Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 april 2023, 13:19   #151
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Omgekeerde vergelijking, iedereen zag Fuegenix staan, zo is hij ook aan zn klanten gekomen natuurlijk. Een voetballer ontwikkelt zich over de jaren. Van Fuegenix wordt constant geroepen dat er geen slechte resultaten gezien zijn, alleen maar kunstwerken. Wanneer de prijs stijgt en je dan pas klanten krijgt betekent dus dat iets wat duur is ook beter moet zijn. Geloof me, hier op haarweb wordt met bewondering naar Fuegenix resultaten gekeken en schrikken we van de prijzen. In de beginjaren, toen de HT voor de massa in opkomst was betaalde je deze prijzen. Nu 30-40 jaar later weer deze prijzen vragen betekent maar 1 ding: alleen voor de rijke mensen.

In mijn zoektocht fuegenix was ik hier gestuit op een topic waarbij stond dat het een kliniek is dat men links moeten laten liggen omdat het in een verzamelgebouw zit en nog een aantal andere zaken. Zoek maar terug. Erna kwamen de resultaten en was het betaalbaar voor de normale burger als ik. Ik heb gelukkig mijn kans gegrepen. Nu richt hij zich op de rijkere lui wat prima is. Ik gun het hem van harte. Maar de positie die hij heeft gekregen is niet zomaar aan komen waaien.
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 13:24   #152
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Je kunt esteworld of jullie kliniek (Mercure) niet vergelijken met Fuegenix,Couto, hasson & Wong, bisanga etc.

Zij zijn Real Madrid, Manchester City en Inter Milan en spelen champions league en jullie Almere City en FC Den Bosch en spelen in de keuken Kampioen Divisie. De enige overeenkomst die jullie hebben is dat er dezelfde sport word beoefend.
Nogmaals de prijzen zijn bekend, hij mag en kan er vragen verder wat hij er voor wil vragen. Maar dit zijn geen normale prijzen, hoe goed iemand ook is vind ik dit niet kunnen, als die iets meer vraagt dan de andere klinieken kan ik begrijpen. Maar oke het is mijn mening.

Daarnaast moet u niet vergeten dat personen niet alleen voor de lage prijzen naar Turkije komen, Turkije heeft ook hele goede artsen en behoren tot de top van de wereld inmiddels,, esteworld weet ik niet, maar wij werken met Turkse top artsen die al jaren in het vak zitten en dan op de modernste locatie in Istanbul in de wijk Sariyer. Dus “we beoefenen alleen maar de zelfde sport”, wij beoefenen het ook op topniveau, minstens zo goed. En misschien wel op een eerlijkere manier ook! u moet ons niet verkleinen. We werken in ultra moderne klinieken in de modernste wijken van Istanbul en samen met de artsen van de hoogste niveau hier. Dus verklein ons niet zomaar aub!
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 13:30   #153
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Nogmaals de prijzen zijn bekend, hij mag en kan er vragen verder wat hij er voor wil vragen. Maar dit zijn geen normale prijzen, hoe goed iemand ook is vind ik dit niet kunnen, als die iets meer vraagt dan de andere klinieken kan ik begrijpen. Maar oke het is mijn mening.

Daarnaast moet u niet vergeten dat personen niet alleen voor de lage prijzen naar Turkije komen, Turkije heeft ook hele goede artsen en behoren tot de top van de wereld inmiddels,, esteworld weet ik niet, maar wij werken met Turkse top artsen die al jaren in het vak zitten en dan op de modernste locatie in Istanbul in de wijk Sariyer. Dus “we beoefenen alleen maar de zelfde sport”, wij beoefenen het ook op topniveau, minstens zo goed. En misschien wel op een eerlijkere manier ook! u moet ons niet verkleinen. We werken in ultra moderne klinieken in de modernste wijken van Istanbul en samen met de artsen van de hoogste niveau hier. Dus verklein ons niet zomaar aub!
Het zal mij aan m'n reet roesten of jullie in een mooie moderne wijk in een hagelnieuw pand gevestigd zitten. Dat zegt helemaal maar dan ook helemaal niks.

