Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 november 2008, 05:41   #46
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Shockloss na 7 maanden?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2008, 17:28   #47
vankon1000
HaarWeb lid
 
vankon1000's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 65
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Shockloss na 7 maanden?
Dan is het streching van t" litteken!!!!!!
vankon1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2008, 19:15   #48
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
en hoe breed is dat dan...?
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2008, 21:54   #49
vankon1000
HaarWeb lid
 
vankon1000's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 65
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
en hoe breed is dat dan...?
zeker een halve cm!!!
vankon1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2008, 21:49   #50
vankon1000
HaarWeb lid
 
vankon1000's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 65
Goedenavond allemaal,het is weer 8 1/2 maanden geleden dat mijn ht van 2000 gr plaats heeft gevonden in Hasselt,iedere maand dat voorbij gaat ben je zelf moed in aan t praten dat de volgende maand wel anders kan gaan uitzien,maar helaas gaat de kaalheid ook gewoon door,heb absoluut geen moment spijt voor mijn gemaakte keuze maar tot nu toe had ik ietsjes meer resultaat verwacht(zie fotos van vorige posts)zit ook eigenlijk met een hoop vragen en wil niet voor iedere schijt de dokter bellen,dus mocht er iemand antwoord weten op mijn vragen zou ik het op prijs stellen.
1.bij het aanbrengen van minoxidil 5% zie ik vaker tijdens het inmasseren dat haartjes op mijn vingertoppen achter blijven, is toch de bedoeling dat haren niet meer uitvallen?
2.kan ik haarstylings produkten op mijn getransplateerde haren gebruiken of zullen mijn haren daar juist vanaf kunnen valen?
3.heeft iemand van jullie met een eerdere ht gemerkt of zijn getransplanteerde haar na 2 of 3 jaar uitgedunt/uitgevallen zijn?
4.gebruik zoals de meeste van ons finasteride van ratiopharm 5mg maar als ik de bijsluiter lees staat heel duidelijk erop dat ik het niet mag breken of fijn maken,is het nou zou dat mss na het verbreken/snijden de werking van het stof minder/niet werkzaam is?

Hoop snel iets van jullie te horen jongens.
vankon1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2008, 22:44   #51
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Balen dat het allemaal niet heel soepel loopt, Vankon. Ik ben geen dokter, maar ik kan je wel zeggen wat ik denk bij je vragen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankon1000 Bekijk bericht
1.bij het aanbrengen van minoxidil 5% zie ik vaker tijdens het inmasseren dat haartjes op mijn vingertoppen achter blijven, is toch de bedoeling dat haren niet meer uitvallen?
Haren blijven uitvallen, dat is natuurlijk. Alleen zou het wel minder moeten zijn dan zonder minoxidilgebruik. Maar ja, dat is heel lastig vast te stellen. Kan het niet zijn dat je haar wat bros is en dat het afgebroken stukjes haar betreft?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankon1000 Bekijk bericht
2.kan ik haarstylings produkten op mijn getransplateerde haren gebruiken of zullen mijn haren daar juist vanaf kunnen valen?
Dat zou helemaal niks moeten uitmaken. Al kunnen stylingsproducten de kwaliteit van je haar beïnvloeden en bijvoorbeeld de gevoeligheid voor afbreken vergroten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankon1000 Bekijk bericht
3.heeft iemand van jullie met een eerdere ht gemerkt of zijn getransplanteerde haar na 2 of 3 jaar uitgedunt/uitgevallen zijn?
Ik zit nu pas op twee jaar en ik merk niets van uitdunning of uitval van getransplanteerde haren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankon1000 Bekijk bericht
4.gebruik zoals de meeste van ons finasteride van ratiopharm 5mg maar als ik de bijsluiter lees staat heel duidelijk erop dat ik het niet mag breken of fijn maken,is het nou zou dat mss na het verbreken/snijden de werking van het stof minder/niet werkzaam is?
Er wordt standaard gewaarschuwd tegen opdelen en fijnmalen van medicijnen. De fabrikant kan dan niet meer ervoor instaan dat mensen de voorgeschreven dosis krijgen. Finasteride is een behoorlijk stabiele stof, die gaat echt niet zo snel in kwaliteit achteruit.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2008, 23:21   #52
vankon1000
HaarWeb lid
 
vankon1000's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 65
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Balen dat het allemaal niet heel soepel loopt, Vankon. Ik ben geen dokter, maar ik kan je wel zeggen wat ik denk bij je vragen.Haren blijven uitvallen, dat is natuurlijk. Alleen zou het wel minder moeten zijn dan zonder minoxidilgebruik. Maar ja, dat is heel lastig vast te stellen. Kan het niet zijn dat je haar wat bros is en dat het afgebroken stukjes haar betreft?Dat zou helemaal niks moeten uitmaken. Al kunnen stylingsproducten de kwaliteit van je haar beïnvloeden en bijvoorbeeld de gevoeligheid voor afbreken vergroten.Ik zit nu pas op twee jaar en ik merk niets van uitdunning of uitval van getransplanteerde haren.Er wordt standaard gewaarschuwd tegen opdelen en fijnmalen van medicijnen. De fabrikant kan dan niet meer ervoor instaan dat mensen de voorgeschreven dosis krijgen. Finasteride is een behoorlijk stabiele stof, die gaat echt niet zo snel in kwaliteit achteruit.

Antonieh bedankt voor je snelle reactie.
vankon1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2008, 18:31   #53
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankon1000 Bekijk bericht
4.gebruik zoals de meeste van ons finasteride van ratiopharm 5mg maar als ik de bijsluiter lees staat heel duidelijk erop dat ik het niet mag breken of fijn maken,is het nou zou dat mss na het verbreken/snijden de werking van het stof minder/niet werkzaam is?
Nee, naast het doserings-issue dat Anthonie aanstipt is de reden is als volgt: finasteride kan in een bepaald stadium van een zwangerschap gevolgen hebben voor een ongeboren vrucht (dus als je vrouw/vriendin zwanger is).

Als je een tablet breekt, dan ontstaat er zeer fijn finasteride stof dat ook door de lucht zweeft. Dit kan dus door een zwangere vrouw in de omgeving worden ingeademd. Dat is de reden dat je fina niet mag breken. Dit is ook een reden dat sommige apotheken de proscar tabletten niet wilden malen en in capsules wilden stoppen.

Ik denk dat de kans dat dit negatieve gevolgen geeft zeer laag is, gezien de zeer lage concentratie. Het spreekt echter voor zich dat een fabrikant van medicijnen zich wat dit betreft geen enkel risico kan permitteren en dus op de bijsluiter zet dat de tabletten niet gebroken mogen worden. Voor de werking heeft het geen gevolgen.
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's voor de ht en na 8 maanden Morehair. Shocking!!! Morehair Chirurgische behandelingen 37 6 oktober 2008 23:06
Haaruitval nog steeds niet gestopt 6 maanden finasteride!! Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 13 5 april 2004 10:29
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.