Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 januari 2010, 18:48   #1
sjoerd12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2009
Berichten: 63
Keuzes....

Sinds een jaar zit ik dag in dag uit op deze site te kijken, helemaal gek word ik er eigenlijk van! Maargoed, dat is nog maar een schijntje met de uren die ik per dag in mn gedachte bezig ben met mn haar. Dat klinkt ontzettend fout, maar zo is het wel! Ik dacht een paar maanden geleden toen ik mn haar millimeterde dat het allemaal wel meeviel want er was op die manier weinig te zien ondanks dat ik al een jaar lang elke dag ontzettend veel haar op mn kussen, in de douche en overal door mn huis zag en dat op mn 27e! Waarom?! denk ik telkens, niemand in mn familie is kaal danwel kalend...
Een paar weken geleden ontdekte ik ineens een hoefijzer profiel en sindsdien gaat het veeeel te hard. Ik durf mn haar nauwelijks meer te millimeteren op standje 3 omdat het dan veel beter zichtbaar is maar standje 4 is nu ook al te kort eigenlijk. Het blijft zichtbaar, vooral de linkerkant. Ik ontwijk spiegels, vooral met een helder licht erboven en probeer er zo min mogelijk op te letten maar dat gaat nauwelijks. Ik verdiende tot voorkort goed bij met modellenwerk maar daar ben ik nu maar mee gestopt omdat ik bang ben voor de confrontatie!
Natuurlijk ben ik gaan kijken naar oplossingen, wie niet?! Maar omdat het bij mij zo extreem hard gaat en ook diffuus is, vrees ik dat het dweilen met de kraan open is ondanks mn regime van "the big 3"....
Toch vraag ik mezelf af hoe de meesten van jullie HT's ervaren...in principe is dit toch altijd dweilen met de kraan open. Ik zie foto's waarbij het goed gelukt is maar iedereen weet dat er een grote kans is dat het over een paar jaar weer moet, en dan weer, en weer.....op een gegeven moment houdt het op! Wat als je eind 60 bent, dat moet er niet uitzien!! Toch?! Dit houdt mij ontzettend tegen....en dan heb ik het nog niet eens over de ellende die je moet doorstaan. Niemand mag het natuurlijk weten vandaar dat je een FUE doet, maargoed....dan kun je minimaal 2 a 3 en vaak nog wel meer weken jezelf niet openbaar vertonen. Hoe ga ik dat in godsnaam met mn werk doen?! Als ik alleen al daaraan denk, krijg ik het benauwd...

Al met al vind ik het raar dat er een soort van anti-haarwerk vibe lijkt te zijn hier op het forum...Mijns inzien lijkt me dit toch een veel betere oplossing dan de eeuwige HT's waar bijna nooit een perfect resultaat behaald wordt (vooral niet in mijn situatie!). Is dat dan omdat het kansloos zou overkomen? Nee, dan de mensen met 3 van die vette FUT littekens (no hard feelings) in hun nek, daarbij is toch ook duidelijk dat ze er veel te erg mee bezig zijn geweest...(en vaak zonder enig resultaat?).

Ik heb overigens totaal geen aandelen of wat dan ook bij bedrijven die haarwerken verkopen maar het is me in het jaar dat ik hier "rondhang" gewoon opgevallen. Een haarwerk zou misschien wel onnatuurlijk kunnen zijn bij de haarlijn...is dat het dan? Zelfs daar heb ik over nagedacht haha!
Waarom niet een supermooie haarlijn laten implanteren met 2000 gafts en daarachter je haarwerk laten beginnen...best of both worlds!!
Ach, het zijn maar gedachtes...
Waarom ik dit heb getypt; Don't know, moest het ff kwijt :-D
__________________
Regime:

- vitamen
- af en toe rooscure na gebruik van normale shampoo
- Finasteride 1mg (aug 2009)
- 5% minoxidil (sep 2009)


Status:

- eind oktober 2009: shedding? ->gemillimeterd.
- januari 2010: haaruitval lijkt door te gaan...
- hoefijzer profiel zichtbaar.


sjoerd12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2010, 19:15   #2
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Heel veel mensen die een HT hebben ondergaan, zijn niet over één nacht ijs gegaan.

