etc is toch ook wel gewenst.

Jay zoals gezegd hoop ik dat je de diagnose van Boersma over jouw ontwikkeling op het forum publiceert.
Waar groeien die nieuwe haren van jou trouwens. Bij mij zijn er zelfs wat haren aan de voorkant gaan groeien, tot mijn verbazing zelfs op een plaats waar al zeker 10 jaar geen haar meer groeit. Ze zijn welliswaar pigmentloos, dun maar groeien wel lang en worden bij de kapper gewoon meegeknipt. Ik heb alleen het gevoel dat de cyclussen van deze haren vrij kort zijn.

Ik zou trouwens wel is willen weten of Boersma wat meer weet over de resultaten van finasteride over een periode langer dan 5 jaar.

Groet,

Thomas
thomas is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2002, 00:11   #15
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Dr Gho / Dr Boersma

Citaat:
Originally posted by thomas
Ik vind dat het tijd wordt dat Haarweb ook is contact gaat opnemen met Dr Gho. Webmaster please reply? Wanneer krijgen we nu eindelijk is hoopgevende nieuwe informatie? Discussieforum is uitstekend echter nieuw artikelen etc is toch ook wel gewenst.
Doe geen moeite, een groter interview dan de link hierboven krijg je toch niet los gepulkt. Nederlanders zitten niet achter zoiets aan, die blijven liever in een hokje zitten.

Ikzelf hou niet zo van dat in-the-box-thinking. Ik denk liever buiten de doos.

Over het interview met Gho: Wat wil je nog meer? Wat er in de link hierboven staat is een absolute droom. Dit is alles wat je ooit hebt willen weten!

Citaat:
Jay zoals gezegd hoop ik dat je de diagnose van Boersma over jouw ontwikkeling op het forum publiceert.
Sure.

Citaat:
Waar groeien die nieuwe haren van jou trouwens. Bij mij zijn er zelfs wat haren aan de voorkant gaan groeien, tot mijn verbazing zelfs op een plaats waar al zeker 10 jaar geen haar meer groeit. Ze zijn welliswaar pigmentloos, dun maar groeien wel lang en worden bij de kapper gewoon meegeknipt. Ik heb alleen het gevoel dat de cyclussen van deze haren vrij kort zijn.
Bij mij overal over m'n hele hoofd. Ook voorop. Zo'n 10 centimeter lang.

Sommige terminale haartjes groeien bij mij ook wat langer door, zonder echt lang of kleurvol te worden. Maar die doen wel weer mee als ik ge-HM'ed wordt.

Citaat:
Ik zou trouwens wel is willen weten of Boersma wat meer weet over de resultaten van finasteride over een periode langer dan 5 jaar.

Groet,

Thomas
Ik denk dat hij gaat zeggen dat het veilig is. Hij wil immers ook z'n centjes vangen, ook al is hij dan duizend maal eervoller dan de LA-duivels.

Ik denk dat ik hem eens uitgebreid ga inlichten over Dr Gho. Vorig jaar zei hij mij nog dat Gho over 10 jaar het zwikkie wel opgelost zou hebben. Is gelul natuurlijk... wist ik destijds al, maar bracht het toen niet ter sprake.

En dan ga ik nog eens uitgebreid verhalen ophangen over toekomstige regeneratieve medicijnen denk ik... ik wil die wond verdomme geregenereerd zien.

De oudjes in deze maatschappij moeten ingelicht worden over wat je allemaal al niet kan vinden op Internet. Het is bizar dat ik als informaticus meer weet van hun vakgebied dan zij zelf.
  Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Interview HaarWeb met C.G. Gho over HaarStamcel Transplantatie Tiuri Chirurgische behandelingen 0 18 september 2005 20:32
Gruwelijk GROOT en INFORMATIEF interview met Dr Gho! Jay Chirurgische behandelingen 6 24 oktober 2002 12:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.