Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 december 2009, 18:29   #61
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Zo duidelijk staat het er niet ambo. Het had heel goed kunnen zijn, dat je dit achteraf via foon of iets dergelijk te horen had gekregen. Maar zo bekijk je het niet. Je zegt liever dat ik niet goed lees
Ik snap niet goed waarom je soms zo hysterisch reageert als ik iets niet zo lovends over AC zeg, lijkt wel of je je persoonlijk voelt aangevallen.

Dat jij negatief bent over TH is je goed recht, laat mij dan soms negatief doen over AC.

Jij denkt dat Feriduni door de telefoon kon beoordelen hoeveel grafts er bij mij getransplanteerd konden worden? Het is wel een goede dokter, maar geen wonderdokter hoor!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2009, 18:38   #62
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Misschien dat de consultant foto's had gemaakt, de maten doorgaf en Feriduni alles eens goed bekeek nadien en tot andere conclusies kwam. Zoiets dergelijks, weet ik veel. Ik heb er idd niet zo snel uit opgemaakt dat je er 2x geweest bent. Maar is dit nu zo'n ramp (ik bedoel, voel je je hierdoor nu zo benadeeld door AC) ?

Ik voel me helemaal niet aangevallen en heb al helemaal geen band met AC. Ik ben vaak zat kritisch geweest over ze op dit forum.

Die Feriduni is echt een toffe peer. Iedereen heeft het erover, echt iedereen bevestigt dat. Hoe tof die ook is, alles draait om het resultaat toch, dat begrijp ik. Maar de goede man en AC staat ook hoog aangeschreven overal. Dat kan het niet zijn. De grafts versnijden zou een schande ten top zijn.

Maar dan gaan er twee figuren constant een beetje negatief doen over hem en AC, omdat er bij 2 mensen hier op dit forum, o.a. ondergetekende, de HT is tegen gevallen. Ik heb zelf notabene te klagen over ze ! Goed, ik krijg een 2e HT, maar die donor ben ik kwijt...en dat vind ik helemaal niks.

Laatst gewijzigd door norwood2; 10 december 2009 om 18:42
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2009, 18:41   #63
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Misschien dat de consultant foto's had gemaakt, de maten doorgaf en Feriduni alles eens goed bekeek nadien en tot andere conclusies kwam. Zoiets dergelijks, weet ik veel. Ik heb er idd niet zo snel uit opgemaakt dat je er 2x geweest bent. Maar is dit nu zo'n ramp ?

Ik voel me helemaal niet aangevallen en heb al helemaal geen band met AC. Ik ben vaak zat kritisch geweest over ze op dit forum.

Die Feriduni is echt een toffe peer. Iedereen heeft het erover, echt iedereen bevestigt. Hoe tof die ook is, alles draait om het resultaat toch, dat begrijp ik. Maar de goede man staat ook hoog aangeschreven.

Maar dan gaan er twee figuren constant een beetje negatief doen over hem en AC, omdat er bij 2 mensen hier op dit forum, o.a. ondergetekende, de HT is tegen gevallen.
Nee, dat is geen ramp.

Ik doe niet negatief over hem en/of AC omdat het bij twee mensen is tegengevallen maar grotendeels over mijn eigen ervaringen met hen en die vind ik nou eenmaal niet positief...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2009, 20:08   #64
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.429
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Schaam jullie...en nog meer door maar te blijven suggereren dat je er voor de mensen hier bent en alleen maar kritisch bent. Jullie zijn de laatste die kritisch mogen zijn met zo'n suggestieve mening.
Ik schaam me niet, helemaal niet. Het spijt me (maar niet heus!).
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2009, 20:27   #65
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.270
Geslacht:
Als je je eigen mening geeft, dan is die (neem ik aan) gebaseerd op je eigen ervaringen/gevoelens. Ook al ben je de enige op het forum, je mag die altijd geven. Ik heb niet het gevoel dat Ambo negatief is over AC, voor mij klinkt het meer alsof hij niet zo'n goed gevoel over AC had. Dat mag. Als je het forum een beetje doorleest dan zie je toch voornamelijk goede recensies over AC en Feriduni. Overigens net zoals bij Prohair. De keuze tussen die 2 klinieken zal voor iedereen persoonlijk zijn.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2009, 20:50   #66
rocky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Nee, dat is geen ramp.

