Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 augustus 2008, 19:12   #16
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.413
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
En...dat letten op die verschillen is natuurlijk ook typisch iets voor HT-klanten: ze letten ENORM op bij wijze van spreke ieder haartje dat groeit. Een normaal mens ziet dat niet. Maar HT-klanten zijn natuurlijk geen normale mensen
Je hebt helemaal gelijk. Geen hond verder die het op zou vallen...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 19:36   #17
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
En...dat letten op die verschillen is natuurlijk ook typisch iets voor HT-klanten: ze letten ENORM op bij wijze van spreke ieder haartje dat groeit. Een normaal mens ziet dat niet. Maar HT-klanten zijn natuurlijk geen normale mensen
Volgens mij heb je volledig gelijk.

Ik dacht echt altijd dat de meeste hier gewoon een probleem hadden met een verrotte (dunne) frontale haarlijn, kale plekken, diffuse haaruitval etc etc. 'Echte' kaalheid dus.

Maar ben er in de tussentijd achter gekomen, dat je geen inhammen of kuifje meer mag hebben of het schijnt al niet meer mooi te zijn.

Deze attitude wordt overgenomen door 't jonge volk, met als gevolg dat je mensen hier ziet langskomen voor een HT omdat ze 1cm2 inhammen hebben.

Ik vind het echt een kwalijke zaak...en nee, ik ben geen oude lul.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 20:16   #18
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Volgens mij heb je volledig gelijk.

Ik dacht echt altijd dat de meeste hier gewoon een probleem hadden met een verrotte (dunne) frontale haarlijn, kale plekken, diffuse haaruitval etc etc. 'Echte' kaalheid dus.

Maar ben er in de tussentijd achter gekomen, dat je geen inhammen of kuifje meer mag hebben of het schijnt al niet meer mooi te zijn.

Deze attitude wordt overgenomen door 't jonge volk, met als gevolg dat je mensen hier ziet langskomen voor een HT omdat ze 1cm2 inhammen hebben.

Ik vind het echt een kwalijke zaak...en nee, ik ben geen oude lul.
Je mag ze wel hebben, het ziet er alleen veel minder mooi uit. Of horen landingsbanen tegenwoordig soms bij het nieuwe schoonheidsideaal? of je het nu kwalijk vind, geen èchte kaalheid vind of overdreven vind is niet belangrijk. Deze doelgroep wil dat er niets van AGA aan hen te zien is, niets meer niets minder.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 20:53   #19
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Je mag ze wel hebben, het ziet er alleen veel minder mooi uit. Of horen landingsbanen tegenwoordig soms bij het nieuwe schoonheidsideaal? of je het nu kwalijk vind, geen èchte kaalheid vind of overdreven vind is niet belangrijk. Deze doelgroep wil dat er niets van AGA aan hen te zien is, niets meer niets minder.
Wacht even, jij bepaald nu het juiste schoonheidsideaal en hoe het hoort te zijn ?

Ik had het eigenlijk ook van niemand anders verwacht.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 20:59   #20
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Volgens mij heb je volledig gelijk.

Ik dacht echt altijd dat de meeste hier gewoon een probleem hadden met een verrotte (dunne) frontale haarlijn, kale plekken, diffuse haaruitval etc etc. 'Echte' kaalheid dus.

Maar ben er in de tussentijd achter gekomen, dat je geen inhammen of kuifje meer mag hebben of het schijnt al niet meer mooi te zijn.

Deze attitude wordt overgenomen door 't jonge volk, met als gevolg dat je mensen hier ziet langskomen voor een HT omdat ze 1cm2 inhammen hebben.

Ik vind het echt een kwalijke zaak...en nee, ik ben geen oude lul.
Waarom is het een kwalijke zaak? Ik heb zelf ook weinig zin om te wachten totdat ik echte landingsbanen heb, of zware diffuse haaruitval.

Ik wil zelf ook voortijdig ingrijpen voordat ik mijn favo haarkapsel niet meer kan maken, niets mis mee toch?
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 21:12   #21
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Waarom is het een kwalijke zaak? Ik heb zelf ook weinig zin om te wachten totdat ik echte landingsbanen heb, of zware diffuse haaruitval.

