Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 september 2022, 09:39   #31
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Beste leden,

Bedankt voor jullie feedback, wordt gewaardeerd!
Ik heb een offerte ontvangen van Hairworld Istanbul. Deze kwam voor 3700 grafts op 6500 euro waar ook nog wordt aanbevolen om minimaal 3 CTS behandelingen te nemen van 300 euro per stuk. Dit is dus niet goedkoper dan bijvoorbeeld Veldhoven die 7600 vroegen. Ook heb ik een offerte van Akacia in Stockholm ontvangen van 6000 euro inclusief 1 PRP behandeling. Deze wilde meer korting geven wanneer ik mee zou doen aan een video. Het gaat trouwens om ongeveer 3500 grafts met wellicht een tweede behandeling in de toekomst.
De topklinieken in Turkije zijn Hairworld Istanbul en Esteworld?
In Nederland Transhair en Veldhoven? Klopt dit een beetje? Vind de communicatie met Veldhoven wel erg prettig waar de Turkse wat “opdringeriger” lijken. Dit is meer een mening, misschien zit ik ernaast. Ook heb ik gehoord dat de CTS en PRP behandelingen helemaal geen toegevoegde waarde hebben? Wat ik ook vaker heb gehoord is dat soms de Turkse klinieken inderdaad teveel grafts oogsten?

Bedankt weer!
Hi Robbert. Persoonlijk ben ik absoluut geen voorstander van Hairworld Istanbul. Zij willen je doen geloven dat hun FUE-CT techniek beter is dan wat andere klinieken doen, maar er is totaal geen onderbouwing voor. Hun "geavanceerde techniek" is er volgens mij vooral om je meer te laten betalen voor een doorsnee Turkse behandeling. FUE-CT is een zelfverzonnen naam voor een techniek die allesbehalve baanbrekend is. HWI is bovendien in hun marketing vooral druk met roepen dat zij de koning van de haartransplantaties zijn, en dat de rest van de wereld er niets van snapt; ik zou altijd wegblijven bij dit soort blaters. De prijzen die ze hanteren zijn ontzettend hoog. Bovendein vind ik de HWI-haarlijnen vreselijk, maar dat is smaakgebonden. M.i. beter naar Visus in Rotterdam gaan dan naar HWI; die zijn goedkoper en je bespaart je dan het vliegen.

Ik heb enorm veel resultaten bekeken op dit forum, op websites en op Youtube. Op basis daarvan kan ik je vertellen dat ik zelf een goed gevoel heb bij Esteworld en Cosmedica. Beide Turkse klinieken waar je tussen de 2000 en 3000 euro klaar bent. De behaalde dichtheden zijn vaak (uiteraard niet altijd) goed, haarlijnen zijn prima. Beide klinieken hebben Nederlandstalige hosts waardoor je van de taalbarriere geen last zal hebben. Verdiep je er eens in zou ik zeggen!

Laatst gewijzigd door PaulPaulPaul; 3 september 2022 om 09:42
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2022, 19:25   #32
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaulPaulPaul Bekijk bericht
M.i. beter naar Visus in Rotterdam gaan dan naar HWI; die zijn goedkoper en je bespaart je dan het vliegen.
Ik zou Visus zeker niet aanraden. Tenzij je een knetter harde haarlijn wilt.
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2022, 10:23   #33
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Ga eens op consult bij Veldhoven kliniek.
Ik ben echt zeer tevreden met mijn HT resultaat.
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2022, 11:52   #34
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje Bekijk bericht
Ik zou Visus zeker niet aanraden. Tenzij je een knetter harde haarlijn wilt.
Jep. Daarom vergelijk ik ze ook met HWI
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2022, 13:02   #35
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Bedankt allemaal! Binnenkort consult met Transhair en Hairtec in Delft (vrij nieuwe). Ook heb ik de kliniek van Bisange gemaild omdat die hoog aangeschreven staat? Maar kreeg steeds geen reactie.

Bedankt allemaal!
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2022, 13:30   #36
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Hairtech Delft is gewoon Visus kliniek.


Laat je niet te snel bedonderen.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2022, 10:34   #37
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Ohhh wist ik niet. Bedankt in ieder geval! Klopt het dat Feriduni en Bisanga als het beste staan aangeschreven? Na wat onderzoek lijkt het hier het meeste op en Fuegenix en Veldhoven in NL?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Hairtech Delft is gewoon Visus kliniek.


Laat je niet te snel bedonderen.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2022, 15:31   #38
Hairtec
Hairtec haarkliniek
 
Geregistreerd: 25 september 2022
Locatie: Delft
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Hairtech Delft is gewoon Visus kliniek.


Laat je niet te snel bedonderen.
Beste Hairforlife,

Ik lees al heel wat jaren mee op Haarweb en heb nooit eerder de trigger gehad om te registreren/reageren. Maar door jouw foutieve aanname moest ik wel. Overigens heb ik vele eerdere berichten van je gelezen en vond je altijd genuanceerd en op basis van feiten reageren. Dus ergens heb je mogelijk iets gehoord, maar dat klopt niet met de realiteit, vandaar mijn reactie.

Wij zijn een nieuwe haarkliniek die pas 5 maanden bestaat, maar zowel ons management als het team zijn (zeer) ervaren binnen het vakgebied en zijn individueel voortgekomen uit diverse andere klinieken uit Nederland. Het kunnen bieden van kwaliteit heeft ons bij elkaar gebracht als team, want daar staan wij graag persoonlijk garant voor. Wij behandelen alleen in onze eigen behandelruimten in Delft en de volledige nazorg is ook door onszelf uitgevoerd (einde reclame .

