Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juni 2009, 16:36   #61
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Een goed en mooi haarwerk is (vind ik tenminste) veel beter als een transplantatie.

Hoef je nooit meer minox te smere ,hoef je nooit meer fina en andere rotzooi (pillen) te slikken.

En dan pas kun je weer gewoon verder met je leven op een hele fijne manier.
Je vergeet wel het vele werk dat je er aan hebt ...en de nadelen in de zomer ..bij warm weer. En telkens opnieuw een nieuw haarwerk..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 20 juni 2009 om 16:39
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2009, 20:18   #62
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Je vergeet wel het vele werk dat je er aan hebt ...en de nadelen in de zomer ..bij warm weer. En telkens opnieuw een nieuw haarwerk..
dundee ik vraag mij af zijn al jouw grafts met de feu methode gedaan ?
lijkt me toch dat je donor gebied behoorlijk uitgedunt is. bij mij zijn er bijna 3000 verwijderd maar ik kan het wl aanvoelen in mijn donor gebied.zoals ik al eerder vermelde hoop ik (zoals ze mij wel hebben beloof ) dat ik hier voldoende aan heb.,en niet dat dit het begin is van nog een ht van 2500 grafts.maar goed ik ken jouw haar situatie natuurlijk niet of wat het is geweest.mijn geluk was dat ik een kleine schedel had is mij verteld dus kalend over een gebied van 70 vierkante cm. ik heb er voor gekozen om het voor gebied op te vullen dus +/_55 vierkante cm.(begin me toch steeds meer zorgen te maken)
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2009, 22:40   #63
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
+/- 55 grafts/cm2 is meer dan genoeg en moet zeker een heel mooi resultaat opleveren. Maar het is natuurlijk maar net wat je er van verwacht natuurlijk.

Hoe oud ben je Sneu?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2009, 23:37   #64
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
dundee ik vraag mij af zijn al jouw grafts met de feu methode gedaan ?
lijkt me toch dat je donor gebied behoorlijk uitgedunt is. bij mij zijn er bijna 3000 verwijderd maar ik kan het wl aanvoelen in mijn donor gebied.zoals ik al eerder vermelde hoop ik (zoals ze mij wel hebben beloof ) dat ik hier voldoende aan heb.,en niet dat dit het begin is van nog een ht van 2500 grafts.maar goed ik ken jouw haar situatie natuurlijk niet of wat het is geweest.mijn geluk was dat ik een kleine schedel had is mij verteld dus kalend over een gebied van 70 vierkante cm. ik heb er voor gekozen om het voor gebied op te vullen dus +/_55 vierkante cm.(begin me toch steeds meer zorgen te maken)
sneu , ik heb een FUT laten doen van 3000 grafts . Je voelt het inderdaad wel in je donorgebied als ze er 3000 grafts uithalen ,als ik nu met mijn hand over mijn donorgebied wrijf ,voel ik wel dat het dunner is dan voor de HT ,maar dat is natuurlijk normaal . Ik heb er nog eens 2800 tot 3000 beschikbaar.
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2009, 00:20   #65
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
+/- 55 grafts/cm2 is meer dan genoeg en moet zeker een heel mooi resultaat opleveren. Maar het is natuurlijk maar net wat je er van verwacht natuurlijk.

Hoe oud ben je Sneu?
32 jaar.mijn zijkant heeft na de haar transplantatie een dichtheid van 65 grafts/cm2. boven op zal rond de 50 liggen . hier ga ik het natuurlijk wel met vergelijken . zoals mij al is verteld op deze forum moet ik nog geduld hebben omdat het nog maar 6 maanden geleden is maar tot nu toe valt het tegen.
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2009, 07:50   #66
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink je zit nog maar in de helft

reken minimum maar 1 jaar , bij mij zag ik veel verbetering pas op 8 maand en later , zelfs nu nog komen er af en toe nog haartjes tevoorschijn...

dus niet panikeren en gewoon afwachten
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2009, 13:13   #67
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
tja afwachten .maar ik ging een vergelijking maken met dundee.die zit bijna straks op 6000 grafts.er kunnen bij mij hooguit nog 1000 grafts uitgehaald worden dus.maar mischien is de situatie per persoon verschillend.
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2009, 14:18   #68
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Bij mij was het eindresultaat er al na 6 maand . Toen ik na 5 maanden op controle ging bij Feriduni, kon hij het gewoon niet geloven ,hij schrok echt en had dit nog nooit meegemaakt ...hij nam meteen zijn fototoestel en begon foto's te nemen. Mijn haar is nu na 20 maand gewoon hetzelfde gebleven.

Ik ging vanaf de 6 de week na mijn HT ,3 x per week s'avonds laat ,2 uur voor ik ging slapen gaan lopen . Ik denk dat dat hiermee te maken heeft ..lopen geeft een heel goede doorbloeding , dit zeiden ze nadien in de kliniek ook tegen mij .
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2009, 20:05   #69
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Bij mij was het eindresultaat er al na 6 maand . Toen ik na 5 maanden op controle ging bij Feriduni, kon hij het gewoon niet geloven ,hij schrok echt en had dit nog nooit meegemaakt ...hij nam meteen zijn fototoestel en begon foto's te nemen. Mijn haar is nu na 20 maand gewoon hetzelfde gebleven.

