Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 augustus 2008, 18:09   #151
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
En verder; Ik ben nog altijd een van de mensen die persoonlijk meer dan tevreden is over zijn ingrepen. Dat pakt niemand mij af! En nee, dat doet zelfs die belachelijke sfeer hier niet.
Nou dat is toch 't belangrijkste, ik zou dat in gedachten houden.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 18:25   #152
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Nou dat is toch 't belangrijkste, ik zou dat in gedachten houden.
Dat zeker, maar ik blijf mezelf enorm irriteren aan die onzin die men hier soms uitkraamt.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 7 augustus 2008 om 21:54
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 18:41   #153
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Dat zeker, maar ik blijf mezelf enorm irriteren aan die onzin die men hier soms uitkraamt..
Je moet gewoon wat rustiger en netter reageren, dan hechten veel meer mensen waarde aan je replies.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 20:38   #154
krazy22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2007
Berichten: 180
een FUE is volgens mijn de natuurlijkste wat er nu is.wat er tenminste natuurlijk uit komt te zien.een dat je met een mooie gemilimenteerd haar kan rondlopen wanneer je het ook maar wilt.

Ik heb altijd kort of gemilimenteerd haaren,dus zou fijn zijn zo een FUE voor de haarlijn.

Maar is het te zien dat de haarlijn een HT heeft gehad?
met gemilimenteerde haaren?

Mensen kap met discusseren we komen toch niet ver.we houden het beter allemaal gezellig voor elkaar daarom zijn we toch hier?
krazy22 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 21:12   #155
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.429
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krazy22 Bekijk bericht
Mensen kap met discusseren we komen toch niet ver.we houden het beter allemaal gezellig voor elkaar daarom zijn we toch hier?
Discussie kan nooit kwaad natuurlijk. Daar is ook een speciaal topic voor, maar het bloed kruipt gewoon waar het niet gaan kan...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 21:19   #156
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krazy22 Bekijk bericht
een FUE is volgens mijn de natuurlijkste wat er nu is.wat er tenminste natuurlijk uit komt te zien.een dat je met een mooie gemilimenteerd haar kan rondlopen wanneer je het ook maar wilt.

Ik heb altijd kort of gemilimenteerd haaren,dus zou fijn zijn zo een FUE voor de haarlijn.

Maar is het te zien dat de haarlijn een HT heeft gehad?
met gemilimenteerde haaren?

Mensen kap met discusseren we komen toch niet ver.we houden het beter allemaal gezellig voor elkaar daarom zijn we toch hier?
Nog geen consult afspraak gemaakt?

Ik zit zelf te denken om binnenkort een consult bij AC te doen
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 22:12   #157
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krazy22 Bekijk bericht
Maar is het te zien dat de haarlijn een HT heeft gehad?
met gemilimenteerde haaren?
Ik denk dat het altijd wel voor een ingewijde herkenbaar zal zijn, maar of anderen het zullen zien hangt van een aantal zaken af.

In de eerste plaats natuurlijk van de manier waarop de ingreep zelf is uitgevoerd en hoe dus het geimplanteerde gebied overloopt in het bestaande haar.

In de tweede plaats je haarkleur of eigenlijk vooral het kleurverschil tussen het haar voorop en het haar in de krans. De geimplanteerde haren zijn over het algemeen wat dikker dan de oude haren in het gebied. Het geimplanteerde gebied kan daardoor 'donkerder' tonen. Ik zie dat bij mezelf redelijk duidelijk. Ik denk dat je het met blond haar eerder zult zien dan met donker haar.

Overigens loop je dus kans dat het een poosje na de ingreep steeds duidelijker gaat aftekenen naarmate het kalingsproces achter het geimplanteerde gebied door gaat.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 22:18   #158
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Overigens loop je dus kans dat het een poosje na de ingreep steeds duidelijker gaat aftekenen naarmate het kalingsproces achter het geimplanteerde gebied door gaat.
Dit punt heeft naar mijn mening nog onvoldoende aandacht gehad (goed dat je er weer mee komt). Kan je dat trouwens niet ondervangen door de haartjes weg te laten laseren als je op termijn helemaal kaal wilt?