Hoe jij het verwoord, dan nee, zal niemand een HT doen. Iets minder tunnelvisie zou niet verkeerd zijn.

Met een haarwerk krijg je overigens een best natuurgetrouwe haarlijn. Zijn vaak andere zaken die men tegenstaat.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2010, 19:20   #3
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink ht = echt haar , haarwerk = fake haar , dat houd vele tegen

wel ik zou een haarwerk enkel maar durven overwegen als al de rest tegenslaat....

als je haarmiddelen gebruikt bij een ht is het niet dweilen met de kraan open , de meeste dat bij hts toch een tegenvallend resultaat bekomen is meestal omdat ze geen haarmiddelen willen gebruiken en dat de haaruitval gewoon verdergaat met als eindstation : norwood 6 - 7....

het grote probleem met haarwerken is : wat als de boel eens loskomt ? hoe zeg je het aan je toekomstige partner enz....

het is goed te weten dat als alles tegenslaat , dat er nog steeds mooie haarwerken zijn als andere optie , ikzelf zou wel eerst gaan voor natuurlijk groeiend haar...
maar dat is dan ook een eigen keuze
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2010, 19:53   #4
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoerd12345 Bekijk bericht
Sinds een jaar zit ik dag in dag uit op deze site te kijken, helemaal gek word ik er eigenlijk van! Maargoed, dat is nog maar een schijntje met de uren die ik per dag in mn gedachte bezig ben met mn haar. Dat klinkt ontzettend fout, maar zo is het wel! Ik dacht een paar maanden geleden toen ik mn haar millimeterde dat het allemaal wel meeviel want er was op die manier weinig te zien ondanks dat ik al een jaar lang elke dag ontzettend veel haar op mn kussen, in de douche en overal door mn huis zag en dat op mn 27e! Waarom?! denk ik telkens, niemand in mn familie is kaal danwel kalend...
Een paar weken geleden ontdekte ik ineens een hoefijzer profiel en sindsdien gaat het veeeel te hard. Ik durf mn haar nauwelijks meer te millimeteren op standje 3 omdat het dan veel beter zichtbaar is maar standje 4 is nu ook al te kort eigenlijk. Het blijft zichtbaar, vooral de linkerkant. Ik ontwijk spiegels, vooral met een helder licht erboven en probeer er zo min mogelijk op te letten maar dat gaat nauwelijks. Ik verdiende tot voorkort goed bij met modellenwerk maar daar ben ik nu maar mee gestopt omdat ik bang ben voor de confrontatie!
Natuurlijk ben ik gaan kijken naar oplossingen, wie niet?! Maar omdat het bij mij zo extreem hard gaat en ook diffuus is, vrees ik dat het dweilen met de kraan open is ondanks mn regime van "the big 3"....
Toch vraag ik mezelf af hoe de meesten van jullie HT's ervaren...in principe is dit toch altijd dweilen met de kraan open. Ik zie foto's waarbij het goed gelukt is maar iedereen weet dat er een grote kans is dat het over een paar jaar weer moet, en dan weer, en weer.....op een gegeven moment houdt het op! Wat als je eind 60 bent, dat moet er niet uitzien!! Toch?! Dit houdt mij ontzettend tegen....en dan heb ik het nog niet eens over de ellende die je moet doorstaan. Niemand mag het natuurlijk weten vandaar dat je een FUE doet, maargoed....dan kun je minimaal 2 a 3 en vaak nog wel meer weken jezelf niet openbaar vertonen. Hoe ga ik dat in godsnaam met mn werk doen?! Als ik alleen al daaraan denk, krijg ik het benauwd...

Al met al vind ik het raar dat er een soort van anti-haarwerk vibe lijkt te zijn hier op het forum...Mijns inzien lijkt me dit toch een veel betere oplossing dan de eeuwige HT's waar bijna nooit een perfect resultaat behaald wordt (vooral niet in mijn situatie!). Is dat dan omdat het kansloos zou overkomen? Nee, dan de mensen met 3 van die vette FUT littekens (no hard feelings) in hun nek, daarbij is toch ook duidelijk dat ze er veel te erg mee bezig zijn geweest...(en vaak zonder enig resultaat?).