Ik doe niet negatief over hem en/of AC omdat het bij twee mensen is tegengevallen maar grotendeels over mijn eigen ervaringen met hen en die vind ik nou eenmaal niet positief...
wat vinden jullie van de reactie van prohair (bart)
rocky is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2009, 21:18   #67
rocky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Nee, dat is geen ramp.

Ik doe niet negatief over hem en/of AC omdat het bij twee mensen is tegengevallen maar grotendeels over mijn eigen ervaringen met hen en die vind ik nou eenmaal niet positief...
wat is ac ben wel bij gho geweest .
rocky is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2009, 21:26   #68
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Oh god, net nu van plan was een consult gesprek te plannen.....
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2009, 21:32   #69
rocky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
Oh god, net nu van plan was een consult gesprek te plannen.....
bij prohair!
rocky is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2009, 21:32   #70
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.429
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
Oh god, net nu van plan was een consult gesprek te plannen.....
Zo zie je maar Narcis...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2009, 23:15   #71
ries 1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Nee, dat is geen ramp.

Ik doe niet negatief over hem en/of AC omdat het bij twee mensen is tegengevallen maar grotendeels over mijn eigen ervaringen met hen en die vind ik nou eenmaal niet positief...
Je zou je eigen berichten over AC eens op een rijtje moeten zetten en teruglezen. Kun je zien hoe belachelijk suggestief en tendentieus jij bent over AC. Je doet voorkomen alsof AC een of andere ballentent is met als onderbouwing een consult met een consultant die niet prettig is verlopen.
"Ik ben hier voor de mensen". Waardeloos geleuter.
Het is precies zoals Norwood2 het zegt.
ries 1 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2009, 23:18   #72
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.270
Geslacht:
Hey heren, een ieders standpunt is nu wel duidelijk. Mocht je verder willen gaan met verwijten naar elkaar te gooien, doe dit dan even via een privébericht.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2009, 23:44   #73
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ries 1 Bekijk bericht
Nog niet zolang geleden werd in een ander topic dr Feriduni helemaal met de grond gelijk gemaakt omdat hij veel van het werk aan zijn assistentes overliet.
Ik ben 2 & 3 december bij ProHair geweest, voor mijn behandeling.
Dr. Reys heeft de gaten erin gesneden en deels samen met de assisten de grafts eruitgehaald. De grafts zijn door de assisten erin gezet.
Zo zal het ook wel ongeveer bij Dr. Feriduni gedaan worden...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Daar kan ik je grotendeels gelijk ingeven!

Zoals ik al eerder schreef zal ik ook liever niet één van de eerste patiënten van de nieuwe dokter zijn!

Maar bij AC schermen ze heel erg met wonderdokter Feriduni, maar als je hem dan nauwelijks ziet bij de behandeling...
Zie mijn antwoord hierboven...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
inderdaad , ik verwachte dan ook al zo een reactie hoor

toen was het wel dat meerdere patienten aan gaf dat de ene inham minder goed erdoor kwam als de andere , terwijl het door verschillende assistentes gedaan was, daarom was die lange discussie ook...

ik hoop dat dit niet het geval is bij mij , de arts was er wel altijd rond maar ik geloof niet dat hij alles zelf gedaan heeft hoor, als je ziet hoeveel grafts ze soms konden doen op 1 dag... momenteel toch nog niks slechts gelezen over plaatsen dat er niet doorkwamen (groei) enz , dus ik voel me redelijk op mijn gemak , al had ik ook logischer gezien liever dat de arts aanwezig was... prohair garandeert me hetzelde kwalitatief werk aan dezelfde prijs , ik heb er wel vertrouwen in , als er groeiproblemen optreden gooien ze hun eigen ramen in bij wijze van spreken , dus ik denk wel dat ze weten wat ze doen
Bij het kaalscheren van mijn hoofd voor de FUE.
Kwamen we erachter dat de haarlijn bij mijn scheef liep rechts was 3 millimeter hoger ... had ik te danken aan TransHair in 2004.
Stelletje prutser...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wboy Bekijk bericht
Dr de Reys doet de verdovingen,en de extractie.Daarnaast doet hij samen met Sabine de haarlijn maken en maakt hij alle gaatjes.Het implanteren doen de assistentes,maar de dokter komt wel regelmatig kijken en zorgt eventueel voor extra verdoving.Althans dit was mijn ervaring.
Jij weet het...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Wat Ries zegt, ben ik het wel gedeeltelijk mee eens.