Ik wil zelf ook voortijdig ingrijpen voordat ik mijn favo haarkapsel niet meer kan maken, niets mis mee toch?
Ik denk niet dat je goed gelezen hebt. Ik had het ten eerste over HT's niet over preventieve middelen.

Ten tweede heb ik niet over landingsbanen, maar over gewoon (natuurlijke) inhammen. We kunnen een hele discussie voeren of dat AGA is of niet en formeel zal dat wel zo zijn, maar je hebt van die mensen die hebben gewoon van die inhammen, waarbij ik het nauwelijks AGA kan noemen aangezien ze er over 30-40 jaar net zo kunnen uitzien. Er zijn voorbeelden ten over.

Als mensen dat bij zichzelf niet mooi vinden, nou prima, laat er wat aan doen.

Maar als ik dan zaken lees, als dat die mensen nu weer een mooie haarlijn hebben ?? Pardon ? Ja dan zakt mijn broek wel af.

Als dan ook nog wordt gemeld als dat dat het ideale is, terwijl heel veel mensen juist inhammen bij personen beter vinden staan, ja dan zakt mijn boxershort er ook nog bij af.

Ik hoop dat sommige mensen wel begrijpen wat ik bedoel.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 21:22   #22
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Waarom is het een kwalijke zaak? Ik heb zelf ook weinig zin om te wachten totdat ik echte landingsbanen heb, of zware diffuse haaruitval.

Ik wil zelf ook voortijdig ingrijpen voordat ik mijn favo haarkapsel niet meer kan maken, niets mis mee toch?
Ik kan me die houding goed voorstellen, maar er kleven wel risico's aan zo vroeg zo drastisch ingrijpen. Je weet amper hoe het zich verder zal ontwikkelen. Razendsnel, sluipend langzaam, nog een centimetertje verder of een decimeter, ...

Misschien verschiet je wel kruit dat je later veel effectiever had kunnen inzetten. Dalijk ben je 40 met te weinig donor over om het gebied achter die tienerhaarlijn naar tevredenheid te behandelen en dan wens je misschien wel dat je toch voor de haarlijn met bescheiden inhammen van een dertiger had gekozen.

Het is een wat somber scenario, maar het zou je kunnen treffen. En hoe jonger de uitval begint, hoe groter de kans me lijkt dat je kaler wordt dan gemiddeld ...
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 21:33   #23
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Ik denk niet dat je goed gelezen hebt. Ik had het ten eerste over HT's niet over preventieve middelen.

Ten tweede heb ik niet over landingsbanen, maar over gewoon (natuurlijke) inhammen. We kunnen een hele discussie voeren of dat AGA is of niet en formeel zal dat wel zo zijn, maar je hebt van die mensen die hebben gewoon van die inhammen, waarbij ik het nauwelijks AGA kan noemen aangezien ze er over 30-40 jaar net zo kunnen uitzien. Er zijn voorbeelden ten over.

Als mensen dat bij zichzelf niet mooi vinden, nou prima, laat er wat aan doen.

Maar als ik dan zaken lees, als dat die mensen nu weer een mooie haarlijn hebben ?? Pardon ? Ja dan zakt mijn broek wel af.

Als dan ook nog wordt gemeld als dat dat het ideale is, terwijl heel veel mensen juist inhammen bij personen beter vinden staan, ja dan zakt mijn boxershort er ook nog bij af.

Ik hoop dat sommige mensen wel begrijpen wat ik bedoel.
Ik denk dat jij een van de weinigen bent die een hoge haarlijn met inhammen, of in dit geval een kuif, als beter bestempelen dan een reguliere haarlijn. De massa wil een normale haarlijn.

