Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 augustus 2009, 11:56   #196
El gran 23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2009
Berichten: 11
Ik heb in principe hetzelfde probleem als Dikkie D. Ik heb mijn uiterste haren ongeveer tot het midden van mijn voorhoofd, maar heb wel daardoor diepe inhammen, omdat ik frontaal toch wat kaler wordt. Het is dan echt frustie om iedere keer maar weer je haar af te dekken. Mogelijk overweeg ik na het lezen van verschillende berichten op dit forum ook om een gedeelte van die inhammen af te dekken.
El gran 23 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2009, 22:39   #197
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
7 maanden. Dikheid mega goed, nog steeds zie je niets van een HT
Frontaal ging ineens haar weg tussen 5-7 maanden, maar dat begint ineens terug te groeien. Kreeg laatst uit het niets een opmerking: "jij hebt nog een mooie volle bos" Dat doet je goed.

Over 5-10 jaar zal ik vast wel weer een fue nodig hebben aangezien je de tijd voor de gek houdt. Maar ja, zou ik daar op 38 leeftijd nog mee zitten? Neuh!

Tevreden dus!
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2009, 21:13   #198
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD Bekijk bericht
7 maanden. Dikheid mega goed, nog steeds zie je niets van een HT
Frontaal ging ineens haar weg tussen 5-7 maanden, maar dat begint ineens terug te groeien. Kreeg laatst uit het niets een opmerking: "jij hebt nog een mooie volle bos" Dat doet je goed.

Over 5-10 jaar zal ik vast wel weer een fue nodig hebben aangezien je de tijd voor de gek houdt. Maar ja, zou ik daar op 38 leeftijd nog mee zitten? Neuh!

Tevreden dus!
Wat goed om te horen zeg!! Mijn probleem is dat mijn haar naar achter is getrokken waardoor mijn voorhoofd ook groot lijkt. Tot hoever verlagen ze je haargrens?

Heb je misschien een foto van voor en na de ingreep?

Bij welke kliniek heb je het laten doen?
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2009, 11:16   #199
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
Wat goed om te horen zeg!! Mijn probleem is dat mijn haar naar achter is getrokken waardoor mijn voorhoofd ook groot lijkt. Tot hoever verlagen ze je haargrens?
Een goede kliniek zal de haargrens nooit zo laag maken dat het onnatuurlijk oogt, maar dit verschilt per persoon.

Ik schat in dat de haarlijn tussen de 6 en 8 cm boven je wenkbrauwen begint.. maar wil je het zeker weten, bezoek dan een paar klinieken!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2009, 16:24   #200
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Een goede kliniek zal de haargrens nooit zo laag maken dat het onnatuurlijk oogt, maar dit verschilt per persoon.

Ik schat in dat de haarlijn tussen de 6 en 8 cm boven je wenkbrauwen begint.. maar wil je het zeker weten, bezoek dan een paar klinieken!
Ah ja. Ik wil het het haar wat naar achter getrokken is weer hersteld krijgen zodat ik daar weer haargroei zal krijgen. Het moet natuurlijk wel natuurlijk blijven ogen idd.
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2009, 20:51   #201
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
bijna 9 maanden, tevreden. Haar groeit maar zie stiekem ook wel dat het erachter weer dunner wordt. Denk dat het lastig is tegen te gaan.

Ben tevreden, minder mee bezig en goed dat ik het gedaan heb. Door met belangrijkere zaken is het devies denk ik.

Zal eindresultaat nog posten
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2009, 11:49   #202
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD Bekijk bericht
bijna 9 maanden, tevreden. Haar groeit maar zie stiekem ook wel dat het erachter weer dunner wordt. Denk dat het lastig is tegen te gaan.

Ben tevreden, minder mee bezig en goed dat ik het gedaan heb. Door met belangrijkere zaken is het devies denk ik.

Zal eindresultaat nog posten
Goed bezig!

