Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 juli 2008, 17:05   #46
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
IK heb nu de foto's erbij geplaats op mijn blog van net NA alle voorgaande FUT's en VOOR de laatste FUE, hier vraagt iemand om, dus vandaar.

http://haartransplantatie-rise.blogspot.com/

Laatst gewijzigd door rise; 28 juli 2008 om 21:41
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2008, 13:04   #47
nieuwhaar
HaarWeb lid
 
nieuwhaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2007
Berichten: 85
Geslacht:
Super dat je VOOR en NA foto's hebt geplaats, maakt het effect van de behandeling nog beter te volgen.( VOOR foto's is een must vind ik).
Mijn complimenten voor je blog!
Erg interessant en leerzaam om het te volgen.
__________________
Regime va 14 maart 2007:
Finasteride 1,25 mg (een 4e van 5 mg)
Kirkland Minoxidil 5% (2 keer daags)
Multi-vitaminen elke dag (Kruidvat)
nieuwhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 00:15   #48
Dalai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2008
Berichten: 27
Beste Rise,

Graag wil ik van u vernemen of mijn huidige situatie erg is of niet.
Zit er over na te denken om ook naar Belgie te gaan.

Wat dat betreft zijn de berichten van u louter positief.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC00029.JPG‎ (124,5 KB, 205x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC00030.JPG‎ (147,0 KB, 195x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC00031.JPG‎ (132,8 KB, 218x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC00032.JPG‎ (143,3 KB, 238x gelezen)
Dalai is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 00:38   #49
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
toch serieus diffuse uitduning ......

Neem je fina?
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 12:00   #50
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Beste Dalai,

Voor zover ik kan zien, is je situatie net iets minder erg dan die van mij was, er zit zo te zien nog wel haar bovenop, maar dit gaat mischien ook nog uitvallen, t ligt eraan wat je zelf belangrijk vindt, maar dan zou je denk k om een mooi resultaat te krijgen aardig wat grafts nodig hebben, zelf heb k er nu meer dan 6000, k ga kijken wat t resultaat wordt, en dan mischien nog 1 keer 2000.
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 12:48   #51
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
toch serieus diffuse uitduning ......

Neem je fina?
Heel eerlijk gezegd was dit ook meteen mijn gedachte.

Als je nog niks gebruikt, Dalai, dan zou je je eens serieus in de combinatie minoxidil / finasteride kunnen verdiepen. Volgens mij ben je mogelijk een goede kandidaat voor heel goede resultaten.

Lees bijvoorbeeld eens de ervaring van Nieuwhaar (inclusief foto's) in de discussie 'succesverhalen'.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 13:10   #52
Dalai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2008
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Heel eerlijk gezegd was dit ook meteen mijn gedachte.

Als je nog niks gebruikt, Dalai, dan zou je je eens serieus in de combinatie minoxidil / finasteride kunnen verdiepen. Volgens mij ben je mogelijk een goede kandidaat voor heel goede resultaten.

Lees bijvoorbeeld eens de ervaring van Nieuwhaar (inclusief foto's) in de discussie 'succesverhalen'.
Ik heb iets tegen pilletjes en de bijwerkingen daarvan.
Bij deze kan ik jullie vertellen dat ik geen van beiden produkten gebruik.
Het gebruik van minoxidil / finasteride remt het haaruitval, je zult er geen haargroei van krijgen of nieuw haar voor terug krijgen.
Dan zit er niks anders op om een haartransplantatie te overwegen.
Maar voordat ik zo'n behandeling ondergaat, wil ik van jullie graag zo veel mogelijk ingelicht worden. Dit zijn ook redenen om member te zijn op deze web. Een transplantatie kost ook een hoop centjes.

Groetjes,

Dalai
Dalai is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 13:35   #53
Dalai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2008
Berichten: 27
Vraag :

Het gebruik van Minoxidill met de combiantie van Finasteride.

Krijg ik weer haar terug ?
Stopt het haaruitval meteen of na verloop van tijd ?

Wat zijn de kosten en hebben jullie een goede internetlink ?

Super bedankt voor het meedenken !!!!!