En trouwens; die natuurlijke ronding zit nog steeds in de haarlijn waar we hier over praten, want alleen die kuif is verdwenen. En ik kan mezelf voorstellen dat de TS daar dolblij mee is.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 11 augustus 2008 om 21:39
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 22:02   #24
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Ik denk dat jij een van de weinigen bent die een hoge haarlijn met inhammen, of in dit geval een kuif, als beter bestempeld dan een reguliere haarlijn. De massa wil een normale haarlijn.
Misschien dat je de massa hier op HW bedoeld, dat zal zeker wel, aangezien het gros anders hier niet zou posten. We zijn 'lichtelijk' bevooroordeeld, denk je niet ?

Maar bij hem vond ik het mooier staan ja, en de haarlijn is nog even hoog, ik denk niet dat ik één van de weinigen ben. Dat maak jij er weer van, en dat is geen verassing, want wat jij zegt, denkt, doet en hebt meegemaakt is hoe het leven nu éénmaal is.

Maar het gaat even niet om vankon, want hij is dik tevreden, en puur naar het resultaat kijkend, is 't natuurlijk uitstekend te noemen.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 22:34   #25
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Misschien dat je de massa hier op HW bedoeld, dat zal zeker wel, aangezien het gros anders hier niet zou posten. We zijn 'lichtelijk' bevooroordeeld, denk je niet ?

Maar bij hem vond ik het mooier staan ja, en de haarlijn is nog even hoog, ik denk niet dat ik één van de weinigen ben. Dat maak jij er weer van, en dat is geen verassing, want wat jij zegt, denkt, doet en hebt meegemaakt is hoe het leven nu éénmaal is.
Waar heb jij het nu weer over? Ik heb het hier over een maatschappelijk beeld wat bestaat. Kijk bijvoorbeeld eens naar modellen en hollywood sterren. Deze mensen worden in het algemeen als mooi en aantrekkelijk gezien en er zijn maar bar weinig van deze mensen die met een hoge haarlijn of inhammen rondlopen. Sterker nog; er zijn er veel die in films een HW dragen om maar aan ''het schoonheidsideaal'' te voldoen. En natuurlijk zijn er ook mensen die liever inhammen zien, maar om dit nu als algemeen beeld neer te zetten slaat als een tang op een varken.


Citaat:
Maar het gaat even niet om vankon, want hij is dik tevreden, en puur naar het resultaat kijkend, is 't natuurlijk uitstekend te noemen.
Het ziet er prima uit!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 11 augustus 2008 om 22:40
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 22:59   #26
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Waar heb jij het nu weer over? Ik heb het hier over een maatschappelijk beeld wat bestaat. Kijk bijvoorbeeld eens naar modellen en hollywood sterren. Deze mensen worden in het algemeen als mooi en aantrekkelijk gezien en er zijn maar bar weinig van deze mensen die met een hoge haarlijn of inhammen rondlopen. Sterker nog; er zijn er veel die in films een HW dragen om maar aan ''het schoonheidsideaal'' te voldoen. En natuurlijk zijn er ook mensen die liever inhammen zien, maar om dit nu als algemeen beeld neer te zetten slaat als een tang op een varken.
Als jij doodleuk hier even weet te melden dat modellen in het algemeen mooi en aantrekkelijk worden gevonden, dan weet ik al meteen waar het fout gaat tussen ons. Ik heb toch genoeg mensen in mijn leven ontmoet en modellen zijn zeker niet altijd het gespreksonderwerp geweest, maar weet me toch te heugen dat menigeen het met me eens was, dat vele modellen mischien voor hun beroep perfect zijn, maar aantrekkelijk toch zeker niet altijd.

En dat bedoel ik nu, jij wilt zo graag een ideaal beeld schapen, als hoe het hoort te zijn en dat vind ik best pijnlijk om te lezen. Bij de één staat dit mooier en bij de ander dat.

Diegene die een HW in Hollywood dragen zijn ook echt kalend, daar hadden we het niet over en is een vruchteloos voorbeeld. Een kale/dunne kruin, plekken is heel wat anders.