Laat eens wat top resultaten van jullie zien ipv continu hetzelfde commerciële praatje oprakelen, die kennen we nu wel.
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 13:44   #154
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Het zal mij aan m'n reet roesten of jullie in een mooie moderne wijk in een hagelnieuw pand gevestigd zitten. Dat zegt helemaal maar dan ook helemaal niks.

Laat eens wat top resultaten van jullie zien ipv continu hetzelfde commerciële praatje oprakelen, die kennen we nu wel.
Het is geen commerciële praatje, zo is het. En ik zeg het hier voor het eerst, en ook niet zomaar. De omgeving waar een haartransplantatie gebeurt is toch best belangrijk, als er wat gebeurt moet je op de beste manier kunnen ingrijpen, en dat gaat niet overal op dezelfde manier natuurlijk!

En daarnaast, natuurlijk is niet alleen de “pand” belangrijk, zoals ik zeg werken wij met top artsen zoals Dr Hamid Aydin en vele andere topartsen. We werken alleen maar met topartsen, waarom zouden we ook niet. Wij gaan altijd voor het aller beste.

Op onze instagram en internet pagina kun je van alles vinden, ook de spelers van Galatasaray die we hebben behandeld. We zijn onze paginas aan het vernieuwen dus je zult ze vast en zeker tegenkomen. Maak jij je maar niet druk om onze resultaten. Wij leveren goede en vooral eerlijke resultaten.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 13:52   #155
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Het lijkt wel een tell sell reclame, bedroevend.

Op jullie website en Instagram pagina staan alleen maar onduidelijke foto's, wat nogal typerend is.

Ik lees telkens het woord eerlijk in je commerciële praatjes, laat dan ook eerlijke, duidelijke foto's zien. Totaal niet overtuigend dit.
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 14:07   #156
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Eerlijk lees je vaak ja, het staat zelfs in mijn handtekening hieronder. Omdat er veel oneerlijkheid is in de haartransplantatie wereld.

En ik maak hier geen tellsell reclame, ik voel me onterecht aangevallen en wil er op reageren namens Mercure en dan doe ik dat op deze manier, en terecht ook. Ik maak niet dingen mooier dan het is zoals je waarschijnlijk bedoeld met tellsell reclame. Onze nieuwe locatie zit in VADI Istanbul, je kunt zelf ook kijken hoe modern onze nieuwe locatie is. We zitten op de modernste locatie van de modernste stad van Turkije. Als jij ona verkeint, voel ik me verplicht om dit recht te zetten, en je kunt zelf ook googlen en kijken, heb je ooit zo een moderne omgeving gezien ? Dit heb je niet overal in de wereld, met je tellsell reclame!
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 14:26   #157
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Hier sluit ik mij zeker bij aan.

Er wordt negatief gesproken dat fuegenix ''maar'' 2500 grafts zou plaatsen. Ik ken hem niet maar dat zal niet alleen als reden hebben dat dit het maximale is wat hij kan doen.

Overgens maakt de plaatsing een wereld van verschil. Wat je bij de turkse hair mills ziet is dat ze de gehele donor leegroven en zonder enige tactiek de grafts plaatsen. Zo zie je dat je met een goed plan een top resultaat kan hebben met maar 2500 grafts tegenover ''gewoon maar plaatsen'' van 4000 grafts zonder bevredigend resultaat.
Nogmaals ik heb de fotos niet gezien en ik ken kliniek Fuegenix niet, het enige wat ik zeg is dat ik de prijs veels en veels te hoog vind, en ik vind dit niet kunnen hoe goed iemand ook zou zijn. Maar oke dat is mijn mening.

Daarnaast heeft het leegroven van de donorgebied niets met Turkije te maken. Als jij een paar slechte voorbeelden hebt gezien van personen die ondergronds ergens een onbekende kliniek in Turkije zijn behandeld voor 1500 euro moet je niet gelijk heel Turkije over een kam scheren.

