Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 april 2014, 01:29   #31
Vana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 76
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nic Bekijk bericht
Bij mij stopte mijn haaruitval met gebruik van 'Nuhair', wat ik bestelde via iHerb.
Helaas heb ik geen nieuw haar teruggekregen, ik ontdekte Nuhair pas na 14 jaar haaruitval.)
Hai Nic,

Heb even gegoogled, maar er zijn een paar producten. Tabletten, een blocker, een serum, een foam. Wat gebruikte jij?
Thanks!
Vana is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2014, 13:02   #32
Tezz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 14
Geslacht:
Winnieh, ik slik geen pil meer. Ben bijna 40 en wil er eigenlijk vanaf. Ik slikte de microgynon 30 en later 20, maar ben er mee gestopt omdat ik gewoon echt last had van de hormonen. Ik twijfel nu of ik misschien een spiraal moet gaan proberen. Helaas zijn de bijwerkingen daarvan ook weer haaruitval, dus lijkt me niet zo'n goed plan.

Ik gun mezelf even wat tijd om na te denken over de minox. Ik heb precies dezelfde reserves om te gaan starten als jij.
Tezz is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2014, 09:06   #33
winnieh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 april 2014
Berichten: 15
Geslacht:
Hey Vana,

Bedankt voor je bericht.. Ik ben nog steeds aan het dubben... Normaal ben ik wel iemand die snel beslissingen kan nemen maar nu weet ik het echt niet..

Ik gebruik inderdaad al 10 jaar de pil mycroginon. Nooit last gehad van bijwerkingen en dergelijke. Toen ik een jaar was gestopt viel na een aantal maanden mijn haar uit.. Daarna weer snel begonnen en toen stabiliseerde het weer. Op dit moment heb ik niet veel haaruitval.. Denk rond gemiddeld dus dan vraag ik mij af of ik nu wel andere hormonen moet gaan slikken en aan de minixidil moet gaan beginnen. Een andere pil kan er ook weer voor zorgen dat je haar juist uitvalt.. :S

Zelf dacht ik, ik neem eerst een andere pil en even kijken hoe ik er op reageer om over een paar maanden aan de minoxidil te gaan. Het probleem is alleen dat ik dit jaar ook nog een operatie heb aan mijn ogen (lensimplantatie) en ik mij afvraag of het niet beter is om gewoon daarna met alles te starten.. (eerst pil en dan minoxidil). Maar ja aan de andere kant de pil zal verder geen invloed op die operatie hebben (tenminste dat hoop ik..)

Vana is jouw in die 3 jaar veel dunner geworden?
winnieh is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.