Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 november 2005, 01:01   #16
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jongen25
Ik merk het overal om me heen. Een vriend van mij begon op zn 20e al nadrukkelijk te kalen, en heeft nu (op zn 26e) een dikke NW4. Hij zit er nu nauwelijks meer mee (destijds wel) en krijgt meer dan genoeg aandacht van vrouwen. Wellicht het belangrijkste is dat zijn botstructuur in zijn gezicht een stuk mannelijker is geworden (van een rond babyface naar een hoekige kaaklijn).
Ik heb sterk de indruk dat van mannen boven de 25 niet zo sterk meer verwacht wordt dat ze een volle bos haar hebben. Dat AGA vanaf dan geregeld in werking treedt, wordt doorgaans als een gegeven beschouwd.
Daarom heb ik echt te doen met mensen onder de twintig die dit probleem het hoofd moeten bieden. Als adolescent ben je extra onzeker, en je voelt heel sterk dat de buitenwereld van je verwacht dat je haar hebt.
Hier ben ik het volledig mee eens. Ik zelf zie het vooral ook bevestigd op dit forum. Toen ik hier voor het eerst kwam was er een bepaalde groep actief. Die groep is nu verdwenen. De groep die toen vers was (waaronder ik) waren toen juist heel actief en ik merk bij mijzelf dat het me allemaal niet echt meer kan interesseren. Natuurlijk, leuk zal het nooit zijn, maar belangrijk ook niet meer. En ik denk dat veel leden van mijn HW-generatie hetzelfde ervaren.

Ik dacht in het begin ook "ooh ik ben te jong hiervoor" en op zich is dat een logische gedachte als je 20 jaar bent, maar als ik nu zo rondkijk. Je ziet zoveeeel jongemannen met in ieder geval behoorlijke inhammen. Ik begin het bijna uniek te vinden, wanneer ik een jongen van 25+ zie met een NW1. Echt waar!

Trouwens, wat grappig dat je dat zegt over die botstructuur. Vooral mijn gezicht is in de afgelopen 3 jaar enorm veranderd. Het schijnt ook dat je gezicht (botstructuur) zich ontwikkelt tot ongeveer 25 jaar. Wel een grappig gegeven op zich.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2005, 01:02   #17
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belle
Ik denk dat een mooie, gezonde en jeugdige huid of een goed figuur op z'n minst even belangrijk is als haar. Overgewicht of een slechte huid is veel moeilijker te verdoezelen dan een kaalkop...
Gezond is belangrijk, maar jeugdig ook? Is een oude huid onwenselijk omdat het... oud is?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PCO en overbeharing Sandy Hirsutisme - Behandelingen 60 4 mei 2007 19:07
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
scheren? Saar AA - Algemeen 27 21 juni 2004 11:40
Artikel: De kale waarheid Webmaster Mededelingen 0 30 juni 2003 13:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.