Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 januari 2008, 13:51   #31
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.273
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Denk je dat je die krijgt dan??
Ken je "The Godfather"?
"I gonna make them an offer they can't refuse"
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2008, 14:17   #32
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Ken je "The Godfather"?
"I gonna make them an offer they can't refuse"
Good luck!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2008, 14:50   #33
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Vind het van beiden vies, maar aan de advertenties van Gho stoor ik mij het meest. Een patent claimen op een internaitionaal niet erkende methode. Bah! Ik geloof niet in de Gho methode en zal dat ook nooit gaan doen. Hij biedt een doorsnee haartransplantatie aan, meer niet!

LA baalt gewoon als een stekker dat hèt uithangbord van de kliniek is overgestapt naar een concurrent. En op een dergelijke manier proberen ze een graantje mee te pikken. Wat ook niet sjiek is, maar in het bedrijfsleven is kennelijk alles geoorloofd
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 27 januari 2008 om 15:00
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2008, 16:14   #34
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Ik vind het van beiden gewoon complete onzin.... De een clamit is te kunnen waar totaal geen ebwijzen van zijn. En de ander doet er nog schepje bovenop door iets te claimen waar ze in weze niets mee te maken hebben.

Ik vraag me af of dit in belgie wel zou kunnen( mssh weet bart hier meer over).
ik vind dat men hier wel tegen mag optreden. Fabeltjes vertellen is één zaak , maar ze verkopen als waarheid een andere...
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2008, 16:24   #35
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Citaat:
De link die Rogier plaatste was netjes idd. De link die Henk plaatste vind ik misleidend van TH.

als je ''Joling stamcellen'' googled, dan krijg je de bewuste link boven in je beeld, gesponserd en wel natuurlijk. Op een dergelijke manier doet TH overkomen alsof zij joling met stamcellen behandeld hebben. Dat vind ik smerig van TH.

Verder vraag ik mij af of het wel helemaal legaal is wat TH hier doet. Het lijkt mij namelijk dat hij een contract heeft gesloten met Gho (gezien zijn media-offensief). Ben benieuwd of dit zo is, en Gho TH hier op zou kunnen aanpakken.
iedereen die meer betaald aan GHO omwille van zijn fantasy verhaaltje is een slachtoffer.....en ik vind dat dat sowieso vermeden moet worden. Maar TH is uiteraard geen HAAR beter....
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2008, 17:41   #36
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
Ik vind het van beiden gewoon complete onzin.... De een clamit is te kunnen waar totaal geen ebwijzen van zijn. En de ander doet er nog schepje bovenop door iets te claimen waar ze in weze niets mee te maken hebben.

Ik vraag me af of dit in belgie wel zou kunnen( mssh weet bart hier meer over).
ik vind dat men hier wel tegen mag optreden. Fabeltjes vertellen is één zaak , maar ze verkopen als waarheid een andere...
Zolang reclame niet misleidend is mag heel erg veel!! Zal in Belgie niet wezenlijk anders zijn (beide rechtssystemen zijn gebaseerd op de oude Napoleontische wetgeving)!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2008, 17:57   #37
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Niet misleidend? Als je belooft dat er x % haar terug groeit in het donorgebeid en dat gebeurt niet , het is gewoon niet ebwezen op geen enkele wijze geen enkele instantie erkent dat het voordeel oplevert.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2008, 18:10   #38
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.273
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
Niet misleidend? Als je belooft dat er x % haar terug groeit in het donorgebeid en dat gebeurt niet , het is gewoon niet ebwezen op geen enkele wijze geen enkele instantie erkent dat het voordeel oplevert.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Maar het is ook niet bewezen dat het niet werkt.
Ik ga hier geen discussie voeren of de methode wel of niet werkt. Daar is een ander topic voor. Maar ik wil wel even kwijt dat ikzelf in de oprechtheid van Gho geloof. Of m'n mensenkennis moet me toenertijds in de steek gelaten hebben.
Maar het gaat er om dat andere klinieken net doen of zij die methode aanbieden. En dan zijn het ook nog de klinieken die (in het verleden) fel tegen FUE waren.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2008, 18:38   #39
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Maar het gaat er om dat andere klinieken net doen of zij die methode aanbieden. En dan zijn het ook nog de klinieken die (in het verleden) fel tegen FUE waren.
Mee eens. Enerzijds aanbieden, anderzijds een pagina verder afkraken. Is gewoonweg niet frisjes...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2008, 20:14   #40
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
@Henk: was het "offer" idd "irresistable"??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2008, 20:45   #41
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.273
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
@Henk: was het "offer" idd "irresistable"??
Voor transhair wel.
Ik vond het netjes dat ze even de tijd namen om een fatsoenlijk antwoord te geven.
Onze e-mailwisseling:

Als Moderator van de grootste haarsite van Nederland en België, www.haarweb.nl, wil ik reageren op de gesponsorde link die u google heeft staan.
Als je googled op "joling stamcellen" krijg je deze hit:

Stamcellen joling?
www.transhair.nl/behandeling Uw eigen haar weer terug door (stamcel)haartransplantie!

Dit lijkt toch heel erg op misleidende reclame? Want naar ik begrijp biedt Transhair geen stamcelhaartransplantatie aan.
Ik vind dat zulke marketingtechnieken geen goed doen aan de toch al niet zo'n goede naam die haarklinieken in het verleden hebben opgebouwd.
Daarom nodig ik u uit, om dit toe te lichten in deze thread op haarweb: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=12654

Met vriendelijke groet,

Henk (Moderator Haarweb)



Beste Henk,



Helaas willen mensen graag methoden en oplossingen geloven die (ons inziens) nog niet kunnen, dit wordt versterkt door klinieken die daadwerkelijk pretenderen dit te kunnen.

Wij willen mensen via de homepage graag informeren wat (ons inziens) de stand van zaken is mbt tot stamcellen. Zie http://www.transhair.nl/behandeling.asp?Id=63

Daarnaast zullen wij via google advertenties mensen proberen te bereiken die hierin interesse hebben om hen uit te leggen hoe wij er over denken.


Vertrouwende hiermee antwoord te hebben gegeven op je vraag en met vriendelijke groet,


Martin


Hij is wel een heel goede pr-medewerker.
Want ik begrijp het standpunt wel wat hij probeert uit te leggen.
Maar ik kan me niet voorstellen dat hij bezorgd is over het welzijn van de (eventuele) cliënten van Gho.
Informatie gegeven door een firma over de werkwijze van de concurrent is zelden objectief.
Dat ze vraagtekens hebben bij de werkwijze kan ik voorstellen, maar de manier waarop ze die vraagtekens uiten roept ook weer vraagtekens op.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2008, 20:55   #42
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Voor transhair wel.
Ik vond het netjes dat ze even de tijd namen om een fatsoenlijk antwoord te geven.
Onze e-mailwisseling:

Als Moderator van de grootste haarsite van Nederland en België, www.haarweb.nl, wil ik reageren op de gesponsorde link die u google heeft staan.
Als je googled op "joling stamcellen" krijg je deze hit:

Stamcellen joling?
www.transhair.nl/behandeling Uw eigen haar weer terug door (stamcel)haartransplantie!

Dit lijkt toch heel erg op misleidende reclame? Want naar ik begrijp biedt Transhair geen stamcelhaartransplantatie aan.
Ik vind dat zulke marketingtechnieken geen goed doen aan de toch al niet zo'n goede naam die haarklinieken in het verleden hebben opgebouwd.
Daarom nodig ik u uit, om dit toe te lichten in deze thread op haarweb: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=12654

Met vriendelijke groet,

Henk (Moderator Haarweb)



Beste Henk,



Helaas willen mensen graag methoden en oplossingen geloven die (ons inziens) nog niet kunnen, dit wordt versterkt door klinieken die daadwerkelijk pretenderen dit te kunnen.