Natuurlijk wordt er niet zomaar even 4000 grafts verplaatst, ieder persoon is verschillend. Maar soms, heeft persoon toch echt 4000 grafts nodig, heeft de leeftijd ervoor, heeft de capaciteit ervoor…, maar toch wordt er door sommige klinieken maar bijvoorbeeld 1500 grafts aangeraden en verteld dat ze over een paar jaar weer terug moeten komen. Dit komt ook vaak voor, en dan heb ik het niet tegen meneer fuegenix, ik zeg alleen hier moet ook op opgelet worden. Ik ken mensen die 5/6 keer een haartransplantatie ondergaan, ook hier in Turkije. Het is toch niet niks allemaal.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 14:32   #158
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Of jij wil het niet snappen of je snapt het echt niet.
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 14:44   #159
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Ik snap alles heel goed, ik snap dat je denkt dat ik reclame probeer te maken en tellsell roept, maar als we onterecht worden gekleineerd dan reageer ik op deze manier. En dan kun jij het niet geloven of denken dat het tellsell reclame is, maar je kunt onze locatie en onze artsen zelf ook googlen en zien dat ik hier geen tellsell reclame maak.

Daarnaast in mijn vorige bericht heb ik je over de grafts en de prijzen uitgelegt. Dat komt ook vaak voor moet voor opgelet worden.

En mijn excuses als ik soms “boos” overkom. Maar sommige klinieken/ of oneerlijke praktijken kunnen mij ook echt boos maken. Ik heb hier ook niets persoonlijks tegen fuegenix. Ik uit gewoon mijn emotie over het algemeen.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 14:46   #160
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Als dit het niveau is van een vertegenwoordiger, dan ben ik benieuwd wat voor type klant jullie behandelen. Resultaat zal ik maar niet over beginnen, want die kan iedereen wel zien als ze jullie website bezoeken. Moeten ze wel even wat verbeelding gebruiken om het vorm te geven.
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 14:55   #161
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farid50 Bekijk bericht
Als dit het niveau is van een vertegenwoordiger, dan ben ik benieuwd wat voor type klant jullie behandelen. Resultaat zal ik maar niet over beginnen, want die kan iedereen wel zien als ze jullie website bezoeken. Moeten ze wel even wat verbeelding gebruiken om het vorm te geven.
Voor jou kan ik misschien op een lage niveau overkomen, want je kent mij niet. Ik ben iemand die niet houd van veel denken als die wat zegt en zeg altijd direct wat ik denk en doe. Waarom zou ik ook niet, ik vertrouw me zelf en voor mij gaat eerlijkheid voor “beter overkomen”.

Iedereen is tevreden met mij hier en ik ben blij met mijn taken en werk, maak jij je maar geen zorgen om het niveau van mij. Daarnaast ben ik niet de vertegenwoordiger van Mercure, die zijn druk bezig met andere dingen, ik doe alleen maar de social media. En we behandelen elk soort mens, voor ons is iedereen gelijk en belangrijk en iedereen wordt door de zelfde artsen behandeld.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 22 april 2023 om 15:01
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 15:00   #162
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Waarom hebben de patiënten van FeuGenix eigenlijk zo'n kort lontje? Ik tel er inmiddels al drie die nogal grof reageren. Dat kan ook anders.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 15:10   #163
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Waarom hebben de patiënten van FeuGenix eigenlijk zo'n kort lontje? Ik tel er inmiddels al drie die nogal grof reageren. Dat kan ook anders.
Ik vind dat het ook anders kan ja dan deze negtieve gedoe allemaal van deze paar mensen. Misschien doet de waarheid dat het ook goed en goedkoper kan ze pijn omdat ze zoveel
Hebben betaald.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 15:58   #164
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Misschien moeten we allemaal wat meer met constructieve informatie komen voor mensen die hulp nodig hebben met het zoeken van een kliniek/medicatie etc. Ipv ruziën met elkaar. Klinieken maken nou eenmaal ook een beetje reclame wat heel normaal is lijkt me. Gebeurt ook veel op internationale fora.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 16:39   #165
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Ik vind dat het ook anders kan ja dan deze negtieve gedoe allemaal van deze paar mensen. Misschien doet de waarheid dat het ook goed en goedkoper kan ze pijn omdat ze zoveel
Hebben betaald.
Een kapper die 10 euro vraagt voor een knipbeurt zal het ook belachelijk vinden dat profvoetballers 1000 euro betalen. Ik weet wel wie er meestal het beste bijloopt...
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.