Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 december 2009, 22:04   #31
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
spijtige zaak ....wist niet dat de reys al zo oud was overigens. Kan me wel inbeelden dat je dat stressrend werk niet eeuwig wil doen.

Viel me ook al op dat er ook wat andere assistentes waren dan de eerste keer . toch spijtig dat zo ervaring verloren gaat.

Maar voor de rest denk ik dat bij een fue de rol van sabine daar quasi even groot is als die van de reys. Los van het puur medische dan uiteraard. bedoel dan estetisch...
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 22:06   #32
Hst
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Berichten: 4
Diegene die reeds bij Prohair zijn geweest, kunnen die niet anders gewoon hun beeld schetsen over de impact van Reys op het werk?

Loopt hij daar maar wat rond of is hij diegene die de cruciale zaken in handen neemt?

Grtn
Hst is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 22:11   #33
rocky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 40
dr reys weg en nu

Goedeavond, Ik heb en afspraak januari 2010 bij pro hair ,3500 stuks Ik sta in twijfel wat ik ga doen , Dr Reys is toch de man met ervaring , De andere kant van het verhaal is dat prohair zijn goede naam niet te grabbel gooit lijkt mij .
rocky is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 22:12   #34
ries 1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 40
.....

Laatst gewijzigd door ries 1; 9 december 2009 om 22:23 Reden: ach laat ook maar
ries 1 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 22:13   #35
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
dr de Reys

Dr de Reys doet de verdovingen,en de extractie.Daarnaast doet hij samen met Sabine de haarlijn maken en maakt hij alle gaatjes.Het implanteren doen de assistentes,maar de dokter komt wel regelmatig kijken en zorgt eventueel voor extra verdoving.Althans dit was mijn ervaring.
wboy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 22:24   #36
rocky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wboy Bekijk bericht
Dr de Reys doet de verdovingen,en de extractie.Daarnaast doet hij samen met Sabine de haarlijn maken en maakt hij alle gaatjes.Het implanteren doen de assistentes,maar de dokter komt wel regelmatig kijken en zorgt eventueel voor extra verdoving.Althans dit was mijn ervaring.
Dat lijkt mij ook zeer belangrijk waar de gaatjes komen te zitten ,Dat kan alleen iemand met ervaring , moet geen poppenhaar krijgen
rocky is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 22:29   #37
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wboy Bekijk bericht
Dr de Reys doet de verdovingen,en de extractie.Daarnaast doet hij samen met Sabine de haarlijn maken en maakt hij alle gaatjes.Het implanteren doen de assistentes,maar de dokter komt wel regelmatig kijken en zorgt eventueel voor extra verdoving.Althans dit was mijn ervaring.
Mijn ervaring is 3 jaar oud. Hij was bij mij bij het haarlijn bepalen niet aanwezig en herinner ik me eigenlijk bij het inplanten dat hij alleen een keer terug kwam om wat extra slits te maken. Dus verdovingen, extractie en slits maken. Al die tijd waren er ook steeds minimaal 2 assistentes aan het werk. Vandaar mijn inschatting dat een kwart van het werk (of van de tijd) hooguit op het conto van de chirurg kwam.

Ik denk dat een chirurg een belangrijk stempel drukt op de ingreep, maar ook dat hij maar één van de spelers is die het tot een succes maakt. Een nieuwe chirurg zal de kwaliteit echt niet snel in gevaar brengen. Hij of zij zal er hooguit door onervarenheid voor zorgen dat de ingreep in eerste instantie wat langer duurt, maar met de maanden gaat dat tempo wel weer omhoog.

Ik had trouwens niet de indruk dat dr. De Reys de pensioengerechtigde leeftijd al aan het naderen was. Vandaar dat ik er van uit ging dat hij 'weggekocht' was door een grotere concurrent
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 22:34   #38
rocky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
spijtige zaak ....wist niet dat de reys al zo oud was overigens. Kan me wel inbeelden dat je dat stressrend werk niet eeuwig wil doen.

Viel me ook al op dat er ook wat andere assistentes waren dan de eerste keer . toch spijtig dat zo ervaring verloren gaat.

