Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 juli 2022, 12:07   #1
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Haartransplantatie Nederland

Beste leden,

Er is mij afgeraden om een haartransplantatie in Turkije te laten doen, wilde naar HairWorld Istanbul maar dit is mij afgeraden. Nu vroeg ik mij af welke in Nederland als goed bekend staat? Heeft iemand ervaring met haarstamceltherapie? Welke methode heeft de minste littekens? Vind dit toch erg belangrijk als je niet tevreden bent en het toch af moet scheren.

Bij voorbaat dank,
Robbert
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2022, 13:24   #2
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Fue is volgens de beste methode. wat is de reden waarom je een haartransplantatie wilde laten doen in Turkije?

ik heb ook goede resultaten uit Turkije gezien. ik denk dat de meeste mensen naar Turkije gaan omdat het daar goedkoper is...
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2022, 23:37   #3
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Bedankt voor je reactie. Inderdaad vanwege de kosten. Turkije is goed betaalbaar, Nederland 4 keer zoveel ongeveer wat ik niet kan betalen.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2022, 00:38   #4
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie. Inderdaad vanwege de kosten. Turkije is goed betaalbaar, Nederland 4 keer zoveel ongeveer wat ik niet kan betalen.
Ik snap je volledig. het moet ook betaalbaar blijven. iets waar veel mensen tegenaan lopen denk ik.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2022, 00:38   #5
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie. Inderdaad vanwege de kosten. Turkije is goed betaalbaar, Nederland 4 keer zoveel ongeveer wat ik niet kan betalen.
Belang van service staat boven resultaat als het gaat om de turkse klinieken met een Nederlands tintje. Ze roven je donorgebied leeg zonder er iets voor terug te geven. Turkijke is tamelijk bekwaam, dus geef voor je eigen bestwil voorrang aan anderen daar.

Kwestie van je prioriteiten leren bijstellen.

Kijk maar eens rond bij reddithairtransplant. Integenstelling tot de betreffende keren zij wel terug met een volle coupe.

Laatst gewijzigd door 2yonw3naht; 23 juli 2022 om 21:36
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2022, 10:52   #6
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie. Inderdaad vanwege de kosten. Turkije is goed betaalbaar, Nederland 4 keer zoveel ongeveer wat ik niet kan betalen.
Wat wil je eigenlijk laten doen? haarlijn laten verlagen, kruin opvullen. volledige transplantatie of enkel inhammen?
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2022, 11:23   #7
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Hi als je er momenteel niet voldoende geld voor hebt dan zou ik je aanraden nog geen haartransplantatie te laten doen.


Je kiest dan vooral op basis van prijs en emoties en niet op basis van resultaat of kwaliteit.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2022, 13:57   #8
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Hi als je er momenteel niet voldoende geld voor hebt dan zou ik je aanraden nog geen haartransplantatie te laten doen.


Je kiest dan vooral op basis van prijs en emoties en niet op basis van resultaat of kwaliteit.
Niet mee eens, ik heb resultaten van €2000 voorbij zien komen die beter zijn dan die van €30 000. Staar je niet blind op de prijs. Wel is het zo dat wanneer je uitsluitend Nederlandse begeleiding wil, het een ander verhaal wordt, dan ben je al gauw €10 000 kwijt. Onnodig om hem te ontmoedigen.

Laatst gewijzigd door 2yonw3naht; 23 juli 2022 om 16:01
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2022, 14:12   #9
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2yonw3naht Bekijk bericht
Belang van service is belangrijker dan resultaat als het gaat om de turkse klinieken met een Nederlands tintje. Ze roven je donorgebied leeg zonder er iets voor terug te geven. Turkijke is tamelijk bekwaam, dus geef voor je eigen bestwil voorrang aan anderen daar.

Kwestie van je prioriteiten leren bijstellen.

Kijk maar eens rond bij reddithairtransplant. Integenstelling tot de betreffende keren zij wel terug met een volle coupe.
Zelfde punt gaat op voor Nederlandse klinieken. Transhair heeft standaard 2 behandeling nodig voor een deftig resultaat. Survival rate en technische capaciteiten zijn superieur maar etische verantwoording wordt hier te vaak te grabbel gegooid.
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2022, 14:59   #10
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2yonw3naht Bekijk bericht
Niet mee eens, ik heb resultaten van €2000 voorbij zien komen die beter zijn dan die van €30 000. Staar je niet dood op de prijs. Wel is het zo dat wanneer je uitsluitend Nederlandse begeleiding wil, het een ander verhaal wordt, dan ben je al gauw €10 000 kwijt. Onnodig om hem te ontmoedigen.