Ik heb overigens totaal geen aandelen of wat dan ook bij bedrijven die haarwerken verkopen maar het is me in het jaar dat ik hier "rondhang" gewoon opgevallen. Een haarwerk zou misschien wel onnatuurlijk kunnen zijn bij de haarlijn...is dat het dan? Zelfs daar heb ik over nagedacht haha!
Waarom niet een supermooie haarlijn laten implanteren met 2000 gafts en daarachter je haarwerk laten beginnen...best of both worlds!!
Ach, het zijn maar gedachtes...
Waarom ik dit heb getypt; Don't know, moest het ff kwijt :-D
Ik kan het me heel goed voorstellen, maar een pruik is voor mij geen optie dan maar standje 2 . ik ken meerdere mensen (ook jonge gasten ) die een pruik dragen maar ik kan het altijd zien ik vind het gewoon niks sorry . gewoon standje 2 misschien staat het je wel heel goed. ik moest mijn haar ook kort hebben ivm ht staat super misschien hou ik het wel zo.
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2010, 20:05   #5
sjoerd12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2009
Berichten: 63
maar wat vind je dan zo lelijk aan die pruiken? en komen die gasten er dan ook openlijk voor uit?
__________________
Regime:

- vitamen
- af en toe rooscure na gebruik van normale shampoo
- Finasteride 1mg (aug 2009)
- 5% minoxidil (sep 2009)


Status:

- eind oktober 2009: shedding? ->gemillimeterd.
- januari 2010: haaruitval lijkt door te gaan...
- hoefijzer profiel zichtbaar.


sjoerd12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2010, 20:26   #6
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
[QUOTE=sjoerd12345;238333]maar wat vind je dan zo lelijk aan die pruiken? en komen die gasten er dan ook openlijk voor uit?[/QUOTE

Nee , maar ze denken dat niemand het ziet. bij ons op het bedrijf komt ook altijd een vertegenwoordiger , je kunt het gewoon heel goed zien , en de gast heeft geld genoeg dus ik denk dat het geen goedkoper pruik is.
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2010, 21:56   #7
sjoerd12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2009
Berichten: 63
Ja, dat is dus een moeilijk punt....er zijn ongetwijfeld mensen waarbij je het kunt zien die wellicht "ouderwetse" haarwerken dragen, maar er zullen ook veel mensen zijn waarbij je het niet ziet....en omdat je het niet ziet, neem je zulke mensen niet mee in je beschouwing!
Ik ben benieuwd naar alle resultaten van bijv een professioneel haarwerkbedrijf....maargoed, dat zullen we nooit weten want dan gaat natuurlijk de "privacy" verloren waar het uiteindelijk allemaal om draait!
Nogmaals: ik probeer de mensen die ooit een HT hebben gedaan of willen gaan doen niet belachelijk maken. Misschien dat ik er zelf ook ooit nog aan begin....Ik bekijk gewoon meerdere mogelijkheden!

Standje 2 is nu voor mij moeilijk omdat je het dan juist beter ziet. Kijken hoe lang ik het volhoud met standje 3 a 4, als dat niet meer werkt misschien 2 maar eens proberen. Ook ga ik maar eens wat dermatch ofzo bestellen. Kijken hoe me dat bevalt....
__________________
Regime:

- vitamen
- af en toe rooscure na gebruik van normale shampoo
- Finasteride 1mg (aug 2009)
- 5% minoxidil (sep 2009)


Status:

- eind oktober 2009: shedding? ->gemillimeterd.
- januari 2010: haaruitval lijkt door te gaan...
- hoefijzer profiel zichtbaar.


sjoerd12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2010, 22:19   #8
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Denk dat ik je wel kan helpen. Ben 22 jaar, heb een haarwerk èn een haartransplantatie gehad.

In het begin was ik ook heel erg gefascineerd met kaalheid, vooral toen het begon (18/19) was ik echt behoorlijk ongelukkig ermee. Medicijnen leken in eerste instantie niet te helpen.

