Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 maart 2008, 15:18   #166
berend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2008
Berichten: 49
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
PS: wij zijn hier niet in de States!
Hallo Limbo,

Dat wil niet zeggen dat dit gewoon geaccepteerd moet worden.
Als je zelf het slachtoffer bent dat bekijk je het van de andere kant en vindt je gewoon dat dit opgelost moet worden. Daar heb je m.i. gewoon recht op. Om dit te herstellen is geld nodig en niet een simpele behandeling van 1000 grafts dat een druppel op de gloeiende plaat is.
Ik vind als gerennomeerde instituut zul je deze problemen ook accuraat op moeten lossen en de patienten niet respectloos de deur wijzen met een zoethouder van 1000 grafts.
Fouten kan iedereen maken, maar dit zal dan wel weer volledig hersteld worden en niet met 1 behandeling afhandig maken.
VIN is niet de enige!

Dr. Vill is nog steeds werkzaam bij LA maar heeft ook zijn eigen kliniek in Dusseldorf.
berend is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2008, 17:48   #167
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.419
Geslacht:
Ik zeg ook niet dat je lijdzaam moet toezien. Het enige wat ik zeg is dat het allemaal niet zo makkelijk zal zijn. Ik wens je dan ook oprecht veel succes!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2008, 20:15   #168
Aage M.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2004
Berichten: 3
Hoi vin
Zo te zien op je foto s heb je genoeg donorhaar om je hele bovenkant"dekkend"te krijgen,zeker omdat je dik haar heb.Je hebt er misschien geen geld voor.
Ik zelf loop al 7 jaar met 1500 grafts (LA Hasselt)op de voorkant rond,mooie haarlijn die me erg goed staat.
Ben persoonlijk erg blij dat ik sochtends niet meer tegen die kale plaat hoef aan te kijken,was toch altijd schrikken.

Maar die kale achterkant stoort me wel eigenlijk( veel vrouwen/meisjes gehad die daar toch op afknapten)snap dat wel hoor,langs voor zie ik er uit als een player zodra ik me omdraai zie ik eruit als mn opa van zeventig.

Maar ook voor mij geen gesnij meer in mn hoofd,zal fue worden,misschien want ik nader de veertig en het kan me eigenlijk steeds minder schelen.

Ik heb een leuk vrouwtje nu en die geeft me wel eens een dikke kus op mn kale plaatje.
die is er op tegen want die denkt dat ik weer achter de vrouwen aanga natuurlijk.
Als Ik jou was....zou ik dat litteken zoveel als mogelijk vol laten zetten en lekker met een kortgeschoren koppie door het leven gaan.(komt er toch van)
Maar ja wie ben ik?
Jongelui....je ziet maar.
Peace
__________________
Aage M.
Aage M. is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2008, 21:03   #169
berend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2008
Berichten: 49
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aage M. Bekijk bericht
Hoi vin
Zo te zien op je foto s heb je genoeg donorhaar om je hele bovenkant"dekkend"te krijgen,zeker omdat je dik haar heb.Je hebt er misschien geen geld voor.
Ik zelf loop al 7 jaar met 1500 grafts (LA Hasselt)op de voorkant rond,mooie haarlijn die me erg goed staat.
Ben persoonlijk erg blij dat ik sochtends niet meer tegen die kale plaat hoef aan te kijken,was toch altijd schrikken.

Maar die kale achterkant stoort me wel eigenlijk( veel vrouwen/meisjes gehad die daar toch op afknapten)snap dat wel hoor,langs voor zie ik er uit als een player zodra ik me omdraai zie ik eruit als mn opa van zeventig.

Maar ook voor mij geen gesnij meer in mn hoofd,zal fue worden,misschien want ik nader de veertig en het kan me eigenlijk steeds minder schelen.

