Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 mei 2007, 17:09   #226
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Ik zit zelf ook te denken aan een HT. Heb altijd al een redelijk hoog voor hoofd gehad en nu ik kaal word, word ie alleen maar groter. Ben er al over uit dat het een Fue wordt. Heb nl. kort geschoren aan de zijkant en tamelijk licht en dun haar. Maar nu? Iemand suggesties wat een goede kliniek is? Het is met name frontaal. Beetje op de kruin. Of evt. dingen waar ik op moet letten bij intake gesprek? ALle info is welkom.
Prohair en aestetic in Veldhoven zijn redelijk hoog aangeschreven als ik hier allemaal lees. Zal daar ook op intake gaan
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2007, 17:41   #227
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.413
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Iemand suggesties wat een goede kliniek is?
Kijk maar rond op dit forum. Van elke kliniek kun je wel iets positiefs en iets negatiefs vinden. Het beste is om er een aantal te bezoeken voor een consult en dan je gevoel te volgen.
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2007, 17:48   #228
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.255
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Ik zit zelf ook te denken aan een HT. Heb altijd al een redelijk hoog voor hoofd gehad en nu ik kaal word, word ie alleen maar groter. Ben er al over uit dat het een Fue wordt. Heb nl. kort geschoren aan de zijkant en tamelijk licht en dun haar. Maar nu? Iemand suggesties wat een goede kliniek is? Het is met name frontaal. Beetje op de kruin. Of evt. dingen waar ik op moet letten bij intake gesprek? ALle info is welkom.
Prohair en aestetic in Veldhoven zijn redelijk hoog aangeschreven als ik hier allemaal lees. Zal daar ook op intake gaan
Ik denk dat je twee goede klinieken heb uitgezocht. Ik hoor over beide klinieken goede dingen. Het mooiste zou zijn als je patiënten van die klinieken kon zien wanneer je op consult gaat.
Ik zou even de inplanting en het donorgebied checken.
Succes.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 12:58   #229
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Bedankt voor jullie reactie. En idd deze 2 klinieken komen op de site redelijk positief naar voren vandaar de keuze.
Wel vraag ik me af waarom die Dr. Ilter zoveel duurder is per graft dan bijv. AC? Vind €6,- of €3.95 per graft nogal een verschil. Is de kwaliteit dan zoveel beter?? Ook zei mijn kapster dat haar neef 10 jaar geleden ook HT heeft gedaan en dat het er niet uitzag. Heel stug en je kon er niets mee. Lees hier ook nog wel negatieve verhalen wat me ook dan allemaal weer aan het twijfelen brengt. Maar goed. Zal binnenkort afspraak maken en zie wel of ze me kunnen overhalen
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 14:21   #230
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.413
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Bedankt voor jullie reactie. En idd deze 2 klinieken komen op de site redelijk positief naar voren vandaar de keuze.
Wel vraag ik me af waarom die Dr. Ilter zoveel duurder is per graft dan bijv. AC? Vind €6,- of €3.95 per graft nogal een verschil. Is de kwaliteit dan zoveel beter?? Ook zei mijn kapster dat haar neef 10 jaar geleden ook HT heeft gedaan en dat het er niet uitzag. Heel stug en je kon er niets mee. Lees hier ook nog wel negatieve verhalen wat me ook dan allemaal weer aan het twijfelen brengt. Maar goed. Zal binnenkort afspraak maken en zie wel of ze me kunnen overhalen
De ene heeft misschien net een aktie, de andere niet? De ene heeft een betere chirug dan de andere. Bij de ene krijg je broodjes met beleg, bij de andere boterhammen. Denk niet dat je er een vinger achter krijgt. Als je (praktisch) zeker weet dat de kliniek met een prijs van 3,95 goed werk levert zou ik niet twijfelen en het verschil lekker in mijn zak houden!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 16:47   #231
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Prohairclinic heeft ook nog Dr. Reys. die kost 7000 euro voor 2000 grafts. 3,5 euro per graft dus. Alleen heeft hij daar dan wel 2 dagen voor nodig.

En het is niet de bedoeling dat een kliniek je overhaalt. Je moet er zelf 100% achter staan. Bij twijfel niet doen.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 18:01   #232
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Prohairclinic heeft ook nog Dr. Reys. die kost 7000 euro voor 2000 grafts. 3,5 euro per graft dus. Alleen heeft hij daar dan wel 2 dagen voor nodig.