Johnny Depp wordt door velen vrouwen bewonderd. Als Johnny hier langs zou komen, en foto's liet zien van zijn nieuwe haarlijn, ben je in staat te melden dat hij nu weer eindelijk een NORMALE haarlijn heeft..
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 23:40   #27
vankon1000
HaarWeb lid
 
vankon1000's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 65
Heren even voor de duidelijkheid, ik heb voor een HT gekozen omdat ik me zelf er niet bij goed voelde zoals mijn haarstatus zich ontwikkelde,wil absoluut niet op een Hollywood ster lijken of wie dan ook,ben heel blij met mijn nieuwe coup en wou het alleen maar met jullie mee delen.Nog 2 fotos als bijlage om het nog duidelijker te maken wat ik ermee bedoel.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg evan voor ht.jpg‎ (91,8 KB, 270x gelezen)
Bestandstype: jpg evan na ht.jpg‎ (109,5 KB, 259x gelezen)

Laatst gewijzigd door vankon1000; 12 augustus 2008 om 00:29
vankon1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 23:45   #28
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Als jij doodleuk hier even weet te melden dat modellen in het algemeen mooi en aantrekkelijk worden gevonden, dan weet ik al meteen waar het fout gaat tussen ons. Ik heb toch genoeg mensen in mijn leven ontmoet en modellen zijn zeker niet altijd het gespreksonderwerp geweest, maar weet me toch te heugen dat menigeen het met me eens was, dat vele modellen mischien voor hun beroep perfect zijn, maar aantrekkelijk toch zeker niet altijd.
Ik ben het met je eens dat vrouwelijke modellen vooral in het gezicht niet altijd even knap zijn.

Citaat:
En dat bedoel ik nu, jij wilt zo graag een ideaal beeld schapen, als hoe het hoort te zijn en dat vind ik best pijnlijk om te lezen. Bij de één staat dit mooier en bij de ander dat.
Natuurlijk staat bij de een iets wel en bij de ander weer niet. maar het hebben van een hoog voorhoofd met inhammen is nu niet echt een populaire coupe om te hebben. legio mensen verbergen inhammen zelfs.


Citaat:
Johnny Depp wordt door velen vrouwen bewonderd. Als Johnny hier langs zou komen, en foto's liet zien van zijn nieuwe haarlijn, ben je in staat te melden dat hij nu weer eindelijk een NORMALE haarlijn heeft..

Het haar van depp ken ik niet, maar dat werkt bij mij niet zo. Ik heb bijvoorbeeld hier met mensen een discussie gehad over het haar van david schwimmer, die volgens mensen hier de ideale haarlijn zou hebben. Ik vond van niet omdat deze te recht was naar mijn idee. Ik ben van mening dat er wel degelijk enige ronding in een mannelijke haarlijn moet blijven en dat heeft schwimmer niet. Het is dus zeker niet zo dat ik vind dat iedere celeb een ideale haarlijn heeft.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2008, 23:52   #29
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Met zo'n een haarlijn sta ik ook mooier hoor ..ben ik ook knapper , dan met zo'n hoge diepe haarlijn ,want dan heb ik precies een lang dik voorhoofd. Ik heb mijn haar wat lang laten worden eerst ook ..zodat de haarlijn lager was ,en iedereen vond me er goed uitzien ..en vooral jonger ...wel leuk om die complimentjes te krijgen
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2008, 09:41   #30
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.413
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vankon1000 Bekijk bericht
Heren even voor de duidelijkheid, ik heb voor een HT gekozen omdat ik me zelf er niet bij goed voelde zoals mijn haarstatus zich ontwikkelde,wil absoluut niet op een Hollywood ster lijken of wie dan ook,ben heel blij met mijn nieuwe coup en wou het alleen maar met jullie mee delen.Nog 2 fotos als bijlage om het nog duidelijker te maken wat ik ermee bedoel.
Je hebt alle redenen om blij te zijn vankon!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's voor de ht en na 8 maanden Morehair. Shocking!!! Morehair Chirurgische behandelingen 37 6 oktober 2008 23:06
Haaruitval nog steeds niet gestopt 6 maanden finasteride!! Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 13 5 april 2004 10:29
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.