Uiteindelijk uit wanhoop een haarwerk genomen. Het haar zag er weer goed uit en gaf me veel rust. Ook de eigenaar van de zaak (tophaar) hielp en adviseerde me bij alles. In die periode kon ik weer rustig nadenken en mezelf weer terugvinden. Het haarwerk heb ik ongeveer 6 maanden gedragen totdat ik langzaamaan wel een beetje moe werd ervan. Het haar is mooi maar ik durfde niet te zwemmen en verder kost het wekelijks wel een paar uur tijd. Vooral het 'geheim" begon me op een gegeven moment zwaar te vallen.

Zodoende ben ik meer en meer naar een HT gaan kijken. Met mijn haren ging het ook al beter dor de medicatie en ,afgezien van de inhammen en het hoefijzer patroon, zag het er nog zeer redelijk uit. Na heel, HEEL veel research op internet en afspraken met 2 klinieken(prohair en AC) uiteindelijk voor AC gegaan.

De operatie is nu anderhalf jaar geleden en ik ben in die tijd nog nooit zo gelukkig met mijn haar geweest. Ben er zelden meer mee bezig, gebruik altijd mn medicatie en als ik ooit weer een operatie nodig heb zou ik het zo weer doen.

Als je wat meer info nodig hebt moet je me maar een PM sturen!

Edit: ohja, iedereen in mijn omgeving weet van mijn HT. Eerste half jaar geheim gehouden (no big deal) en nu laat ik het trots aan iedereen zien. Altijd leuke en positieve reacties.
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)



Laatst gewijzigd door MGREEN; 25 januari 2010 om 22:21
MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2010, 10:31   #9
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MGREEN Bekijk bericht
Denk dat ik je wel kan helpen. Ben 22 jaar, heb een haarwerk èn een haartransplantatie gehad.

In het begin was ik ook heel erg gefascineerd met kaalheid, vooral toen het begon (18/19) was ik echt behoorlijk ongelukkig ermee. Medicijnen leken in eerste instantie niet te helpen.

Uiteindelijk uit wanhoop een haarwerk genomen. Het haar zag er weer goed uit en gaf me veel rust. Ook de eigenaar van de zaak (tophaar) hielp en adviseerde me bij alles. In die periode kon ik weer rustig nadenken en mezelf weer terugvinden. Het haarwerk heb ik ongeveer 6 maanden gedragen totdat ik langzaamaan wel een beetje moe werd ervan. Het haar is mooi maar ik durfde niet te zwemmen en verder kost het wekelijks wel een paar uur tijd. Vooral het 'geheim" begon me op een gegeven moment zwaar te vallen.

Zodoende ben ik meer en meer naar een HT gaan kijken. Met mijn haren ging het ook al beter dor de medicatie en ,afgezien van de inhammen en het hoefijzer patroon, zag het er nog zeer redelijk uit. Na heel, HEEL veel research op internet en afspraken met 2 klinieken(prohair en AC) uiteindelijk voor AC gegaan.

De operatie is nu anderhalf jaar geleden en ik ben in die tijd nog nooit zo gelukkig met mijn haar geweest. Ben er zelden meer mee bezig, gebruik altijd mn medicatie en als ik ooit weer een operatie nodig heb zou ik het zo weer doen.

Als je wat meer info nodig hebt moet je me maar een PM sturen!

Edit: ohja, iedereen in mijn omgeving weet van mijn HT. Eerste half jaar geheim gehouden (no big deal) en nu laat ik het trots aan iedereen zien. Altijd leuke en positieve reacties.
Ja, t is altijd leuk om positieve reacties op je haar te krijgen, daar doe je t voor he, lol, nee je doet t voor jezelf, dat is t belangrijkste, als je je maar goed voelt.
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2010, 15:15   #10
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
Nee , maar ze denken dat niemand het ziet. bij ons op het bedrijf komt ook altijd een vertegenwoordiger , je kunt het gewoon heel goed zien , en de gast heeft geld genoeg dus ik denk dat het geen goedkoper pruik is.
Bij bijvoorbeeld Marc Marie Huijbreghts en André Agassi heeft niemand ooit iets in de gaten gehad.
Velen denken echter helaas nog steeds, dat als de pruik knetterduur is, dat 't dan automatisch goede kwaliteit is...
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2010, 15:35   #11
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
pruik of operatie

Ik denk dat iedereen gewoon moet doen waar die zich het lekkerst bij voelt.