Wel vreemd dat een arts binnen een kliniek verschillende prijzen kan hanteren. Weet jij toevallig waarom dat zomaar kan?
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 10 mei 2007 om 18:12
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 18:43   #233
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 Bekijk bericht
Wel vreemd dat een arts binnen een kliniek verschillende prijzen hanteert. Weet jij toevallig waarom dat zomaar kan? Of is dit een aanbieding die alleen mogelijk is bij grote Fue transplantaties verdeelt over 2 dagen?
Hallo Allen,

Ik ben in Brussels geweest bij Dr. Bisanga die rekende in mijn geval 5 Euro per FUE grafts.(teminste zijn consultant medewerker)

Kunnen ze het ''State of the Art'' ''HT'''noemen maar ik ga geen 10.000 Euro!! betalen voor 2000 grats.

Kan me haast niet voorstellen dat er 2000 grafts nodig zijn bij mij.
Dat alleen voor dat strookje wat ik net achter de haargrens verdicht wil hebben.
Want daar gaat het bij mij nu net om, okay als het litteken bezet zou worden is het een ander verhaal maar dat is niet het geval
Maar ja ik zal het wel horen als ik in begin okt '07 bij die kliniek ben.


Ik heb namelijk een patient ontmoet in levende lijve en zijn ''ht'' mogen aanschrouwen.(die ook bij de Dr. ? behandels is, ik ga geen namen noemen en ook geen prijzen)
Pas als ik behandeld ben ik ik tevreden ben en foto's kan tonen(een jaar na de behandeling)

Hij heeft in totaal 3250 FUE grafts laten verplaatsen in 4 sessies.
Zijn laatste behandeling was in feb 2007 dus dat resultaat moet nog geheel door komen.

Echt het zag er echt SUPER!!! uit totaal niet te detecteren dat het een ''HT'' haarlijn betrof en dat te weten dat zijn haarlijn een ''vingerdikte'' verlaagd was bij de eerste sessie de andere 2 sessie waren verdichtings sessies. ''DENSE-PACKING'' resultaat.
En ik heb foto's vandaar voor gezien de persoon had flinke uitdunning aan de voorzijde en aardige inhammen.
Moet wel zeggen de persoon heeft zeer dik haar en hij gebruikt ook al enige tijd Finasteride met zeer goed resultaat.
Als het bij mij er zo uit kan zien ben ik Super Tevreden.
En bij mij gaat het alleen nog maar om frontale verdichting ''ala''

''DENSE-PACKING''!!!!!!!

By the way aan mijn litteken is niets te doen op dit moment volgens ''Brussel''.
Er zit gewoon geen rek meer in, en overbodige risico's lopen wil ik niet.
Dus er wordt niet meer gesneden, ''lekker'' zo laten.
Wacht wel tot ze ooit gaan ''klonen''/''Hairmultiplication''.(2010??)

Verder heeft het ook weinig zijn om daar grafts te plaatsen.
In littekenweefsel is de overleveningskans laag +_60%
En gezienende ik fijn haar heb ook niet echt een optie.
Maar in mijn haar zit wel veel vollume(allemaal volgens Brussel)

Groeten,

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 18:47   #234
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
In mijn boven genoemde post bedoel ik met.

''Maar ja, ik zal het wel horen als ik in begin okt '07 bij die kliniek ben''

Niet de kliniek van Dr. Bisanga want daar ga ik niet naar toe.

Gr. Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 19:07   #235
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mlsbutt Bekijk bericht
Hallo Allen,

Ik By the way aan mijn litteken is niets te doen op dit moment volgens ''Brussel''.
Er zit gewoon geen rek meer in, en overbodige risico's lopen wil ik niet.
Dus er wordt niet meer gesneden, ''lekker'' zo laten.
Wacht wel tot ze ooit gaan ''klonen''/''Hairmultiplication''.(2010??)

Verder heeft het ook weinig zijn om daar grafts te plaatsen.
In littekenweefsel is de overleveningskans laag +_60%
En gezienende ik fijn haar heb ook niet echt een optie.
Maar in mijn haar zit wel veel vollume(allemaal volgens Brussel)

Groeten,

Mustafa
Dat is geen best nieuws. Echter, onnodige risico's lopen moet je zeker niet doen.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 19:16   #236
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Tja, als je in Europa of Amertika Fue wil laten doen dan is dat nu eenmaal duur. Aan 10.000 euro voor 2000 grafts zit je dan al snel.

Je zegt dat je in Oktober je ht wil laten doen, maar dat je dan ook pas voor het eerst in die kliniek komt.
Volgens mij ga jij dit jaar naar Turkije op vakantie......