Ik heb een leuk vrouwtje nu en die geeft me wel eens een dikke kus op mn kale plaatje.
die is er op tegen want die denkt dat ik weer achter de vrouwen aanga natuurlijk.
Als Ik jou was....zou ik dat litteken zoveel als mogelijk vol laten zetten en lekker met een kortgeschoren koppie door het leven gaan.(komt er toch van)
Maar ja wie ben ik?
Jongelui....je ziet maar.
Peace

Hallo AAge
Volgens mij zijn heel veel slachtoffers met hetzelfde probleem bij LA. Gapende littekens die niet meer (of gedeeltelijk) hersteld kunnen worden. Inderdaad je ontvangt opmerkingen over de achterkant waarom een brede streep over de achterkant loopt. Het probleem is verschoven van de voorkant naar de achterkant. Het verschil zit in het feit dat de voorkant natuurlijk is en de achterkant onnatuurlijk.

Volgens mening van een objectieve (second opinion) arts is deze casus zeker aan te vechten. Volgens zeggen is hier sprake van wanprestatie, aldus de arts. Daarnaast is het feit dat van te voren niet aangegeven is dat de kans bestaat dat een breed litteken kan ontstaan.
In de uitzending Radar enkele jaren geleden is LA ook in beeld geweest.



.
berend is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2008, 23:42   #170
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartje2006 Bekijk bericht
hoi vin, en de rest

wat ik niet begrijp is: wat is er met de kliniek in haarlem gebeurd? Ik ben er ook ooit op gesprek geweest in de periode dat ze nog floreerden en reclame maakten met die bekende nederlanders (joling, advocaat, van barneveld) etc. Maar heb (gelukkig nu achteraf gezien) geen afspraak bij hun gemaakt.
Nu hoor je helemaal niks meer over hun. Ik kan met moeite hun website nog vinden op internet en de foto's van die bekende nederlanders zijnn er ook afgehaald. Ook heb ik inderdaad gehoord dat het niet echt gelukt was bij joling. Ik vind LA niet zo poitief (meer) overkomen maar ik vraag me af of die kliniek in Haarlem nog lang stand kan houden (?)
Zel ben ik naar Istanbul afgereisd voor FUT-begandeling (2x) en been zeer tevreden met het resultaat.
Ik wil natuurlijk niks negatiefs aanpraten Vin en wens je sterkte en hele veel succes met je operatie en hoopt dat je ons op de hoogte houdt...we leven allemaal mee ...succes
Dank je!Ik houd jullie zeker op de hoogte!
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2008, 23:50   #171
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aage M. Bekijk bericht
Hoi vin
Zo te zien op je foto s heb je genoeg donorhaar om je hele bovenkant"dekkend"te krijgen,zeker omdat je dik haar heb.Je hebt er misschien geen geld voor.
Ik zelf loop al 7 jaar met 1500 grafts (LA Hasselt)op de voorkant rond,mooie haarlijn die me erg goed staat.
Ben persoonlijk erg blij dat ik sochtends niet meer tegen die kale plaat hoef aan te kijken,was toch altijd schrikken.

Maar die kale achterkant stoort me wel eigenlijk( veel vrouwen/meisjes gehad die daar toch op afknapten)snap dat wel hoor,langs voor zie ik er uit als een player zodra ik me omdraai zie ik eruit als mn opa van zeventig.

Maar ook voor mij geen gesnij meer in mn hoofd,zal fue worden,misschien want ik nader de veertig en het kan me eigenlijk steeds minder schelen.

Ik heb een leuk vrouwtje nu en die geeft me wel eens een dikke kus op mn kale plaatje.
die is er op tegen want die denkt dat ik weer achter de vrouwen aanga natuurlijk.
Als Ik jou was....zou ik dat litteken zoveel als mogelijk vol laten zetten en lekker met een kortgeschoren koppie door het leven gaan.(komt er toch van)
Maar ja wie ben ik?
Jongelui....je ziet maar.
Peace
Hoi Aage,

aan het gehele litteken wordt niet veel meer gedaan, omdat er al genoeg aan is gezeten en de rek er nu wel uit is. Enkel aan het bolvormig littekentje linksachter op mijn hoofd wordt wat gedaan, ondat deze nog vers is en ontstaan is na een littekencorrectie vorig jaar, dus kort scheren is geen optie voor mij. Heb mijn haar nu op 1 cm aan de zijkanten en dan is er voor een leek geen litteken te zien. Ben wat dat betreft wel blij dat ik erg dik haar heb.