Dat is nou eenmaal voor iedereen verschillend.

Ik vind wel dat na een operatie (tenminste als de mogelijkheid er is) het comfortabeler is dan een pruik, omdat je je dan niet meer zoveel met je haar bezig hoeft te houden dan alleen af en toe naar de kapper en bij sommigen minox en/of medicijnen slikken

groet Dododo
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2010, 15:49   #12
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
littken

Wat me verbaasd is dat ik iedere keer lees dat dat littkeken bij kort haar bij mannen een probleem is.

Ik kan me voorstellen als je je omgeving niet wilt laten weten dat je een haartransplantatie hebt ondergaan.

In sommige omgevingen kan het onacceptabel zijjn en krijg je het etiket ijidel te zijn. Waar natuurlijk ook wel een gedeelte van waarheid inzit

Maar sommigen hier daarvan weet de omgeving het wel en dan verbaas ik me dat dat litteken een probleem is. Ik bedoel zelf zie het niet toch?

Als ik t zie bij een man dan vind ik t totaal niet storen. Ik heb wel eens een man gezien met een groot litteken in het gezicht en ik vond m toch knap.

groet Dododo
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2010, 16:18   #13
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
Wat me verbaasd is dat ik iedere keer lees dat dat littkeken bij kort haar bij mannen een probleem is.

Ik kan me voorstellen als je je omgeving niet wilt laten weten dat je een haartransplantatie hebt ondergaan.

In sommige omgevingen kan het onacceptabel zijjn en krijg je het etiket ijidel te zijn. Waar natuurlijk ook wel een gedeelte van waarheid inzit

Maar sommigen hier daarvan weet de omgeving het wel en dan verbaas ik me dat dat litteken een probleem is. Ik bedoel zelf zie het niet toch?

Als ik t zie bij een man dan vind ik t totaal niet storen. Ik heb wel eens een man gezien met een groot litteken in het gezicht en ik vond m toch knap.
Je neemt ook risico's met een litteken he. Littekens kunnen gevoelig blijven of trekkerig. Of het gevoel in die regio wordt juist minder. Het litteken zelf is in ieder geval per definitie gevoelloos.

Je ziet het zelf niet, maar ik kan me voorstellen dat je het wel voelt. Iedere dag weer als je je haren wast en kamt. Iedere keer dat je een muts op zet. En dat een ander het ook voelt als die door je haar woelt. En dat je dus steeds weer geconfronteerd wordt met het feit dat je die ingreep ooit hebt laten doen.

En litteken is per definitie storend. Het roept vragen op of het zet mensen aan het denken. Iedere keer dat iemand het litteken ziet, zal er toch onderbewust weer een gedachte zijn over het waarom. En daarmee bepaalt het voor een deel hoe die persoon naar je kijkt.

Neem van mij aan, die man met dat grote litteken in zijn gezicht had dat litteken daar toch echt liever niet gehad.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2010, 17:46   #14
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dododo Bekijk bericht
Als ik t zie bij een man dan vind ik t totaal niet storen. Ik heb wel eens een man gezien met een groot litteken in het gezicht en ik vond m toch knap.

groet Dododo
Kijk maar naar mij!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2010, 18:20   #15
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
tja

Heb jij een litteken dan in je gezicht??


In ieder geval had ie genoeg aandacht van vrouwen die man. Had ie misschien niet gehad als ie dat litteken niet had gehad.

Lijkt me wel lastig als je zon man hebt. Want er zitten constant groupies omheen.

Hoef je nog niet eens jaloers van aard te zijn, maar daar wordt je toch op een gegeven moment schijtziek van al die schapen, die erachteraan hollen

groet Dododo
dododo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
FUT vs FUE Experienced Chirurgische behandelingen 435 7 januari 2011 07:43
Kaalheid de keuzes Spike99 AGA - Algemeen 7 1 december 2009 19:15
studies/ prettig eindejaar! :-) Isabelle TTM - Algemeen 4 27 januari 2003 21:16


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.