Groetjes
Dalai
Dalai is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 13:49   #54
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dalai Bekijk bericht
Ik heb iets tegen pilletjes en de bijwerkingen daarvan.
Bij deze kan ik jullie vertellen dat ik geen van beiden produkten gebruik.
Het gebruik van minoxidil / finasteride remt het haaruitval, je zult er geen haargroei van krijgen of nieuw haar voor terug krijgen.
Dan zit er niks anders op om een haartransplantatie te overwegen.
Maar voordat ik zo'n behandeling ondergaat, wil ik van jullie graag zo veel mogelijk ingelicht worden. Dit zijn ook redenen om member te zijn op deze web. Een transplantatie kost ook een hoop centjes.
Ik kan me wat voorstellen bij die op gevoel gebaseerde aversie tegen pillen en middeltjes. Maar je mag wel reeel zijn over de 'ernst'. Dat je iets tegen bijwerkingen hebt is vanzelfsprekend. Wie niet? Als ik vervelende bijwerkingen zou ervaren, dan stop ik ook. Maar die bijwerkingen zijn geen gegeven, ze zijn een kans. En als je de onderzoeken mag geloven een best wel kleine kans.

Je moet ook heel goed beseffen dat er duidelijke grenzen zijn aan wat je kunt met een transplantatie.

Die middelen doen iets wat een haartransplantatie dus niet kan. Ze behouden je bestaande haar en geven je mogelijk zelfs wat winst op de korte termijn (kijk maar naar Nieuwhaar). Bovendien, als ze werken zoals ze behoren, dan vertragen ze niet alleen maar een klein beetje. Je praat dan over tientallen jaren dat je haar langer kunt behouden. Dus in plaats van kalend op je 30e naar kalend op je 60e of zoiets.

Als je voor een haartransplantatie zonder medicatie kiest, dan kun je er van verzekerd zijn dat je natuurlijke haaruitval gewoon doorgaat. In jouw geval zou je wel eens kunnen eindigen op een NW5 (het is lastig te beoordelen van foto's). Daar moet je met transplantaties nu al rekening mee houden. Dus niet te dicht inplanten zodat je later nog voldoende haar hebt in je donorgebied om de gaten op te vullen. En 'niet dicht' betekent dus echt dunnetjes ...

Gezien je eerder berichten hier betwijfel ik dus of je op langere termijn wel tevreden kunt zijn met een haartransplantatie alleen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 14:01   #55
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dalai Bekijk bericht
Vraag :

Het gebruik van Minoxidill met de combiantie van Finasteride.

Krijg ik weer haar terug ?
Stopt het haaruitval meteen of na verloop van tijd ?

Wat zijn de kosten en hebben jullie een goede internetlink ?
Deze pagina op Haarweb kun je heel goed gebruiken om je in te lezen.

Niemand kan garanties geven. Het verschilt erg van persoon tot persoon. Sommigen krijgen duidelijk zichtbaar haar terug. Volgens onderzoeken zou bij vrijwel iedereen in de eerste twee jaar de haardos dichter moeten worden. In de jaren daarna vertraagt de achteruitgang tot een slakkengangetje.

De middelen werken vanaf dag 1. Maar sommigen berichten ook wel dat er eerst een versnelde uitval optreedt voordat het positieve effect zichtbaar wordt. En enkelen merken helemaal niks. En de echte pechvogels hebben last van bijwerkingen.

Mocht je de stap toch eens gaan wagen, begin dan met een zwakke variant (2%) minoxidil en wacht lang genoeg met het erbij nemen van finasteride om zeker te weten dat je geen bijwerkingen hebt van de minoxidil. Met finasteride kun je dan misschien ook wel op een lichte dosis (de helft) beginnen en pas overstappen op de gangbare dosis als je zeker weet dat het geen kwaad kan. Ik denk dat dit voor je gemoedsrust de beste manier is om te beginnen.

En het is niet duur. Paar dubbeltjes per dag als je de goedkoopste opties kiest.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 16:59   #56
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Komt bij dat juist een combinatie van fina en minox leuke resultaten kunnen opleveren bij diffuse haaruitval.

Wat ik al eerder schreef, een HT bij diffuse haaruitval is vrij lastig. Met kale plekken weet je tenminste waar te beginnen.

Als je een HT gaat doen bij diffuse haaruitval, zonder verdere medicatie, tja dan mag je echt verwachten dat 't kaalwordende proces gewoon doorgaat.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 17:04   #57
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Wat ik nog vergat te melden. Ik kan me wel voorstellen dat men sceptisch is over fina, ben er daarom juist zelf mee gestopt terwijl er totaal geen sprake was van bijwerkingen, mischien Saw Palmetto een optie ?