Oh ontmoedig hem niets hij kan ook naar Iran of India gaan voor max. 0,5 euro per graft maar de kans op succes is kleiner en als je problemen krijgt ben ik benieuwd wat de meesten dan gaan doen.



Er zijn altijd uitzonderingen op de regel, zowel goede als slechte resultaten in binnen als buitenland.


Maar een ding is zeker als je niet veel te makken hebt financieel zou ik er toch 3x over nadenken. De frustratie na mislukken of eventuele 3 dubbele kosten voor een herstelbehandeling zullen heel hard aankomen.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2022, 15:06   #11
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Hmm heb net die reddit nagekeken en zie al vele foute behandelresultaten.
Rechte haarlijnen, grove haarlijn, donorzone leeg met als resultaat een soort leeg vierkant. Sommige goede resultaten gelukkig...
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2022, 15:14   #12
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Oh ontmoedig hem niets hij kan ook naar Iran of India gaan voor max. 0,5 euro per graft maar de kans op succes is kleiner en als je problemen krijgt ben ik benieuwd wat de meesten dan gaan doen.



Er zijn altijd uitzonderingen op de regel, zowel goede als slechte resultaten in binnen als buitenland.


Maar een ding is zeker als je niet veel te makken hebt financieel zou ik er toch 3x over nadenken. De frustratie na mislukken of eventuele 3 dubbele kosten voor een herstelbehandeling zullen heel hard aankomen.
Zoals ik al zei zekerheid bestaat er niet in die wereld, wat ik wel weet is dat de klinieken hier ook niet alles zijn. Er zijn maar een paar goede, zelfs van het geprezen Veldhoven komen zelden goede resultaten vandaan.

Wijselijk overigens om aan mijn andere punten voorbij te gaan

Niet alles is hosanna natuurlijk. Als je zo weinig uitgeeft als velen daar, speelt geluk ook parten en zijn sommigen net als hier ook gewoon echt stompzinnig hardleers.

Waarom ik hem daarheen verwees heeft mede te maken met dat je daar andere klinieken tegenkomt dan hier omdat het netwerk groter is en het kennis vergaren eenvoudiger maakt.

Laatst gewijzigd door 2yonw3naht; 23 juli 2022 om 15:48
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2022, 15:30   #13
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Hmm grappig ik bekijk al meer dan 15 jaar naar resultaten op verschillende forums. Hoef niet per se meer eindresultaten meer te zien om te weten wat er verkeerd wordt of is gedaan. Maar denk dat de meesten al vrij redelijk zien wat niet meer pluis is althans dat hoop ik.


En ja er komen ook foute resultaten voor in NL / B/ Eng / Duitsland / VS etc. Sommige met of zonder voorkennis.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2022, 15:53   #14
2yonw3naht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2022
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Hmm grappig ik bekijk al meer dan 15 jaar naar resultaten op verschillende forums. Hoef niet per se meer eindresultaten meer te zien om te weten wat er verkeerd wordt of is gedaan. Maar denk dat de meesten al vrij redelijk zien wat niet meer pluis is althans dat hoop ik.


En ja er komen ook foute resultaten voor in NL / B/ Eng / Duitsland / VS etc. Sommige met of zonder voorkennis.
Wat je niet wilt horen is dat het bij bijna alle Nederlandse klinieken de regel lijkt te zijn. Zodoende begrijp ik waarom mensen liever elders gaan, want waarom zou je dubbel zoveel geld betalen voor een op voorhand minimaal gelijkwaardig resultaat?

Laatst gewijzigd door 2yonw3naht; 23 juli 2022 om 15:56
2yonw3naht is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2022, 16:02   #15
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2yonw3naht Bekijk bericht
Wat je niet wilt horen is dat het bij bijna alle Nederlandse klinieken de regel lijkt te zijn. Zodoende begrijp ik waarom mensen liever elders gaan, want waarom zou je dubbel zoveel geld betalen voor een op voorhand minimaal gelijkwaardig resultaat?

Nee das niet per se waar. Meeste resultaten zijn niet per se fout of heel slecht enkel worden deze hier gepresenteerd of uitvergroot. Ergens wel begrijpelijk en goed hoor. Maar de meerderheid van de behandelingen zijn prima. Echt grove fouten worden hier minder in NL/ BE geproduceerd. Zijn ze altijd perfect? Nee zeker niet, eindresultaten verschillen nogal maar wie is altijd perfect?!
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.