Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 september 2012, 00:18   #16
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Oja en na hoeveel dagen mag je een pet dragen? anders loop ik mooi voor aap als ik terug ga...
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2012, 11:26   #17
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Mijn slechte mening is niet volledig gegrond.
Maar ik zou sowieso niet voor een HT in het buitenland willen zitten, ZEKER niet Turkije. Alle dingen die daar aanwezig zijn wil je net vermijden na een dergelijke behandeling, waaronder zon en warmte. Verder is de kans op bijvoorbeeld voedsel-vergiftiging flink aanwezig en kun je sneller ziek worden.

Allemaal dingen die het genezingsproces in de weg (kunnen) zitten. Soms zie ik ook acties van esteworld die simpelweg niet kunnen in prijs/kwaliteit verhouding. Ook teveel grafts in een te korte tijd. Weet jij hoeveel mm boren en naalden ze gebruiken??

@pet, dit heb ik gisteren beantwoord in parallel topic, hier...
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2012, 12:49   #18
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Het kan dus wel. Je hebt er zelf geen ervaring mee dus ik zou niet snel conclusies trekken. Ik heb zelf een oom in Iran die ook een HT heeft ondergaan. Ongelofelijk goed resultaat, dat zie ik ze hier in NL niet na doen, ook in Turkije niet. En het grappige is dat het nog een STUK goedkoper is dan de HT's die ze in Turkije aanbieden.

Nou kan je me op mijn woord geloven of niet, dat ligt helemaal aan jou. Ik heb verder 0 verstand van HT's en ik weet niet of het een goede clinic is daar in Turkije maar wat prijzen betreft is alles mogelijk in het buitenland.

Het land waar ik vandaan kom, Iran loopt qua technologie heel veel achter (normale markt voor de consumenten) de kut regering heeft daar wel alles wat we hier ook hebben.

Een ding wat ik met 100% zekerheid kan zeggen is dat de dokters in Iran GEWELDIG zijn. Ik heb veel mensen in mijn eigen familie die naar de plastische chirurg zijn geweest in Iran, neuscorrectie, facelift en noem het maar op. Hier in NL heb ik al zoveel horrorverhalen gelezen over deze ingrepen. Ik heb heel veel resultaten met mijn eigen ogen gezien en kan er niks anders van maken dat de chirurgen daar ongelofelijk goed zijn.

Maar goed, in Iran is dit iets wat dagelijks gebeurt en waar ONTZETTEND veel vrouwen bijvoorbeeld heen gaan voor een neuscorrectie. Je zou het niet verwachten van een streng moslim land (in feite is het absoluut geen moslim land maar dat is een lang verhaal) maar plastisch chirurgie is daar ongelofelijk bekend (in het land zelf).

Zo kan het dus ook dat het in Turkije een stuk goedkoper is. De chirurgen daar hebben absoluut geen vergelijkbare inkomen met de chirurgen in NL. Die komen niet eens in de buurt. Over Iran of bijvoorbeeld Thailand maar te zwijgen.

Laatst gewijzigd door Memeber; 6 september 2012 om 12:51
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2012, 12:53   #19
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ik zei ook nadrukkelijk 'persoonlijke mening'. Daarmee wil ik dus zeggen dat het niet absolute waarheid is, maar mijn gevoel. Als mijn gevoel zo is ga ik sowieso niet naar Turkije. Wil niet zeggen dat daar nooit een goede HT is uitgevoerd.

Iran heeft ook een hele goede universiteit, dus ik geloof je daar best op. Maar het slaat nergens op om dingen te gaan zeggen 'in iran heb ik goede dingen gehoord en in nederland slechte dingen'. In elk land op de wereld (en daarbuiten) zullen goede en slechte behandelingen gedaan zijn... In nederland zijn genoeg praktijken die verboden zouden moeten worden, maar er zijn ook een heleboel hele goede praktijken.

En net zo zal in Turkije/Iran vast wel een goede zijn, maar nu ga ik in herhaling vallen.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2012, 13:37   #20
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Ik deel enkel de ervaring die ik heb opgedaan door het zien van de resultaten. Ik zou zelf ook in NL naar een plastische chirurg gaan als deze ook echt top is. Ik lees echter wel veel horrorverhalen over ooglidcorrectie, neuscorrectie, facelifts.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2012, 15:58   #21
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
http://www.cbsnews.com/2100-18563_162-692495.html
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2012, 16:21   #22
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Zo zie je maar. Haha.. 1500 dollar.. LOL
En dan heb je ook nog eens een top chirurg.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2012, 18:42   #23
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Zo zie je maar. Haha.. 1500 dollar.. LOL
En dan heb je ook nog eens een top chirurg.
Ja, men hoort altijd 'verhalen' over landen als Turkije etc. Maar als men eens zelf ervaring in dat soort landen gaat opdoen, zal je zien dat ze in sommige gebieden vooruitstrevend zijn. Ik heb familie in Turkije en ben daar 1x naar de tandarts geweest voor een kroon. Je wil niet weten hoe modern het daar is, heb ik in Nederland nog nooit gezien. Maar wat een volk daar ook komt zeg, niet op 2 handen te tellen.

