Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 9 juni 2007, 17:53   #16
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Een paar maanden geleden heb ik hier al een update van mijn situatie geplaatst (post 39 en volgenden). Tijd voor nog een kleine update. De ingreep (1400 grafts frontaal met FUE bij ProHair) ligt nu 7 maanden in het verleden. Mijn haar is weer lekker op lengte en getransplanteerde haren groeien goed.

Ik ben net terug van 4 weekjes vakantie in Spanje en ik heb me al die tijd geen enkele zorg gemaakt over mijn haar. Zongebruinde huid en zongebleekte haren, ik voel me prima!

Voorheen was ik onzeker als ik de zee uit kwam ... zijn mijn inhammen nog wel bedekt ... die onzekerheid is totaal weg. Beetje rommelen door mijn haar en het droogt vanzelf wel weer op. Het maakt me niet meer uit hoe het dan valt.

De getransplanteerde haren geven heel veel meer volume voorop. Het zijn alles bij elkaar natuurlijk best veel haren en ze zijn ook nog eens dikker dan de 'oude' haren die er ook zitten. Ze zijn daardoor wel wat donkerder, vooral dicht tegen de hoofdhuid, maar ze bleken gewoon mee in de zon.

Ook de buitenwacht merkt nu toch iets. Ik kreeg in ieder geval de opmerking van mijn vader dat hij een paar jaar geleden dacht dat ik kaal ging worden, maar dat dat niet gebeurd is ... mijn regime van minoxidil en finasteride afgerond met de transplantatie werken dus heel duidelijk!

Ik ga eerdaags voor een nieuw kapsel weer eens langs bij de kapster waar ik voor de transplantatie altijd heen ging. Ik ben benieuwd of zij iets opmerkt. Het is een risico. Als ze het ziet, dan weet mijn moeder (die ze ook knipt) het in no-time. Kapsters hebben geen zwijgplicht in hun beroep, in tegendeel
Hallo AnthonieH.

Fijn! om te horen dat het je zo goed is bevallen!!
En dat het resultaat er helemaal naar is!

Jij hebt zeker dik haar! doordat dat het zo goed dekt als je het water uitkomt?
En wat voor ''NW'' had je voor je HT hoeveel FUE grafts zijn er geplaats in je haarlijn per cm2 enig idee? heb je mss foto's die je hier wil posten?
Of anders vergelijkend materiaal? ben hier nieuwsgierig naar omdat.
Ik ook dit jaar nog een FUE van 2000(is wat er mogelijk is qua extractie) grafts ga laten uitvoeren.

Ik wil ook het gebied van de haarlijn zo dicht mogelijk hebben.
Zit nu zo aan de 35 a 40 cm grafts daar.
Het gebied dus net achter de ''start/aanzet'' van de haarlijn dus.

Bedankt voor je verslagje AntonieH.

Groeten,

Mustafa
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met de ELOS-methode Tini Hirsutisme - Behandelingen 11 4 augustus 2011 00:39
haarwerk k33 marijke Haarwerken 70 23 mei 2008 01:34
Geen litteken bij de GHO methode ? Sunbreezer Chirurgische behandelingen 2 25 maart 2005 19:38
Dringend verzoek aan onze leden: post ervaringen! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 0 16 maart 2005 17:47
Ervaringen ELOS methode..... ATE1983 Hirsutisme - Behandelingen 1 24 december 2003 21:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.