Geld is in deze kwestie niet echt belangrijk voor me voor meerdere behandelingen, het is meer dat ik het niet echt meer nodig vind om met een geheel bedekte haardos rond te moeten lopen.

Wat de vrouwtjes betreft, dat zit gelukkig nog steeds wel goed , en als een vrouw me niet moet, omdat ik kalend ben, dan toch lekker niet. Vond het meer vervelend toen ik 17 was en begon te kalen, maar ja dat vonden waarschijnlijk meerderen van ons..
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2008, 23:56   #172
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berend Bekijk bericht
Hallo Limbo,
Als je je hele leven pijn hebt op je achterhoofd, doofheidsgevoel en bovendien een litteken welke voor iedereen zichtbaar is men voor het hele het leven getekend. Deze fout is niet meer te herstellen (onomkeerbaar) is valt onder de categorie blijvend letsel.
De rechter zal hier uitspraak over doen, maar volgens juridisch adviseur zijn de kansen hoog en kunnen de bedragen zeer uitlopen.
De vooruitzichten zijn wat dat betreft goed.
Ik heb overigens bijna geen last hoor van pijntjes, en het litteken zelf is enkel te zien als ik het gemilimeterd heb en ook omdat het op het moment van de foto nog roze was, omdat ie een half jaar daarvoor nog was behandeld.

Kan gelukkig nog goed met mijn hoofd bewegen. Vond het alleen wel jammer dat ik 9 maanden geen krachttraining heb kunnen doen, maar enkel fietsen en op de crosstrainer, maar daar komt half april gelukkig weer verandering in. Ben ook blij dat je na een fue ingreep relatief snel weer lekker mag gaan sporten.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2008, 00:46   #173
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Hierbij wat foto's van bijna 1 jaar geleden. Ik heb mijn haar nu van zowel boven als aan de zijkanten een stukje korter.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg haarsituatie2007.jpg‎ (29,9 KB, 85x gelezen)
Bestandstype: jpg haarsituatie 2007.jpg‎ (29,2 KB, 76x gelezen)
Bestandstype: jpg haarsituatie 2007.jpg‎ (29,9 KB, 80x gelezen)
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2008, 10:16   #174
berend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2008
Berichten: 49
haartransplantatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Ik heb overigens bijna geen last hoor van pijntjes, en het litteken zelf is enkel te zien als ik het gemilimeterd heb en ook omdat het op het moment van de foto nog roze was, omdat ie een half jaar daarvoor nog was behandeld.

Kan gelukkig nog goed met mijn hoofd bewegen. Vond het alleen wel jammer dat ik 9 maanden geen krachttraining heb kunnen doen, maar enkel fietsen en op de crosstrainer, maar daar komt half april gelukkig weer verandering in. Ben ook blij dat je na een fue ingreep relatief snel weer lekker mag gaan sporten.
Wie behandeld jou van LA met de FUE? Dr. Vil. heeft hierin geen ervaring.
In het zwembad regen zie het litteken toch wel (Als ik op jouw foto's kijk vol over de breedte). Snijden in het litteken is inderdaad geen optie, maar op laten vullen via FUE lijkt mij en goed alternatief.
Als compensatie heb je van LA mbt litteken toch de 1000 grafts (afkoopsom) ontvangen? Dit bevestigd dat ze weten dat een wanprestatie is geleverd (dit wordt ook door een(second opinion arts bevestigd)

Je geeft aan dat geld niet het issue is. Als je voldoende geld hebt kun je wel naar de beste haarklinieken gaan in de wereld en zijn de resultaten verbluffend. De dichtheid is vele maten groter en zal daar het resultaat perfect zijn. Nogmaals de 1000 grafts is een druppel op de gloeiplaat en zit je toch met de gedachten om achteraf meer in te gaan zetten. Dit geeft een onbevredigend gevoel.
berend is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2008, 11:04   #175
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berend Bekijk bericht
Wie behandeld jou van LA met de FUE? Dr. Vil. heeft hierin geen ervaring.
In het zwembad regen zie het litteken toch wel (Als ik op jouw foto's kijk vol over de breedte). Snijden in het litteken is inderdaad geen optie, maar op laten vullen via FUE lijkt mij en goed alternatief.
Als compensatie heb je van LA mbt litteken toch de 1000 grafts (afkoopsom) ontvangen? Dit bevestigd dat ze weten dat een wanprestatie is geleverd (dit wordt ook door een(second opinion arts bevestigd)