Denk ook wel dat velen voor een vervolgbehandeling zullen gaan wanneer ze dit ervaren.

Hoe zit het met het lidtekenweefsel in het ontvangstgebied? Iemand? Ik zou het in ieder geval belangrijk vinden, dat ik de hele handel er altijd nog zonder zorgen vanaf zou kunnen halen. Ik geloof dat dit met de huidige technieken prima mogelijk zou moeten zijn.
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!

Laatst gewijzigd door Tibetaan; 6 augustus 2008 om 22:31
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 22:30   #159
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tibetaan Bekijk bericht
Dit punt heeft naar mijn mening nog onvoldoende aandacht gehad. Kan je dat trouwens niet ondervangen door de haartjes weg te laten laseren als je helemaal kaal wilt?

En hoe zit het met het lidtekenweefsel in het ontvangstgebied? Iemand?
Haren weghalen zal inderdaad geen groot probleem zijn. Wel zonde van alle inspanningen in het verleden. Daarom is het ook zo belangrijk om goed na te denken over waar je aan begint. En om voorbij je 40e verjaardag te kijken, want mogelijk moet je kapsel dan nog 40 jaar mee en ook dan wil je er graag nog zo goed mogelijk uit zien, neem ik aan

Bij mezelf zie ik geen littekentjes in het implantatiegebied, maar of er echt absoluut niks te zien zal zijn als ik het glad scheer, daar durf ik geen kapitaal om te verwedden.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 22:43   #160
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Haren
Bij mezelf zie ik geen littekentjes in het implantatiegebied, maar of er echt absoluut niks te zien zal zijn als ik het glad scheer, daar durf ik geen kapitaal om te verwedden.
Dat is wel de vraag waar het om gaat. Wanneer dit inderdaad niet het geval is, is de techiek superieur aan de FUT, zo niet dan is de praktische voorsprong van FUE op FUT inderdaad enigzins overdreven, want dan word je alsnog beperkt om in een later statium mogelijkerwijs je hoofd kort te scheren.

Althans, dat zou mijn overweging zijn.
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 22:58   #161
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
De geimplanteerde haren zijn over het algemeen wat dikker dan de oude haren in het gebied. Het geimplanteerde gebied kan daardoor 'donkerder' tonen. Ik zie dat bij mezelf redelijk duidelijk. Ik denk dat je het met blond haar eerder zult zien dan met donker haar.
Ik begrijp niet zo goed eigenlijk, als er kleurverschil is, waarom er dan niet een ietsie pietsie minder grafts op bepaalde plekken wordt geimplanteerd ? Het is allemaal wel leuk om zoveel mogelijk grafts te plaatsen, maar juist dan wordt het donkerder van kleur.

Als ik naar mezelf kijk, kom ik wel tot de ontdekking dat mijn haar eigenlijk dezelfde kleur overal heeft (goudblond) en alleen op mijn slapen blonder is, maar geloof niet dat ze dat als donorgebied beschouwen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tibetaan
Kan je dat trouwens niet ondervangen door de haartjes weg te laten laseren als je op termijn helemaal kaal wilt?
Dat zou ik dan wel weer zonde vinden. Als het mogelijk is, zou ik ze opnieuw transplanteren naar gebied wat nog wel wat kan gebruiken. Het is uiteraard niet de bedoeling en zal de kwaliteit van de haren niet ten goede komen, maar goed, nog altijd beter dan weglaseren.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 23:04   #162
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tibetaan Bekijk bericht
Dat is wel de vraag waar het om gaat. Wanneer dit inderdaad niet het geval is, is de techiek superieur aan de FUT, zo niet dan is de praktische voorsprong van FUE op FUT inderdaad enigzins overdreven, want dan word je alsnog beperkt om in een later statium mogelijkerwijs je hoofd kort te scheren.

