Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 januari 2008, 09:07   #91
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MyGame Bekijk bericht
En de laatste foto nog
Bijlage 2173
ben je metselaar of iets dergelijks
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2008, 19:09   #92
MyGame
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2006
Berichten: 43
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
ben je metselaar of iets dergelijks

Haha Nee, ik ben student(ofjah eigenlijk achter een paar maanden pas ) En als bijbaantje doe ik de vakken van de zuivel en diepvries zo vol mogelijk proberen te krijgen
MyGame is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2008, 20:53   #93
MyGame
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2006
Berichten: 43
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
"witte plekjes op de nagels ontstaan doordat er lucht tussen de nagelcellen is gedrongen door bijvoorbeeld stoten of knippen van nagels. Deze witte plekjes verdwijnen door het groeien van de nagels, de witte plekjes moeten 'uitgroeien'.
Bron: http://www.herome.nl/martine/

Zo erg als bij jou heb ik 't echter nog nooit gezien, dus misschien is het verstandiger om 't even aan een arts te laten zien.
Ik ben er al eens naar mijn dokter gegaan. En zij wist eerlijk gezegd niet wat zij ermee moest. Ik heb toen een zalfje gekregen, omdat ik ook vaak en snel wondjes heb rondom de nagel( door te droge handen/vingers). Maar dat heeft niks geholpen.
MyGame is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2008, 22:20   #94
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
MyGame,

Ga dan naar een dermatoloog, want dit is niet goed.

Hieronder een paar foto's van psoriasis-nagels die er wel anders uitzien dan bij jou, maar even ter illustratie om te laten zien waar een dermatoloog ondermeer mee te maken krijgt:

psoriasis_nagel.jpg nagel psoriasis.jpg
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2010, 17:46   #95
doelpunt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2010
Berichten: 8
Zijn er gebruikers van dit forum die succes hebben geboekt met het gebruik van zink?

(Er zijn in deze thread wel 'suggesties' dat sommigen er succes in zagen, maar echt duidelijk komt dit niet naar voren.) Bij de verkeerde dosering kan het blijkbaar ook averechts werken...
doelpunt is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2014, 09:57   #96
Vana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 76
Geslacht:
Het is heeeel lang geleden dit draadje over zink. Maar wilde geen nieuwe beginnen want deze bevat m.i. veel waardevolle informatie, dus blaas deze nieuw leven in. Over de mogelijk juiste hoeveelheid zink (want zo te lezen is dat erg van belang om te voorkomen dat het averechts werkt) is geen duidelijkheid gekomen, wie weet is die kennis er inmiddels bij enkelen wel?....
Vandaar:

Mijn dermatoloog waar ik (vrouw) momenteel bij loop voor AGA en waarmee ik heb afgesproken eerst mijn relevante bloedwaarden op peil te brengen voordat ik andere meer heftige dingen probeer, gaf aan dat o.a. zink belangrijk was.

Mijn zinkwaarde is 11. (Moet tussen 10 en 20 zitten.) Had ik geen AGA, dan had ik dit prima gevonden. Maar voor iemand met AGA lijkt mij dit dan wat laag.
Long story short: ik wil tot aan mijn volgende consult zelf even besluiten of ik extra zink neem en hoeveel. Via een multi krijg ik al 5 mg zink binnen. (In deze multi zit overigens de B 6 in de in dit draadje genoemde juiste vorm.)

Heeft iemand enig idee hoeveel mg ik erbij zou kunnen slikken om mijn waarde omhoog te krijgen plus uit de gevarenzone te zijn als het gaat om ' niet te kleine dosis zink want dan verergert het juist AGA'? (Ik ben eigenlijk beetje bang dat die 5 mg in mijn multi onder dat laatste valt....? )

Ik ben van plan een chelated vorm te gaan nemen, zoals bijv. van Solgar, als die in de juiste dosis te krijgen is dan, dat moet ik nog onderzoeken. Als iemand over de vorm nog een beter idee heeft, ook welkom.

Dank alvast!
Vana is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
shampoo met zink sigur Medicijnen/haargroeimiddelen 3 22 oktober 2004 23:39
Zink en Vitamine B supplementen, Groene thee Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 21 26 mei 2004 15:22
zink wel of niet?? Boris Medicijnen/haargroeimiddelen 2 29 maart 2004 14:13
Zink zelfde als zinksulfaat? Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 5 24 februari 2004 23:59
Goede Saw Palmetto met zink, Vit b-6 pyridoxine en pygeum! Henk21 AGA - Algemeen 1 6 februari 2004 18:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.