Je zegt dat er geen rek meer zit op je achterhoofd.
Zou je de boel niet kunnen oprekken dmv "scalp excercises"?
http://www.hassonandwong.com/knowled...-exercises.php
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 19:23   #237
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 Bekijk bericht
Dat is geen best nieuws. Echter, onnodige risico's lopen moet je zeker niet doen.
Hallo Tim,

Idd, ik schok wel even maar had het ook wel een beetje verwacht.
Klinkt mss raar maar ik ben allang blij dat mijn litteken niet ''trekt''.
Of zo iets dergelijkt, Als Coen Gho's methode nu eens duidelijk werdt.
Met personen hier op het haarweb en foto's van 80% terug groei van het donor gebeid. Dan kon ik daar nog wat mee.
En ja of ik nu een litteken van 1cm heb of van 3mm of 5mm(or whatever ) Nou in alle gevallen zie je het bij een ''Bi-Bob'' kapsel lijkt mij.
En een ''Bi-Bob''(hoe komen ze op die term??) kapsel wilde ik toch al niet.
Dus waar maak ik me eigenlijk druk om.
Kijk wel weer een paar jaartjes verder wat de mogelijkheden zijn.

Groeten,

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 20:10   #238
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Tja, als je in Europa of Amertika Fue wil laten doen dan is dat nu eenmaal duur. Aan 10.000 euro voor 2000 grafts zit je dan al snel.

Je zegt dat je in Oktober je ht wil laten doen, maar dat je dan ook pas voor het eerst in die kliniek komt.
Volgens mij ga jij dit jaar naar Turkije op vakantie......

Je zegt dat er geen rek meer zit op je achterhoofd.
Zou je de boel niet kunnen oprekken dmv "scalp excercises"?
http://www.hassonandwong.com/knowled...-exercises.php
Ik heb zoals vermeld, een patient van de betreffende Dr.? gezien.
Die ik hier op Haarweb heb gevonden via een ''Google- Search''

Dus de Persoon is niet via de kliniek ingelicht om ''reclame'' te maken.
En vindt het er echt Fantastich uitzien, zo natuurlijk!!!

Je had het echt moeten zijn in ware lijve, niets ''foto-shop''(of wat dan ook of ''schoensmeer'' in zijn haar)

Gewoon schoon HAAR!!!

En dat heefd me overtuigd!! of ik later kan zeggen of ik goed gegokt hebt is afwachten.

Ik weet dat de Persoon de waarheid spreek en hij heeft me foto's laten zien van voor en na en een foto waar hij met de betreffende Dr.?
(Doctor Who HAHHAHAHAHAHAH!!!!) opstaat.

En idd de prijs is ook zeer gunstig, mag ik wel zeggen.
Maar ik ga toch echt wel voor de kwaliteit!!

Zoals Limbo vermelde: ''Als je (praktisch) zeker weet dat de kliniek met een prijs van ? goed werk levert zou ik niet twijfelen en het verschil lekker in mijn zak houden!''

En zo is het maar net!!!

Groeten,

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 15:20   #239
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.413
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mlsbutt Bekijk bericht
Zoals Limbo vermelde: ''Als je (praktisch) zeker weet dat de kliniek met een prijs van ? goed werk levert zou ik niet twijfelen en het verschil lekker in mijn zak houden!''

En zo is het maar net!!!

Groeten,

Mustafa
Ik moet toch eens geld gaan vragen voor mijn adviezen!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2007, 20:10   #240
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Ik heb me ook afgevraagd waarom Dr Ilter bij ProHair meer kost dan Dr de Reijs.
Ik denk gewoon dat het komt door de reis en verblijfkosten die gemaakt moeten worden voor Dr Ilter. Dat moet ergens terugverdiend worden natuurlijk. Het wordt mogelijk gebracht als zijnde dat hij bekender is maar zoals ik eerder zei is een HT in mijn opinie nogal eenvoudig dus daar kan het niet aan liggen.

Ik heb trouwens een tijdpad uitgestippeld voor mijn FUE. Na de zomer ga ik klinieken bezoeken. AC in veldhoven, en mogelijk Prohair ook. De eerste is wat dichter bij natuurlijk dus dat is handiger. Omdat ik helemaal kaal zal moeten wil ik de FUE aan het begin van een lange vakantie doen. Ik heb namelijk een lidteken van een paar milimeter (over-all 4 ofzo en op 1 klein plekje 6 a 7) en ik wil dat dat bedekt is als ik terug kom op mijn werk. Ik overweeg ook het lidteken dicht te laten zetten maar weet dat nog niet zeker.

Ik denk er over deze FUE of eind 2007 te doen, of -waarschijnlijker- in de zomervakantie van 2008.....
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.