Maar voor de rest denk ik dat bij een fue de rol van sabine daar quasi even groot is als die van de reys. Los van het puur medische dan uiteraard. bedoel dan estetisch...
Hallo falcone. heb je ervaring met prohair ! Ik ben januari aan de beurt 3500 stuks
rocky is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 22:49   #39
rocky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Mijn ervaring is 3 jaar oud. Hij was bij mij bij het haarlijn bepalen niet aanwezig en herinner ik me eigenlijk bij het inplanten dat hij alleen een keer terug kwam om wat extra slits te maken. Dus verdovingen, extractie en slits maken. Al die tijd waren er ook steeds minimaal 2 assistentes aan het werk. Vandaar mijn inschatting dat een kwart van het werk (of van de tijd) hooguit op het conto van de chirurg kwam.

Ik denk dat een chirurg een belangrijk stempel drukt op de ingreep, maar ook dat hij maar één van de spelers is die het tot een succes maakt. Een nieuwe chirurg zal de kwaliteit echt niet snel in gevaar brengen. Hij of zij zal er hooguit door onervarenheid voor zorgen dat de ingreep in eerste instantie wat langer duurt, maar met de maanden gaat dat tempo wel weer omhoog.

Ik had trouwens niet de indruk dat dr. De Reys de pensioengerechtigde leeftijd al aan het naderen was. Vandaar dat ik er van uit ging dat hij 'weggekocht' was door een grotere concurrent
onervarenheid vind ik niet erg als het wat langer duurt maar gebeurt het ook goed ,
rocky is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 22:49   #40
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ries 1 Bekijk bericht
Sorry offtopic en ik ben meer een lezer dan een schrijver, maar wat je nu zegt is grote onzin. Kroegpraat noem ik dat. Want jouw opmerking heeft een negatieve klank die nergens op gebaseerd is.
Je mag het kroegpraat noemen, maar heel voorbarig van je dat je beweert dat het nergens op gebaseerd is... (het waren zo'n beetje letterlijk de woorden van de consultant die ik gesproken heb).
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 22:52   #41
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ries 1 Bekijk bericht
Oneens.
Ambo is zelf nooit in die kliniek geweest maar heeft er de grootste kritiek op. En als je het woord 'wonderdokter' in de mond neemt, wat AC nooit heeft gedaan en nooit zal doen, dan suggereer je daar iets mee. En dat is kroegpraat en negatief gepraat.
Dat ik daar nooit ben geweest is pas kroegpraat van jou!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 23:16   #42
ries 1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocky Bekijk bericht
Goedeavond, Ik heb en afspraak januari 2010 bij pro hair ,3500 stuks Ik sta in twijfel wat ik ga doen , Dr Reys is toch de man met ervaring , De andere kant van het verhaal is dat prohair zijn goede naam niet te grabbel gooit lijkt mij .
Ach, zoals je in dit topic kunt lezen laat dr Reys het meeste aan zijn assistenten over. Dus een andere arts moet niet zoveel uitmaken lijkt me.
Maar als jij je afspraak al gemaakt hebt zul je vast nog wel door dr Reys behandeld worden denk ik.

Laatst gewijzigd door ries 1; 9 december 2009 om 23:24
ries 1 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 23:25   #43
rocky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Dat ik daar nooit ben geweest is pas kroegpraat van jou!
Ik zit al en tijdje op deze site te kijken hoe is het met jou haar, groeit het al en beetje !!!
rocky is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 23:28   #44
rocky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ries 1 Bekijk bericht
Ach, zoals je in dit topic kunt lezen laat dr Reys het meeste aan zijn assistenten over. Dus een andere arts moet niet zoveel uitmaken lijkt me.
Maar als jij je afspraak al gemaakt hebt zul je vast nog wel door dr Reys behandeld worden denk ik.
Nee Dr reys is dit jaar voor het laatst, mooi balen
rocky is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 23:32   #45
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
De chirurg lijkt mij toch zeer belangrijk,aangezien hij de grafts verwijderd.Het schijnt dat dit een zeer secuur werkje is,waarbij je niet teveel aan de haarwortel mag trekken aangezien deze anders niet goed groeit.

Ik zou het persoonlijk niet aan een onervaren chirurg of ee nassistent overlaten.
wboy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn behandeling bij ProHair Kiran Chirurgische behandelingen 124 25 maart 2015 17:42
Voorhoofdskaling: 1500 grafts FUE bij ProHair drir Chirurgische behandelingen 54 4 februari 2009 19:57
2de maal bij prohair een verslag Falcone Chirurgische behandelingen 2 1 februari 2009 14:25
bezoek aan europese ht chirurgen Morehair Chirurgische behandelingen 10 28 juni 2007 15:57
proscar, een verantwoorde vervanging voor het dure prohair? rickie rick Medicijnen/haargroeimiddelen 16 16 december 2004 12:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.