Dus naar mijn mening zal de kwaliteit in Turkije bij aangeschreven klinieken echt niet veel verschillen met klinieken in Nederland/Belgie.


Iig heb ik nog geen negatief woord over esteworld gehoord...
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2012, 19:16   #24
Jasperdje
Non-actief
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 317
Ik denk dat ik ook maar een keer naar het buitenland ga voor een HT :s scheelt je echt veel geld..
Jasperdje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2012, 22:31   #25
JB1970
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2012
Berichten: 20
Wel goedkoop, maar ik vraag me dan altijd af hoe je de behandeling dan verbergt op het vliegveld en in het vliegtuig.
Of het kan je niets schelen, dat kan ook natuurlijk.
Mijn reden om het niet te "durven".
JB1970 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2012, 23:05   #26
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Oja en na hoeveel dagen mag je een pet dragen? anders loop ik mooi voor aap als ik terug ga...

Met dit probleem liep ik ook rond en ik heb het gevraagd aan de contactpersoon hier. Blijkt dat je de tweede dag al een petje mag dragen, dus niets aan de hand. Ik dacht er ook aan om een trui met capuchon te dragen, maar dit gaat te veel schuren... probleem opgelost dus, geen mens die het ziet als je in het vliegtuig terug zit.
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2012, 23:12   #27
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Mijn slechte mening is niet volledig gegrond.
Maar ik zou sowieso niet voor een HT in het buitenland willen zitten, ZEKER niet Turkije. Alle dingen die daar aanwezig zijn wil je net vermijden na een dergelijke behandeling, waaronder zon en warmte. Verder is de kans op bijvoorbeeld voedsel-vergiftiging flink aanwezig en kun je sneller ziek worden.

Allemaal dingen die het genezingsproces in de weg (kunnen) zitten. Soms zie ik ook acties van esteworld die simpelweg niet kunnen in prijs/kwaliteit verhouding. Ook teveel grafts in een te korte tijd. Weet jij hoeveel mm boren en naalden ze gebruiken??
Allemaal onzin en paranoide gedachten. Waarom zou het in Turkije slechter zijn dan hier? Alsof hier alles zo goed geregeld is. Ik heb het halve internet afgestroopt over esteworld en ik heb geen enkele negatieve reactie kunnen vinden, louter positieve.
Als het in Turkije mooi weer is ga je natuurlijk niet met je blote hoofd in de zon zitten, kwestie van gezond verstand. En een voedselvergifting loop je echt niet snel op in een goed hotel.

En over de grafts: de HRT vind niet plaats onder algehele narcose dus de grafts kunnen gewoon geteld worden. Ik heb nog nooit van iemand gelezen dat de aantallen niet klopten...

Laatst gewijzigd door Kolonel; 6 september 2012 om 23:36
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2012, 23:15   #28
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Net een week voor jou, 9 tm 12 oktober. Wel jammer, hadden we samen een bakkie kunnen doen.
Jammer, wat ervaringen uitwisselen onder het genot van een Turks bakje had leuk geweest!
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2012, 01:18   #29
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
onzin en paranoide gedachten..ja want er is nog nooit een nederlander verbrand in Turkijke; en niemand heeft ooit voedselvergiftiging opgelopen....

uiteraard is de kans in Nederland ook aanwezig; maar je kunt niet ondermijnen dat de kans in Turkije groter is (simpel gevolg van klimaat).
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2012, 19:43   #30
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
onzin en paranoide gedachten..ja want er is nog nooit een nederlander verbrand in Turkijke; en niemand heeft ooit voedselvergiftiging opgelopen....

uiteraard is de kans in Nederland ook aanwezig; maar je kunt niet ondermijnen dat de kans in Turkije groter is (simpel gevolg van klimaat).
Sorry maar dit vind ik wel een beetje onzin. Ten eerste gaat het over een HT. Ten tweede kan je in Nederland ook gewoon een voedselvergiftiging oplopen. Het zal trouwens wel meevallen in een 5 sterren hotel. En je moet inderdaad niet in de zon gaan lopen. Maar verbranden kan overal, dus gewoon goed opletten. Ik zie niet waarom die twee redenen je tegen zouden kunnen houden.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.