Wij hebben geen banden met een andere kliniek, zoals jij stelt. Niet overtuigd? Ik nodig je van harte uit om eens een bak koffie te komen drinken. We staan graag met mensen in contact die veel weten van het onderwerp. Dat is ook de reden geweest dat ik ooit op deze website ben belandt. Want sommige van jullie kunnen zo door gaan voor een tricholoog (en dat bedoel ik 100% positief!).

Met vriendelijke groet Jos
Hairtec is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2022, 17:40   #39
Kennisbank
Banned user
 
Geregistreerd: 16 september 2022
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairtec Bekijk bericht
Beste Hairforlife,

Ik lees al heel wat jaren mee op Haarweb en heb nooit eerder de trigger gehad om te registreren/reageren. Maar door jouw foutieve aanname moest ik wel. Overigens heb ik vele eerdere berichten van je gelezen en vond je altijd genuanceerd en op basis van feiten reageren. Dus ergens heb je mogelijk iets gehoord, maar dat klopt niet met de realiteit, vandaar mijn reactie.

Wij zijn een nieuwe haarkliniek die pas 5 maanden bestaat, maar zowel ons management als het team zijn (zeer) ervaren binnen het vakgebied en zijn individueel voortgekomen uit diverse andere klinieken uit Nederland. Het kunnen bieden van kwaliteit heeft ons bij elkaar gebracht als team, want daar staan wij graag persoonlijk garant voor. Wij behandelen alleen in onze eigen behandelruimten in Delft en de volledige nazorg is ook door onszelf uitgevoerd (einde reclame .

Wij hebben geen banden met een andere kliniek, zoals jij stelt. Niet overtuigd? Ik nodig je van harte uit om eens een bak koffie te komen drinken. We staan graag met mensen in contact die veel weten van het onderwerp. Dat is ook de reden geweest dat ik ooit op deze website ben belandt. Want sommige van jullie kunnen zo door gaan voor een tricholoog (en dat bedoel ik 100% positief!).

Met vriendelijke groet Jos
Hairforlife = Eberson
Kennisbank is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2022, 19:41   #40
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Ohhh wist ik niet. Bedankt in ieder geval! Klopt het dat Feriduni en Bisanga als het beste staan aangeschreven? Na wat onderzoek lijkt het hier het meeste op en Fuegenix en Veldhoven in NL?
Zo kan je dat wel zeggen ja
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2022, 19:43   #41
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Ik zou het niet in Turkije laten doen en zeker ook niet bij Visus in Rotterdam. Die vliegen de assistentes gewoon over uit Turkije en laten ze oefenen op je hoofd in hier in Nederland. Zeker kei en kei hard af te raden.
Visus is zelfs betrapt geworden op het gebruik van resultaat fotos van andere klinieken! Niet vertrouwen dus die mensen!
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2022, 22:23   #42
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Ok duidelijk, thanks
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2022, 22:28   #43
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Iemand bekend met Ali Bolluk? Goede verhalen over gehoord en hoorde dat die ook in een ruimte klanten heeft.

Dus samenvattend: in Nederland zijn dus Veldhoven en Fuegenix de beste? Veldhoven werkt geloof ik wel vooral met assistenten en niet de dokter zelf. Wellicht toch Fuegenix dan als beste?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2022, 10:58   #44
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairtec Bekijk bericht
Beste Hairforlife,

Ik lees al heel wat jaren mee op Haarweb en heb nooit eerder de trigger gehad om te registreren/reageren. Maar door jouw foutieve aanname moest ik wel. Overigens heb ik vele eerdere berichten van je gelezen en vond je altijd genuanceerd en op basis van feiten reageren. Dus ergens heb je mogelijk iets gehoord, maar dat klopt niet met de realiteit, vandaar mijn reactie.

Wij zijn een nieuwe haarkliniek die pas 5 maanden bestaat, maar zowel ons management als het team zijn (zeer) ervaren binnen het vakgebied en zijn individueel voortgekomen uit diverse andere klinieken uit Nederland. Het kunnen bieden van kwaliteit heeft ons bij elkaar gebracht als team, want daar staan wij graag persoonlijk garant voor. Wij behandelen alleen in onze eigen behandelruimten in Delft en de volledige nazorg is ook door onszelf uitgevoerd (einde reclame .

Wij hebben geen banden met een andere kliniek, zoals jij stelt. Niet overtuigd? Ik nodig je van harte uit om eens een bak koffie te komen drinken. We staan graag met mensen in contact die veel weten van het onderwerp. Dat is ook de reden geweest dat ik ooit op deze website ben belandt. Want sommige van jullie kunnen zo door gaan voor een tricholoog (en dat bedoel ik 100% positief!).

Met vriendelijke groet Jos

Hallo Jos / Hairtec,
je hebt deels wel gelijk ben misschien te voorbarig en kan ik jullie beter het voordeel van de twijfel geven.


Ik zag op jullie website dezelfde technieken beschreven als zoals bij Visus / Nielsen. Ook herkende ik een assistente bij jullie als komende van een van de vorige klinieken. Mogelijk is een deel van het personeel hiervan afkomstig, geen kennis hierover en maakt ook niet echt uit. Lever gewoon resultaten en dan komt het wel goed.


P.s. Bedankt voor de uitnodiging en wie weet kom ik wel eens op koffie langs maar hoef geen tricholoog of consultant te worden. ;-))
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.