Ik heb ook al een keer in de clinch gelegen met enkelen aangezien ze op een ongefundeerde negatieve manier AC benaderden. Zaken werden compleet uit hun verband getrokken. Sommigen hebben duidelijk een aversie tegen AC. Waar dat vandaan komt is mij een raadsel. Ja goed, niet alles gaat van een leien dakje, ondergetekende kan er over mee praten. Daar was ik ook helemaal niet over te spreken.

Feriduni een wonderdokter noemen (sorry Ambo, kijk even naar jouw), op de manier zoals het gezegd werd, is niet kritisch iemand benaderen Anthonius, maar gewoon wederom een negatieve vorm eraan meegeven. Daar heeft Ries gelijk in. Ik begrijp het werkelijk waar niet. Tenzij je er ooit een consult heb gehad en compleet misleid bent of een behandeling die mislukt is, whatever....vind ik dat je niet te ver moet gaan met uitspraken. Los van het feit dat een ieder natuurlijk bepaalde instellingen niet tot zijn favoriet hoeft te rekenen.

Ik ben bijvoorbeeld totaal niet te spreken over Transhair, maar ben er ook compleet voor de gek gehouden op allerlei fronten. Daarnaast heb ik contact met iemand die er is behandeld. Ik ken zijn verhaal en het resultaat van zijn HT/litteken.
TransHair nooit meer...
Er zijn 2 TOP chirurgen...Dr. Reys en Dr. Feriduni.
Ik ken 2 personen 1 is er behandelt door Dr. Reys en de ander door
Dr. Feriduni bij beiden ziet het er ook TOP uit.
En verder op haarweb en andere fora zij de patienten ook over deze chirurgen te spreken. Dat er nog mensen zijn die naar TransHair of GHO gaan ONBEGRIJPELIJK!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Het begint nu wat door te komen (zit nu op bijna vier maanden na HT)!
Succes Ambo...hoop dat het bij jou beter eruit komt te zien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Je leest weer niet goed, dat is jouw manco vaak.

Ik ben én bij de consultant én bij Feriduni op consult geweest.

En wat ik hier zo af en toe lees over AC vind ik ook niet zo fris...

Ik kan me anders herinneren dat jij in veel heftigere mate afgegeven heeft op Transhair. Hoe vaak ben je daar op consult geweest?
Rustig jongens...rustig

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Nee, dat is geen ramp.

Ik doe niet negatief over hem en/of AC omdat het bij twee mensen is tegengevallen maar grotendeels over mijn eigen ervaringen met hen en die vind ik nou eenmaal niet positief...
Ik dacht dat jij alleen door HairPlus en nu bij TransHair behandelt was.
Je draaft nu echt door Ambo...relax.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Hey heren, een ieders standpunt is nu wel duidelijk. Mocht je verder willen gaan met verwijten naar elkaar te gooien, doe dit dan even via een privébericht.
Jij bent verstandig...
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2009, 10:15   #74
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Het gaarste van al die klinieken vindt ik dat ze promoten met hun chirurgen en als er dan eenmaal geopereerd moet worden ze nauwelijks bij de operatie aanwezig zijn, omdat de assistenten het makkelijk zonder ze af kunnen.

In deze tijd een hele gevaarlijke marketing methode waarvan de eerste negatieve effecten nu op haarweb zichtbaar beginnen te worden.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2009, 11:37   #75
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Hey heren, een ieders standpunt is nu wel duidelijk. Mocht je verder willen gaan met verwijten naar elkaar te gooien, doe dit dan even via een privébericht.
Ik ben er ook wel klaar mee en zit helemaal niet op privé-berichten te wachten...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn behandeling bij ProHair Kiran Chirurgische behandelingen 124 25 maart 2015 17:42
Voorhoofdskaling: 1500 grafts FUE bij ProHair drir Chirurgische behandelingen 54 4 februari 2009 19:57
2de maal bij prohair een verslag Falcone Chirurgische behandelingen 2 1 februari 2009 14:25
bezoek aan europese ht chirurgen Morehair Chirurgische behandelingen 10 28 juni 2007 15:57
proscar, een verantwoorde vervanging voor het dure prohair? rickie rick Medicijnen/haargroeimiddelen 16 16 december 2004 12:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.