Ben wel benieuwd naar je foto's...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 19:13   #203
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
Ik denk erover om mijn voorkant in het midden met 1.5cm te verlagen. het puntje naar voren. Dit zou aan beide kanten een strookje van 4.5cm lang en 1.5cm breed kosten= 13,5cm

Denk dat het vooraan min 45 grafts moet zijn maakt 600grafts. Geen zin in de operatie, maar als het klaar is, is het ook echt helemaal af.

Vind de aftersales bij feriduni wat minder en weet even niet of ik het daar wel moet gaan doen
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 19:35   #204
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD Bekijk bericht
Vind de aftersales bij feriduni wat minder en weet even niet of ik het daar wel moet gaan doen
Er zijn eventueel alternatieven...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 20:19   #205
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD Bekijk bericht
Ik denk erover om mijn voorkant in het midden met 1.5cm te verlagen. het puntje naar voren. Dit zou aan beide kanten een strookje van 4.5cm lang en 1.5cm breed kosten= 13,5cm

Denk dat het vooraan min 45 grafts moet zijn maakt 600grafts. Geen zin in de operatie, maar als het klaar is, is het ook echt helemaal af.

Vind de aftersales bij feriduni wat minder en weet even niet of ik het daar wel moet gaan doen
hoi bedoel je, de na-service ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 20:34   #206
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
het is wat lastig om een afspraak te maken als je eenmaal een fue gehad hebt. Blijkbaar is dr feriduni niet meer veel in eindhoven en moet je dus naar hasselt, dit was niet echt zo afgesproken, maar goed. Het blijft een goed team daar.

Hierbij wat fotos op zijn aller aller slechts gemaakt van voren, dit om aan te geven wat ik graag nog zou willen. Overigens zit mijn babyhaarlijn maar 1.5 cm onder mijn huidige haarlijn. Inhammen meer.

Laatst gewijzigd door Henk; 5 juli 2012 om 18:25
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 20:42   #207
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Heb je misschien ook wat foto's van hoe het was voor je operatie?
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 21:07   #208
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
[QUOTE=DikkieD;254507]het is wat lastig om een afspraak te maken als je eenmaal een fue gehad hebt. Blijkbaar is dr feriduni niet meer veel in eindhoven en moet je dus naar hasselt, dit was niet echt zo afgesproken, maar goed. Het blijft een goed team daar.

Hierbij wat fotos op zijn aller aller slechts gemaakt van voren, dit om aan te geven wat ik graag nog zou willen. Overigens zit mijn babyhaarlijn maar 1.5 cm onder mijn huidige haarlijn. Inhammen meer.

Je lijkt een vrij hoog voorhoofd nog te hebben, of is dat gezichtsbedrog omdat we je hele gezicht niet zien?

Laatst gewijzigd door Henk; 5 juli 2012 om 18:26 Reden: Foto's DikkieD verwijderd.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 21:18   #209
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
deels wel waar (hoger dan normaal) maar deze fotos wel extreen genomen ja


dit is iets beter zoals het is, beetje zoals dit ben ik bang

http://films.nieuwslog.nl/data/subdo..._fs_7013_1.jpg

Laatst gewijzigd door Henk; 17 januari 2012 om 14:04
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2010, 21:24   #210
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Tis sowieso een drama als je een foto maakt, dan lijkt je voorhoofd ineens 10x zo groot. Als dat door het diafragma van de camera komt, geen idee.

Ben er wel achter gekomen dat het flink vertekend omdat je de foto van zo dichtbij neemt.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand een idee op welke manieren ik mijn haarlijn kan verlagen svendc Chirurgische behandelingen 7 21 augustus 2005 14:23
Dunner wordende haarlijn. Gevolg van haartransplantaties? husa Chirurgische behandelingen 1 10 juli 2005 01:44
De natuurlijke haarlijn bij een haarwerk. Salvamia Haarwerken 5 26 april 2005 09:01
haarlijn voller maken en terugbrengen!? Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 5 14 januari 2004 06:53
Mannelijke haarlijn Promise AGA - Algemeen 1 27 mei 2003 09:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.