Ik ging vanaf de 6 de week na mijn HT ,3 x per week s'avonds laat ,2 uur voor ik ging slapen gaan lopen . Ik denk dat dat hiermee te maken heeft ..lopen geeft een heel goede doorbloeding , dit zeiden ze nadien in de kliniek ook tegen mij .
bij wesley was het toch anders. zal per persoon wel verschillen.hardlopen doe ik al jaren aan en op[ mijn werk verslijt ik ok kilometers dus.....
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2009, 20:20   #70
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
reken minimum maar 1 jaar , bij mij zag ik veel verbetering pas op 8 maand en later , zelfs nu nog komen er af en toe nog haartjes tevoorschijn...

dus niet panikeren en gewoon afwachten

ja ,ze zeggen wel tegen mij dat ze veel zwarte puntjes zien die ik niet kan zien in de spiegel . ze zitten gelijk met de huid oppervlak.mag ik trouwens vragen wat een laser helm /kam is die je zegt te gebruiken
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2009, 20:33   #71
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink ik gebruik een zelfgebouwde laserhelm

ik had daarvoor een x5 haarlaser, maar zo rondschuiven op je hoofd was lastig...

ook was hij veel te zwak (output)

ik ben momenteel juist aan het lazeren , terwijl ik dit bericht typ , gewoon handen vrij

mijn helm heeft 200 lasers verspreid over men bovenkant van mijn hoofd , mijn inhammen en kruin hebben extra veel lasers per cm2

laserstraling zou je haar dikker maken , op lang termijn voor hergroei zorgen , doorbloeding verbeteren...
ik ben ervan overtuigd met lasers je hersteldtijd van ht sterk te verbeteren , en shockloss te vermijden
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 21 juni 2009 om 20:35
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2009, 23:00   #72
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Een goed en mooi haarwerk is (vind ik tenminste) veel beter als een transplantatie.

Hoef je nooit meer minox te smere ,hoef je nooit meer fina en andere rotzooi (pillen) te slikken.

En dan pas kun je weer gewoon verder met je leven op een hele fijne manier.
Ieder zijn eigen voorkeur, heb me jaren geleden ook georienteerd op haarwerken. Haarwerken die ze vastknopen aan je haarkrans, die ze vastlijmen op je hoofd. En dat om de maand / twee maanden elke keer weer.

Ik heb liever een lagere dichtheid met ht dan een volle kop mbv een haarwerk.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2009, 23:03   #73
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
dundee ik vraag mij af zijn al jouw grafts met de feu methode gedaan ?
lijkt me toch dat je donor gebied behoorlijk uitgedunt is. bij mij zijn er bijna 3000 verwijderd maar ik kan het wl aanvoelen in mijn donor gebied.zoals ik al eerder vermelde hoop ik (zoals ze mij wel hebben beloof ) dat ik hier voldoende aan heb.,en niet dat dit het begin is van nog een ht van 2500 grafts.maar goed ik ken jouw haar situatie natuurlijk niet of wat het is geweest.mijn geluk was dat ik een kleine schedel had is mij verteld dus kalend over een gebied van 70 vierkante cm. ik heb er voor gekozen om het voor gebied op te vullen dus +/_55 vierkante cm.(begin me toch steeds meer zorgen te maken)
Maar bij een kleine schedel is ook je donorgebied dan toch kleiner?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2009, 23:37   #74
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Maar bij een kleine schedel is ook je donorgebied dan toch kleiner?
Dat zal met het achterhoofd in de meeste gevallen wel meevallen. Meestal is het de bovenkant van het hoofd, dat wat ronder/boller loopt. Dat is nu net het te behandelen gebied.

Hoe dan ook bij een gelijkende kaalheid....een groter hoofd - meer donor weegt naar mijn mening niet op tegen een kleinere schedel - minder donor.

Vind vooral HT's bij chinezen vaak goed slagen, mede door hun van nature kleinere schedel.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2009, 00:07   #75
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Dat zal met het achterhoofd in de meeste gevallen wel meevallen. Meestal is het de bovenkant van het hoofd, dat wat ronder/boller loopt. Dat is nu net het te behandelen gebied.

Hoe dan ook bij een gelijkende kaalheid....een groter hoofd - meer donor weegt naar mijn mening niet op tegen een kleinere schedel - minder donor.

Vind vooral HT's bij chinezen vaak goed slagen, mede door hun van nature kleinere schedel.
kan misschien dan beter eerst wat aan mijn waterhoofd laten doen...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[AC] FUE 2000 + foto's MGREEN Chirurgische behandelingen 94 10 februari 2013 15:07
Mijn situatie (Foto's bijgevoegd) Lucky Chirurgische behandelingen 39 9 april 2008 08:14
Voor & na foto's haartransplantatie weer verboden in BRD! hairobservator Chirurgische behandelingen 32 5 juni 2006 22:35
Mijn haartransplantatie & foto's Mailman Chirurgische behandelingen 46 19 augustus 2005 15:22
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.