Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 4,50 gemiddeld. Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 14 februari 2021, 08:26   #11
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Het is vandaag 20 jaar geleden dat ik de grootste fout uit mijn leven begaan heb, een FUT haartransplantatie bij Laser Aesthetic. Het had geen grote fout hoeven zijn als er gedaan werd wat er was afgesproken, namelijk geen verlaagde haargrens maar slechts het opvullen van een kalend plekje achter de haargrens. Daar was ik heel specifiek over naar 'consultant' PvI, alleen had hij andere plannen met mij. Om een lang verhaal kort te houden: uiteindelijk liep ik toch die kliniek uit met een zichtbaar verlaagde haarlijn. Ik was geen naïeve cliënt meer maar naar mijn gevoel een slachtoffer, want hoe moet ik me anders voelen bij het doelbewust niet naleven van harde afspraken omtrent een plastisch chirurgische ingreep? Met alle gevolgen van dien in de jaren die volgden. Het verschil tussen een haaraanvulling achter de natuurlijke haargrens en een duidelijk zichtbare nieuwe haarlijn die ik niet wilde.
Er zijn intussen 7300 dagen voorbij gegaan en er is geen dag geweest dat ik niet aan dat mannetje gedacht heb.
Ik begrijp daarom de angst om opnieuw een ht te laten doen, maar ik heb geleerd dat er ook betrouwbare klinieken zijn die het wel goed met je voor hebben. Dat zijn meestal de klinieken waar je meteen de arts te spreken krijgt en niet een gladde verkoper.
__________________
---

Laatst gewijzigd door Tampert II; 14 februari 2021 om 11:27
Tampert II is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.