Verder is minoxidil vrij onschuldig, zou ik zeker mee beginnen...
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 17:08   #58
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Wat ik nog vergat te melden. Ik kan me wel voorstellen dat men sceptisch is over fina, ben er daarom juist zelf mee gestopt terwijl er totaal geen sprake was van bijwerkingen, mischien Saw Palmetto een optie ?

Verder is minoxidil vrij onschuldig, zou ik zeker mee beginnen...
He Lucky, had fina bij jou dan geen enkel effect (voor zover te constateren...)??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 17:50   #59
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
He Lucky, had fina bij jou dan geen enkel effect (voor zover te constateren...)??
jawel, werkte heel goed zelfs, maar los van pigmentlose haren, geen haargroei ofzo.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2008, 18:22   #60
Dalai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2008
Berichten: 27
Ik wil jullie ontzettend bedanken !!!!

Ik heb bericht gekregen van Prohairclinic.
En zij deelde mij dit :

Hoi Richard,
Na het bekijken van de fotos vermoeden wij sterk dat je diffuse haarverlies hebt. Dit wil zeggen dat er op alle plaatsen tegelijk haarverlies voorkomt in plaats van op 1 bepaalde plek (bijvoorbeeld inhammen).
Dit soort haarverlies is in eerste instantie best te behandelen door finasteride te nemen. Finasteride is enkel op voorschrift te verkrijgen : vraag uw arts naar proscar waarbij de hoeveelheid finasteride wordt omgezet naar 1 mg bij de apotheker.
Dagelijks neem je 1 tablet in, liest op hetzelde tijdstip. Als je een tablet vergeet heeft het geen zin om de volgende dag er 2 te nemen.
Na ongeveer 12 maanden zal je merken dat je haarverlies gestopt is of sterk vertraagt. Dit kan je merken doordat er in de douche of op het hoofdkussen minder haren zullen liggen. Ook zal de sterkte van de haren meestal na 12 maanden iets verbeteren.

Het is aangewezen om te wachten met een transplantatie tot je zeker bent dat de medicijnen aanslaan, anders wordt zal je transplantatie na transplantatie moeten doen om het verdere haarverlies telkens weer te compenseren.

Mocht je nog andere vragen hebben dan kunnen wij hierop graag antwoorden.

Hier heb ik vervolgens op geantwoord.



Beankt voor uw reactie.
Ik heb dit produkt nooit gebruikt omdat ik bang ben voor bijwerkingen.

Als ik finasteride gebruik krijg ik dan mijn haargroei terug ?
En de combinatie minoxidill & finasteride is dat goed ?
Wat is dat minoxidill ?

Het zijn veel vragen maar ik zou graag geholpen willen worden

Prohair heeft hier vervolgens op gereageerd.

Beste,
Het product finasteride wordt in 5 keer hogere dosis (5mg) gebruikt door mannen met prostaatproblemen. Ook deze groep van patienten ondervind nauwelijks last van de medicatie. U kan zich een idee vormen dat bij een dosis van 1 mg er nauwelijks problemen opduiken. Het goede nieuws is dat indien er nevenwerking zouden komen deze ook volledig verdwijnen na het stopzetten van de behandeling.

De combinatie van minox en finasteride is volgens ons de 'gouden cocktail" voor het ogenblik.

Wij willen u graag verderhelpen, maar dit enkel indien we ervan mogen uitgaan dat we een goed resultaat EN een tevreden klant kunnen verkrijgen.

Ik ben vandaag naar de huisarts gegaan en hij deelde mij mede dat de kans voor erectieproblemen groot zijn.

Die minox waar kan je dat kopen en wat doet het met je ?

Bedankt mensen voor jullie hulp !!!

Groetjes,
Dalai
Dalai is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's voor de ht en na 8 maanden Morehair. Shocking!!! Morehair Chirurgische behandelingen 37 7 oktober 2008 00:06
Voor & na foto's haartransplantatie weer verboden in BRD! hairobservator Chirurgische behandelingen 32 5 juni 2006 23:35
Mijn haartransplantatie & foto's Mailman Chirurgische behandelingen 46 19 augustus 2005 16:22
Foto's!!! Indodani AGA - Algemeen 11 19 april 2005 11:08
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 12 maart 2002 00:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.