Wij willen mensen via de homepage graag informeren wat (ons inziens) de stand van zaken is mbt tot stamcellen. Zie http://www.transhair.nl/behandeling.asp?Id=63

Daarnaast zullen wij via google advertenties mensen proberen te bereiken die hierin interesse hebben om hen uit te leggen hoe wij er over denken.


Vertrouwende hiermee antwoord te hebben gegeven op je vraag en met vriendelijke groet,


Martin

Hij is wel een heel goede pr-medewerker.
Want ik begrijp het standpunt wel wat hij probeert uit te leggen.
Maar ik kan me niet voorstellen dat hij bezorgd is over het welzijn van de (eventuele) cliënten van Gho.
Informatie gegeven door een firma over de werkwijze van de concurrent is zelden objectief.
Dat ze vraagtekens hebben bij de werkwijze kan ik voorstellen, maar de manier waarop ze die vraagtekens uiten roept ook weer vraagtekens op.
Idd. Het zou van lef getuigen als hij zou erkennen een graantje mee te willen pikken op de naam van Joling, maar dat kan niet in zijn positie.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2008, 21:37   #43
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Citaat:
Maar het is ook niet bewezen dat het niet werkt.
Dit slaagt wel alles.... Dus voor u is het Ok een stelling te poneren er commercieel misbruik van te maken en dan moetd e rest maar ebwijzen dat het niet werkt. Wel ik zeg u dat het niet werkt want bewijzen dat het wel werkt is nl helemaal niet zo moeilijk en dat kan mr blblabla gho blijkbaar niet.

of moet de FDA ook maar zelf bewijzen dat een medicijn niet schadelijk is.

hoe noemt men dat ...juist ja de wereld op zijn kop zetten.

voor mij is hij niet beter dan de eerste de beste waarzegster die met fabeltjes geld verdient.

En mocht het al werken ( wat dus technisch gezien onmogelijk is gezien stamcellen gewoon te klein zijn om te manipuleren met fue tools) dan nog heeft het geen zin aangezien het gesplitste haar dunner is. Wat ben je met 2 dunne haren? gaat heus niet meer dekken hoor.

nu ja ik denk dat geen van biede klinieken echt nog een lang leven beschoren is als ze zo moeten handelen. AC heeft dat blijkbaar niet nodig en prohair ook niet.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2008, 21:40   #44
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.433
Geslacht:
Tsja, de reactie van TH is hom noch kuit, vlees noch vis. Veel woorden die niets zeggen... Maar ja, ze hebben in elk geval gereageerd. Nu die andere nog!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2008, 15:05   #45
nochange
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2008
Berichten: 34
Hsi

Het is nogal misleidend en goedkoop van LA als TH om verwarring en twijfel rond te zaaien over de techniek die ontwikkeld is door Gho. Volkomen logisch aan de andere kant sinds zij die techniek niet mogen toepassen (zie het patentnummer op de ad van de Telegraaf). Volgens mij verliezen ze zoveel klanten dat ze een strategie hiervoor hebben bedacht. Maar hoe dan ook, de techniek van Gho werkt. Hoe weet ik dit? Ik heb er een behandeling ondergaan! Geen littekens nog op het donor als op het onvangersgebied! Zelfs mijn moeder zag niets en die merkt zelfs de kleinste pukkel in mijn hals. Ik had tijdens de behandeling met Gho gesproken en ik vroeg waarom ze niet zoveel advertenties plaatsten en hij zei dat veel van zijn klanten via via kwamen. Dit betekent dat mensen een positieve ervaring hebben gehad. Dus kappen met die onzin over dat zijn techniek dit of dat is, het werkt gewoon.
nochange is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag aan J. Kielman m.b.t. transplantatie Terry Chirurgische behandelingen 28 9 februari 2007 21:15
(bericht m.b.t. transhair) Grace Adler Chirurgische behandelingen 33 20 september 2002 17:05
Mijn Transhair ervaring sjef Chirurgische behandelingen 0 3 juli 2002 19:52
Zitten Laser Aesthetic en Transhair in hetzelfde gebouw in Engeland? Chris Chirurgische behandelingen 3 10 januari 2002 22:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.