![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#181 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Thanks. Het is belangrijk dat dit topic niet verloren gaat en we blijven voorzien van eerlijke informatie die HASCI niet geeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
HaarWeb lid
Gisteren op Beau was Hans klok die vertelde over zijn HT bij HASCI (6 jaar geleden) en dat hij nog steeds met volle tevredenheid ambassadeur is. Er werd ook vermeld dat er enorme wachtrijen zouden zijn bij het Hair ‘science’ institute.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
HaarWeb lid
Zalig zijn de onwetenden. Ik denk dat veel mensen denken: “als het zoveel kost zal het automatisch wel goed moeten zijn”.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
HaarWeb lid
Weet er iemand of er nog iets uitgekomen is met al die aangiftes tegen Hasci? Ik heb hier vroeger ook een HT laten doen met een enorm slecht resultaat en nu ik zo deze berichten lees voel ik me enorm belazerd..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
HaarWeb lid
Ik weet het niet, misschien anderen hier.
Het is niet best te zien dat er internationaal nieuwe klinieken overal ontstaan onder het label hair 'science' kliniek. Neem hair science clinic thessaloniki θεσσαλονίκη. Check de website: https://hasci.gr/en/ en dan de foto van de locatie op google maps ![]() En dan alle reviews van personen met 1-3 reviews totaal gepost. https://www.google.nl/maps/place/Hai...oASAFQAw%3D%3D |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
HaarWeb lid
Citaat:
![]() |
![]() |
#187 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Verder is er wel iets positiefs aan het 'science' institute. Coen Gho die met een goede dosis zelfspot als toerist/ober zelf deelneemt samen met Hans Klok aan heel toffe marketingfilmpjes. https://www.youtube.com/watch?v=fUjACv7zFGE https://www.youtube.com/watch?v=utSuv6Vssl4 Maar maak nooit de vergissing hier een haartransplantatie te ondergaan. Ik heb letterlijk geen ENKEL positief resultaat met fotografisch bewijs van een patiënt ZELF gezien. Mag ik vragen wie je arts was? Laatst gewijzigd door Klapz; 7 maart 2025 om 10:02 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
HaarWeb lid
Ik moest het even opzoeken maar Wing Yuen heet de arts
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Je zou bijna denken dat meneer tovenaar in de video's een haarsysteem heeft ipv een haartransplantatie :p |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
HaarWeb lid
Ik heb een consult bij die arts gehad in 2019. Ze adviseerden 1000 grafts waar anderen 2000+ adviseerden. Dan krijgen ze meer geld natuurlijk want je moet altijd terugkomen, zeker als je alle grafts gaat splitten zoals ze als enige doen. Het is bizar dat ze dit presenteren als een ‘betere methode’ en zelfs suggereren dat dit niks met FUE te maken heeft. In de praktijk krijg je bijna nooit gewenste resultaten. De survival rate is extreem laag en de dichtheid ook door de gesplitste grafts. De transection rate (haren die niet overleven na plaatsing) is gewoon veel hoger als je haren met een te klein boortje uit haalt. Dat weten ze en dat wordt niet verteld en dat is kwalijk.
Ik kreeg trouwens wel destijds een gigantische kortingsvoucher op A4 formaat mee “100 grafts extra gratis”. Eens kijken of ik die nog heb als er een liefhebber voor is :d Laatst gewijzigd door Klapz; 9 maart 2025 om 22:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
Labels |
coen gho, hair stem cell clinic, hairscience institute, hasci, hsi, kwazalver, oplichter |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|