Althans, dat zou mijn overweging zijn.
We praten over het implantatiegebied, de uitnametechniek doet er daarvoor niet toe. Dus op dat vlak over superioriteit van een techniek te praten is onzin.

Als je voor FUE kiest omdat je later een skinheadcoupe wil, dan neem je toch echt een risico. Alle kans dat je implantatiegebied wel mooi glad is en dat er in het donorgebied niks te zien is ... maar ik zou er niet op gokken.

Als je zo denkt, dan kun je maar beter helemaal niet aan je hoofd laten knutselen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Als ik naar mezelf kijk, kom ik wel tot de ontdekking dat mijn haar eigenlijk dezelfde kleur overal heeft (goudblond) en alleen op mijn slapen blonder is, maar geloof niet dat ze dat als donorgebied beschouwen.
Dat dacht ik zelf ook, maar mijn haar achterop is dikker. En dikkere blonde haren zijn donkerder. Voor donkerbruin of zwart haar zal dit amper aan de orde zijn.

Het zal ook beter zichtbaar zijn naarmate je met grotere dichtheden laat inplanten. Maar ja, je haarlijn met een dunne dichtheid laten inplanten zet gewoon geen zoden aan de dijk.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 23:08   #163
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Dat dacht ik zelf ook, maar mijn haar achterop is dikker. En dikkere blonde haren zijn donkerder. Voor donkerbruin of zwart haar zal dit amper aan de orde zijn.

Het zal ook beter zichtbaar zijn naarmate je met grotere dichtheden laat inplanten. Maar ja, je haarlijn met een dunne dichtheid laten inplanten zet gewoon geen zoden aan de dijk.
Tis wat, zo heb je niks op je inhammen en zo is je haar daar ineens dikker.

Ja qua dikte kan ik 't uiteraard moeilijk beoordelen, dat wordt afwachten. Ik hoop dat feriduni er wat moois van maakt.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 23:16   #164
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Als je zo denkt, dan kun je maar beter helemaal niet aan je hoofd laten knutselen.
Nee, ik heb er op dit moment ook geen behoefte meer aan. Mijn kortgeschoren look bevalt me prima. Maar toch blijft de interesse voor de verschillende technieken.

Ik had zelf de overtuiging dat FUE een ideale manier was om altijd nog voor een korte 'skinheadcoupe' te kiezen, mocht het HT-avontuur om wat voor reden dan ook niet succesvol meer zijn.

Kan me ook voorstellen dat velen FUE op deze manier zien. Dit is dus niet het geval? Lijkt me best interessant om hierover eens de opvattingen van Prohair en/of AC te ontvangen. Want hoe zit dit nu precies?
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 23:19   #165
krazy22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2007
Berichten: 180
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik denk dat het altijd wel voor een ingewijde herkenbaar zal zijn, maar of anderen het zullen zien hangt van een aantal zaken af.

In de eerste plaats natuurlijk van de manier waarop de ingreep zelf is uitgevoerd en hoe dus het geimplanteerde gebied overloopt in het bestaande haar.

In de tweede plaats je haarkleur of eigenlijk vooral het kleurverschil tussen het haar voorop en het haar in de krans. De geimplanteerde haren zijn over het algemeen wat dikker dan de oude haren in het gebied. Het geimplanteerde gebied kan daardoor 'donkerder' tonen. Ik zie dat bij mezelf redelijk duidelijk. Ik denk dat je het met blond haar eerder zult zien dan met donker haar.

Overigens loop je dus kans dat het een poosje na de ingreep steeds duidelijker gaat aftekenen naarmate het kalingsproces achter het geimplanteerde gebied door gaat.

Dan is het toch ook te zien bij lang haar?als je toch niet kan MMteren wanneer het warm is.dan is het best zonde.

verven is natuurlijk mogelijk maar dat pas na 9mm
krazy22 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nu al haarimplantatie? steventje Chirurgische behandelingen 24 28 september 2007 08:31
haarimplantatie Marsha Haarproblemen bij vrouwen 3 28 juli 2004 15:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.