Je geeft aan dat geld niet het issue is. Als je voldoende geld hebt kun je wel naar de beste haarklinieken gaan in de wereld en zijn de resultaten verbluffend. De dichtheid is vele maten groter en zal daar het resultaat perfect zijn. Nogmaals de 1000 grafts is een druppel op de gloeiplaat en zit je toch met de gedachten om achteraf meer in te gaan zetten. Dit geeft een onbevredigend gevoel.
Er is wel iets waar je aan moet denken voor je over verbluffende resultaten praat. Het moet allemaal wel kunnen.

Niemand kan nog de garantie geven dat in een litteken geimplanteerde grafts aan zullen slaan. De structuur van de huid en met name de doorbloeding is er duidelijk anders. Het breder het litteken, hoe onzekerder. Ik denk dat LA niet wil riskeren dat er nog een keer een ingreep tegen zit.

Daarbij, Vin geeft zelf al aan dat verder rommelen met het litteken niet verstandig is. De rek is er uit. Bij LA denken ze er duidelijk hetzelfde over, anders hadden ze wel een littekencorrectie (met kleine FUT) aangeboden.

Hij is dus voor eventuele vervolgbehandelingen aangewezen op FUE. Daarbij moet je bedenken dat iedere ingreep het haar in het donorgebied iets uitdunt. Bij een 'normale' client zal dat misschien pas bij een derde grote behandeling merkbaar (voelbaar of zichtbaar) worden. Maar als je een groot litteken te verbergen hebt, dan zal dat ook voor FUE de mogelijkheden beperken.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2008, 12:24   #176
Aage M.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2004
Berichten: 3
He Vin

Die haarlijn op je voorhoofd zijn dat allemaal transplants?
Duizend grafts erbij (achter de haarlijn)daar zou de boel wel van opknappen,je zult met vooraanzicht je schedel niet meer kunnen zien.
Toch zal je je,met verloop van tijd,gaan storen aan die kale plek op je achterhoofd,omdat je daar toch commentaar op krijg.
Maar je donor situatie is goed,en geld lijkt me ook geen probleem,gezien je baan bij de NASA.
Ik ga het niet meer proberen het uit je hoofd te praten,ik weet wat het is,te jong,te kaal.
sucses ermee,en laat het resultaat eens zien.
Peace
__________________
Aage M.
Aage M. is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2008, 13:43   #177
zero
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2008
Berichten: 36
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartje2006 Bekijk bericht
hoi vin, en de rest

wat ik niet begrijp is: wat is er met de kliniek in haarlem gebeurd? Ik ben er ook ooit op gesprek geweest in de periode dat ze nog floreerden en reclame maakten met die bekende nederlanders (joling, advocaat, van barneveld) etc. Maar heb (gelukkig nu achteraf gezien) geen afspraak bij hun gemaakt.
Nu hoor je helemaal niks meer over hun. Ik kan met moeite hun website nog vinden op internet en de foto's van die bekende nederlanders zijnn er ook afgehaald. Ook heb ik inderdaad gehoord dat het niet echt gelukt was bij joling. Ik vind LA niet zo poitief (meer) overkomen maar ik vraag me af of die kliniek in Haarlem nog lang stand kan houden (?)
Zel ben ik naar Istanbul afgereisd voor FUT-begandeling (2x) en been zeer tevreden met het resultaat.
Ik wil natuurlijk niks negatiefs aanpraten Vin en wens je sterkte en hele veel succes met je operatie en hoopt dat je ons op de hoogte houdt...we leven allemaal mee ...succes
Onzin, ze zijn makkelijk te googelen, 'b' artiesten en advocaat staan er nog steeds allemaal op met foto's en al. Ben er nu 4 keer geweest en alle keren genoeg haarpatienten....dat zou misschien wel minder zijn wanneer iedereen haarweb zou lezen.
Wens Vin ook alle succes en ben erg benieuwd naar het resultaat!
zero is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2008, 14:17   #178
berend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2008
Berichten: 49
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Er is wel iets waar je aan moet denken voor je over verbluffende resultaten praat. Het moet allemaal wel kunnen.

Niemand kan nog de garantie geven dat in een litteken geimplanteerde grafts aan zullen slaan. De structuur van de huid en met name de doorbloeding is er duidelijk anders. Het breder het litteken, hoe onzekerder. Ik denk dat LA niet wil riskeren dat er nog een keer een ingreep tegen zit.

Daarbij, Vin geeft zelf al aan dat verder rommelen met het litteken niet verstandig is. De rek is er uit. Bij LA denken ze er duidelijk hetzelfde over, anders hadden ze wel een littekencorrectie (met kleine FUT) aangeboden.

Hij is dus voor eventuele vervolgbehandelingen aangewezen op FUE. Daarbij moet je bedenken dat iedere ingreep het haar in het donorgebied iets uitdunt. Bij een 'normale' client zal dat misschien pas bij een derde grote behandeling merkbaar (voelbaar of zichtbaar) worden. Maar als je een groot litteken te verbergen hebt, dan zal dat ook voor FUE de mogelijkheden beperken.
Hallo Antonie
Ik denk dat je in ieder geval niet wilt dat mensen jouw litteken zien. Dit is te repareren door een FUE behandeling. Hierin ben je dus niet uitbehandeld en kan dit enigzins camoufleren.
1000 graft bij de haarlijn biedt te weinig soulaas om de voorlinie en daarachter vol te zetten. Hierin zullen meer grafts in moeten voor een goed resultaat.
Verbluffende resultaten (in tegenstelling tot de kliniek) heeft te maken met de dichtheid van de grafts die bij klinieken (zoals Amerika, Zweden).
worden gehaald. Als je genoeg geld hebt dan is dit een aanrader.
Uiteraard moet je over voldoende donorgebied beschikken. Maar in de toekomst zal het clonen van haren misschien een optie zijn...
berend is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2008, 14:18   #179
berend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2008
Berichten: 49
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zero Bekijk bericht
Onzin, ze zijn makkelijk te googelen, 'b' artiesten en advocaat staan er nog steeds allemaal op met foto's en al. Ben er nu 4 keer geweest en alle keren genoeg haarpatienten....dat zou misschien wel minder zijn wanneer iedereen haarweb zou lezen.
Wens Vin ook alle succes en ben erg benieuwd naar het resultaat!

Zero,
Hoe breed is jouw litteken?
berend is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2008, 14:36   #180
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berend Bekijk bericht
Wie behandeld jou van LA met de FUE? Dr. Vil. heeft hierin geen ervaring.
In het zwembad regen zie het litteken toch wel (Als ik op jouw foto's kijk vol over de breedte). Snijden in het litteken is inderdaad geen optie, maar op laten vullen via FUE lijkt mij en goed alternatief.
Als compensatie heb je van LA mbt litteken toch de 1000 grafts (afkoopsom) ontvangen? Dit bevestigd dat ze weten dat een wanprestatie is geleverd (dit wordt ook door een(second opinion arts bevestigd)

Je geeft aan dat geld niet het issue is. Als je voldoende geld hebt kun je wel naar de beste haarklinieken gaan in de wereld en zijn de resultaten verbluffend. De dichtheid is vele maten groter en zal daar het resultaat perfect zijn. Nogmaals de 1000 grafts is een druppel op de gloeiplaat en zit je toch met de gedachten om achteraf meer in te gaan zetten. Dit geeft een onbevredigend gevoel.
Weet niet wie de behandelend arts is, maar Dr.Villnow is er in ieder geval aanwezig. Ik vind het alleen niet meer nodig om er veel geld aan uit te geven en steek dit liever in andere voor mij (nu) belangrijkere dingen.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Rechtszaak aanspannen tegen L.A.? Francis Chirurgische behandelingen 22 27 maart 2008 21:50
haartransplantatie overwogen, toch haarwerk. Reflect Haarwerken 6 9 december 2007 20:46
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.